Non non, tranquilo, non é a miña intención crear unha chama, nin moito menos criticar Os X, o sistema operativo de mazá.
A través chilro o compa @ yoyo308 comentou algo que me chamou a atención:
Por que distros
#Linux non fan unha nota clave en cada versión da versión? sería guapo, outra forma de presentar as novas.
Creo que moitos estarán de acordo comigo niso GNU / Linux falta algo para ser máis popular: Márketing.
Si Ubuntu É precisamente a distribución máis popular (non para nós, senón para usuarios doutros SO), é precisamente pola tenue campaña de Marketing que tivo.
Toda esta introdución é para deixar algo claro, hoxe anunciáronse moitas cousas OS X Mavericks que xa os temos nos nosos escritorios favoritos desde hai moito tempo, e se non son os mesmos, polo menos moi similares, e estou seguro de que moitos usuarios non o saben.
Vexamos algúns deles e, para iso, confío no artigo escrito en Genbeta. Por suposto, falarei sobre vostede sobre o que sei:
Índice
Mapas
Aínda que non me registrei a fondo KDE, sabémolo Concha de GNOME incorpora unha aplicación para Maps, desde o escritorio.
Calendario.
Xa o ten eOS (sinxelo, fermoso), e o Suite de contacto de KDE con moitas opcións e funcionalidades.
Chaveiro en iCloud.
Alguén o sabe KWet? Si, levabamos moito tempo, unha aplicación que nos permite centralizar e controlar os nosos contrasinais.
Mellora da xestión de varias pantallas.
Ok, non din en ningún momento que Apple inventou nada, só que o fixo mellor, tal e como o fixo Kubuntu y KDE con Pantalla KS.
Notificacións
A gran noticia é que son notificacións interactivas, é dicir, podes responder nelas como en Concha de GNOME.
KDE Aínda non os ten así, pero as notificacións notifícanos (incluso por aplicacións) todo o que aconteceu cando estamos ou non diante do ordenador.
Pestanas e etiquetas en Finder.
Xestores de ficheiros con pestanas temos moitos: Golfiño, náutilo, thunar, PCManFM e o uso de etiquetas debería ser moi similar ao que temos Golfiño + Nepomuk.
Un punto a favor: a actualización ou instalación é Gratis (Microsoft debería aprender) algo que me sorprendeu moito. Repito, a miña intención non é criticar Os XPola contra, alégrome de que evolucione e ofreza unha mellor experiencia aos seus usuarios.
A cuestión é resaltar que por falta de marketing ou un simple nota claveMoitos usuarios doutros sistemas operativos non saben que estas noticias que lles son vendidas e inseridas polos seus ollos como "algo revolucionario" xa existen desde hai tempo.
98 comentarios, deixa os teus
Vou facer as miñas propias Manjaro Keynotes hehehe 😛
Si .. Yoyo Jobs !! Levas un Jeans e algo de negro !! 😀
Moitas grazas por ese detalle. Ademais, comprarei un polo negro de manga longa para o meu traxe de Jobs para Haloween.
Estou vendo que facer por cholowin jajajaja
Por suposto, o traxe ten que inspirar medo e non vergoña hehehehe, se entendiches a broma.
Ben, as miñas olheiras son suficientes.
Os traballos tamén estaban calvos, non si?
Non realmente, o que ocorre que como consecuencia da súa enfermidade comezou a adelgazar e a perder o pelo.
Faltan os comerciais de GNU / Linux, o mínimo de ubuntu, que é o marketing popular
Quen os pagaría?
Novell, Red Hat (aínda que o odiamos, é moito máis agradable que Apple), Cannonical, Intel, IBM, Valve e todos os seus seguidores. Ten que aproveitar que está en pleno curso, porque se non, acabaría sendo o microcerno Hurd da FSF.
Tamén os poden facer usuarios con coñecemento do tema, como colaboración. Por exemplo, gravar o escritorio con aspectos interesantes da distro. Hai ferramentas para iso en GNU / Linux. Despois podes editar un vídeo e subilo a youtube ou a outros, como di Anibal a continuación, mostrando un vídeo de ElementaryOS
O problema exacto aquí é o alcance, ademais de que, polo xeral, o usuario ten o apoio de quen "vende" un produto ou, neste caso, unha distro e ben, alguén a seguir, non?
Podería facer un KeyNote ou similar das cousas comúns en todos os linux, como o kernel e os DE máis populares (ou usados) como Gnome e KDE unha vez ao ano. Sería estupendo como promoción de GNU / Linux
Sábese que Apple é especialista en vender auga morna, poñen nas súas notas clave cousas que existían no mercado moito antes e os ilusos cren que Apple acaba de inventalas ou implementalas, mira o novo iPad nada novo igual que sempre e sen esquecer OSX se o único que cambia é o nome da versión, coloque pestanas para o buscador que esperaba nos anos 90. É demasiado tarde para dicir que se trata dunha característica.
Hai que rescatar unha cousa, aínda que o novo iPad é máis o mesmo, porque polo menos ten unha redución de espesor e peso, iso sorprendeume moito, aínda así non o mercaría polo prezo e tamén que eses dispositivos ( os que funcionan con iOS) só os teño se poden ser jailbreak se non.
Ben, o único dispositivo de Apple que me gusta moito é o iPod Touch, xa que é o único que realmente vexo útil e, ademais, paréceme que é a lindez máis versátil de Apple que vin e probei ata o de agora.
E, por certo, o único que lle agradezo a Apple é que creou o motor de representación web Safari, o que é marabilloso se está en boas mans (menos mal que Safari para Windows xa non existe).
E, por certo, eu uso Opera 17. O problema é que o complemento utilizado polo blog confúndeo con Chrome e, polo tanto, pensa que uso Chrome 30.
Creo que queres dicir Webkit ... Safari é o navegador, de todos os xeitos é unha desas poucas cousas útiles que se poden obter de Apple como contribución
Lapsus Calami, Lapsus Calami en todas partes.
É realmente WebKit, pero Apple xa quería posuír algunhas das cousas HTML5.
@Cocolio:
E por esa razón, Google bifurcouno e Opera aproveitou Blink e o iluminou, ademais de deixar o navegador sen Opera Link e apenas está dispoñible para Windows e OSX.
O normal é que a actualización sexa gratuíta, osx lanza unha nova versión todos os anos e medio e máis, con tan poucas novidades e tamén os programas deixan de funcionar nas versións anteriores que só faltaría que che rouben.
Quero lembrar que a maioría dos programas que se executan en Windows 7 continúan executándose en Windows XP, por outra banda, a maioría dos que funcionan en Mountain Lion non son compatibles con Snow Leopard.
En "publicacións" anteriores discutimos arduamente ata o punto de levarnos moi mal, pero esta vez compadre estou completamente de acordo, creo que hai programas actuais que aínda se executan en Windows 98 ou ME (non imos falar de o "marabilloso" que está / sarcasmo OFF) pero que é un traballo que MS fixo ben na "compatibilidade herdada", non todos son así, como por exemplo o programa fiscal no meu país, pero polo menos hai que posibilidade.
Linux tamén ten este defecto, pero a gran diferenza é que calquera distribución é gratuíta e o mesmo se pode dicir para a gran maioría dos programas que se usan.
Ben, polo menos en GNU / Linux, pode adaptar unha distribución actual segundo o hardware que teña (ata Lentium III, por suposto). En fin, enténdoche porque iso me pasou cando quixen instalar unha aplicación de Android que me obrigou a usar 4.0, polo que tiven que recorrer a CyanogenMod 10.1 para o meu modesto Samsung Galaxy Mini e finalmente conseguín instalar esa maldita aplicación e, finalmente, conseguín sacala. Aproveito a miña memoria SD externa.
Por outra banda, vexo que é bastante incómodo ter que instalar un Hackintosh. Por moi chulo que pareza, as actualizacións sempre suporán unha enorme dor de cabeza.
Por iso prefiro GNU / Linux e Windows en PC e OSX en Mac. Non é porque son mediocre, pero fágoo pola facilidade que teñen Windows (debido aos programas profesionais que teño que usar) e GNU / Linux (para aquelas tarefas diarias como navegar por Internet, programar e calquera outra cousa que non me traias) requiren tanta explotación de tarxetas de vídeo e que se adapte ao meu calendario de chamadas HP Compaq DC5770 Pequeno de factor).
E ben, xa mencionei antes que tiña OS X instalado no meu HP DV6000 e se iso era a dor de cabeza, o EFI e outras cousas e é un esforzo parvo ter un sistema operativo que non aporte nada novo nin espectacular, a non ser que só che gustan as iconas bonitas, así que ben prefiro deixalo con Windows 8 e logo actualizalo a 8.1, que por desgraza non trae nada novo.
E falando de Android, que outras ROM recomendarías? Teño o Cyanogen na miña tableta, pero xa que me está chegando, gustaríame probar outra "distro" ou doutro xeito poñer Linux para ver como vai, teño le que pode.
Co calendario supoño que quere dicir que é un lol antigo.
O que ocorre é que o meu PC en cuestión é unha estación de traballo do 2006, polo que non ten ese problema EFI nin eses problemas.
Co CyanogenMod case non tiven problemas co meu Galaxy Mini. Se o desexa, instale calquera distribución GNU / Linux que teña soporte ARM, xa que Android, como bo proxeneta de Java, consumirá a batería e fallará ocasionalmente.
Dígoche que na miña tableta a batería non me devora, dúrame ben e que pola noite deixo a descarga dunha película e dura uns dous días en silencio.
O EFI entón ... É a única diferenza entre PC e Mac, entón, e que se instala na raíz do disco duro cando fas o teu hackintosh, e si, creo que máis anaco empezo a preguntar que distro me convén na miña tableta ou para o meu dongle de TV encantaríame poñelo como servidor NAS, torrent, LDAP e RADIUS hehehehehe
Unha cousa é certa, Apple non inventou nada, simplemente puxo belas iconas e dixo aos seus usuarios que Iso é "intuitivo" jajajaja e, se é certo, todas e cada unha das cousas que presentaron hoxe como antes en iOS 7, utilizábanos moito antes, xa sexa por software de terceiros ou de forma nativa, xa que levan varios anos no mundo Linux.
O que é o tema da chama é: que se faga unha "nota clave" con cada lanzamento, porque para iso supoño que primeiro tería que haber unha única distro de Linux e sobre todo un único gurú que todos apoien como ovellas e que é algo que non queremos non?
En canto a Microsoft, a diferenza é que desenvolven a súa propia tecnoloxía e dubido que o "regalen" así, algo que Apple non pode dicir xa que son os chupóns de sangue da comunidade de código aberto, pero bueno que é só un pensamento, saúdos.
Aínda que me gustaría explorar o modus operandi de XCode e os frameworks de iOS e OSX, grazas a que escoitei por alí que adaptaron o navegador GNU IceCat para OSX con só usar os binarios GNU / Linux e engadir algunhas dependencias para que traballar en OSX coma se fose o máis normal do mundo. Só pola programación do seu contorno e o seu marco é por iso que me gustaría probalo (xa que a interface é algo confusa para min e o teclado é unha cruz para as miñas mans).
Non perde nada.
Consulte as miñas respostas ao tuit de yoyo 😉
Dixen Marketing e Deseño. Apple sempre se encarga da ESTÉTICA e deseña MOITO. É posible que a moitos non lles guste, pero é así.
Antes de facer ou copiar algo, rodean moito este tema.
Polo menos, as distros de Linux deberían comezar a facer un vídeo en youtube cunha fantástica xira para amosar o sistema operativo.
É moi copia de osx, pero a idea é ter vídeos coma este
https://www.youtube.com/watch?v=LjCN_sbc1t4
Anibal: estou moi de acordo co teu comentario e ver este vídeo dame ganas de formatar e instalar OS Elementary de inmediato. Diso trata o Marketing, de animar ao posible consumidor a obter un produto e se tamén é gratuíto e gratuíto, que mellor? Estou moi feliz de usar Linux e ás veces sinto que a enerxía que gasto en espallalo ás veces non é suficiente, pero con vídeos coma este creo que máis que a un amigo cun PC en problemas gustaríalle probar esta ou outras alternativas ao seu sistema operativo en xeral. vida (cos mesmos problemas de toda a vida). Saúdos.
exacto. O que fai Apple é xerar moda e consumo ... Moitas veces poucas cousas cambian ou que quizais un cambio non sexa tan necesario, sen embargo provocan o consumo dos seus produtos.
Moi bonito, pero moitas veces o estilo OSX non é para todos. De todos os xeitos, xa estou avanzando co meu personalizado Elementary + KDE + Cinnamon.
Referíame ao tipo de vídeo promocional, non para copiar osx eh ...
manjaro tranquilamente co seu entorno pode facer un vídeo similar. Dígoo como exemplo
Con unha xira de vídeo queres dicir algo así?
http://www.youtube.com/watch?v=h384z7Ph0gU
demasiado longo, pero si, algo así.
Ou así? xD
http://www.youtube.com/watch?v=UqHppnzlXN4
Por moito tempo, ten que ser algo rápido e chamativo que VENDA o produto rapidamente e que che permita mercar / usar / probar.
Persoalmente, o deseño do MBP é unha copia do teclado negro da serie HP DV 5000/6000/9000, "reposamanos" de plomo e contorno de pantalla negra, dígollo porque naquel momento o MBP era completamente principal, persoalmente Apple copia todo.
Si, copia, pero dálle a todo un toque extra ou algún deseño ou mercadotecnia ou o que sexa, por iso venden e teñen aos seus fans
... cofcof; teclado MacBook; cofcof ...
Fixádevos ben na hora de presentación de ambos equipos e notaredes, e o teclado, ben os primeiros portátiles con teclas estilo illa que vin nos Sony VAIO.
Non me refiro á disposición do teclado en si, senón á disposición do teclado da marca Apple.
Ben ... é o mesmo deseño que sempre tiveron, non? A única diferenza é que o ALT e, o que en Linux se chama super, non se intercambian nada máis, non entendo o teu punto de vista.
O principal problema que teño co deseño de teclado de Apple é que, cando queres obter unha marca de verificación co deseño español configurado para España, ou non sae ou sae outro carácter especial.
Coa distribución de teclados en Windows e / ou GNU / Linux, non tiven ese problema antes.
Aí se non estou de acordo contigo, compadre, os cinco días que tiven a desgraza de ter un MBP ou o tempo que o teño instalado na miña lappie ... NON tiven ese problema, si, houbo veces cando reiniciei o dispositivo Cambiouse ao inglés dos EUA e eliminouse a ISO de España, que era a que usei, pero bueno, aínda non penso usar ese sistema operativo de novo.
Sei o que se sinte irmán.
Sentímolo se a imaxe non saíu, pero parece que os comentarios non me permiten inserir imaxes, nin sequera en HTML.
Alguén sabe como crear algo así usando só ferramentas OpenSource?
OS X evoluciona grazas a Linux é un comentario que se fala repetidamente en blogs especializados de Linux, xerando moita molestia entre nós xa que os aplausos, os créditos e o prestixio son tomados por OS X, Isto é a vida, ninguén sabe para quen traballa.
Que un pequeno grupo de monos aplaude e crea que Apple inventou a roda, a pólvora e o lume non deberían importarnos moito. A realidade é moi diferente e todos sabémolo. Que sexan felices nas súas gaiolas de ouro.
E ben, a pregunta dun millón de dólares é: que distribución GNU / Linux empregará os centros de datos de Apple?
Persoalmente non creo que usen Linux, senón OpenBSD xa que é a base do seu "sistema operativo".
Ben, confiei principalmente no que dixo no WHOIS. Non sei se o WHOIS se equivoca ou non, pero ás veces é posible que xogase a unha broma.
PD: A ver se MarkMonitor ofrece o servizo de dominio aos mortais.
Isto sae con netcraft
Enderezo IP do propietario do bloqueo Servidor web do servidor web Visto por última vez Actualizar
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 21-outubro-2013
Akamai Technologies 2.19.237.15 Apache descoñecido o 16 de outubro de 2013
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15-outubro-2013
Akamai Technologies 2.16.237.15 Linux Apache 14-outubro-2013
Akamai Technologies 2.19.237.15 Apache descoñecido 26-ago-2013
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 25-agosto-2013
Akamai Technologies 2.19.237.15 Apache descoñecido 16-ago-2013
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15-agosto-2013
Akamai Technologies 2.19.237.15 Apache descoñecido o 30 de xullo de 2013
Isto é BSD gratuíto, non openBSD XD
Grazas pola corrección 😉
Pola contra, DarwinBSD (derivado de FreeBSD feito por Apple).
O de Netcraft detecta o servizo DNS que usa. O dominio que usa son Corporate Domains (ou Corporation Service Company), pero usa o acelerador Akamai (o mesmo que utilizan Facebook, Twitter e outros) para evitar saturar os servidores e reducir as posibilidades dun ataque DDoS.
Mágoa que para as persoas físicas estes servizos (Akamai, CSC, MarkMonitor) estean realmente restrinxidos e polo menos debes ser unha corporación tipo Televisa ou O Comercio para gozar dos seus servizos.
De feito, a única noticia interesante non está no artigo. Refírome a estes:
http://www.apple.com/osx/advanced-technologies/
A compresión de memoria ten un propósito similar ao de zram en linux, pero non é o mesmo. Tamén paga a pena mencionar que algúns desenvolvedores de Gnome intentaban clonar a funcionalidade AppNap, pero non sei que pasou. En canto á coalición de tempo, non sei se hai algo semellante en Linux, será cuestión de investigación.
Creo que algo semellante xa existe en Windows desde hai varios anos, creo.
Bo artigo, saúdos.
E non só Apple, hai alguén que, coma min, atopa o "Ficheiro >> Abrir símbolo do sistema" ou o "Ficheiro >> Abrir Windows Power Shell" de Windows 8 moi similar ao agora moi coñecido "Terminal aberto" de Escritorios Linux?
El el
Na miña opinión, esa opción parecía realmente confusa. Ata o de agora, non fun quen de dominalo ben (máis me gusta traballar desde a consola ou desde a interface gráfica, pero non ambas).
Ben, para min é o contrario, é moi útil para min executar "ese" comando rapidamente desde Dolphin e volver a traballar como estaba, e o comentario foi no sentido de que o navegador de ficheiros de Windows 8 ten un sistema moi similar ...
Por outra banda, estou de acordo contigo, por exemplo, se traballar nun programa implica vim e gcc non é necesario usar o entorno gráfico e a consola é moito máis cómoda (e evita as distraccións da web), sen embargo, se teño que ler pdf, buscar ou facer un documento ... a consola nin é suficiente nin é útil.
Ben, a cousa de usar GCC e Vim ... iso é o que realmente quería dicir (aínda que, en realidade, uso GNU Emacs por costume).
De todos os xeitos, para estar na web ou ver películas, porque obviamente usaría a interface gráfica.
Dende que coñezo Linux pareceume que serve exclusivamente para innovar en software e ambientes que máis tarde, os sistemas "propietarios" mellorarán, popularizarán e darán un aspecto máis atractivo.
E tamén Mac OS e o que hoxe se coñece como Linux nacen de GNU, son irmáns como se di e Windows é coma o malvado primo ... agora que o penso, SON UNHA GRAN FAMILIA !!!
Onde estaría o meu querido Android?
É certo que moitas destas funcións levan moito tempo en Linux, pero hai un detalle que vin que omiten: mentres en Linux estas opcións aparecen espalladas en 2-3 escritorios, en OS X son todas incluído nun.
En KDE hai un kwallet moi bo e un elemento que almacena as notificacións de accións e indica o número de eventos aos que non se asistiu. Non hai tal cousa en Gnome.
En Gnome hai notificacións interactivas (moi útiles para mensaxes, especialmente). Nin en KDE nin en Unity existe esa posibilidade.
En Ubuntu (Unity) tes contas en liña centralizadas ... tamén en Gnome, pero non funcionan en absoluto como en Ubuntu con Unity. En KDE non sei se o teñen ou como funciona.
Etc etc etc.
Ese pequeno gran detalle é o que debemos ver en vez de dicir "aquí xa existía", cando a realidade é que non existe o mesmo para todos os escritorios.
Por certo, as actualizacións para os usuarios xa se fixeron en Windows, tanto en 8-> 8.1 como en Windows Phone en 7-> 8. Creo que os que aprenderon alí foron os de Apple.
A gran diferenza neste caso é que, e en realidade sería a debilidade de Linux, é que nos dous sistemas operativos privados ou pechados só teñen un único xestor de fiestras, polo que os desenvolvedores céntranse nun único xestor, mentres que en Linux porque é diferente.
Isto chámase FRAGMENTACIÓN LINUX, e ese é o gran problema polo que Linux non ten éxito no escritorio
Iso chámase DIVERSIDADE e ser capaz de escoller.
Pero o 90% usa PRE-INSTALADO Cantos nin sequera cambian o seu fondo de pantalla?
Agora as tabletas INTEL Bay Trail sairán a 100 USD excelentes para Ubuntu ou Suse - a mellor para tabletas - porque é o dobre de mellor que as do mesmo prezo - en Android non por dalvik -
¿Sairá algún modelo con Ubuntu ou Suse preinstalados?
Atreverase incluso un revendedor?
O que non está nos andeis dificilmente chegará ao gran público
Naa aínda estás equivocado, o gran problema con Linux, a día de hoxe segue sendo un gran descoñecemento, a maioría da xente non usa máis que YouTube e Facebook, os escritorios non inflúen neles.
Ambos teñen razón, a fragmentación é un gran problema, a non estandarización dos paquetes e ao que se refire Pandev92 é basicamente a razón do gran éxito que teñen as tabletas e os teléfonos intelixentes, a xente só vai en liña por curiosidades e estes dispositivos son simplemente cómodos para facelo. .
Cocolio, non importa que "eles" teñan un único escritorio ou xestor de fiestras, porque é o mesmo en Linux.
Ou cres que Gnome se preocupa por outro escritorio ou xestor de ventás ademais do seu propio? Ou KDE, ou Ubuntu na túa Unity ou Lefebvre na túa Canela?
NON entendo, por que os desenvolvedores deben preocuparse polos outros escritorios, o que quero dicir é que os outros SO teñen un único xestor, punto, todo está desenvolvido para ese xestor, mentres que en Linux os creadores crean por conta propia, e se sería O bo é que hai unha portabilidade para que esas características estean dispoñibles en calquera xestor, é diferente.
O máis parecido á compatibilidade coa interface gráfica é QT. Se houbese un verdadeiro interese en mellorar ese detalle, non sería tan difícil desenvolver unha interface de escritorio para cada un.
Só un detalle, Windows 8.1 é un Service Pack de Windows 8 (en realidade unha solución para Windows 8) e non unha actualización importante como Mavericks. Internamente, o novo sistema operativo do bloque cambiou moito. Por outra banda, son dos que estou de acordo en que hai certas cousas que unir que están espalladas nos distintos escritorios GNU / Linux.
Pero, por suposto, KDE ten mapas. e que son un usuario de UNITY. Chámase Marble e é unha xoia dunha suite, basea os seus datos en OpenStreetMaps, debes ter en conta que é un Google Earth pero non precisa aceleración 3D.
Mmm, pensei que Marble era só unha aplicación local .. Grazas polo consello 😀
En Marble os mapas están borrosos, Emerillon é mellor nesa zona, aínda que é extremadamente sinxelo.
Si, por exemplo http://www.stardock.com/products/?from=nav
Véndelle cousas para Windows, cambia o tema do escritorio, cambia as iconas, engade unha vista de cartafol, cousas que veñen de balde en case todos os entornos.
Aínda que Windows non os ten, pódense atopar en case calquera contorno de distribución. Pero hai a novidade ...
😛
E o peor de todo é que o presentan como o máis novo ...
En serio: Legalmente, non podes patentar esas cousas presentadas en Linux e ofrecelas a condición de que usen a GPL no código E que indiquen o creador da idea? Así evitamos o problema de que a xente abandone MS / Apple / etc, tomando o concepto de algo que xa se creou e presentándoo como propio.
Ben ... Desafortunadamente GNU está en contra das patentes, vostede está en contra da filosofía, prefiro que todos GNU e Linux deberían ir a GPL 3 e o asunto resolto.
Vaia! Esta vez parece coma se Mac OS copiara GNOME e non ao revés: B
Non sei que estean alarmados, se a mesma GPL permite copiar, mellorar, distribuír e modificar
- «O software baixo licenza GPL pódese aplicar para todos os fins (incluídos fins comerciais e incluso como ferramenta para crear software propietario)» - Wikipedia español-
Os X xa teñen este software avanzado, é posible que copiasen certas cousas, xa que os mapas e a maia elenentaria non son novidades en OS X.
Teño o meu tempo empregando Linux pero non lles poño importancia a estes problemas porque a pesar de usar Windows non me interesan os seus movementos, porque entón seguiría sendo o seu escravo.
@Jesus Israel Perales Martinez, máis anuncios publicitarios de Ubuntu? Canonical só precisa un comercial que diga, HP e Intel, recomendan que Ubuntu sexa excesivamente comercial, o que odio desta compañía / distribución é que incluso dá crédito, os seus usuarios cren que Ubuntu é Linux ou un digno representante, cando está claramente só ven Silver, Silver e Silver e non os seus usuarios, para min Ubuntu é a distro de casa máis semicomercial que existe ata o punto de que non se lles ocorreu ser tan exclusivos como Apple ou Microsoft facendo o seu propio núcleo de 0 para competir directamente con eses dous. Obviamente non sería Gnu / linux.
Con sorte, o sistema operativo "máis avanzado do mundo" implementaría as boas ideas do mundo Gnu / linux.
Parece que son o único que publico desde un OSX. Grazas polo xesto de lanzar esta nova versión do teu sistema operativo de balde. Agora, polo que pensan que falta máis publicidade no software libre, dígolles que están nun erro, o que falta é ESTABILIDADE no escritorio. Sempre estiven de acordo con Miguel de Icaza. Eu uso Debian GNU / linux e moitas veces teño problemas de conexión a internet (lentitude), problemas que recoñecen as miñas outras particións NTFS (ás veces detecta sen problemas). Ás veces o meu escritorio falla (aínda que pode ter máis problemas cos controladores que con KDE). Pero estas cousas non me pasan tan a miúdo en OSX. E, finalmente, alguén que é multiplataforma o di. Eu uso OSX, Linux e win8 xD (E estou meténdome en Hurd).
Polo menos estas "novidades" non se poden patentar ...
Tamén o é. As notificacións de empatía no Gnome Shell son xeniais. responde sen ter que abrir unha xanela e non perturba as actividades que se están a realizar
¿Non se supón para iso tamén o software libre? Para levalo, modificalo e vendelo se queremos? Por que tanta envexa?
Liberdade 0: liberdade de usar o programa para calquera propósito.
Liberdade 1: a liberdade de estudar o funcionamento do programa e adaptalo ás túas necesidades. O acceso ao código fonte é unha condición previa para iso.
Liberdade 2: a liberdade de distribuír copias, axudando así ao seu veciño.
Liberdade 3: a liberdade de mellorar o programa e facer públicas as melloras para outros, de xeito que toda a comunidade se beneficie. Para iso é preciso o acceso ao código fonte.
estas modificacións cumpren con todo isto?
Fun actualizar un servidor a Mavericks (MAC mini, 8 Gb de RAM, 2HDDx1Tb ...) para recuperar un soporte decente para SMB, xa que Lion e Mountain Lion tiñan o SMBx propio de Apple xa que por problemas de licenza non podían usar o común e ben, o primeiro que me dixo a actualización é que Mavericks só é compatible con Server3 e se continuase coa actualización, o primeiro que faría sería botar ás aplicacións Server2 que teño ... ¡Puagh! De todos os xeitos, agora estou actualizando unha estación de traballo e logo contareivos como foi ...
O_O Aínda que realmente non me sorprende o feito de que non creo, o problema do servidor é unha prioridade para Apple .. Ou me equivoco?
Pero Apple xa rematou a súa liña de servidores hai moito tempo e un PC coma ese servidor paréceme máis aló do ilóxico.
Que tontería ter que o servidor OS X teña mellores opcións en Linux ou xBSD, pero bueno é só un comentario.