מה נשמע בנגן שלנו? חלק 2

En עוד פוסט השותפה שלנו טינה סיפרה לנו על קבוצות מוסיקה ולכן החלטתי לעשות את אותו הדבר עם המוזיקה שאני אוהב.

קוראים קבועים יודעים ששלי הוא ה מתכתאבל חוץ ממתכת אני אוהב משהו רוק כבד, שיר כלשהו של נו מתכת y ליבת מתכת (שאני לא מחשיב כמתכת), ואפילו מוזיקה סינית y יפני, למרות שאני לא בקיא מאוד במוזיקה הזו.

ראשית אתחיל לדבר על הז'אנר שאני הכי אוהב, ה מתכת מתקדמת:

מטאל פרוגרסיבי הוא ז'אנר המשלב מטאל עם האמלגמות ומשמרות הזמן של רוק פרוגרסיבי. תת-ז'אנר זה הופיע עם קבוצות כמו אזהרת גורלות o תהילה ארגמןואז אדבר על כמה מהקבוצות שאני הכי אוהב.

Dream Theater

תיאטרון החלומות הוא קבוצת מטאל מתקדמת מארה"ב, במקור היה לה השם Majesty, אבל אז הם שינו אותו לתיאטרון החלומות.

היא הוקמה בשנת 1985 על ידי ג'ון פטרוצ'י, ג'ון מיונג ומייק פורטנוי, שלושת החברים המקוריים נותרו בקבוצה עד שמייק פורטנוי עזב את הקבוצה, במקומו מייק מנגיני.

מוחו של פגאני

Pagan's Mind היא קבוצת מטאל מתקדמת עם כמה השפעות פאוור מטאל מנורבגיה. הוא הוקם בשנת 2000 מקבוצת Sliverspoon, באותה השנה הם הוציאו את אלבומם הראשון, Infinity Divine.

בקושי היו בו שינויים בהרכב מאז שהוא שומר על 4 מתוך 5 חברי המקור, מכיוון שהגיטריסט תורשטיין אייבי הוחלף על ידי יורן ויגו לופסטאד.

סימפוניה X

סימפוניה X היא קבוצת מטאל פרוגרסיבי עם השפעות של פאוור מטאל ומתכת ניאו-קלאסית מארה"ב. הוא הוקם בשנת 1994 על ידי מייקל רומיאו.

באותה שנה הם הקליטו את סימפוניה X, האלבום הראשון של הקבוצה והיחיד עם הזמר רוד טיילר, שהוחלף על ידי רוסל אלן.

קמלוט

Kamelot היא קבוצת מטאל פרוגרסיבית עם השפעות מהפאוור מטאל האמריקאי והמטאל הסימפוני. זה קם בשנת 1991 בזכות תומאס יאנגבלוד.

בשנת 1994 הם הקליטו את נצח עם הדיסקוגרפיה Noise Records

עכשיו אדבר עליו טראש מטאל:

ת'ראש מטאל הוא תת-ז'אנר של מטאל המאופיין במהירות ובאגרסיביות שלו, כמה קבוצות משתמשות בגיטרות ובבס עם טנדרים פעילים, מכיוון שיש להם תפוקה רבה.

אחת הקבוצות החלוציות בסגנון זה היא Overkill, אם כי הידועות ביותר הן ה- Big 4: Metallica, megadeth, Slayer ו- Anthrax:

פנתר

Pantera הייתה קבוצת טראש מטאל מארה"ב, אם כי הם היו גלאם מטאל עד Cowboys From Hell. הוא הוקם על ידי האחים דארל אבוט וויני פול אבוט בשנת 1981.

הוא היה פעיל עד לרצח דימבאג דארל בשנת 2003 בידי המשוגע נתן גייל.

לעולם לא

Nevermore היא קבוצה של טראש מטאל עם אלמנטים מתקדמים מארה"ב. הוא נולד בשנת 1991 מאפר בית המקדש כשהם לחצו לעשות גראנג '.

Nevermore מאופיין בשימוש בגיטרות בעלות 7 מיתרים. כיום הזמר וורל דיין הוא החבר המקורי היחיד יחד עם ג'ים שפרד.

ציידת

סלייר היא קבוצת טראש מטאל אמריקאית שהוקמה בשנת 1981 על ידי ג'ף האנמן וקרי קינג. לסלייר בן ארצה של אלב y KZKG ^ גאארה, דייב לומברדו.

הם הואשמו בהיותם שטניים בגלל נושא המילים שלהם.

אנחנו הולכים ל דת מטאל מלודי:

דת 'מטאל מלודי הופיע בשבדיה ומטרתו לשלב בין האכזריות של דת' מטאל למשהו מלודי יותר. תת-ז'אנר זה עושה שימוש בקול הגרוני ולעיתים בקול הנקי. הקבוצות החלוציות הן Dark Tranquility, At The Gates ו- In Flames עד לאלבום Clayman.

אויב קשת

Arch Enemy היא קבוצת דת מטאל מלודית משבדיה ואחת מהקבוצות הבודדות בעולם המשתמשות בקול נשי גרוני.

היא הוקמה בשנת 1996 על ידי מייקל אמוט ויוהאן ליווה. הוא הובל על ידי יוהאן ליווה עד שנת 2001 כשעזב ואת מקומה החליפה אנג'לה גוסוב.

ילדים של בודום

Children Of Bodom היא קבוצת דת 'מטאל מלודית פינית עם השפעות של פאוור מטאל, היא הוקמה בשנת 1993 על ידי אלכסי לאיהו וג'סקה ראטיקיין.

בהתחלה הם נקראו Inearthed, ואחרי שינוי השם ג'אן ווירמן הצטרפה לקבוצה.

שמה של הקבוצה מקורו ברצח באגם בודום בשנות השישים.

אנחנו הולכים לקיצוניות ומתחילים עם ה- דת' מטאל:

מטאל דת 'נובע מטראש מטאל. הוא מאופיין בשימוש בקולות גרוניים, גיטרות עם צלילים נמוכים ושירים עם שינויים רבים.

ז'אנר זה החל להיווצר עם הקבוצה Possessed, שהחלה להשתמש בקולות גרוניים.

מוות

המוות הייתה קבוצה חלוצית בתחום המוות, שהוקמה בארצות הברית על ידי צ'אק שולדינר בשנת 1983 ופעילה עד שנת 2001. היא מומסה על ידי מותו של צ'אק שולדינר עקב דלקת ריאות הקשורה לגליומה.

בתוך דת 'מטאל אולי לדעתי הם הטובים ביותר.

יותר קיצוני עדיין, מתכת שחורה:

בלאק מטאל הוא תת-ז'אנר שמתח ביקורת רבה בשל מילותיו האנטי-נוצריות האופייניות והמעגל הפנימי. זהו ז'אנר המשתמש בגיטרות מהירות מאוד, שירה גרונית ומקצבי תופים מהירים מאוד. זה קם בנורבגיה.

אני לא ממש אוהב את תת הז'אנר הזה, אבל אני יכול לחלץ ממנו קבוצה.

בן אלמוות

Immortal היא קבוצת בלאק מטאל נורבגית שהוקמה בשנת 1990 על ידי Abbath, Armagedda ו- Demonaz. הם אינם נחשבים שטניים בניגוד לקבוצות בלאק מטאל רבות, מכיוון שמילים של Immortal בדרך כלל עוסקות בחורף.

זה נבע משורשיה של קבוצת הקטיעה.

אנחנו הולכים לבשל מתכת שחורה אז ... מטאל שחור מטאלי:

מטאל בלאק סימפוני מוסיף את השימוש בקולות נקיים למתכת השחורה הטהורה, ממש כמו הוספת קלידים ואפילו תזמורות אמיתיות

דימו בורגיר

דימו בורגיר הוא כביכול קבוצת בלאק מטאל סימפונית נורווגית שהוקמה על ידי שגראת, סילנוז וטודולב בשנת 1993.

הם זכו לביקורת נרחבת על כך ששינו את הסגנון שלהם למשהו קל יותר. דימו בורגיר פירושו מבצר אפל בנורווגית.

מבחינתי, דימו בורגיר הוא מטאל סימפוני עם קול ותמונת בלאק מטאל, לא יותר. מקבוצה זו אני אוהב רק 4 אלבומים, מיסנתרופיה אופורית פוריטנית, שבו הרול הסימפוני קטן יותר מאשר בשאר התקליטים, ה- מידות שחורות רוחניות, גם כאן יש פחות סימפוניות והייתי אומר שהיא גסה יותר מזו הקודמת שהוזכרה בסורט דיאבולי , למרות שלעתים הוא חסר אווירה ו הכהת הכהה ניצחון, שהוא גם גס, אם כי עם חלקים מלודיים יותר, אלה יכולים להיחשב מטאל שחור, אם כי לא טהור, אלא סימפוני.

בכל זאת זה נראה לי כמו קבוצת מטאל סימפונית טובה.

אך מכיוון שלא הכל אכזריות, אנו נדבר על תת-ז'אנר אחר, ה- מתכת גותית:

מתכת גותית היא תת-ז'אנר המאופיינת בשימוש בקול נשי נקי ובקול גברי, שיכולים להיות נקיים או גרוניים. נושא המילים בדרך כלל קצת עצוב או רומנטי.

אני גם לא אוהב את תת-הז'אנר הזה, אבל אני יכול להציל אלבום וכמה שירים

סירניה

סירניה היא קבוצת מטאל גותית נורווגית שהוקמה בשנת 2001 על ידי מורטן ולנד. היא הוקמה הודות להדחתו של מורטן ולנד מטריסטניה, קבוצתו הקודמת.

סירניה התאפיינה בכך שיש זמרת אחרת בכל אלבום עד שאילין נכנסה לצמיתות.

הרשומות שאני מציל מהמעט ששמעתי על סירניה הן הקומה ה -13, אליקזיר לקיום וחידת החיים.

תיאטרון הטרגדיה

תיאטרון הטרגדיה הייתה קבוצת מטאל גותית נורווגית שנוסדה בשנת 1993. הם התפרקו בשנת 2010 לאחר 17 שנים שכל אחד מהם יכול להמשיך בחייהם.

הוא נוצר על ידי עזיבתו של היין פרודה הנסן מקבוצת פוביה.

מכאן אני מציל את השיר קסנדרהלמרות שאני בקושי מכיר את הקבוצה.

סליל לקונה

Lacuna Coil היא קבוצת מטאל גותית איטלקית שהוקמה על ידי מרקו קוטי זלאטי ואנדראה פרו בשם Sleep Of Right, מאוחר יותר הם קיבלו את השם Ethereal וכשהוא כבר נלקח הם שינו את השם ל- Lacuna Coil, שפירושו Empty Spiral.

מכאן אני מציל טיול בחושך y גן עדן שקר.

בוא נעבור למשהו שקט, ה מטאל סימפוני

כשמו כן הוא, מתכת סימפונית מוסיפה קווים תזמורתיים למתכת ולפזמונים אפיים, פעמים רבות הקבוצות הללו ניגנו עם תזמורות.

מכיוון שהגליל הסימפוני הוא לא הקטע שלי, חילצתי כמה שירים

אפיקה

אפיקה היא קבוצת מטאל סימפונית עם נגיעות גותיות מהולנד.

הוא הוקם על ידי מארק יאנסן תחת השם סהרה אבק, אשר שונה בהמשך לאפיקה.

בוא נלך לדרקונים ולסיפור, ל פאוור מטאל:

כוח מתכת מאופיין במהירות ובטכניקה שלו, הן במקלדת והן בגיטרה. יש בו שימוש אופייני בתופי קונטרבס והמילים שלו מבוססות על דברים אפיים והיסטוריה

זה ז'אנר אחר שלא מתאים לי אבל אני מציל קבוצה אחרת

בתה כהה

Dark Moor היא קבוצת פאוור מטאל עם נגיעות סימפוניות וניאו קלאסיות מספרד. הוא הוקם על ידי אנריק גרסיה בשנת 1993.

האלבומים האחרונים מעט יותר מתקדמים מבלי להזניח את הפאוור מטאל.

עכשיו נדבר על האופייני, ה מתכת כבדה:

Heavy metal הוא ז'אנר מוזיקלי שעולה מהרוק רוק אך כולל גם אלמנטים מסגנונות אחרים כמו בלוז, רוק פסיכדלי וכו '.

זה צץ בסוף שנות ה -60 עם השבת השחורה.

מכיוון שהז'אנר לא הרבה בשבילי, נדבר על הקבוצה שאני הכי אוהבת בתוך הז'אנר

אל

דיו הייתה קבוצת מטאל כבד שהקים רוני ג'יימס דיו כשיצא מהשבת השחורה. הוא מתמוסס על ידי מותו מסרטן הקיבה.

על עטיפת האלבום Holy Driver אנו יכולים לראות את קרני המתכת האופייניות, שככל הנראה היה טקס בו סבתו נהגה להבריח רוחות.

אנחנו הולכים ל גלאם מתכת:

גלאם מטאל הוא סגנון המאופיין בתדמיתו. הטקסטים עוסקים במין, סמים וכו '. בגלל התמונה והצליל שלה דומה לרוק קשה, רבים לא מחשיבים את זה כמתכת, אבל אני כן.

Mötley Crüe

Mötley Crüe היא קבוצת גלאם מטאל מארה"ב. הוא הוקם על ידי טומי לי וניקי סיקס. היו בו מספר שינויים בהרכב, אך כרגע ההרכב המקורי פעיל.

השם מגיע מהשם המתוקן של הבירה ששתו.

אבל לא הכל מטאל, אז בואו נדבר על שתי קבוצות מוסיקה:

קשר מחליק

Slipknot היא קבוצת נו מטאל שהוקמה באיווה בשנת 1995. היא מכילה את החיוניות של 9 חברים בקבוצה.

קבוצה זו מאופיינת בשימוש במסכות במהלך קונצרטים.

מכאן אני מציל לפני שאשכח, השיר היחיד שאני אוהב של נו מטאל.

כפי שאמרתי קודם, אני לא מתחשב במתכת נו מטאל, אלא זה ראפ עם גיטרות מעוותות ובסים המכוונים למגרשים נמוכים (Slipknot מכוון אותם ל- B). בגלל השפעות הראפ, השימוש בדוגמאות ודיג'יים, אנשים רבים לא רואים מטאל מטאל, אני כולל את עצמי.

כשאני שוכב גוסס

As I Lay Dying היא קבוצת מטאלקור בארה"ב שהוקמה בשנת 2000. היא הוקמה על ידי טים למבסיס עם עזיבתה את מיטב החברה.

היא אוחדה כקבוצה בשנת 2001.

מכאן אנו מצילים בתוך הרס, השיר היחיד שאני אוהב ממטאלקור, למרות שהוא יותר טרשה.

אני לא מחשיב מטאלקור מטאל מכיוון שהוא קשור יותר לפאנק הארדקור מאשר למטאל, מלבד העובדה שהוא משתמש בקולות בכי. הז'אנר הוא מוזיקה תדמיתית ומסחרית טהורה, שנעשתה אך ורק למכירה.

בוא נעבור ל רוק כבד:

סטיב ואי

סטיב וואי הוא גיטריסט מארה"ב, הסגנון שלו יגדיר את זה כרוק רוק טכני.

הוא ממציא טכניקת פלויד רוז בניגוד לפצצת הצלילה, כלומר במקום לשחרר את החוטים אנו מהדקים אותם (אני לא זוכר את שם הטכניקה).

הוא היה תלמידו של ג'ו סאטריאני

ואן היילן

ואן הלן היא קבוצת הרוק הארד של ארה"ב שהוקמה על ידי אדי ואן הלן ואלכס ואן האלן.

בהתחלה הם נקראו ממות 'ומכיוון שקבוצה אחרת השתמשה בה היא שונתה לוואן האלן.

הגיטריסט אדי ואן הלן הוא ממציא פצצת הצלילה, הרמוניות האגודל וההקשה.

דבר על משהו אחר

מוזיקה יפנית

המוסיקה היפנית מאופיינת בשימוש בסולמות פנטטוניים ובצליל האניגמטי שלה.

כלי נגינה המשמשים במוזיקה יפנית הם השמיזן, הקוטו, השאקוחאצ'י והטאיקו.

רבים ממכשירים אלה יובאו מסין אך עברו שינויים והפכו למשהו טיפוסי יותר

מוזיקה סינית

כמו היפנים, הוא משתמש בקשקשים הפנטנטוניים אך הוא אינו זהה

מכשירים המשמשים הם הגונג, הצינור, הקסיאו והסנקסיאן.

אני משאיר קבוצות רבות בצינור כמו טינה השותפה שלנו, אבל אם לא הפוסט יהיה ארוך ומשעמם מאוד


הערות 77

  1.   elav <° לינוקס דיג'ו

    בסדר, אני רק מקווה שזה לא יהפוך ל <° מוזיקה 😛 עכשיו


    1.    אומץ דיג'ו

      שכחתי לומר שדעות הפוזרים נו מטאלי-ראשים אינן נחשבות


      1.    elav <° לינוקס דיג'ו

        הא, מוטב שלא אתן לך את התשובה שהתגובה שלך מקבלת ...


        1.    אומץ דיג'ו

          כן, עדיף כי הם יהיו עלבונות כלפי מה שאינו נו מטאל, או שאני מזכיר לך את הצ'אט?


  2.   פרדי דיג'ו

    הדבר הכי טוב כאן הוא, היה ויהיה מוות.


  3.   שמאלי דיג'ו

    נשארתי עם התמונה שפותחת את ההודעה וכמה להקות שלא שמעתי
    לא שמעת כאב של ישועה או ריברסייד?
    למרות שהראשון שלדעתי קצת כבד יותר להאזנה, והשני הוא קצת יותר רוק פרוג, שניהם נראים לי להקות טובות מאוד.
    אני ממליץ גם להאזין ללהקה שהתפרקה זה מכבר: Dreams of Sanity


    1.    אומץ דיג'ו

      ריברסייד אני לא יודע אבל Pain Of Salvation אני לא אוהב


    2.    אומץ דיג'ו

      והתצלום שפותח את הפוסט, כי אני לא אוהב פאוור מטאל אבל זה נראה לי חמוד, אם כי אי אפשר לקחת את הדבר הישן עם העיניים הבהירות לצערי


      1.    משתנה דיג'ו

        הייתי בוחרת כתמונת הפוסט ורוניקה פרימן, מבנדיקטום xP http://4.bp.blogspot.com/_7Fpi7vU7XY4/TIHnzi6O6RI/AAAAAAAABqs/0TzwGcp6jec/s640/veronica_benedictum1.jpg


        1.    אומץ דיג'ו

          האה תראה, כולכם מלוכלכים


          1.    משתנה דיג'ו

            כן כן, אבל תודו שזה טוב 😛 xD


  4.   חואן קרלוס דיג'ו

    סקרילגו ... שכחת את ה- ACDC


    1.    אומץ דיג'ו

      אני לא אוהב רוק


  5.   קווימן € דיג'ו

    ובכן, אני מבין שאתה עשוי להתעניין בכמה רשימות השמעה שיש לי בגרובשארק. אני משתמש בהם כדי לתכנת ... וכמו שחואן קרלוס אומר ... שכחת את AC / DC.

    עטיפות רוק & מטאל (בבנייה)
    http://grooveshark.com/playlist/Rock+and+Metal+Covers/66077542
    זה רק בבנייה, ולכן מתקבלות המלצות. הרעיון הוא לשים קאברים שנשמעים זהים או טובים יותר מהגרסה המקורית.

    רוק & מטאל All Nite (חדש) *
    http://grooveshark.com/playlist/Rock+and+Metal+All+Nite/67926764
    אם אתה רוצה לשמוע הכל ... זהו אוסף כל הרשימות הקודמות.
    אני פוגש: רוק / הרדוק / ​​גלאם / סימפוני / גותי / כבד / מהירות / כוח / מוות / אבדון / ת'ראש / שחור / עממי

    מטאל רע כל הלילה
    http://grooveshark.com/playlist/Evil+Metal+All+Nite/50088855
    שם זה נקרא רק Evil All Nite! ל- Evil Metal All Nite! כך שיימצא ביתר קלות ב- # Grooveshark.
    התוכן הדמוני נשאר זהה:
    מוות / אבדון / תראש / שחור / עממי

    מטאל כל הלילה!
    http://grooveshark.com/playlist/Metal+All+Nite/58003756
    כמה שירים מרוק ושנות ה -80 חוסלו
    הישאר עם: סימפוני / גותי / כבד / מהירות / כוח / מוות / אבדון / תראש / שחור / עממי

    Rock & Heavy Classics!
    http://grooveshark.com/playlist/Rock+and+Heavy+Classics/57893089
    שמם של Rock & Metal Classics שונה ל- Rock & Heavy Classics
    הסר נושאים שונים מ- Speed ​​ו- Thrashudos
    הישאר עם: Rock / HardRock / Glam / Heavy


    1.    אומץ דיג'ו

      תודה על הרשימות כי רבים עשויים להתעניין.

      העניין AC / DC, ובכן אני לא אוהב את זה כי אני לא אוהב רוק ופחות AC / DC


  6.   יוקיטרו דיג'ו

    הייתי מוסיף את טריסטאניה, אוזי אוסבורן, POD, KISS, Creed, Korn, AC / DC, Avenged Sevenfold, White Snake, Riverside, Elane, Arkona (הרוסים), Origa, Ilaria Graziano, Elfonia, Eluvietie, Galneryus, Drowning Pool, Foo Fighters, Killswitch Engage ... בקיצור, רשימה ארוכה מאוד להמשך הכתיבה.


    1.    אומץ דיג'ו

      לא, לא, בואו נראה.

      אני אומר בפירוש בפירוש שאני לא אוהב נו מטאל ומטאלקור. ואז הגותי לא מתאים לי הרבה, רק משהו קטן.

      ו- AC / DC, אני לא אוהב, אני לא אוהב רוק ופחות AC / DC


      1.    יוקיטרו דיג'ו

        ובכן, ברשימה יש הכל.

        ארקונה למשל היא פולק מטאל, אוזי זה כבד מטאל, אוריגה הוא סולן רוסי ששר ברוסית, יפנית, אנגלית ולטינית, אז אתה צריך לבחור.


        1.    אומץ דיג'ו

          לא, אבל לגבי nu ו- metalcore אני אוהב רק שיר אחד, זה לא אומר שאני אוהב את הקבוצה או את הז'אנר.

          אוזי לא שמעתי את זה, שמעתי יותר על השבת השחורה, שגם אני אוהבת, אבל אני מחבב יותר את דיו.

          מוסיקה יפנית וסינית אני מעדיף מוסיקה אינסטרומנטלית, יותר מזה עם קול


    2.    משתנה דיג'ו

      וקטע הפאוור מטאל נשאר קצר במיוחד עבורי, ונשארנו עם להקות בקומה של סטרטובאריוס, סונטה ארקטיקה, גאמא ריי, הלואין, רפסודיה או דרקונלנד באר הדיו ... ובגזרת המוות שמתי לב גם היעדרותם של אמון אמארת ', כמו גם של קרייטור בת'ראש, או ראטה לבנה ועקרבים בהארד רוק ... xD בלתי נסלח


      1.    אומץ דיג'ו

        אני פשוט לא אוהב פאוור מטאל למעט Dark Moor.

        מה ששמתי הם קבוצות שאני אוהב וקבוצות שבהן אנחנו יכולים להציל משהו.

        אמון אמארת בקושי מכיר אותם ואת העקרבים אני יודע, אבל לא נפלתי לשים אותם


  7.   תָקִין דיג'ו

    Epica ו- Tarja Turunen rlz !!


    1.    אומץ דיג'ו

      ובכן, האמת היא ששמתי את התצלום של טרג'ה טורונן כי אני חושב שהוא חמוד, כי כוח מתכת זה לא הקטע שלי.

      ואז הם אומרים שאני לא אוהב בנות ואחרות, היית צריך לנצל חחחח


      1.    תָקִין דיג'ו

        הייהה, במקרה הזה סימון סימונס חמודה יותר 😉


        1.    אומץ דיג'ו

          היא ג'ינג'ית ישנה עם עיניים כחולות, לפחות טארג'ה היא שחרחורת, שבתוך מה שמתאים ...

          למרות שסימון בכלל לא מכוער


          1.    אוזקר דיג'ו

            סימון חמודה אבל היא לא לטעמי, היא הופכת אותי למלאכותית מאוד.

            מי שאני כן אוהבת היא כריסטינה סקביה, הסולנית של Lacuna Coil. האיטלקי הזה הוא יופי ...


          2.    אומץ דיג'ו

            חח גם באמת


      2.    משתנה דיג'ו

        אבל ... Nightwish הוא יותר מטאל סימפוני מאשר פאוור מטאל ...


        1.    אומץ דיג'ו

          פאוור מטאל סימפוני


      3.    גבריאל דיג'ו

        לומר ש- Nightwish / Tarja, Tarja / Tarja הוא Power Metal, זה אומר שרק אובונטו היא לינוקס.


        1.    אומץ דיג'ו

          ובכן, זה גורם לי לפאוור מטאל, להקשיב לקינסלייר או לווישמאסטר כדי לראות אם זה פאוור מטאל או לא.

          התופים והמנגינות הן פאוור מטאל, סימפוניות, אבל פאוור מטאל


          1.    משתנה דיג'ו

            אני עדיין לא מסכים, שיש כמה שירים מהירים יותר לא אומר שהסגנון שלהם הוא Power Metal. אין הרבה תופי קונטרבס, וגם לא ריפות גיטרה מהירות, וגם סולו סחרחורת ... השווה את זה עם רפסודיה, עם דרקונלנד, או עם הלואין, ותגיד לי איך הסגנון של Nightwish דומה לסגנון שלהם.


          2.    אומץ דיג'ו

            לעזאזל הוא לא כוח טהור מאוד אפילו לא בתוך הסימפונית, אבל יש קצת כוח


    2.    אוזקר דיג'ו

      חחחח ... בדיוק. סימון נראית כמו דוגמנית או פיסת חרסינה. איך לראות ולא לגעת ... חחח


      1.    אומץ דיג'ו

        מה שאני לא אוהב זה הגיל שלה (זקן), השיער והעיניים שלה חחחח


  8.   קווימן € דיג'ו

    ממוסיקת Japo אני ממליץ על קבוצת נגני כלי הקשה בשם Kodo

    http://youtu.be/C7HL5wYqAbU


    1.    אומץ דיג'ו

      ובכן אני אסתכל על זה, תודה


      1.    גַרזֶן דיג'ו

        אני ממליץ על המוזיקה היפנית Tokyo Ska Paradise Orchestra! xD
        אני יודע מה אתה אומר, אבל זו הייתה בדיחה! אז אני גם משאיר את הטעם שלי כאן xD


        1.    KZKG ^ גאארה דיג'ו

          צבע גבוה ועוצמתי 🙂


  9.   אוזקר דיג'ו

    ואן הלן ומוטלי קרו לצד אלמוות ודימו? איזה שילוב מוזר! ... XD

    מבין הלהקות שאתה מזכיר אני הולכת ל Lacuna Coil, Kamelot, Theatre of Tragedy; ומשהו, סירניה ואפיקה. האחרים לא הולכים ולא באים אלי, ובמקרה של חלום, אני לא יכול לשאת את הווירטואוזיות המוגזמת שלו ואת הברק המיותר ...

    מצד שני, לא חשבתי שאתה הולך לדיג'יי המפרט להקות נו מטאל - שאינן "מטאל" עבורך - או שירים בודדים מאותו ז'אנר, במיוחד כשנראה שאתה כל כך "טאליבן אמיתי", אבל היי, זה ה"התקבלתי ", אז שום דבר לא קורה.

    ברכות.


    1.    אומץ דיג'ו

      אני אוהב רק לפני שאני שוכח מכל מטאל נו, מכיוון שאני בכלל לא אוהב את תת-הז'אנר הזה, זה ראפ עם גיטרות.

      לך לשים DJ בקבוצה כביכול עשויה מתכת ... ¬¬


    2.    אומץ דיג'ו

      ומדימו רק האלבום ההוא, כי אחרת הם נראים לי פוזים


  10.   אוזקר דיג'ו

    בן אדם, אתה אוהב רק שיר מז'אנר שלם ואלבום של להקה, עדיף לא לכלול אותם ולפרט קבוצות אחרות שאתה באמת אוהב יותר ... זאת אומרת, נכון?


    1.    אומץ דיג'ו

      ובכן ... כן, אבל רציתי לכלול הרבה, מכיוון שעשיתי את זה עשיתי את זה השלמתי (והגעתי קצת עם הפוזרים של elav ו- KZKG ^ Gaara haha). חלקם לא רצו לנסח זאת כדי למנוע להבות בין שתי להקות.


  11.   מרקו דיג'ו

    ברוק סימפוני, שהוא האהוב עלי ביותר, לא הזכרת את בתוך הפיתוי


    1.    אומץ דיג'ו

      לא שמעתי אותם, נראה לי ששיר לא יותר, למרות שהם נראו יותר מטאל גותי


    2.    KZKG ^ גאארה דיג'ו

      +1! ... אני מעריץ בתוך פיתוי * - *


      1.    מרקו דיג'ו

        + 1 ... הם הלהקה האהובה עלי !!!! ההפקה האחרונה שלו, "הבלתי נסלח", נהדרת !!!!


        1.    KZKG ^ גאארה דיג'ו

          למעשה אהבתי את הצליל שהיה להם קודם, בתקליטורים הראשונים שלהם קצת יותר ... עכשיו אני קצת רואה אותם מסחריים יותר. אבל אני עדיין אוהב את מה שהם עושים עכשיו 😀


  12.   ג'אמין סמואל דיג'ו

    ובכן ממה ששמת, אנו חופפים בכמה להקות, למשל:
    - Dream Theater
    - סימפוניה X
    פנתר
    - מוות
    - אפוס
    סטיב ואי

    נהגתי להאזין למטאל שחור, דברים כמו:
    בן אלמוות ודימו בורגיר, אני כבר לא מוצא את זה משעמם במיוחד, עכשיו אני מעורב יותר ברוק ההשראות הפרוגרסיבי, הטכני, NeoProg, הרוק הפרוגרסיבי הפסיכדלי ודברים כאלה.

    אומץ אני ממליץ על משוגגה, סיניק, אגורה, אלתר אניגמה (הם סינים שעושים פרוגרסיב אינסטרומנטלי), מדע מנוקד (אתה הולך להקשות עם אלה), Exivios, קיקו לוריירו, דורבן שלוש, Ocenazice, ריברסייד .. עכשיו עכשיו זה מה שיש להקות טובות .. אני תמיד אוהב לחפש דברים חדשים ולראות עם מה אני מקבל.

    ובכן תן ברכות 😉


    1.    אומץ דיג'ו

      אגורה יש לי אותם ברשימה שם. משוגגה ... מדברים עליהם לגיטרות בעלות 8 מיתרים. וקיקו לוריירו ... זה כוח, זה לא מתאים לי


      1.    ג'אמין סמואל דיג'ו

        כן meshuggah 8 מיתרים .. יש גם בעלי חיים כמובילים 8 מיתרים גם כן אבל הם אינסטרומנטליים .. לדעתי אני אוהב חיות כמנהיגים יותר להם סרטון של הבחור שמנגן בגיטרה 8 מיתרים «טוסין עבאסי"

        http://www.youtube.com/watch?v=bt-RoSzsEKA


        1.    אומץ דיג'ו

          Rusty Cooley גם מנגן אותם, במיוחד חתימת דין עם טנדרים EMG 808


    2.    משתנה דיג'ו

      המארח קיקו לוריירו! עזבת גם את אנגרה !! xD


      1.    אומץ דיג'ו

        שאני לא אוהב פאוור מטאל


  13.   פרסאוס דיג'ו

    יאללה חבר, אל תהיה כל כך משעמם ותן לאחרים לומר את דברם ... אגב, תקן את זוועות האיות שלך, עכשיו אתה השוויץ ב- XD ...


    1.    אומץ דיג'ו

      כן, כבר תיקנתי כמה

      שום דבר לא קורה שהם חושבים, שאני יודע שלא אכלתי אף אחד


  14.   הקסבורג דיג'ו

    איזו חתיכת קבוצות !! מלבד מוזיקה יפנית וסינית, שאיני אוהב, כבר יש לי עוד כמה לרשימה שלי. 🙂


  15.   anubis_linux דיג'ו

    WTF !!!! אני אוהב את כל המחמירים האלה !!!! איזה טעם מוזיקלי נהדר יש לך 😛 לא הייתי יודע עם מי להישאר עם חחח ...... אחר, אל תשים לב לבחור הקירח מ- elav שמה שאתה שומע זה שטוסים והביטלס כל כך חחח, ארוך לייב מטאל !!!! איקס)


    1.    elav <° לינוקס דיג'ו

      אני מחבב אותו רוקנרול באופן כללי, אבל אני מצטער לומר שיש מעט קבוצות שאני מכיר או שמעתי מאלה שהוזכרו לעיל. ראשית, נכון שאני לא חובב סוג זה של ז'אנר עד כדי הקשבה לכלום. אני יכול להאזין לשיר של Pantera, או שניים, אבל בפעם השלישית כבר יש לי כאב ראש. הצליל התמידי הזה של גיטרה ותוף מגיע בזמן שהוא מרגיז אותי. כמו כן, מה לעזאזל הטקסטים שלהם משדרים?

      אני מעדיף מוסיקה שבה הכלים מתאחדים בהרמוניה עם קולו של הזמר (אם יש תנועת). אני אוהב את הגל של נירוונה, AC DC, וויזר, רמי אפס, VonRay, LifeHouse, Audioslave, לתת דוגמאות עכשוויות יותר, אבל אני מעדיף קבוצות או זמרים של פעם כמו: אלביס, סופרטרמפ, הביטלס, אירוסמית ', שיקגו, שבל, דיר סטרייטס, REM, נשרים, תזמורת אור חשמלית, Guns N' Roses, Alice Copper, Foreigner, Pink Floyd, The Rolling Stones, The Who, ועוד ועוד, מוסיקה שנשמעת רק על ידי מצלמות כמוני. 😛

      בין הז'אנרים המוזיקליים האהובים עלי ביותר הם:
      - בלוז וסול
      - ג'אז
      - עידן חדש
      - תרגע
      הסביבה
      טרקלין
      טריפ הופ

      אפילו ז'אנרים קריביים נוספים כמו רגאיי (בוב מארלי), לה טרובה (קבוצות קובניות רבות), פיוז'ן אלטרנטיבי (אקס אלפונסו) .. אבל אני מקשיב להכל, כל עוד לטעמי האישי יש לו קצב, הרמוניה ומשדר כמה תחושה אדיבה או המוזיקה או מילות השיר.


      1.    אומץ דיג'ו

        מה לעזאזל משירים המילים שלך?

        יאללה, אל תדפוק אותי עם זה, במיוחד להיות רגאטון כמו שאתה.

        עיין בתרגום של Cementery Gates כדי לראות אם הוא מעביר משהו או לא:

        http://www.musica.com/letras.asp?letra=879874

        אם אתה מתכוון להגיד משהו כזה, לפחות להציג עדויות, ולשאול גם מה משדרים מילות הרגאטון?

        אבל אני מקשיב להכל

        LOL ברצינות? אתה רוצה שאוציא את הצ'אט שבו רק שמתי לי קבוצות nu metal?


  16.   ויליאם_וי דיג'ו

    אומץ, פוסט טוב. לדבריך, למתכת נו ולמתכת ליבת מתכת אין דבר. גם גלאם מטאל לא (כאן אני לא מסכים איתך)

    הערכה: ל- RJ Dio כבר הייתה קריירת סולו לפני שהצטרף לשבת ומקור במקור מלהקה בשם Rainbow.
    לגבי תת-ז'אנר המתכת הכבדה, אני מזכיר את מי שלא מבין זאת, את יהודה כוהן ואיירון מיידן כמעריכים העיקריים.

    אני מבין שלא הייתה כוונתך להכין רשימה נרחבת של תת-ז'אנרים מאחר שלא הזכרת תת-ז'אנרים כגון תעשייה-מטאל (משרד, זומבי לבן, מפעל פחד וכו ') או דום-מטאל תת-הז'אנר האהוב עלי. (אני מציע ללמוד לכלות הגוססות שלי, את השלבים הישנים של גן העדן האבוד ואנאתמה, Candlemass, Esoteric, Thergothon) המכילים באופן לא יאומן כ -4 או 5 תת-ז'אנרים מובחנים מאוד בתוכו (פרוטו, מזל"ט, אבדון מוות, הלוויה וכו '. )
    רבים רואים בשבת השחורה את להקת האבדון הראשונה (פרוטו-אבדון ליתר דיוק) וברגע שהז'אנר ידוע לא קשה להבין מדוע. אני ממליץ על להקת פרוטו-דום חדשה בשם איירון מן.

    ישנן להקות בתוך מטאל שקשה לסווג כמו גם האופת המצוינת שמשלבת בין דברים של מוות, פרוגרסיביים ורגשיים.
    דומה קורה עם קטטוניה. להקות שמתחילות בצליל אחד, עוברות דרך אחר, חוזרות למוצאם ואז מוציאות אלבום שיש בו את כל צלילי הקריירה באותו אלבום ...

    טוב, אני כבר לא משעמם ... ברכות.


    1.    משתנה דיג'ו

      ובכן, כמובן!! עלמה ויהודה !! איך יכולת להשאיר אותם בחוץ? :אוֹ


      1.    אומץ דיג'ו

        אני לא אוהב את מיידן ויהודה נראים לי רוק יותר קשה


    2.    אומץ דיג'ו

      חשבתי שאחרי קשת הוא הלך לשבת שחורה.

      אני לא מחשיב מתכת מתכת תעשייתית ואני בכלל לא אוהב את זה, זה נראה יותר אלקטרוני עם גיטרות.


      1.    קרלוס דיג'ו

        מטאל תעשייתי הוא מטאל עם טכנו, כמו ramstein, deathstars, gothminister וכו '. אני חושב שאתה צריך להקשיב להכל, כנגד מוזיקה אחרת יותר אתה מקשיב לעוד רעיונות שתעלה, אבל זה קורה לך כמו אנשים רבים שתמיד מלחינים אותו דבר, אהם AC DC למשל.


        1.    אומץ דיג'ו

          שמעתי את רמשטיין והם נראים לי אלקטרו עם גיטרות.

          אתה לא יכול להקשיב להכל בגלל העובדה שאי אפשר לי לאהוב את כל הז'אנרים.

          וכן, עליכם תמיד להלחין אותו דבר, אי אפשר למכור קבוצה, כמו In Flames או לרצות לכסות את כל הז'אנרים כי:

          1: זה בלתי אפשרי
          2: זה מחוסר אישיות


  17.   kik1n דיג'ו

    חָסֵר

    הגדולים של לה גויארה
    מייקל אנג'לו באטיו
    ג 'ון 5
    ינגווי מלמסטין
    פול גילברט
    ג'ימי פייג '
    אריק ג'ונסון


    1.    אומץ דיג'ו

      פול גילברט לא שמע כמעט שום דבר למרות שהבחור הוא המארח, MAB אפילו טוב יותר אבל כמעט לא שמעתי שום דבר

      אריק ג'ונסון, אני לא אוהב סוג כזה של מוזיקה, בדיוק כמו ג'ון 5, צריך לחקור את Yngwie

      ג'ימי פייג 'נראה לי כמו חבילה מאוד מוגזמת, חוץ מזה, אם יש קבוצה שאני לא יכול לעמוד בה זה Led Zeppelin


  18.   קרלוס- Xfce דיג'ו

    שלום, אומץ. האמת, לא קראתי את המאמר שלך; הסתכלתי על זה רק כי אני לא אוהב מתכת. עם זאת, זה גם לא מפריע לי, ועוד פחות מכך שהוא כאן.

    הבעיה היא שכעת, מחברים אחרים עשויים לרצות לעשות חלק שלישי המדבר על "רגאטון" וז'אנרים אחרים של מוסיקה (אם אפשר לקרוא לזה כך) שבניגוד למתכת, הם טורחים ודוחים אותי.

    ובכן, בשום אופן, אם זה יקרה, אתה תהיה היחיד שאשם. הא הא הא.


    1.    אומץ דיג'ו

      אין אדם לא, התקלה היא דווקא טינה בכך שהיא עשתה חלק 1 היי


  19.   בר דיג'ו

    ולהשתולל? uu


    1.    אומץ דיג'ו

      לא הכיר אותם


  20.   אומץ דיג'ו

    אחרי שקראתי את כל התגובות, אני רוצה לומר לך דבר אחד.

    הרשימה היא של קבוצות שאני אוהב, לא המעריכים של כל תת-ז'אנר של מטאל או רוק.

    זה שאני רואה את אותן הערות חוזרות ולא התכוונתי להעלות קבוצות שאני לא אוהב.


  21.   קווימן € דיג'ו

    לטעום את הצבעים, את המוסיקה ואת הנשים.

    למה אתה מתווכח על טעמים? אם זה שייך לכל אחד?

    תירגעו !!!


    1.    אומץ דיג'ו

      זה פשוט מעצבן אותי שאומרים שאותיות מתכת לא הגיוניות. אתה יכול להגיד שאתה לא אוהב אותם, אבל משם לזה הם לא הגיוניים שיש תהום


    2.    davidlg דיג'ו

      כמובן שלטעמן נשים, אני חושב שהמוזיקה הכי דומה לזו ששמעת ששמעתי היא פינק פלויד
      מכיוון שיש לי טעמים אחרים