מה שהשיגה אנדרואיד

A אנדרואיד אותו דבר קורה לו קצת אובונטו, זוכה לביקורת מצד רבים ומעריץ אחרים, ואף נחקר על היותו מ Google ולא להיות 100% פתוחים. אני לא יודע עד כמה זה קוד פתוח או לא, אני לא יודע את זה וגם, אני לא משתמש במערכת ההפעלה הזו.

העניין הוא זה. פשוט דיברתי בעד לדבר עם חבר שתמיד נדנד לי להשתמש גנו / לינוקס. מבחינתה Windows הוא הטוב ביותר והשאר חסר תועלת. אני לא שם את שמה, אלא תראה מה היא אמרה לי זה עתה:

(11:16:55) היא: עולם האנדרואיד הזה הוא הטוב ביותר של תוכנות חינמיות
(11:16:55) היא: האהא
(11:17:04) אני: HAhahahaha
(11:17:05) אותה: המערכת החינמית היחידה שתפסה אותי היא האנדרואיד הזה
(11:17:09) אני: בסוף אתה צריך למות עם לינוקס
(11:17:12) אני: 😛
(11:18:00) היא: כל מה שאתה רוצה ומה שאתה לא יכול לדמיין הוא מדהים, הקהילה אומרת לך

למרות אנדרואיד בין אם זה בחינם ובין אם לא, או שהוא תואם את המדיניות של החברה שמפתחת אותו, לפחות זה גרם לחברתי לראות משהו שנראה לי חשוב מאוד, משהו שהיא לא האמינה בו או לא ראתה לטובה: הקהילה וכל מה שהיא מייצגת.

האם דרך החשיבה שלך משתנה? זה צעד ראשון, אבל אני חושב שכן ...

עכשיו כשאני זוכר, דיברתי עם אנשים רבים המשתמשים בטלפונים סלולריים עם אנדרואיד וכשאמרתי להם שמתחת למה שמתנהל גנו / לינוקס הם לא רצו להאמין לי ...

האם לינוקס הוא לא הדבר השחור עם האותיות הלבנות?

שאלו אותי .. אין תגובה ... העניין הוא שגם אני חושב אנדרואיד o אובונטו, עם כל הדברים הרעים שיש להם, אם יש להם משהו מאוד חיובי: יש להם את היכולת לקרב את המשתמשים לעולם הזה, לעולמנו.


השאירו את התגובה שלכם

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

*

*

  1. אחראי לנתונים: מיגל אנחל גטון
  2. מטרת הנתונים: בקרת ספאם, ניהול תגובות.
  3. לגיטימציה: הסכמתך
  4. מסירת הנתונים: הנתונים לא יועברו לצדדים שלישיים אלא בהתחייבות חוקית.
  5. אחסון נתונים: מסד נתונים המתארח על ידי Occentus Networks (EU)
  6. זכויות: בכל עת תוכל להגביל, לשחזר ולמחוק את המידע שלך.

  1.   אנדרסיטו דיג'ו

    אנדרואיד הוא לינוקס, אבל זה לא GNU / לינוקס, אז בואו לא נתחיל למצוץ את הזין שלנו שוב.

    1.    אלב דיג'ו

      זה נכון, אנדרואיד משתמשת רק בלינוקס .. זה רק המנהג לקרוא לכל דבר GNU / Linux. 😉

      1.    פַּרשָׁן דיג'ו

        איך להאמין שקוד פתוח הוא תוכנה חופשית (חינם כנאום 😉)

        1.    וינדוסיקו דיג'ו

          ספר לנו את ההבדלים האמיתיים בין קוד פתוח לתוכנה חופשית. העומס האידיאולוגי / פילוסופי מסיט את תשומת הלב מהדבר החשוב ביותר: התוכנה הנכנסת לשתי הקטגוריות זהה (למעט חריגים).

    2.    קייקי דיג'ו

      אם יש לך דברים של GNU, התקן מסוף bash / sh באנדרואיד ותבין שאם יש לו כלים של GNU, דבר נוסף הוא שאתה לא משתמש בהם או שרובם לא יודעים שיש לו אותם.

    3.    טירסו דיג'ו

      מסכים איתך לחלוטין.

  2.   87 דיג'ו

    אם יש מה להודות לשני הנתיבים האלה של לינוקס, זו הגישה שאנשים פנו לעולם הזה, לפני 7 שנים פחות או יותר (אני חושב שזה היה הזמן הזה) הייתי אומר לך את אותו הדבר אם לינוקס לא הייתה רק הקונסולה LOL.

    דרכי התחילה באנפה הרדי של אובונטו (אני חושב שככה קראו לה) ושמחתי, אם כי האהבה לא ארכה זמן ולבשתי את החולצה הירוקה של סוזה הפתוחה במשך 3 שנים ואז הסתיימתי באוקיאנוס העצום של קשת שאני אל תתחרט.

    עכשיו אני לוקח על עצמי את המשימה "לבשר" על העולם החופשי ולהביא אנשים נוספים למופלא הנפלא הזה. לא הכל דבש על פתיתים אבל אני מקווה שלאט לאט נעלה על המכסה שיש ל- MAC לפחות hehehe

    1.    אלב דיג'ו

      וכשאתה ניגש למישהו, על מה אתה ממליץ?

      1.    87 דיג'ו

        נכון לעכשיו, אם אינך יודע דבר, מנטה או שימוש פתוח, אך אם כבר ניסית זאת באוניברסיטה או משהו כמו דביאן ... אני מסביר ממה מורכבים מונחים כגון מאגרים ואם אפשר אני ממליץ לך להתקין אותם כך הם לא סובלים כל כך הרבה hehehe תמיד עם ההבהרה הראויה שיש הרבה אחרים distro כי ככל שעובר הזמן וביטחון אתה יכול לנסות

    2.    נוֹסֵעַ דיג'ו

      אני אוהב את זה כשאחד מחבריי אומר לי "אני רוצה לעשות מה שאתה עושה עם המערכת שלך" ואני עונה להם, טוב, כן, אבל אין לך GNU / Linux. חלקם כבר החלו להשתמש בו.

    3.    lawliet דיג'ו

      חשבתי על הבשורות לפי ארצ '
      1. https://wiki.archlinux.org
      2. / usr / share / docs
      ותאר לעצמך שאתה הולך הביתה עם מחשב נייד קסום כמו של ריצ'רד סטולמן לבוש בטוקסידו (כמו טוקסידו)
      ----
      רק הדמיון שלי, לא תגובה רצינית או משהו. אני מאמין גם בתוכנה חופשית, אתה יודע, למעשה פשוט נתת לי את הרעיון לקדם תוכנות חינמיות סביבי, אולי אתן דיסקי לינוקס בחינם. אני לא יודע.

  3.   עזאזל דיג'ו

    משהו זה משהו, אמר הקירח כששיער יצא.

    זה טוב לפחות אנדרואיד עושה לנו טובה לפתוח את המוח לסוגרים; חבל שלא מקודמים שהוא שייך למשפחת לינוקס כך שה -20 נופלים לשאר העולם כדי שיידע שלא הכל חלונות ו- Mac OS.

    1.    אלב דיג'ו

      נכון .. זה לפחות צעד אחד קדימה.

  4.   3 קאל דיג'ו

    חברים טובים אנדוריד כמו גם אובונטו לוקחים את GNU / Linux למשתמשים רבים יותר, למרות שיש רבים שמבקרים את זה, אני חושב שהם עושים עבודה טובה.

  5.   פדרו דיג'ו

    אנדרואיד חשוף הוא OpenSource. ואז גרסת גוגל שילבה כמה רכיבים קנייניים (הייתי אומר שכדי לבצע השוואה, יכול להיות שרכיבים קנייניים כמו התקנה של 99% מהמשתמשים ב- GNU / Linux).
    CyanogenMod הוא אנדרואיד mod שבו אתה מנסה להחליף את הרכיבים הקנייניים האלה. אבל הדבר הבסיסי באנדרואיד הוא OpenSource. אך אנשים כמו CyanogenMod או פרויקטים אחרים לא יכלו לקחת את קוד האנדרואיד ולהכין את ה- ROM המותאם אישית שלהם.

    1.    וינדוסיקו דיג'ו

      נכון מאוד מה שאתה כותב. Bare Android היא תוכנת קוד פתוח ותוכנה חופשית. לכן יש רפליקנט. זה משהו דומה למה שקורה עם טריסל ואובונטו.

  6.   gato דיג'ו

    קראתי שם שככל הנראה גוגל רוצה להפסיק לפתח את אנדרואיד ומתכננת לשחרר מערכת הפעלה של Chrome לטלפונים ניידים, הרעיון הוא לשחרר מערכת בה החברה שולטת בה יותר ... כמובן שהכל שמועה.

    1.    kennatj דיג'ו

      האם לינוקס הוא לא הדבר השחור עם האותיות הלבנות?

      היזהר אם אני לומד באותו בית ספר כמוני שאובונטו מותקנת במקום להשתמש בטרמינל, הדבר הראשון שהם ביקשו מאיתנו לעשות היה ctrl + alt + f2 ואז ללכת לעשות תקליטור פיקודי, ls, rm והם אמרו לנו זה לינוקס ונקודה.

    2.    קרלוס דיג'ו

      בכל מקרה אם כן, מערכת ההפעלה של Chrome כוללת גם ליבת לינוקס 🙂

      1.    gato דיג'ו

        מדויק

  7.   יוהאן גרטרול (@yograterol) דיג'ו

    אנדרואיד השתמשה באופן מסיבי בלינוקס, ואת זה חייבים לכבד את גוגל. אבל, הדבר הרע הוא מודל הרישיון שהם מיישמים. אבל זה עדיין די טוב.

  8.   קשת_זבוב דיג'ו

    יש לי אותה פילוסופיה כמו סטולמן במקרה הזה .. אנדרואיד אינה חופשית ולכן היא לא מוסרית ... אבל .. בסעיף המובייל זה צעד נהדר קדימה 🙂

    1.    קרלוס דיג'ו

      אנחנו ממשיכים עם מה שהנהגים הם קנייניים, המערכת עצמה היא בחינם, הם כבר אמרו את זה אבל CyanogenMod לא הצליחו ליצור גרסאות.

    2.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      כך גם לגבי דביאן והפצות אחרות (עד Arch) מכיוון שהיא מאפשרת התקנה של תוכנה קניינית. בעמוד GNU הוא מסביר את זה עם הכל ופרטים >> https://www.gnu.org/distros/common-distros.html << והדבר הכי קרוב לפילוסופיה של GNU הוא Trisquel, אבל אני לא משתמש בו כי אני עדיין תלוי בתוכנה קניינית, ולכן אני מעדיף להשתמש בדביאן.

  9.   פאברי דיג'ו

    וזה נכון, כשאנשים באמת יודעים את היתרונות של לינוקס אין דרך לחזור, ... תרומתי בעליית GNU / LINUX היא שהעבירו 7 אנשים מחלונות לינוקס ... 5 לקובונטו ו -2 לפדורה ... ... עד כה לא היו לי תלונות .... למרות שאני עובד כל כמה זמן כי הם לא יודעים לעשות משהו או להתקין ... אבל לאט לאט ... מה אם אף אחד כבר לא רוצה את החלונות ... עוד יותר הם ביקשו ממני למחוק אותם 😉 .... אני בטוח שאנחנו חווים שינוי חשוב בתוכנה זו ... הגיע הזמן !!!

  10.   2 דיג'ו

    אל תבלבל את המשתמשים באמירה "למרות שאנדרואיד עשויה להיות בחינם או לא"
    אנדרואיד אינו בחינם.
    זה גם טיפשי להתהדר בשימוש בלינוקס ובאנדרואיד גרוע עוד יותר

    מי שכתב את המאמר הפסאודו הזה הוא אב הטיפוס של אנשים שעושים רע למקור פתוח ו- sl. חבלה

    1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      אני מסכים איתך. כמו כן, אם ברצונך להשתמש בהפעלה שהיא GNU / Linux עצמה, Trisquel היא אפשרות טובה (אם כי רבים יבעטו בה מכיוון שהיא מכוונת את הקפאת הדפדפן בכדי להימנע מתוספים כמו Flash Player).

      לעת עתה אני מקפיד על דביאן סטייבל. זה פלא של הפצה ועד כה, זה לא גרם לי לבעיות כמו אלה שאובונטו השאיר לי.

  11.   auroszx דיג'ו

    אנדרואיד לא תהיה חינמית לחלוטין, אך היא חופשית יותר מהתחרות וזה גרם לה לצמוח. וכן, אנדרואיד מקורי (AOSP) פתוח. הדבר היחיד שבדרך כלל אינו פתוח ללא הנהגים, יותר עם חברות מסוימות מאשר עם אחרות (Cof Samsung Cof).

    אמרתי גם לכמה אנשים שאנדרואיד מכילה לינוקס והם מצאו את זה מוזר. אחרים אם זה נראה נהדר 😛

    אני אשאר ב- Android עד שאסיים כסימביאן (אם זה יקרה), ואז אלך ל- FFOS בגלל שהייתי הכי מעניין.

  12.   אליוטיים 3000 דיג'ו

    התחלתי להשתמש ב- Mandrake 9, אך מצאתי שהוא איטי בדיוק כמו Windows Vista SP2 Ultimate. ואז עברתי לדביאן ועד עכשיו אני ממשיך עם ההפצה הזו בגרסתה היציבה שהיא ממש נפלאה מבחינת יציבות וזה לא מפריע לי עם עדכוני השחרור המתגלגלים או משהו כזה.

    עם אובונטו, אני יכול לומר שהוא נהדר עם תמיכת הנהג הקניינית שלו וביצועי LiveCD מעולים, אבל המתקין הגרפי שלה הותיר לי הרבה מה להיות רצוי.

    עכשיו, ההפעלה שאני רוצה לנסות היא slackware, מכיוון שהיא מזכירה לי הרבה דביאן, אבל זה בין הפשטות של מתקין דביאן יחד עם תמיכה ותיקה לבין המעשיות וההתאמה האישית המתקדמת שאתה עשוי למצוא עם הפצות KISS כמו Archlinux.

    בכל מקרה, אלמלא אנדרואיד ו / או אובונטו, לא היו יותר חובבים שנהנים מההפצות האלה או נהנים מבוגרים כמו RHEL, דביאן (כמוני) ו / או Slackware.

  13.   חואן לוגו דיג'ו

    זה נכון במידה מסוימת מה ששמת במאמר שלך, זו גישה נהדרת שנותנים אנדרואיד ואובונטו לאנשים שלא יודעים שום דבר על עולם הלינוקס. אני מצטרף אליהם. לא הייתי סגור, כי נתתי לאובונטו כמה הזדמנויות אבל מעולם לא המשכתי בזה, אולי לא הייתי מכוון או שהתחלתי להתעייף מכך ששימוש בפקודות שממליצים על כמה עמודים (כדי לפתור מנהל התקן או בעיה כלשהי) הם לא יכלו לפתור או שהם פגעו בי (הם באמת הגדירו שגוי) את המערכת שלי ונאלצו להתקין אותה מחדש.

    באותה תקופה עזבתי את לינוקס אפילו עם כל הרצון שהיה לי ללמוד להשתמש במסוף ולראות את העוצמה שכל משתמשי לינוקס הגיבו שיש לי. אני מעריץ של טכנולוגיה ואני אוהב ללמוד דברים. אבל לפני זמן מה הקהילה לא הייתה גדולה כמו היום. לפני שנתיים עברתי משימוש בנוקיה לבלקברי, ותוך שנה שנאתי את הפלטפורמה הזו וקיבלתי גלקסי S3, ולפני כמה חודשים נתתי שוב לאובונטו צ'אנס אבל זה אכזב אותי, את אותם באגים ו אותן בעיות. אני באמת רוצה ללמוד, אני רוצה להשתמש בהפצת לינוקס כמערכת ההפעלה האישית שלי, אבל אני לא מוצא אחד שאני מרגיש בטוח לגביו. אובונטו עובדת בהתחלה, אבל אז היא נהיית איטית וכבדה. ניסיתי את Arch Linux (שלדעתי הוא טוב מאוד מכל מה שקראתי בפורומים ובדפים כאלה) אבל אני חושב שעדיין אין לי מספיק ידע להיכנס לזה. הייתי רוצה איזה קובץ PDF או מדריך טוב או סרטון מהפצה אחרת שמתאימים באמת למישהו כמוני שלא יודע כלום אבל רוצה ללמוד. אבל זה לא אובונטו, כבר נתתי לה הרבה הזדמנויות ותמיד אני זונח אותה. תודה. ואני מתנצל אם ההערה הייתה ארוכה, אך ראיתי שבעמוד זה באמת קיימת קהילה טובה של משתמשי לינוקס.

  14.   רוברטו דיג'ו

    גוגל הפכה את לינוקס למוצר ידידותי קל. אם כיום לינוקס משמשת יותר מ- Windows, אני עולה עליה בנתח השוק, וסופר את המחשבים האישיים. מכיוון שיש לי 3 אנדרואידים (טאבלט, מצלמה וטלפון סלולרי) ורק מחשב נייד של חלונות ומכיוון שלמכרים רבים ללא מחשב יש את האנדרואיד שלהם, אני יודע.
    אך כמובן שרובם אינם יודעים שיש להם לינוקס, הם חושבים שיש להם אנדרואיד. וזה ש- Google, כדי שאנדרואיד תצליח, הפכה אותה למעט פחות לינוקס, ידידותית, קלה לשימוש, עם סביבות מרשימות, מגובה על ידי חברה גדולה, תואמת וכו '.
    ודומה יותר ויותר לחלונות, אבל זה לא חלונות.
    ואני חייב לומר כי אנדרואיד גרם לי לשקול מחדש ולאהוב את לינוקס.

    1.    ו'גר דיג'ו

      לא נכון, אנדרואיד הוא מוצר שפותח על ידי חברת "Android, Inc.". "גוגל" ראתה את העסק וקנתה את "אנדרואיד". הוא גם שכר מפתחי אנדרואיד להמשיך בפיתוחם, קלות השימוש נובעת מפרויקטים כמו מנדריבה, אובונטו ואחרים; אנדרואיד המשיכה בפילוסופיה זו ...

      ההצלחה של אנדרואיד נובעת מהעובדה שהוא משמיט את השם GNU / Linux, הוא לא מזכיר את הפילוסופיה של "תוכנה חופשית" / "קוד פתוח", היא מותקנת כברירת מחדל וגם התוכנה פועלת על גרסה שונה של ג'אווה (המאפשרת את אותה התוכנה במכשירים שונים.)

      מעולם לא הבנתי את האלרגיה לתוכנה "בחינם", אם אתה אומר שאתה משתמש ב- GNU / Linux בגלל הפילוסופיה של חופש, הם בוודאי יגידו לך "vade retro satan" ... XD

      1.    רוברטו גרסיה דיג'ו

        עם טרנספורמציה, לא התייחסתי רק לקידוד, שבוצע במקור על ידי Android inc., אלא לכל הפיתוח, השיווק, ההפצה והיצירה של המוצר עצמו. זה שגרם לאנדרואיד להצליח היה גוגל. לא רק בגלל ששונו הרבה (האנדרואיד של 2005, זה לא נראה כמו המוצר הסופי בשנת 2008), אלא מכיוון שהיה מציאותי לחברה קטנה כמו אנדרואיד להציב מוצר כל כך מצליח להפוך אותו למסיבי בשוק. גוגל העניקה לו דחיפה אדירה.
        ללא ספק, ההצלחה של אנדרואיד נובעת מכך, משום שמאחוריה חברה נהדרת.
        אני לא חושב שלמשתמשים יש אלרגיה לתוכנות חינמיות ... אלא "פחד". זה קצת דעה קדומה, אבל כשאין חברה גדולה שמאחורי משתמש הקצה חושב "ומי יעזור לי אם זה נכשל", "אם מישהו לא משלם לעשות זאת זה בוודאי טועה", "מי ייתן הם תומכים במוצר שאינו נתמך על ידי חברה "או" שעובד בחינם. " מיתוסים, ללא ספק, אבל אנשים רגילים לא ייצאו מהראש.
        מחלוקות בצד, אנדרואיד שינתה הרבה את עולם הטכנולוגיה. לפחות, תוכנות בתשלום כבר לא משויכות אוטומטית לתוכנות טובות, ותוכנות חופשיות לתוכנות גרועות. אנדרואיד לימדה אותך שמוצר חינם יכול להיות טוב או אפילו טוב יותר ממוצר בתשלום (ומיקרוסופט ממשיכה לבכות על כך). צעד אחד עדיין חסר, כך שתוכנה חופשית תקבל אותה הסכמה, גם אם אין לה גיבוי של חברה גדולה, אם כי מודל הפיתוח שונה. אולי בעתיד זה ייראה אותו דבר.