דעתי לגבי המראה והתחושה של Libreoffice

אני אביא לך את דעתי הצנועה לגבי הוויכוח שמתרחש תמיד לגבי שינוי המראה וה"עדכון "של ממשק המשתמש LibreOffice.

לפי דעתי האישית אין לשנות את הממשק, אני לא יכול למצוא מדוע לשנות את פרדיגמת השימוש באפליקציה, שהייתה תקופה ארוכה ליישומי משרד.

הסיבה שאני מצרף "עדכון" נובעת מכך שכתוצאה משחרורו של Micro $ oft Office 2007 והשינוי שלו במראה ממשק המשתמש שלו, הוא גרם לממשקים הגרפיים ולסרגלי הכלים מבוססי התפריט להיראות קצת כמו משהו ישן.

אם כי, מי רואה בממשק ה- vim ישן ומיושן? מה היית אומר אם vim היה עובר ל"עדכון "ויתקרב לממשק הננו? זו השוואה אבסורדית, אך ידוע היטב כי התפוקה של vim.

אז למה לשנות משהו שהיה תמיד כזה ויצרני? חוץ מזה זה יעלה ללמוד שוב. אם ברצונך לשנות את הממשק בכל פעם שנמצאת אפשרות לחזור לתפריטים כמו ב- Firefox, כאשר הם הכינו את התפריט בלחצן יחיד.

מה שמבחינתי צריך להשתנות הוא האינטגרציה עם מערכת ההפעלה, האינטגרציה עם GTK + ועם KDE ברמת הממשק טובה, מבלי להגיע מצוין בגלל העובדה שמכלול האייקונים יכול להיות זהה סמלים לשאר המערכת.

בנוגע לשילוב עם אנשי LibreOffice, ב- Firefox אני לא משתמש בה אבל טוב שיש לנו את החופש להתאים את התוכנית לטעמנו.

ועד עכשיו דעתי לגבי זה.


53 תגובות, השאר את שלך

השאירו את התגובה שלכם

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

*

*

  1. אחראי לנתונים: מיגל אנחל גטון
  2. מטרת הנתונים: בקרת ספאם, ניהול תגובות.
  3. לגיטימציה: הסכמתך
  4. מסירת הנתונים: הנתונים לא יועברו לצדדים שלישיים אלא בהתחייבות חוקית.
  5. אחסון נתונים: מסד נתונים המתארח על ידי Occentus Networks (EU)
  6. זכויות: בכל עת תוכל להגביל, לשחזר ולמחוק את המידע שלך.

  1.   גרסיטיס חריפה. דיג'ו

    אָמֵן!!

  2.   גיסקארד דיג'ו

    מסכים איתך לחלוטין!

  3.   מיגלינוקס דיג'ו

    ובכן, דעתי היא שעליהם לעשות משהו, ולא רק לשפר את האינטגרציה עם שולחן העבודה, וזה רעיון נהדר, אלא גם לספק לו ממשק בו, תוך שמירה על מערכת סרגל הכלים, שימוש טוב יותר במרחב שבו האייקונים מסודרים יותר לפי פונקציה מאשר ברצועה פשוטה.
    אם לא; התבונן היטב בצד ימין למעלה בכל החלל הפנוי, כן, אתה יכול להוסיף את הכפתורים שאתה רוצה, אבל בצורה מאוד לא זוהרת.
    אני חושב שהם צריכים לעשות משהו.
    נ.ב: הנושא של אנשים, סגנון פיירפוקס, ובכן ... אני לא מעצב או משהו כזה אבל אני מניח שיותר מאחד יתאבד כשראו אותו.

    1.    מיגלינוקס דיג'ו

      אני יודע שמדובר במגבלות של GTK, אך נושא שילוב כפתורי השמירה, ביטול, ... בשורת הכותרת תמיד נראה כמו דרך טובה מאוד לנצל את המרחב ולהקדיש מקום למשימות ספציפיות, אם אתה אל תתבונן בהתקדמות הנעשה בזכות גרניט (ממערכות יסוד)
      זה לא דגם (או איך שהוא כתוב)
      https://lh4.googleusercontent.com/-quxjWqlSZAI/UO5-2yl-b0I/AAAAAAAAA9E/VWFu8JeTMN8/s1278/Screenshot+from+2013-01-09+06%3A15%3A25.png

  4.   auroszx דיג'ו

    אנחנו 3 מסכימים איתו 😛 עדיף להשתמש באייקונים + נושא GTK / Qt מאשר להשתמש באנשים (להרוג את זה עם הרעיון ...).

    1.    מיגלינוקס דיג'ו

      אבל זה בטוח היה קל יותר ליישום או שעמד מאחורי חברתו של המתכנת שאמרה לו שהיא רוצה להרכיב תמונה של שניהם יחד.
      נ.ב: מצטער, הייתי קצת מאצ'ואיסטי

      1.    v3on דיג'ו

        לא, זה היה מושלם xD

        1.    auroszx דיג'ו

          +1 xD

  5.   socax דיג'ו

    מבלי להיכנס לדיונים, ורציתי לתרום משהו חבר'ה בונים, הכנתי Mockup חדש של Libreoffice, אנא התבונן בו, אם כי הייתי רוצה שתכלול אותו במאמר.

    http://andrex80.deviantart.com/art/LibreOffice-4-0-Mockup-Emotion-348295830?ga_submit=10%3A1358093309

    http://andrex80.deviantart.com/art/LibreOffice-4-0-Mockup-Emotion-348295116

    1.    MSX דיג'ו

      אני אוהב מאוד!
      אני מסכים להביא את תפריטי האופציות ותכונות שונות למעגן צדדי מכיוון שזה הגיוני מאוד עם המסכים הרחבים בהם אנו משתמשים כיום, אם היינו משתמשים בכאלה המשמשים ב- Mac לעיצוב במשך שנים יהיה יותר הגיוני להעביר אותם למערכת מיקום עליון.

      מה שלא ממש משכנע אותי זה המראה ה"פלסטי "שיש בקצוות השמאלי העליונים והתחתונים, כמעט כמו הממשק הארגונומי של" גאדג'ט "ולא מערכת תוכנה.
      באופן אישי אני אוהב קווים חדים ומוגדרים יותר עם זוויות חדות, למעשה המגמה העיצובית במשך זמן מה היא דווקא עם קווים ישרים אגרסיביים וזוויות חדות.

      אם תסתכל על מה שהמראה החדש של KDE 4.10 עומד להיות, תמצא הבדל גדול בין מוטיב ה"אוויר "הנוכחי שהוא מעוגל ומלא גוף לבין המוטיב החדש בעל הקצה הישר והשטוח.

    2.    דארקו דיג'ו

      NoooooooooooooooooOOOOOoOoOoOoOoOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!

      מצטער, תגובתי יתר על המידה. זה שמבחינתי, שעובדים הרבה עם יישומים כאלה, השאלה היא פרודוקטיביות. אני רוצה שמשהו גורם לי להיות פרודוקטיבי ופרודוקטיביות (לפחות בעבודתי) הוא זמן. העיצובים ה"נחמדים "החדשים האלה כמו M $ אינם כלל יצרניים. הם מבזבזים הרבה זמן. המוקופ שלך נראה יפה, אבל זו דעתי (אם כי ניתן לשפר את הצבעים).

      1.    בלייר פסקל דיג'ו

        זה נכון. אני יכול להעיד שאתה צודק. קחו לדוגמא את בלנדר, לגמרי מחוץ לנושא, אבל בלנדר עד גרסה 2.4 היה מאוד מאוד פרודוקטיבי. עלוב ומבעית, אבל פרודוקטיבי. בגרסה 2.5 לכל המשתמשים בתוכנה זו היה טעם רע בפה בגלל השינוי הגדול, באמת חבל. אבל עם הזמן התרגלתי לזה.

    3.    מיטקו דיג'ו

      אני אוהב את הדגם, אבל הצעה לתפריט האנכי ידידותי לאצבעות אני רוצה ש- ICONS - אידיאוגרמות - מקוננות, במערכים של 3 × 3 עם אחד מהם לחזור ולעד 7 או 8 אפשרויות והצד השני לשימוש זה. אחדות או כל עגינה אנכית אחרת בטאבלטים וטלפונים עתידיים המריצים את אובונטו או לינוקס אחרים שאני מקווה שייצא, יש ליישומים אנכיים עוגנים בצד ימין ותפריט עגינה אנכי ידידותי לאצבעות בצד השני של המסך, מוסתר שוחרר בעת הצורך.

      תודה רבה על עבודתך, אני מקווה שהשתכנעתי מתרומיי לשיפור הרעיון שאנו חולקים של תפריט אנכי בצורת מזח עם סמלים ידידותיים לאצבעות.

    4.    מריאנו גאודיקס דיג'ו

      הכנתי מוקוק עם Gtk 3

      סרגל הצידי

      http://www.youtube.com/watch?v=R2TfUa9bdE8

      ////////////////////////////////////////////////////// // //////////////////////////////////////////////////// //// ///////////////
      http://www.youtube.com/watch?v=jnDuIJ0wLyI

      //////////////////////////////////////////////////////// //////////////////////////////////////////
      תמונות

      http://marianogaudix.deviantart.com/art/LibreOffice-program-written-in-Gtk-3-0-309437632?q=gallery%3Amarianogaudix%2F36618788&qo=6

      //////////////////////////////////////////////////////// //////////////////////////////////////////////////////// /

      http://marianogaudix.deviantart.com/art/LibreOffice-idea-or-concept-328464097?q=gallery%3Amarianogaudix%2F36618788&qo=3

      //////////////////////////////////////////////////////// //////////////////////////////////////////////////////// //////////

      http://marianogaudix.deviantart.com/art/LibreOffice-concept-331178249?q=gallery%3Amarianogaudix&qo=2

      //////////////////////////////////////////////////////// //////////////////////////////////////////////////////// /////////////////////

      אך ממשק LibreOffice מבוסס על ספריות VCL. חבל שלא מצאתי מדריך VCL. שאלתי את החבר'ה של LibreOffice אבל אין להם ממשק API

      1.    MSX דיג'ו

        וואו, כבר פרסמת אותם ברשימת ה- LO? עד כמה שיש להם השפעה שאין להכחישה ממק - אם נהיה המקרים כמו כל GNOME - הם פשוט מדהימים, השניים הראשונים הם אלה שהכי אהבתי, הראשון צועק USBILITY מהגגות, עם הרבה ניגודיות וממשק נקי, ואת שנית, זה פשוט משדר אלגנטיות.

        פרפקט.

        1.    מריאנו גאודיקס דיג'ו

          הצלחת להריץ את התוכנית הקטנה, קל להוריד אותה ולהריץ אותה. לחיצה כפולה על התוכנית. אבל אתה צריך שיהיה לך GNOME 3.6 וארכיטקטורה של 64 סיביות
          ----------------------------
          אני עם צ'רלס שולץ מ- LibreOffice והצוות שלו, אך קוד זה אינו שימושי מכיוון שהוא כתוב ב- Gtk 3.6.
          מתכנתים של LibreOffice משתמשים בספריות VCL.
          שאלתי את מייקל מיקס מ- VCL את ה- API אבל אין להם שום API. הם יכולים לעשות את השינוי רק אם הם רוצים. אם תמצא הדרכה של ספריות VCL הודיעו לי, זו הדרך היחידה ללחוץ עליהן כדי ליצור ממשק גרפי חדש.

          1.    כריסטופר קסטרו דיג'ו

            אשמח אם בכל בעיה הם ישנו את התוכנית לשיפור הממשק, להתחרות אך לא להכין מזלג יותר כי למרות שכך הם יצאו אלטרנטיבות מצוינות בטווח הארוך, משתמשי המחשב הרגילים מתבלבלים, תוכנית אשר הם צריכים לשנות שזה יהיה abiword, זה אמור להיות עורך הטקסט של gnome, הם לא יצטרכו להתחיל מההתחלה וזה GTK.

            ************************************************** ***

            לגבי VCL על פי הויקיפדיה זה ה- OOP של פסקל ואני מניח שלחיפוש בגוגל יש תוצאות, אבל זה דולפין לחלונות, אני לא יודע כלום על הנושא הזה :(.

  6.   MSX דיג'ו

    "הסרט" של מיקרוסופט נראה לי _ מוצלח מאוד_ זהה ל- Unity HUD אם כי במצבים שונים מאוד.

    Ribbon מקל על הטיפשות למצוא את האפשרות או התכונה אותה אנו מחפשים באמצעות תפריטים קונטקסטואליים, דינמיים ומוגדרים היטב עם אייקונים וכותרות לאנשים שמעולם לא השתמשו בעבר ביישום - עם אפשרות ליצור סמלי קיצור דרך לאפשרויות הנפוצות ביותר . זה שער ממרכז השדה. נהפוך הוא, עם מערכת התפריטים המסורתית אפשר לבלות זמן רב בצלילה בתפריטים מקוננים עד שמוצאים את התכונה הדרושה לכם פעמים רבות במקומות שלעולם לא היינו חושבים לחפש.

    יש לזכור כי פרדיגמת השימוש בתפריט הינה בת 20 בערך ולמרות שהייתה אפשרות טובה בראשית דרכה, כיום היא מציגה את תסמיני הגיל מכיוון שלא זהה להשתמש ביישום שהיה לו כמה אפשרויות ותפריטים משנה מאשר, למשל, LibreOffice.

    יש צורך בפרדיגמת שימוש חדשה.

    ה- HUD לעומת זאת הוא תכליתי ביותר כאשר אנו יודעים מראש את האפשרות אותה אנו מחפשים.

    השתמשתי במערכות מכל הסוגים מאז שהייתי ילד כמו Timex Sinclair, Sinclair Spectrum, Commodore 64, MSX ו- MSX2 ו- Atari 810XL, בקצרה Macintosh הראשון של אפל עם כונן תקליטונים מובנה וצג גרפי, OS2 Warp הרבה מעל, XT עם מוניטור ענברי - המסכים של הזרחן הירוק נמוגו כשהתחלתי עם 8086-, 286 עם הרקולס ואז SVGA, 386, פנטיום, כיוונתי את אזימוט הראש לטעינת תוכניות הקלטות והשתמשתי בטונות של 5'1 / 4 ו- 3 '. 1/2 תקליטונים לפני שעשיתי את HD הראשון של 40 מגה.

    התפריט המסורתי כפי שאנו מכירים אותו ייעלם בסופו של דבר, אם כי יהיה נוח לו להישאר כאופציה נוגדת, המציאות היא שכיום עם הטכנולוגיות והאפשרויות שיש, אין שום הגבלה להגביל את עצמך לדרך של אינטראקציה עם התוכנה המיושנת כשיש חלופות עדיפות. .

    אבל היי, להציל את מי שנמשכים באמת על ידי מערכת התפריטים לשאר האנשים בדרך כלל מתקשה מאוד להסתגל לשינויים חדשים ולתפוס שיטות חדשות ומומלצות מכיוון שהם מעולם לא תפסו מושגים אלא לחזור על פעולות מסוימות כמו אוטומטים ל להשיג סוף מסוים.

    פבלוב בוודאי חוגג למשתמש המחשבים הממוצע של שנת 2013>: ד

  7.   גרמיין דיג'ו

    אני משתף את מה שנאמר במאמר, אפליקציה שמשמשת לעבודה חייבת להיות גרפית מפוכחת, אם אנחנו רוצים שזה יראה, כי אנחנו מקשטים אותה, כל אדם בוחר את המראה שהוא רוצה שיהיה, בשביל זה האפשרויות.
    מה אם הייתי רוצה לדעת ומישהו מסביר איך לעשות זאת, הוא שיהיה לי ממשק KDE ולא Gnome ב- LibreOffice 3.6
    אני פתוח ללמוד.

    1.    MSX דיג'ו

      "אני משתף את מה שנאמר במאמר, אפליקציה שמשמשת לעבודה חייבת להיות גרפית מפוכחת"
      שים לב ש- MacOS משמש לא רק לעבודה מקצועית אלא גם בעל גרפיקה אטרקטיבית במיוחד שאינה מורידה משימושיות [0] או מפריון. למעשה, ה- Mac מוביל בתעשיית הגרפיקה והמולטימדיה מזה שנים רבות. מצד שני, חלונות 7 עוצבו ביחס לגרסאות הקודמות שלה בנוסף להבאת פרדיגמה חדשה של שורת המשימות שלא הורידה משימושיות או מפריון - הייתי אומר להפך.

      אני לא מבין מדוע שמישות ופרודוקטיביות מתנגשים ביופי: p, הדוגמה הטובה ביותר למושגים אלה בעולם F / LOSS היא KDE SC.

      "אם אנחנו רוצים שזה יראה"
      בטח, כיוון שיש רבים שמתהדרים בשימוש ב- FWM או IceWM או WindowsManagers באמת כהים - ומכוערים מאוד - מבחינת עד כמה הם ספרטניים ומסובכים לתצורה.
      יש הכל ידידי 🙂

      "ובכן, אנחנו מקשטים את זה, כל אחד בוחר את המראה שהוא רוצה שיהיה, בשביל זה האפשרויות."
      ובתחום זה GNU / Linux אין תחרות, כוח למשתמשים !!!
      האפשרות לקישוט או התאמה של סביבת חלונות היא בדיחה, זו של מק אינה קיימת (שינוי טפט ומיקום המזח? גרפיט לאקווה? XD)

      "מה אם הייתי רוצה לדעת ומישהו יסביר איך לעשות את זה, זה שיש לי את ממשק KDE ולא את Gnome ב- LibreOffice 3.6".
      זה מסובך מכיוון ש- LibreOffice היא JAVA - כן, מכוער כמו שזה נשמע.
      לפני זמן מה קאזה פירסם כיצד לשלב טוב יותר את LibreOffice ב- KDE SC אך אני לא מוצא אותו, אני ממליץ לך לבדוק את ארכיון הבלוגים.

      בְּרִיאוּת!

  8.   בלייר פסקל דיג'ו

    למרות שקשה לקבל עבור חלקכם, רצועת הכלים היא אחד הדברים שמיקרוסופט עשתה היטב, אם זה לא מגיע ממקומות אחרים.
    עכשיו, אני לא רוצה להישמע כבד או משהו, אבל אני חושב שבפוסט זה לא אמור להחיל למשל Micro $ לעתים קרובות, זו רק הצעה. למרות שרבים מאיתנו מוצא כיף לכתוב Güindous, Winbugs, Micro $ oft או Microshit XD, בפוסט רציני זו לא תהיה האופציה הטובה ביותר. זו רק הצעה. אתה צריך לקרוא לדברים בשמם.
    עכשיו, גם הממשק משתנה, השימוש באנשים או האינטגרציה הטובה יותר וגם שינוי האייקונים נראים לי מצויינים, אבל תנו להם להחליט לראות איזה מהם.

    1.    MSX דיג'ו

      אני מדביק, כי בתגובות החברה נקראת בזלזול, לכו והלכו, אך אם קוראים לה כך בכל מאמר, היא מאבדת את הקטגוריה שלה באופן אוטומטי.

      בנוסף, פסילת החברה באמצעות סימן $ במקום האות 'היא מטופשת, מיקרוסופט היא חברה, לא אגודת צדקה וככזו מטרתה העיקרית והאחרונה היא לייצר דיבידנדים לבעלי המניות שלה, זו הסיבה היחידה. מדוע ובגינו החברה קיימת, כמו שאר מיליוני החברות מכל הסוגים ברחבי העולם: ייצור הכנסות כלכליות.

      בכל מקרה, אנו יכולים לומר שמיקרוסופט היא חברה עם שיטות עסקיות מפוקפקות - לפחות - שמערכות ההפעלה שלה כיום אינן שוות טכנולוגית עם GNU / Linux או BSD, שהיא מבקשת לייצר קהל שבוי, שכאשר היא מגלה שחברות עם טכנולוגיות חדשניות מבקשות לרכוש אותן ולפרק חברות אלו על ידי ספיגת המשאבים שלהן וברוב המקרים בזבוזן, שנראה שיש לה הסכם שבשתיקה עם תעשיית המחשבים (בתוך) האבטחה כדי להפוך תוכנה פגיעה מעיצוב, כפי שהיה במכתב. בה התפרסמה אגניטום תוכנה במיקרוסופט על אבטחת מערכת הוויסטה החדשה שלה וקראה לה לאזן את מוצריה כדי למנוע מגף שלם בתעשיית המחשבים להיעלם ...
      מבחינה כלכלית, מיקרוסופט היא גם חברה בינונית, רק תסתכל על היסטוריית המניות שלה, שכולתה פסגות ועמקים, ואילו זו של אפל היא ציירת עולה - או שהיה בזמן שג'ובס ניהל אותה.

      כמו כן, האם מישהו ראה את באלמר מעביר את הרצאותיו המפורסמות? הבחור מגיע נוחר, צועק -הוא חסר את כובע הבוקרים ושני הקולטים-, אחרי 5 דקות הוא כולו מזיע עם החולצה המיוזעת שהיא מגעילה, נסערת ועם פנים מטורפות, מטומטמת, האנשים שהשתתפו יש לו פנים ארוכות ואם הם חוגגים 1 מתוך 5 התרחשויות או בדיחות זה שיא.
      ראש החברה אומר הרבה על האופן בו החברה עוברת מבפנים ובאלמר היא אחת הדמויות הנוראיות ביותר בענף כיום.

      לסיום: מיקרוסופט ובעיקר באלמר היו אלה שהחלו למתג את GNU / Linux כ"קומוניסטים "בסביבות שנת 2000, סכנה לאומית, דבר שהיה צריך להיאבק בו עד מוות או שהכלכלה תפוצץ! הם אפילו הצליחו להפיל כמה סנאטורים ממיטותיהם כדי לתמוך בהם: עמ '

      כיום Windows Azure מציעה שרתי GNU / Linux בין שירותי הפרימיום שלה.
      כמה זמן עד שמיקרוסופט תרד? הימורים מתקבלים 😀

      1.    בלייר פסקל דיג'ו

        לא יכולתי לכתוב את זה טוב יותר.
        עכשיו, נפילת מיקרוסופט ... אני לא יודע מה לחשוב. מצד אחד, מערכת ההפעלה Windows שלה היא הנפוצה ביותר, אך מצד שני, 70% מהמשתמשים הממוצעים במערכת זו אינם משלמים עבור הרישיון שלהם.
        מצד אחד, יש להם את נוקיה כבת ברית, אך מצד שני ... אנדרואיד קיים בניידים רבים אחרים.
        למיקרוסופט מערכת ההפעלה החדשה שלה משיקה את עצמה לכוכבת ב- CES 2013 כ"ההצעה המינימליסטית החדשה ומותאמת למכשירי מגע "אך מצד שני, היא מציעה מסכים שחורים של רעים על מסכי סמסונג, אבל אם אני לא טועה אחראי זה היה Windows 7.
        אני חושב שההכנסה היציבה והאמינה היחידה עבור החברה היא ה- Xbox וההילה שלה, שאפילו אני אוהב את השילוב של.
        אני לא יודע את האמת, מיקרוסופט עשויה ליפול, אבל אני חושב שהיא תיפול עם חלונות כמערכת ההפעלה הנפוצה ביותר.

        1.    בלייר פסקל דיג'ו

          היי, "מסכים שחורים גרועים כבויים על מסכי סמסונג" הטעות שלי היא "על מסכי סוני".

          1.    MSX דיג'ו

            וכן, האסטרטגיה שנלמדה בקפידה של מתן פיראטים של XP ו"תרומת רישיונות בחינם "של חבילות התוכנה שלה למוסדות אקדמיים כדי ליצור תלות טכנולוגית + הסכמי הפנטגרוליקוס עם חברות המייצרות HW גרמו לכך שגם כיום הרוב המכריע של הציוד הלא ניידים הם עדיין להפעיל את חלונות ולא רק זה, אלא נוסף על כך הם מריצים XP עם IE 6 מה שגורם לחברה עדיין להיות בעל הכנסה גדולה מאוד בשוק הצרכני.

            באשר ל- Xbox ... אמא מזדיינת, זה חמוד מדי !!! כמו ה- PS3 של סוני, שודדי ים אחרים! xD
            הרבה זמן רציתי לקנות קונסולה אבל אני מסרב לתת את הכסף שלי לאחת משתי החברות הללו 🙁

            אני מקווה ש- Piston או כל מה שקוראים לו קונסולת ה- Steam העתידית, לא ייקח הרבה זמן להגיע ... קונסולת משחקים שמריצה את GNU / Linux, אובונטו ליתר דיוק!
            מישהו צובט אותי בבקשה: D: D: D

    2.    סוקרקס דיג'ו

      היי ח'ברה
      רק דעתי האישית, סרט הוא רעיון טוב מאוד, אך מיושם בצורה גרועה במובן זה שהוא גונב הרבה מקום על המסך, כלומר בקווים אנכיים (אם הם סופרים אותם, יש 6 שורות עם אייקוני יישומון ואחרים, מהתפריט ועד שורת מצב) אשר בטבליות מקריבה את הנראות של מה שחשוב או המסמך.
      אני אפילו מורח אותו במדגם אני מורח סרט אבל בלי לוותר על הראות.

      אגב, אני שותף לדעה שפרודוקטיביות ויופי אינם תואמים, ניתן לשפר הכל.

    3.    כריסטופר קסטרו דיג'ו

      אוקי, אני אקח את זה כהצעה לפוסטים עתידיים.

  9.   גבריאל דיג'ו

    אמרו 1+ טוב מאוד

  10.   דארקו דיג'ו

    אני מסכים. אין צורך לשנות את הממשק. כפי שציינתי ב- G +, זו שאלה של פרודוקטיביות והשינויים הללו של למשל מיקרוסופט גרמו לי (אישית) לשנוא אותם יותר ויותר מדי יום. הממשק האחרון הזה של M $ (מכיוון שהם מדברים על זה הרבה זמן) מה שהוא עושה זה שמבזבזים הרבה זמן. אני ממש אוהב את ממשק LibreOffice כפי שהוא ולדעתי זה צריך להישאר ככה. חוץ מזה שבאובונטו זה משתלב טוב מאוד עם התפריט הגלובלי. אני מקווה שהם לא מבצעים שינויים דרסטיים.

  11.   קשת_זבוב דיג'ו

    עם שינוי הסמלים והענקת אינטגרציה רבה יותר עם KDE אני שמח, אני לא רואה צורך בשינויים נוספים, מעולם לא הבנתי את אלה שמבקשים לשנות את הממשק

  12.   jorgemanjarrezlerma דיג'ו

    מה דעתך על קהילה.

    אם כי אני בדרך כלל מסכים אם אני חושב שצריך לעשות משהו בכדי לתת לליברייפייס מראה חדש. עם האמור לעיל אני לא מתכוון לעשות הנדסה מחודשת, רק אם הוא משלב טוב יותר את שולחן העבודה שבחרת. אני לא יודע אם זה מסיבות של מגבלות GTK או עניין טכני אחר, אלא אם אני רואה מנקודת המבט האישית שלי שהמראה והתחושה של שולחן העבודה משולבים בסוויטה.

    נכון שהרעיון של הסרט הוא טוב וגם העובדה שיש תפריטים היא טובה, אני פשוט חושב שזה נראה קצת מיושן. לפני כמה ימים מצאתי מחשב 486SX 33 Mhz, חלונות 95 ו- Office 95. האמת כשראיתי את Office 95 Libreoffice עלתה בראש.

    בקיצור, הטעם נשבר לז'אנרים.

    1.    בלייר פסקל דיג'ו

      למרבה הצער, libreoffice אכן מזכיר את MS Office 2003.

      1.    כריסטופר קסטרו דיג'ו

        ומה עצוב בזה?

  13.   בלקסוס דיג'ו

    שלום, אני מאוד מסכים עם ההערות של msx ובלייר פסקל, יש לקרוא לדברים כפי שהם ולא לדברים כמו "Guindous" או דוגמאות אחרות, ההודעה נראית רע ככה ועוד כשאנחנו מדברים על תוכנות כל כך חשובות כמו LibreOffice.
    לגבי LibreOffice, זה כואב להודות אבל העבודה שמיקרוסופט עשתה עם הסרט שלה ב- Office היא משהו טוב מאוד וקל לשימוש, הייתי רוצה משהו דומה עבור LibreOffice מכיוון שניווט בתפריטים כבר משהו קצת ישן וזה לא זה אנשים המשתמשים בסוויטות משרדיות מתהדרים בממשק, אך קל יותר לעבוד כאשר יש לך יותר אפשרויות בהישג יד או סגור, ולא להציג תפריטים חדשים.
    אני רואה את זה טוב מאוד לגבי אנשים, אבל אני עדיין מקווה לשנות ממשק, ואני גם רוצה שזה לא יהיה תלוי כל כך בהרחבות, אם כי זה יגדיל את גודלו, אבל זה מעצבן מאוד צריך להוריד הרחבות ל לעשות כמה דברים, אני לא אוהב את הפילוסופיה הרבה להשאיר חצי רך ושאחרים דואגים לפונקציות אחרות עם הרחבות.

    Offtopic: אני אוהב את הקהילה של תוכנת קוד חופשי ופתוח, למרות שאני כמעט תמיד משתמש בהיפך, אבל העולם הזה תמיד מושך אותי, בגלל זה אני מבקר בבלוג הזה הרבה

    1.    כריסטופר קסטרו דיג'ו

      ובכן, בפעם הבאה שאערוך אופ-אד, אנסה לתת שם לדברים.

  14.   צ'רלי בראון דיג'ו

    + 100 ... על פי המאמר, לדעתי, מה שעליהם לשים לב יותר הוא לשפר את האינטגרציה של LibreOffice ולסיים ללטש את פעולתה, מכיוון שעדיין חסרים פרטים ופונקציות אליהם עליהם לשים לב יותר. בסופו של דבר, אם הם הולכים לשנות את ממשק המשתמש, הם צריכים לפחות להשאיר את האפשרות להיות מסוגלים לחזור לממשק הנוכחי, כך שאלו מאיתנו שרגילים אליו יוכלו להמשיך להשתמש בו; יותר מבעיה של "הרגל", מדובר בנושא פרודוקטיביות, שבהכרח יורד בשלב הראשוני של עקומת הלמידה של הממשק החדש.

  15.   מריו דיג'ו

    אני לא מומחה לינוקס, אני רואה מערכות הפעלה מנקודת מבט של משתמש ולא מתכנת. אם סביבת העבודה נעימה, תפוקה
    עולה. מדוע הסביבות צריכות להיות שחורות או אפורות? Microsoft Office מושך את העין גם אם הביצועים שלו אינם אופטימליים. LibreOffice מעולה ללא ספק, אבל זה יכול להיות נחמד גם עם סמלים צבעוניים רכים ועיצובים מודרניים. הכל מתרגל. השתמשתי ב- Office 2003 וב-
    הבין בצורה מושלמת. סרט הגיע ולא התרגלתי. Libreoffice נראה כמו Office 2003 ואני לא רואה את זה לא בסדר. הכל מתרגל.

  16.   אֵיִ פַּעַם דיג'ו

    אני לגמרי לא מסכים עם המאמר. איש לא אהב את סרגל Office 2007 כשראו אותו, פחות מכל אלה מאיתנו שהם לינוקסים. אבל בעבודה מתוך חובה הייתי צריך להשתמש בזה ובאמת זה מדהים. זה דבר אחר לגמרי, וכל האפשרויות הנפוצות ביותר הן הרבה יותר מהירות. עיצוב מדהים קל מאוד (צור טבלה וראה אילו אפשרויות יש ואז תגיד לי).
    אני אוהב את LibreOffice, אבל צריך לשנות את הסורגים האלה.
    הייתי מצביע למר MSX, שהעיר הערות מצוינות לדעתי, לכתוב מאמר נגדי לכך.
    לגבי

    1.    MSX דיג'ו

      "אף אחד לא אהב את סרגל Office 2007 כשראו אותו, פחות מכל אלה מאיתנו שהם לינוקסים."
      מצא חן בעיניי, הבנתי מיד את הגל וכפי שאמרת כשהתחלתי להשתמש בו זה היה ציר, משהו כמו לעבור מ- Windows עבור קבוצות עבודה (Windows 3.11) ל- W95, מה שקורה זה שמיד כולם קופצים כמו חלב מבושל אפילו בלי לקחת א) הזמן למדוד את השינוי וב) הזמן לנסות להטמיע את השינוי, שתיהן דרישות בלתי נמנעות לשפוט משהו באופן אובייקטיבי.

      ואז יש הגרד השני: אם מדובר במוצר של מיקרוסופט אז זה berreta-by-design, וזה גם לא המקרה (היזהר, אני המבקרת הראשונה של החברה מבחינת הנוהגים התפעוליים שלה).

      זהה לפרוטוריה שהתרחשה לפני זמן קצר ברשימות של Arch, כאשר הוחלט לאמץ את המערכת כ- PID1 החדש ולמען ביקורת נוספת שקיבלו המפתחים הם הבהירו כי לאחר ניתוח מעמיק של ההחלטה השינוי הוא עובדה מעבר גחמות והתפרצויות זעם של משתמשים מעורפלים.

      למרבה המזל יש דם חדש שעם קצת מזל בהנחייתם של כמה מגיבורי ה- F / LOSS הם יכולים להרוס בהדרגה מיתוסים ופרדיגמות הנחשבים בלתי ניתנים לגעת לאימתם של אנשים פרהיסטוריים רבים! >: - ד

    2.    MSX דיג'ו

      שכחתי: חלונות 8 במכשירי מגע היא המשאבה, מעבר לשיפוטים של קוסמטיקאיות (באופן אישי אני מאוהב במטרו) זה ממש נוח וגמיש, זה WOOOOOW, ממש לא נעים, מאוד מאוד נוח לשימוש ומביא מימד חדש לשימוש בטאבלטים או במכשירי מגע באופן כללי, מעולה מאוד ל- iOS שנראה באייפדים.

      כמובן שיש חסרון: כמו כל מוצרי טרשת נפוצה, יופי מתייחס בדרך כלל למשטח 🙁

      הבעיה הראשונה היא ש- MS הולכת בעקבות אפל ופייסבוק בסגירת הפלטפורמה שלהם וביצירת מערכת אקולוגית משלהם, כך שהשימוש ה"מתקדם "בכל מכשיר מגע עם חלונות 8 הוא מוגבל ביותר - כמו בכל אייפד. אנו יכולים להשתמש רק במכשירים כאלה כפי שהם נועדו לשימוש, ללא פריצה.
      הבעיה השנייה היא שמתחת לחלונות 8 ולמרות הליבה החדשה וה- API המתאים לה ישנה אותה פנורמה כמו תמיד עם מוצרי מיקרוסופט: מבולגן של טכנולוגיה, פרנקיינסופט תקוע עם ריר (בסגנון הטוב ביותר של רן אנד סטימפי, רוקו או בוב ספוג) ועל סף פיצוץ לרסיסים בכל עת בירושה של מדיניות החברה לרכוש טכנולוגיות צד ג 'שכבר פיתחו מתקדמות, זרק אותה למחלקות ההנדסה והורה להן להתאים את זה ככל שיוכלו להווה המוצר כפי שהוא אמור להיות מוכן בעוד שבועיים.

      בהיבט זה אנדרואיד אינה ניתנת להתגברות ... אלא שזו ג'אווה (דלוויק) הפועלת על ליבת לינוקס שעברה שינוי כבד

      הטוב עוד לפנינו: Tizen, FirefoxOS, PlasmaActive 4 (פועל על Mer, האבולוציה של MeeGo, 100% SL !!!)
      מחכה לנו עתיד שלם של פריצות =)

      1.    בלייר פסקל דיג'ו

        הדבר הרע במטרו לטעמי הוא שאני מחליט ליישם אותו על שולחן העבודה, ורבים יאמרו שהם חלקות של לינוקסים ששונאים את Windows, אבל זה פשוט לא (לפחות בשבילי) להשתמש בו יום כדי יום במחשב הנייד שלי. אם הייתי משתמש ב- Windows הייתי עומד ב- Windows 7.
        Pero sí, estoy de acuerdo con lo que has dicho. Por ejemplo, del cambio de Gnome 2 a Gnome 3 (DE y Shell) fue muy brusco, aunque al menos yo no soy muy exigente sólo con metro, pero ya ven, ahí va poco a poco captando usuarios desde el 2011, y para mi gusto es uno de los entornos de escritorio más usables que hay, igual que Unity, criticado por los suelos y mucha sangre se ha sacado en blogs y foros, pero ahí va también desde Natty, captando usuarios y mejorándose con cada lanzamiento. Podría nombrar infinitos casos, por ejemplo KDE 3 a 4, Python 2 a Python 3, los nuevos themes de una página muy popular llamada DesdeLinux 😀 y otros, pero el cambio es bueno. Yo empecé con Arch tarde, ya tenían Systemd, y ahora comparo guías de instalación y me parece que Systemd ha simplificado muchísimo la instalación, los demonios al inicio (aunque me hubiera gustado tener un rc.conf como único archivo de configuración) y otras cosas que fueron para bien.
        המטרו נראה מעולה, קולח ויפה, אם כי מסביב היססתי איתו קצת, כמו בפוסט של שולחן העבודה היציב וההפצה היציבההההה, אני לא מגעיל אותו (רק על שולחן העבודה), וגם הסרט נראה מצוין . אני מקווה שהם מיישמים, לא סרט כי זה יהיה עוד התקף זעם גדול, אלא משהו יותר מודרני מתפריט ההקשר.
        היי, "אף אחד לא אהב את סרגל Office 2007 כשראו אותו, פחות מכל אלה מאיתנו שמשתמשי לינוקס." הם בהחלט צודקים שלא יאהבו את זה, הנושא של Microsoft Office 2007 היה עלוב. הכל השתנה מאז MS Office 2010, אני לא יודע, מכיוון שהם הפכו את הכל ל"נקי "יותר.

        1.    MSX דיג'ו

          "הדבר הרע במטרו לטעמי הוא שהחלטתי ליישם אותו על שולחן העבודה, ורבים יגידו שהם חלקות של אנשי הלינוקס ששונאים את Windows, אבל זה פשוט לא (לפחות בשבילי) להשתמש בו כל פעם יום במחשב הנייד שלי. אם הייתי משתמש ב- Windows הייתי נשאר עם Windows 7. »
          אם לגמרי, אני אפילו לא רוצה לדמיין מה זה חייב להשתמש ב- Windows 8 על שולחן העבודה כל יום, עינוי, Metro מיועדת אך ורק למכשירי מגע.
          אלא אם כן ... אלא אם כן זה ממש נוח להשתמש ב- Windows 8 על שולחן מגע גדול או מחשב נייד, אולי (עוד לא ניסיתי את זה) זה ממש פרקטי לנווט במטרו בהינף יד, לבחור את האריח הרצוי ולהסתובב את הידיים באופן אוטומטי למצב המנוחה במקלדת.
          אולי זה מושג נהדר, או אולי לא, אבל עד שאעשה את זה באופן אישי אני לא יכול להגיד כמה זה נוח גם אם הדמיון שלי משתולל עם הרעיון.

          "אחדות, שנמתחה עליה ביקורת מהרצפות והמון דם נלקח בבלוגים ובפורומים"
          סנצ'ו נובח, מסמן שאנחנו מתקדמים!

          אבל השינוי טוב. »
          באופן אישי, השינוי היחיד שמרצה אותי הוא שינוי המספק פתרונות או נקודות מבט חדשות, אף על פי שתועלתו אינה ניכרת בהתחלה.
          אני בדרך כלל די שמרני בכל מה שקשור לשינויים, ומצטט אמרה אנגלית ידועה: "אין חדשות, חדשות טובות."
          עם זאת, אם השינוי מביא שידורים חדשים, ברוך הבא.

          "התחלתי את Arch מאוחר, כבר היה להם Systemd,"
          כשעשיתי את השינוי במערכת המערכת שלי הותקנה כמעט 3 שנים - עכשיו כשאני חושב על זה זה מרשים, הרבה זמן, וואו!, השינויים העמוקים שהתרחשו באותה מערכת, בעולם ו בחיי ושם זה ממשיך קשת, חסין כדורים!
          לאחר שקראתי את התיעוד ואינספור פוסטים בפורומים, בבלוגים וברשימות התפוצה כדי לתעד ולספוג את הנושא, קיוויתי שה- systemd היה בוגר והועבר ללא בעיות.
          האם אתה יכול לדמיין משהו דומה בהפצות אחרות? אולי זה אפשרי אם כי האמת היא שלא ידוע לי על שום מקרה. כן משרתים שמעולם לא נוגעים בהם מלבד תיקון האבטחה המזדמן אך לא בשולחנות העבודה. אני <3 Arch Linux!

          "הדמונים בהתחלה (אם כי הייתי רוצה שיהיה לי rc.conf כקובץ התצורה היחיד) ודברים אחרים שעבדו לטובה."
          זה היה איש יפהפה, ואלס - ואני לא אוהב בלט. ב /etc/rc.conf נקי, ברור ומסודר שהגדרת את כל המערכת בכמה צעדים ספורים, זה היה מדהים והיה אחת הסיבות שהתאהבתי בפשטות העיצוב של Arch.
          למרות ש- systemd הוא מפלצת עם מאה ראשים בהשוואה למערכת ההפעלה הישנה, ​​המציאות היא ש-) היא חזקה מאוד, היא יכולה לעשות כמעט כל דבר, ב) היא תכליתית וגמישה ביותר, לעתים רחוקות ראיתי פיתוחים כל כך מורכבים של תוכנה ב באותו זמן כל כך פרקטי ונקי, זה פנינה ו- c) היום אני לא משתגע עם כתבי-יד אחרי שיש לי כל כך הרבה כוח בקצות האצבעות !!!
          כתבי היד (כולל /etc/rc.conf) היו אזור כפרי מקסים, נוף הררי או חופי, כל כך פשוט, כל כך הרבה בזבזני יופי ...
          systemd היא מגה-עתיד של העתיד שבו אפילו למרצפות יש חיבור IPv6, עם כל היתרונות הטכנולוגיים ואף אחת מהבעיות שלה, להפך, אוויר נקי, שטחים ירוקים ענקיים ואנשים נהנים מאוד
          /etc/rc.conf הייתה פורשה, systemd הוא שנאי.

          "אני מקווה שהם מיישמים, לא סרט כי זה יהיה עוד התקף זעם גדול, אלא משהו יותר מודרני מתפריט ההקשר."
          בשלב מסוים היו דיבורים על התאמת סוג של קלטת ל- LibreOffice - או שאולי הזיכרון שלי מכשל בי וזה היה סתם דוגמא.
          לגבי התקף הזעם, אם השינוי הוא לטובה, תזדיין, מכיוון שיש כמה מיושנים או נוחים, אנחנו לא הולכים להישאר בשאר מבלי ליהנות ממשהו מעולה בעליל.
          ברור שעם אימוץ טכנולוגיות או פרדיגמות חדשות יש עקומת למידה שקשורה אגב יותר ויותר גבוהה יותר מבוגרת יותר, אבל אם נצטרך לשים לב לדינוזאורים טכנולוגיים עדיין היינו רוכבים בטלפון נייד במקום שיהיו לנו חלליות.
          שוב, לעזאזל.

          "הכל השתנה מאז MS Office 2010, אני לא יודע, שכן הם עשו הכל" נקי יותר ".
          וזה הגיוני, חשוב שכמו כל מערכת היא מלוטשת לאורך זמן.
          אם כמה שינויים לוקחים שנים ב- F / LOSS מסיבות X, כאשר ישנם מפתחים רבים מכל הסוגים, דמיין בחברה שיש לה אג'נדות ספציפיות ומשאבים מוגבלים בתוספת כל מה שקורה בתוך חברה.

          1.    בלייר פסקל דיג'ו

            יואי, יש לך את המתנה של כתיבה, אתה צריך להתחיל לכתוב ניתוחים ודברים, אתה טוב בזה.

          2.    MSX דיג'ו

            אני לא יודע, אני חושב שזה יותר כמו שנים של להיות מעורב בנושא ושאני באמת יודע על מה אני מדבר - ועל מה שאני לא יודע אני ממחיש במקום לבקש את כל הלעיסה.

            למרבה הצער פיתחתי אי-סובלנות מסוימת ל * העצלנות הנפשית * השופעת כיום ברשת ובוודאי להוללות שאליהן הומר החופש המשחרר כביכול של האינטרנט כאשר כל אלתור כותב כל שטות והשפעה לאנשים שרק התחילו לצאת ורוצים ללמוד באמת ולקחת כתבים כאלה, מבורותם, כאמת.

            כמו כן, האם אתה יודע כמה פעמים קראתי או שמעתי את אותה שטות חוזרת על עצמה שוב ושוב, לא רק בתחום זה אלא בכלל? זה לגמרי נכון שרובם חיים במירוץ עכברים, כמו האוגר על הגלגל שלו.

          3.    כריסטופר קסטרו דיג'ו

            אם msx אתה צריך לעשות מאמר נגד, ההערות שלך טובות מכדי להיות רק הערות.

            1.    MSX דיג'ו

              @ כריסטופר
              תראה, אני חושב שהמאמר שלך מושלם מכיוון שדרך דעה אישית הוא פותח את הוויכוח לדאגות וטעמם של קוראי הבלוג.
              אני לא מסכים איתך המהנדס לגבי הצורך במאמר נגד שכן בהקשר לנושא זה לא הגיוני במיוחד כי: 1) זה היה מפזר את תשומת הלב ונראה תגובות משוכפלות או בלי לענות בכל אחת מהמאמרים, 2 ) במאמר זה כבר יש את כל תשומת הלב הראויה לנושא, החל בכותרתו שאינה מותירה ספק בתוכן בו הוא עוסק 3) אינני חושב כי הנושא ראוי להרבה יותר תשומת לב.

              לאחר פוסט יחיד קל יותר למצוא את הדעות המובעות ולהשאיר הערות משלך 🙂


  17.   התנפץ דיג'ו

    אני משתמש ב- Libreoffice כל יום במשך שעתיים עד שלוש שעות. זו התוכנית שאני הכי משתמש בה ללא ספק. אני תמיד משתמש בו עם crlt + alt + j.

    אז אתה תבין, הסמלים זה משהו שלא חשוב לי קצת, אני רוצה לכתוב ולכתוב את הדבר הכי טוב זה מסך לבן ושום דבר אחר שלא יכול להסיח את דעתי מהטקסט שאני עושה. אם אני רוצה סמל אני מטמיע אותו בסרגל העליון של לוח הכלים «מסך מלא ומוכן». אני משתמש רק בכפתור אחד. "רקע הדמות" לסימון חלקים מהטקסט שעלי לתקן וכו '.

    מסקנה, הם שמים את הסמלים שהם רוצים. אני אמשיך להשתמש ב- Writer במסך מלא, אני לא רוצה אייקונים, לא ישן ולא חדש.

    ברכות עמיתים.

    1.    התנפץ דיג'ו

      אני רוצה שהערות ייערכו (על ידי הכותב) הייתי כתוב בצורה גרועה ועם שגיאות רבות. אני מבטיח שאעבור על זה יותר בפעם הבאה. מצטער על שגיאות בטקסט.

      1.    KZKG ^ גאארה דיג'ו

        (עריכת הערות) זה עדיין יכול להיעשות רק על ידי מנהלים, לא בגלל שאנחנו רוצים ... אלא פשוט מכיוון שמבחינה טכנית לא מצאנו דרך למשתמשים אחרים לערוך הערות משלהם 🙁

      2.    כריסטופר קסטרו דיג'ו

        גם כדי להיות מסוגל לערוך את הפוסט, אני לא מוצא איך לערוך אותו לאחר פרסוםו: \ ...

        1.    מריאנו גאודיקס דיג'ו

          שוחחתי עם מייקל מיקס מ- LibreOffice (libreoffice@lists.freedesktop.org) ………. שאלתי אותו אם יש להם ממשק API לספריות ה- VCL שבהן משתמשת LibreOffice ……. הם ענו לא ... יש להם כמעט מידע על מתכנתים חדשים ... הם נתנו לי את זה ... https://wiki.documentfoundation.org/Development/WidgetLayout …… .. בקישור זה מוצג כיצד נוצרות וספריות VCL ועובדות…. http://docs.libreoffice.org/vcl/html/classes.html ..........

          הממשק כולו מבוסס על ספריות אלה ...… .. בראש ובראשונה, הדבר הרע הוא שהווידג'טים האלה לא קיימים ב- Gtk 3.6 או Qt 4.9 …………
          וספריות אלה אינן מותאמות לעבודה עם Gtk3 ו- Qt 4.9 ………. ל- GTk3 ו- Qt 4.9 אין את הפונקציות שבהן משתמשת LibreOffice בממשק ……………
          צריך לשכתב את כל ספריות ה- VCL כדי להיות תואמות ל- Gtk 3.6 או Qt 4.9, זו משימה ענקית ...………… אבל מפתחי PYTHON, RUBY, WxWidgets, VALA וכו 'הופכים את הספריות שלהם לתואמות ל- Gtk 3.6 או Qt 4.9. עבודה נהדרת אבל הם עושים את זה.

          זו משימה גדולה מאוד להתאים VCL ל- Gtk 3.6 או Qt 4.9 .... אבל אני חושב שזה יהיה שווה את זה.

  18.   adeplus דיג'ו

    מכיוון שכולם לוקחים מים לטחנה שלהם, אני לוקח אותם גם לשלי. אני לא רוצה ממשק חדש יותר עם chipendilerendi או פחות chupiguay עבור LibO. אני רוצה תכונות טובות יותר והכל יישאר כמו שהוא. אפילו עם האייקונים הנוראיים (והמינימליים) שלו. החסד של LibO (ו- OOA) הוא שהטוב נמצא בפנים. איך נראה אופיס 95? הלוואי ש- WordPerfect 5.1, או Lotus 1-2-3, נראה כאילו הכל היה מסך ללא סמלים. תפריט שכבר פועל. העכבר וגלילת המסך הם קפיצה אחורה ב ... פרודוקטיביות. התכוונתי לומר אבולוציה, אבל המנהרה המטאקרפלית משותקת.