OS X Mavericks je besplatan i uključuje stvari koje smo već imali

Ne ne, smiri se, nije mi namjera stvoriti plamen, a još manje kritizirati OS X, operativni sistem jabuka.

OS X

Kroz cvrkut the compa @ yoyo308 Komentirao je nešto što mi je privuklo pažnju:

Zašto distros #Linux zar ne prave KeyNote na svakom izdanju verzije? bio bi to zgodan, još jedan način predstavljanja vijesti.

Mislim da će se mnogi sa mnom složiti GNU / Linux nešto nedostaje da bi bilo popularnije: Marketing.

Si Ubuntu To je upravo najpopularnija distribucija (ne za nas, već za korisnike drugih OS-a), upravo zbog blage marketinške kampanje koju je imala.

Čitav ovaj uvod želi pojasniti nešto, danas je najavljeno puno stvari OS X Mavericks da ih već odavno imamo na svojim omiljenim radnim površinama i ako nisu isti, barem vrlo slični, a siguran sam da mnogi korisnici to ne znaju.

Pogledajmo neke od njih i za ovo ću se osloniti na članak napisan u Genbeta. Naravno, uglavnom ću razgovarati s vama o onome što znam:

Maps.

Iako se nisam temeljito prijavio KDE, to znamo GNOME Shell uključuje aplikaciju za Mape sa radne površine.

Kalendar.

Ima ga eOS (jednostavno, lijepo) i Kontact Suite de KDE sa mnogo opcija i funkcionalnosti.

Privezak za ključeve u iCloud-u.

Zna li neko KWallet? Da, imali smo je dugo vremena, aplikaciju koja nam omogućava da centraliziramo i kontroliramo svoje lozinke.

Poboljšanje upravljanja višestrukim ekranom.

Ok, ni u jednom trenutku ne kažu da je Apple nešto izmislio, već samo da ga je poboljšao, baš kao što i jeste Kubuntu y KDE con KScreen.

Obavijesti

Sjajna vijest je da su to interaktivne obavijesti, odnosno u njima možete odgovoriti kao u GNOME Shell.

KDE Još ih nema na taj način, ali Obavijesti nas obavještavaju (čak i putem aplikacija) o svemu što se dogodilo kada smo ili nismo ispred računara.

Kartice i naljepnice u Finderu.

Upravitelji datoteka s preostalim karticama: delfin, Nautilus, thunar, PCManFM a upotreba Tagova trebala bi biti vrlo slična onoj s kojom imamo Delfin + Nepomuk.

Jedno u prilog: Ažuriranje ili instalacija je GRATIS (Microsoft bi trebao naučiti) nešto što me je jako začudilo. Ponavljam, moja namjera nije kritizirati OS XNaprotiv, drago mi je što se razvija i pruža bolje iskustvo za svoje korisnike.

Poanta je naglasiti to u nedostatku marketing ili jednostavno ključna napomenaMnogi korisnici drugih operativnih sistema ne znaju da te vijesti koje im se prodaju i ubacuju im se u oči kao „nešto revolucionarno“ već postoje već neko vrijeme.


Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*

*

  1. Za podatke odgovoran: Miguel Ángel Gatón
  2. Svrha podataka: Kontrola neželjene pošte, upravljanje komentarima.
  3. Legitimacija: Vaš pristanak
  4. Komunikacija podataka: Podaci se neće dostavljati trećim stranama, osim po zakonskoj obavezi.
  5. Pohrana podataka: Baza podataka koju hostuje Occentus Networks (EU)
  6. Prava: U bilo kojem trenutku možete ograničiti, oporaviti i izbrisati svoje podatke.

  1.   Jo jo rekao je

    Napravit ću svoj vlastiti Manjaro Keynotes hehehe 😛

    1.    živahno rekao je

      Da .. Yoyo Jobs !! Nosiš farmerice i nešto crno !! 😀

      1.    eliotime3000 rekao je

        Puno vam hvala na tom detalju. Šta više, kupit ću crnu polo majicu dugih rukava za kostim za posao za Noć vještica.

        1.    Cocolium rekao je

          Vidim šta da radim za cholowin hahahaha

        2.    Cocolium rekao je

          Naravno, kostim mora potaknuti strah, a ne sram, hehehehe, ako ste razumjeli šalu.

          1.    eliotime3000 rekao je

            Pa, moji podočnjaci su dovoljni.

    2.    kolačić rekao je

      I Jobs je bio ćelav, zar ne Yoyo?

      1.    živahno rekao je

        Ne baš, šta se događa da je kao rezultat svoje bolesti počeo gubiti kilograme i gubiti kosu.

  2.   Isus Izrael Perales Martinez rekao je

    Nedostaju reklame za GNU / Linux, ubuntu minimum što je popu 😛, marketinški marketing

    1.    Cocolium rekao je

      Ko bi ih platio?

      1.    eliotime3000 rekao je

        Novell, Red Hat (iako ga mrzimo, puno je ugodniji od Applea), Cannonical, Intel, IBM, Valve i sve njihove pristalice. Morate iskoristiti činjenicu da je u punom jeku, jer ako ne, završilo bi kao mikro jezgra Hurda FSF-a.

      2.    Joaquin rekao je

        Takođe ih mogu raditi korisnici koji poznaju tu temu, kao suradnju. Na primjer, snimanje radne površine sa zanimljivim aspektima distroa. Za to postoje alati u GNU / Linuxu. Tada možete urediti video i prenijeti ga na youtube ili druge, kao što Anibal kaže dolje, prikazujući video s ElementaryOS

        1.    Cocolium rekao je

          Točno pitanje je opseg, osim toga što je generalno da korisnik treba imati podršku od onih koji "prodaju" proizvod ili u ovom slučaju distro i dobro, nekoga koga treba slijediti, zar ne?

  3.   bixo rekao je

    Možete napraviti KeyNote ili slične uobičajene stvari u svim linuxima, poput jezgra i najpopularnijih (ili korištenih) DE-a poput Gnomea i KDE-a jednom godišnje. Bilo bi sjajno kao promocija GNU / Linuxa

  4.   kasymaru rekao je

    Poznato je da je Apple specijalist za prodaju tople vode, oni su u svoje ključne bilješke ubacili stvari koje su na tržištu postojale davno prije i zabludjeli vjeruju da ih je Apple upravo izmislio ili implementirao, pogledajte novi iPad ništa novo isto kao i uvijek a da i ne spominjemo OSX ako je jedino što se mijenja naziv verzije, stavite tražilice na tražilice koje sam očekivao 90-ih, sada je prekasno za reći da je ova karakteristika prilično popravak.

    1.    Cocolium rekao je

      Jedno se mora spasiti, iako je novi iPad više isti, jer barem ima smanjenje debljine i težine, što me jako iznenadilo, čak i da ga ne bih kupio po cijeni, kao i da ti uređaji ( oni koji rade sa iOS-om) Imam ih samo ako mogu biti slomljeni, ali ne mogu.

      1.    eliotime3000 rekao je

        Pa, jedini Apple uređaj koji mi se jako sviđa je iPod Touch, jer ga jedini zaista koristi, a također, čini mi se da je to najsvestranija Appleova simpatičnost koju sam do sada vidio i isprobao.

        I usput, jedina stvar na kojoj sam zahvalan Appleu je što je napravio Safari mehanizam za web prikazivanje, što je prekrasno ako je u dobrim rukama (hvala Bogu da Safari za Windows više ne postoji).

        I usput, koristim Opera 17. Problem je što ga dodatak koji blog koristi brka sa Chromeom i zato misli da koristim Chrome 30.

        1.    Richard rekao je

          Mislim da mislite na Webkit ... Safari je preglednik, u svakom slučaju to je jedna od onih nekoliko korisnih stvari koje se mogu dobiti od Apple-a kao doprinos

          1.    eliotime3000 rekao je

            Lapsus Calami, Lapsus Calami svugdje.

          2.    Cocolium rekao je

            To je doista WebKit, ali Apple je već želio posjedovati neke od HTML5 stvari.

          3.    eliotime3000 rekao je

            @Cocolio:

            Iz tog razloga, Google se račvao, a Opera je iskoristila Blink i olakšala ga, uz to što je pregledač ostavio bez Opera Link-a i jedva je dostupan za Windows i OSX.

  5.   Pandev92 rekao je

    Uobičajeno da je ažuriranje besplatno, osx lansira novu verziju svake godine i po, a iznad s toliko malo novih funkcija, a također i programi prestaju raditi u prethodnim verzijama, nedostajalo bi samo da vas opljačkaju.
    Želim se sjetiti da se većina programa koji se izvode na Windows 7 i dalje izvode na Windows XP-u, s druge strane, većina onih koji rade na planinskom lavu ne podržavaju snježnog leoparda.

    1.    Cocolium rekao je

      U prethodnim "postovima" naporno smo se prepirali do te mjere da se jako loše slažemo, ali ovoga puta se potpuno slažem, mislim da postoje čak i trenutni programi koji se čak i dalje izvode na Windowsima 98 ili ME (nećemo razgovarati o tome "divni" koji su / sarkazam ISKLJUČENI), ali to je posao koji je MS dobro obavila na "kompatibilnosti s naslijeđima", nisu svi takvi, kao na primjer porezni program u mojoj zemlji, ali barem postoji takav mogućnost.

      Linux također ima ovaj nedostatak, ali velika je razlika u tome što je bilo koji distro besplatan i isto se može reći za veliku većinu programa koji se koriste.

      1.    eliotime3000 rekao je

        Pa, barem u GNU / Linuxu, trenutni distro možete prilagoditi prema hardveru koji imate (naravno do Lentium III). U svakom slučaju, razumijem vas, jer mi se to dogodilo kad sam htio instalirati aplikaciju za Android koja me natjerala da koristim 4.0, pa sam morao posegnuti za CyanogenMod 10.1 za svoj skromni Samsung Galaxy Mini i napokon sam uspio instalirati tu prokletu aplikaciju i na kraju sam je uspio izvaditi. Koristim prednost svoje vanjske SD memorije.

        S druge strane, vidim da je prilično nezgodno instalirati Hackintosh. Koliko god izgledalo cool, ažuriranja će uvijek predstavljati veliku glavobolju.

        Zbog toga više volim GNU / Linux i Windows na PC-ima, a OSX na Mac-u. To nije zato što sam osrednji, već to radim zbog lakoće koju Windows (zbog profesionalnih programa koje moram koristiti) i GNU / Linux (za one svakodnevne zadatke kao što su surfanje Internetom, programiranje i bilo što drugo nemojte me dovoditi) zahtijeva toliko eksploatacije video kartice i to odgovara mom kalendaru poziva HP Compaq DC5770 Mali od faktora).

        1.    Cocolium rekao je

          I dobro, već sam ranije spomenuo da sam na svoj HP DV6000 imao instaliran OS X i ako je to glavobolja, EFI i druge stvari, glup je napor imati operativni sistem koji ne doprinosi ničim novim ili spektakularnim, osim ako sviđaju vam se lijepe ikone, pa je radije ostavim sa Windowsom 8, a zatim ga "ažuriram" na 8.1 što nažalost ne donosi ništa novo.

          A kad smo već kod Androida, koje biste još ROM-ove preporučili? Imam Cyanogen na tabletu, ali budući da mi se sve sviđa, volio bih isprobati još jedan "distro" ili na njega staviti Linux da vidim kako to ide, Pročitao sam da može.

          Pod kalendarom pretpostavljam da mislite da je to antikni lol.

          1.    eliotime3000 rekao je

            Ono što se događa je da je moj PC u pitanju radna stanica iz 2006. godine, tako da nema taj EFI problem i te probleme.

            Sa CyanogenModom teško da sam imao problema sa svojim Galaxy Minijem. Ako želite, instalirajte bilo koji GNU / Linux distro koji ima ARM podršku, jer će Android, kao dobar Java svodnik, pojesti bateriju i povremeno se srušiti.

          2.    Cocolium rekao je

            Kažem vam da moj tablet ne proždire bateriju, dobro mi traje i noću ostavljam film koji se preuzima i traje oko dva dana u tišini.

            EFI stvar ... To je jedina razlika između PC-a i Mac-a, i to se instalira u korijenu tvrdog diska kada izvršavate hackintosh, i da, mislim da onako bucmastiji počinjem pitati koji mi distro odgovara na mom tabletu ili za moj TV dongle volio bih ga staviti kao NAS, torrent, LDAP i RADIUS server hehehehehe

  6.   Cocolium rekao je

    Jedno je sigurno, Apple nije ništa izmislio, na njega je jednostavno stavio prekrasne ikone i rekao svojim korisnicima da je TO "intuitivno" hahahaha, a ako je istina, sve i sve stvari koje su danas predstavili kao i prije u iOS-u 7, oni su se koristili mnogo ranije, bilo od strane nezavisnog softvera, bilo izvorno, jer su u svijetu Linuxa već nekoliko godina.

    Ono što je tema plamena je: da se pri svakom lansiranju napravi "uvodna riječ", jer za to pretpostavljam da bi prvo trebao postojati jedan Linux distro i prije svega jedan guru kojeg svi podržavaju poput ovaca, a to je nešto što ne želimo zar ne?

    Što se tiče Microsofta, razlika je u tome što oni razvijaju vlastitu tehnologiju i sumnjam da će je "pokloniti" tek tako, nešto što Apple ne može reći jer su oni krvopije zajednice otvorenog koda, ali hej da je to jednostavno misao, pozdrav.

    1.    eliotime3000 rekao je

      Iako bih želio pregledavati modus operandi XCode-a i okvire iOS-a i OSX-a, zahvaljujući činjenici da sam tamo čuo da su prilagodili preglednik GNU IceCat za OSX samo korištenjem GNU / Linux binarnih datoteka i dodavanjem neke zavisnosti tako da u OSX-u rade kao da je to najnormalnija stvar na svijetu. Samo zbog programiranja svog okruženja i svog okvira zato bih je stvarno volio isprobati (jer me sučelje pomalo zbunjuje, a tipkovnica je križ za moje ruke).

      1.    Cocolium rekao je

        Ništa ne propuštate.

  7.   Anibal rekao je

    Pogledajte moje odgovore na yoyoov tweet 😉

    Rekao sam marketing i dizajn. Apple se uvijek brine o ESTETICI i MNOGO dizajnira. Mnogima se možda ne sviđa, ali to je tako.
    Prije nego što nešto naprave ili kopiraju, dosta se zaokupljaju na tu temu.

    Barem bi linux distributeri trebali početi snimati youtube video sa fensi turnejom kako bi prikazali OS.

    Veoma je kopija osx-a, ali ideja je imati ovakve video zapise
    https://www.youtube.com/watch?v=LjCN_sbc1t4

    1.    Patricio arias rekao je

      Anibal: Slažem se s vašim komentarom i gledanje ovog videa me tjera da odmah formatiram i instaliram OS Elementary. O tome se bavi marketingom, podsticanjem mogućeg potrošača da dobije proizvod, a ako je i besplatan i besplatan, šta bolje? Jako sam sretan što koristim Linux i ponekad osjećam da energija koju trošim na njegovo širenje ponekad nije dovoljna, ali s ovakvim videozapisima mislim da bi više od prijatelja s računarom u nevolji želio isprobati ovu ili druge alternative svom operativnom sustavu cjeline život (s istim životnim problemima). Pozdrav.

      1.    Anibal rekao je

        tačno. Ono što Apple radi je generiranje mode i potrošnje ... Mnogo puta se malo stvari promijeni ili da promjena možda nije toliko potrebna, ali one uzrokuju potrošnju njihovih proizvoda.

    2.    eliotime3000 rekao je

      Vrlo lijepo, ali puno puta, OSX stil nije za svakoga. U svakom slučaju, već idem naprijed sa svojim prilagođenim Elementarnim + KDE + cimetom.

      1.    Anibal rekao je

        Mislio sam na vrstu promotivnog videa, a ne na kopiranje osx ...

        manjaro mirno sa okolinom može napraviti sličan video. Kažem to kao primer

    3.    Danielc. rekao je

      Pod video obilaskom mislite na ovako nešto?

      http://www.youtube.com/watch?v=h384z7Ph0gU

      1.    Anibal rekao je

        predugo, ali da, tako nešto.

      1.    Anibal rekao je

        ovo jako dugo, mora biti nešto brzo i kričavo što vam brzo PRODAJE proizvod i koje vas podstiče da kupite / koristite / probate.

    4.    Cocolium rekao je

      Lično, dizajn MBP-a je kopija crne tastature HP DV 5000/6000/9000 serije, olovnog oslonca za dlanove i crnog obrisa ekrana, kažem to jer je u to vrijeme MBP bio potpuno olovni, lično Apple sve kopira.

      1.    Anibal rekao je

        Da, kopirajte, ali svemu daje dodatni štih ili nekom dizajnu ili marketingu ili što već, zato prodaju i imaju svoje obožavatelje

      2.    eliotime3000 rekao je

        ... cofcof; MacBook tastatura; cofcof ...

        1.    Cocolium rekao je

          Dobro pogledajte vrijeme prezentacije oba tima i primijetićete, i tastaturu, pa i prve prenosnike sa tipkama u ostrvskom stilu koje sam vidio u Sony VAIO-ima.

          1.    eliotime3000 rekao je

            Ne mislim na sam raspored tastature, već na raspored tastature koji je brendirao Apple.

            1.    Cocolium rekao je

              Pa ... to je isti dizajn koji su oduvijek imali, zar ne? Jedina razlika je u tome što se ALT i ono što se u Linuxu naziva super, ne razmjenjuju ništa drugo, ne razumijem vaše mišljenje.


          2.    eliotime3000 rekao je

            Glavni problem koji imam s rasporedom Apple tipkovnice je taj što kada želite dobiti kvačicu s konfiguriranim španskim rasporedom za Španiju, ili se neće pojaviti ili će izaći drugi specijalni znak.

            Sa distribucijom tastatura na Windowsima i / ili GNU / Linuxu, nisam ranije imao taj problem.

            1.    Cocolium rekao je

              Eto, ako se ne slažem s vama, pet dana koliko sam imao nesreću da imam MBP ili vrijeme kada sam ga instalirao u lappi ... NISAM imao taj problem, da, bilo je trenutaka kada Ponovo sam pokrenuo uređaj. Uređaj je promijenjen u američki engleski i uklonjen je španski ISO, koji sam i koristio, ali hej, još uvijek ne planiram ponovo koristiti taj OS.


          3.    eliotime3000 rekao je
          4.    eliotime3000 rekao je

            Znam taj osjećaj brate.

            Žao nam je ako slika nije izašla, ali čini mi se da mi komentari ne dopuštaju umetanje slika, čak ni u HTML-u.

    5.    živahno rekao je

      Zna li neko kako stvoriti ovako nešto koristeći samo OpenSource alate?

  8.   Gospodine Linux rekao je

    OS X evoluira zahvaljujući Linuxu, komentar je o kojem se više puta govori na specijaliziranim Linux blogovima, stvarajući među nama puno nevolja jer pljesak, zasluge i prestiž uzima OS X, To je život, niko ne zna za koga radi.

    1.    marcelo rekao je

      To što mala grupa majmuna plješće i vjeruje da je Apple izumio točak, barut i vatru, ne bi nam trebalo biti važno. Stvarnost je vrlo različita i svi to znamo. Neka budu sretni u svojim zlatnim kavezima.

      1.    eliotime3000 rekao je

        Pa, pitanje od milion dolara je: Koji će GNU / Linux distribucijski sistem koristiti Appleove centre podataka?

        1.    Cocolium rekao je

          Lično mislim da ne koriste Linux, već OpenBSD jer je to osnova njihovog "operativnog sistema".

          1.    eliotime3000 rekao je

            Pa, oslanjao sam se uglavnom na ono što je rekao u KO JE. Ne znam da li WHOIS griješi ili ne, ali ponekad sam možda odigrao lošu šalu.

            PS: Pogledajmo da li MarkMonitor nudi domensku uslugu smrtnicima.

          2.    Cocolium rekao je

            Ovo dolazi sa netcraftom

            Vlasnik Netblocka IP adresa OS Web server Posljednji put viđen Osvježi

            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 21. oktobar 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 nepoznato Apache 16. oktobar 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15. oktobar 2013
            Akamai Technologies 2.16.237.15 Linux Apache 14. oktobar 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 nepoznato Apache 26. avgust 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 25. avgust 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 nepoznato Apache 16. avgust 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15. avgust 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 nepoznato Apache 30. jul 2013

          3.    Pandev92 rekao je

            To je Free BSD, a ne openBSD XD

            1.    Cocolium rekao je

              Hvala na ispravci 😉


          4.    eliotime3000 rekao je

            Umjesto toga, DarwinBSD (izvedenica FreeBSD-a koju je napravio Apple).

            Stvar sa Netcraftom otkriva vam koju DNS uslugu koristi. Domena koju koristi je Corporate Domains (ili Corporation Service Company), ali koristi Akamai akcelerator (isti onaj koji koriste Facebook, Twitter i drugi) kako bi izbjegla zasićenje servera i smanjila šanse za DDoS napad.

            Šteta što su za fizičke osobe ove usluge (Akamai, CSC, MarkMonitor) zaista ograničene i barem morate biti korporacija tipa Televisa ili Trgovina da uživaju u njihovim uslugama.

  9.   Ankh rekao je

    Zapravo jedina zanimljiva vijest nije u članku. Mislim na ovo:
    http://www.apple.com/osx/advanced-technologies/

    Kompresija memorije ima sličnu svrhu kao zram na linuxu, ali nije ista. Također je vrijedno spomenuti da su neki programeri Gnomea pokušavali klonirati funkcionalnost AppNap, ali ne znam gdje je to bilo. Što se tiče spajanja vremena, ne znam postoji li nešto slično u Linuxu, to će biti stvar istrage.

    1.    Cocolium rekao je

      Mislim da nešto slično već postoji u sustavu Windows već nekoliko godina.

  10.   gonzalezmd # Bik'it Bolom # rekao je

    Lijep članak, pozdrav.

  11.   eco-slacker rekao je

    I ne samo Apple, postoji li netko kome je poput mene "Datoteka >> Otvori naredbeni redak" ili "Datoteka >> Otvori Windows Power Shell" operativnog sistema Windows 8 vrlo sličan sada vrlo poznatom "Otvorenom terminalu" Linux stona računala?

    Hehe

    1.    eliotime3000 rekao je

      Po mom mišljenju, ta je opcija djelovala zbunjujuće. Do sada ga uopće nisam uspio dobro savladati (više volim raditi ili iz konzole ili iz grafičkog interfejsa, ali ne oboje).

      1.    eco-slacker rekao je

        Pa, za mene je suprotno, vrlo mi je korisno da brzo izvršim "onu" naredbu iz Dolphina i vratim se natrag u rad kao što je bio, a komentar je bio u smislu da preglednik datoteka Windows 8 ima vrlo sličan ...
        S druge strane, slažem se s vama, na primjer, ako rad u programu uključuje vim i gcc, nema potrebe za korištenjem grafičkog okruženja, a konzola je mnogo ugodnija (i izbjegava ometanje mreže), bez obzira na to što ako moram čitati pdf, pregledavati ili napraviti dokument ... konzola nije ni dovoljna ni korisna.

        1.    eliotime3000 rekao je

          Pa, koristeći GCC i Vim ... na to sam stvarno mislio (iako, zapravo, GNU Emacs koristim iz navike).

          U svakom slučaju, biti na mreži ili gledati filmove, jer bih očito koristio grafički interfejs.

  12.   bezimena rekao je

    Budući da poznajem Linux, čini mi se da služi isključivo za inovacije u softveru i okruženjima koja će se kasnije, "vlasnički" sistemi poboljšati, popularizirati i dati im privlačniji izgled.

  13.   bezimena rekao je

    A takođe i Mac OS i ono što je danas poznato kao Linux rođeni su iz GNU-a, oni su braća kako se to kaže, a Windows je poput zlog rođaka ... sad kad malo bolje razmislim, VELIKA SU OBITELJ !!!
    Gdje bi bio moj dragi Android?

  14.   Danielc. rekao je

    Tačno je da su mnoge od ovih funkcija već dugo u Linuxu, ali vidio sam jedan detalj koji sam izostavio: dok se u Linuxu ove opcije pojavljuju raštrkane na 2-3 radne površine, u OS X su sve uključene u jednom.

    U KDE-u postoji vrlo dobar kwallet i element koji čuva obavijesti o radnjama i ukazuje na broj događaja kojima nije prisustvovao. U Gnomu nema toga.

    U Gnomu postoje interaktivne obavijesti (posebno korisne za poruke). Ta mogućnost ne postoji ni u KDE-u ni u Unity-u.

    U Ubuntuu (Unity) imate centralizirane mrežne račune ... i u Gnomu, ali oni uopće ne rade kao u Ubuntuu s Unityjem. U KDE-u ne znam imaju li ga ili kako to funkcionira.

    Itd itd itd

    Taj mali mali detalj je ono što bismo trebali vidjeti umjesto da kažemo "ovdje je već postojalo", a stvarnost je da ista stvar ne postoji za sve stolove.

    Inače, ažuriranja za korisnike već su napravljena u Windowsima, i u 8-> 8.1 i u Windows telefonu u 7-> 8. Mislim da su oni koji su tamo naučili bili oni iz Applea.

    1.    Cocolium rekao je

      Velika razlika u ovom slučaju je u tome što bi, u stvarnosti to bila slabost Linuxa, u tome što u dva privatna ili zatvorena OS imaju samo jedan upravitelj prozora, tako da se programeri fokusiraju na jednog menadžera, dok je u Linuxu stvar stvar je drugačije.

      1.    julijanski rekao je

        To se naziva LINUX FRAGMENTATION, i to je veliki problem zašto Linux ne uspije na radnoj površini

        1.    mitcoes rekao je

          To se zove RAZNOLIKOST i mogućnost izbora.

          Ali 90% koristi PREDINSTALIRANO Koliko ih uopće ne mijenja pozadinu?

          Sada će INTEL Bay Trail tableti izaći po cijeni od 100 USD izvrsno za Ubuntu ili Suse - najbolje za tablete - jer su dvostruko bolji od onih iste cijene - na androidu ne zbog dalvika -

          Hoće li izaći model sa unaprijed instaliranim Ubuntuom ili Suseom?
          Da li će se i prodavač odvažiti?

          Ono čega nema na policama teško će doći do šire javnosti

        2.    Pandev92 rekao je

          Ne, još uvijek griješiš, veliki problem s Linuxom do danas je i dalje veliko neznanje, većina ljudi ne koristi više od YouTubea i Facebooka, radne površine ne utječu na njih.

          1.    Cocolium rekao je

            Oboje su u pravu, fragmentacija je veliki problem, nestandardizacija paketa i ono na što se odnosi Pandev92 u osnovi je razlog velikog uspjeha koji imaju tableti i pametni telefoni, ljudi na Internet odlaze samo zbog trivijalnosti i ti su uređaji jednostavno ugodni da to uradim.

      2.    Danielc. rekao je

        Cocolio, nije važno imaju li "oni" jednu radnu površinu ili upravitelja prozora, jer je to isto na linuxu.
        Ili mislite da je Gnomeu stalo do drugog upravitelja radne površine ili prozora osim svog? Ili KDE, ili Ubuntu na vašem jedinstvu, ili Lefebvre na vašem cimetu?

        1.    Cocolium rekao je

          NE razumijem, zašto bi programeri trebali brinuti o drugim radnim površinama, mislim na to da ostali OS imaju jednog menadžera, i tačka, sve je razvijeno za tog menadžera, dok u Linuxu programeri kreiraju za svoje, što ako bi to bilo dobro je što postoji prenosivost tako da su te karakteristike dostupne svakom menadžeru, to je drugačije.

          1.    eliotime3000 rekao je

            Najbliža stvar kompatibilnosti grafičkog interfejsa je QT. Da postoji stvarni interes za poboljšanje tog detalja, ne bi bilo tako teško razviti desktop interfejs za svaki od njih.

    2.    joshuamalmsteen rekao je

      Samo detalj, Windows 8.1 je Windows 8 servisni paket (zapravo popravak za Windows 8), a ne glavno ažuriranje poput Mavericks-a. Interno se novi OS bloka dosta promijenio. S druge strane, ja sam jedan od onih koji se slažu da postoje određene stvari za objedinjavanje raštrkane na različitim GNU / Linux radnim površinama.

  15.   Ludwing argenis rekao je

    Ali naravno KDE ima mape! i da sam korisnik UNITY-a. Zove se Marble i dragulj je suite, a svoje podatke temelji na OpenStreetMaps, morate imati na umu da je Google Earth, ali ne treba 3D ubrzanje.

    1.    živahno rekao je

      Hmm, mislio sam da je Marble samo lokalna aplikacija .. Hvala na savjetu 😀

      1.    mačka rekao je

        U Marbleu su mape zamagljene, Emerillon je bolji u tom području, iako je izuzetno jednostavan.

  16.   preduzeće rekao je

    Da, na primjer http://www.stardock.com/products/?from=nav
    Prodaje vam stvari za Windows, promijenite temu radne površine, promijenite ikone, dodajte prikaz mape i stvari koje su besplatne u gotovo svim okruženjima.

    1.    preduzeće rekao je

      Iako ih Windows nema, oni se nalaze u gotovo svakom okruženju distroa. Ali tu je novost ...

    2.    preduzeće rekao je

      😛

  17.   dnuke rekao je

    A najgore od svega je što ga predstavljaju kao najnoviji ...

    Ozbiljno: Pravno, niste mogli patentirati one stvari predstavljene u Linuxu i ponuditi ih pod uvjetom da koriste GPL u kodu I da naznače tvorca ideje? Tako izbjegavamo problem ljudi koji napuštaju MS / Apple / itd., Uzimajući koncept nečega što je već stvoreno i predstavljajući ga kao svoj.

    1.    Cocolium rekao je

      Pa ... Nažalost, GNU je protiv patenata, vi idete protiv filozofije, radije mislim da bi svi GNU i Linux trebali ići na GPL 3 i stvar riješena.

  18.   Diego Fields rekao je

    Ups! Ovoga puta izgleda kao da je Mac OS kopirao GNOME, a ne obrnuto: B

  19.   Pablo rekao je

    Ne znam da li su uznemireni ako isti GPL dozvoljava kopiranje, poboljšanje, distribuciju i izmjenu

    - «Softver pod GPL licencom može se primijeniti u sve svrhe (uključujući komercijalne svrhe, pa čak i kao alat za stvaranje vlasničkog softvera)» - Wikipedia Spanish-

    Os X već ima ovaj napredni softver, možda su kopirali određene stvari, u vezi sa mapama i elenentary maya nije nešto novo u OS X.

    Imam vremena za Linux, ali ovim pitanjima ne pridajem važnost, jer unatoč tome što koristim Windows, ne zanimaju me njihova kretanja, jer bih tada i dalje bio njihov rob.

    @Jesus Israel Perales Martinez, još reklama od Ubuntu-a? Canonicalu je potrebna samo reklama koja kaže da HP i Intel preporučuju Ubuntu da bude pretjerano komercijalan. Ono što mrzim kod ove kompanije / distro-a je to što čak daje i kredit; korisnici vjeruju da je Ubuntu Linux ili dostojan predstavnik, kada je jasno oni vide samo Silver, Silver i Silver, a ne i njihove korisnike, za mene je Ubuntu najpotpunija kućna distribucija koja postoji do te mjere da im nije palo na pamet da budu tako ekskluzivni kao Apple ili Microsoft koji rade vlastiti kernel iz 0 da se direktno takmiči sa to dvoje. Očigledno da to ne bi bio Gnu / linux.

  20.   Seba rekao je

    Nadamo se da će "najnapredniji" operativni sistem na svijetu implementirati dobre ideje Gnu / linux svijeta.

  21.   jeziva smrt rekao je

    Čini se da sam jedini koji objavljuje poruke sa OSX-a. Hvala vam na gestikulaciji kojom ste besplatno pustili ovu novu verziju vašeg OS-a. Sad zbog onoga što misle da nedostaje više publiciteta Slobodnom softveru, kažem im da su u zabludi, nedostaje STABILNOST na radnoj površini. Uvijek sam se slagao s Miguelom de Icazom. Koristim Debian GNU / linux i često imam problema s internetskom vezom (sporost), probleme koje prepoznaju moje druge NTFS particije (ponekad ih otkrije bez problema). Ponekad mi se radna površina sruši (iako možda ima više problema s upravljačkim programima nego s KDE-om). Ali ove stvari mi se ne događaju često na OSX-u. I na kraju, to kaže neko ko ima više platformi. Koristim OSX, Linux i win8 xD (i ulazim u Hurd).

  22.   tuxxx rekao je

    Barem se ovi "noviteti" ne mogu patentirati ...

  23.   Anachronistic rekao je

    Tako je. Obavijesti o empatiji u Gnome Shell-u su sjajne. reagira bez otvaranja prozora i ne remeti aktivnosti koje se provode

  24.   bezimena rekao je

    Nije li to što bi i besplatni softver trebao biti? Da ga uzmemo, modificiramo i prodamo ako želimo? Čemu tolika zavist?

    1.    x11tete11x rekao je

      Sloboda 0: Sloboda upotrebe programa u bilo koju svrhu.

      Sloboda 1: Sloboda da proučite kako program funkcionira i prilagodite ga svojim potrebama. Pristup izvornom kodu je preduvjet za to.

      Sloboda 2: Sloboda distribucije kopija, pomažući tako svom komšiji.

      Sloboda 3: Sloboda da se poboljša program i objave poboljšanja drugima, tako da čitava zajednica ima koristi. Pristup izvornom kodu je preduvjet za to.

      da li su ove izmjene u skladu sa svime ovim?

  25.   Willians vivanco rekao je

    Otišao sam da ažuriram server na Mavericks (MAC mini, 8 Gb RAM-a, 2HDDx1Tb ...) kako bih oporavio pristojnu SMB podršku, budući da su Lion i Mountain Lion imali Appleov vlastiti SMBx, jer zbog problema s licenciranjem nisu mogli koristiti zajednički i dobro, prva stvar koju mi ​​je ažuriranje reklo je da je Mavericks kompatibilan samo sa Server3 i ako nastavim s ažuriranjem, prvo što bih učinio bilo bi da udarim Server2 aplikacije koje imam ... Puagh! U svakom slučaju, sada ažuriram radnu stanicu, pa ću vam reći kako je prošlo ...

    1.    živahno rekao je

      O_O Iako me zapravo ne iznenađuje činjenica da ne vjerujem, da je problem sa serverom prioritet za Apple .. Ili se varam?

      1.    Cocolium rekao je

        Ali Apple je već odavno završio sa svojom linijom servera i PC poput tog servera čini mi se nelogičnim.

    2.    Cocolium rekao je

      Kakva je glupost imati OS X server koji ima bolje opcije na Linuxu ili xBSD-u, ali hej je samo komentar.