אוס לונה היסודי, סוף סוף יציב! סקירה

לבש Lubuntu בימים אלה די מרוצים, למעט כמה שגיאות שהיו לי עם העברת חלונות תוכנה מסוימים.

סוף סוף אני נכנס + Google ואני זוכר את ההודעה שכנראה היא תצא לאור מערכת הפעלה ראשונית יַצִיב. אני נכנס לאינטרנט וכבר מצאתי את ה- ISO. אני מביא אותו ובודק אותו בתקליטור חי.

מלכתחילה אנו מוצאים סביבת שולחן עבודה, נקייה, יפה ופשוטה, דומה מאוד לזו של OSX Mac.
עד כה הכל נחמד בתקליטור החי, עד שאתה מבין שהחומרה שלך לא נתמכת היטב על ידי Kernel 3.2 וטבלה 8, אז התחלתי להתקין את ה- distro ואז להשתמש edgers xorg ppa לקבל את הטבלה האחרונה, ואת Kernel 3.11 מ ppa של גרעיני אובונטו.

לאחר שכל זה נעשה, החלטתי להתחיל בבדיקת הסביבה שלב אחר שלב, אנו נסתכל על כל אחת מהיישומים.

רַעַשׁ:

צילום מסך מ- 2013-08-12 14:45:25

האפליקציה הנאה למדי הזו, בהשראת iTunes. הוא מציע לנו את 3 מצבי הצפייה הקלאסיים, לפי עטיפות, מצב רשימה ומצב "אמנים, ז'אנר, אלבומים".

היישום פשוט מאוד, הוא מציע לנו גם סנכרון עם LastFM ועד כה שום דבר חדש ש- Banshee, Rhythmbox, Clementine, Amarok, Audacious ...

בבדיקותי האפליקציה התרסקה באופן מסתורי בפעמיים הראשונות שרציתי להגדיר את תיקיית המוסיקה, הפעם השלישית הייתה הקסם.

הנוכחות של מכשירי רדיו, כמו Shoutcast, Icecast, כמו גם תוסף שמושמע כעת עבור אמפתיה מתגעגע.

גירי:

צילום מסך מ- 2013-08-12 13:58:12


קודם כל, אני מאוד אוהב את הסגנון האנכי של מגשי התוכנית, זה מזכיר לי הרבה את יישום הדואר של Osx.

טענתי בצורה מושלמת את התמונות של הודעות הדוא"ל של Gmail, אשר לא עבדו כלל ב- KMail.

הבעיה היא שכשהם עוברים ממינימליסטים הם שכחו משהו שמבחינתי הוא הכרחי לחלוטין. אני מדבר על חיפוש מיילים, חיפוש מילים, תוכן, ימים וכו '. זה ממש לא נוח לחפש הודעה משנת 2012 מבלי שתהיה לך תיבת החיפוש.

מידורי:

צילום מסך מ- 2013-08-12 13:58:41

שוב לומר שהגרסה של גרניט מידורי נראית מוצלחת מאוד, הניווט די נוזלי ולא סבלתי מסגירות בלתי צפויות מכיוון שזה קורה לי בדרך כלל עם דפדפנים המבוססים על qtwebkit.

אך שוב, אפילו בעקבות פוסט של החבר'ה היסודי, לא הצלחתי לגרום לפלאש לעבוד בדפדפן זה (64 סיביות). אז זה היה רק ​​עוד אחד מ- Internet Explorer שעזר לי להוריד את Chrome.

קבצים (קבצי פנטאון):

צילום מסך מ- 2013-08-12 14:49:22

ממש אהבתי את התוכנית הזו, היא עושה את מה שצריך, יש לה את 3 סוגי התצוגות הקלאסיות, מצב תיקיות, רשימה וכו '. היא עושה את מה שצריך והכרחי שמשתמש זקוק לו, לא יותר ולא פחות. האסתטיקה שלה מזכירה לי הרבה את זה של מנהל הקבצים OS X, אבל במקרה זה, בהרבה קל יותר.

אז +1 לאפליקציה הזו.

לוח שנה:

צילום מסך מ- 2013-08-12 14:49:30

במקרה זה, אני לא יכול לתת חוות דעת ספציפית, מעולם לא השתמשתי בסוג זה של יישום, כך שעד היום אני לא ממש מבין איך הם יכולים לעזור לי.

תפריט יישומים:

צילום מסך מ- 2013-08-12 14:54:49

הצלחה די טובה, בהשוואה ל- Gnome Shell, שכן אין סיבה שיהיה תפריט הממלא את כל המסך. יש לנו אפשרות לתצוגה בסדר אלפביתי, כמו גם אפשרות לרשום לפי סוגי יישומים.

העדפות מערכת:

אין הרבה מה להגיד על זה, זה עותק של אותה יישום אובונטו שהתבסס על אותו היישום מ- OS X. כמעט אותו דבר, הוא עושה את העבודה שלו והדבר היחיד שאני מתגעגע אליו הוא שהוא מאפשר לי להחליט אם לשים תיקיות על שולחן העבודה. שפתרתי עם כלים של Gnome Tweak.

מרכז תוכנה:

חשבתי שסוף סוף נמצא את הרכזת החדשה עליהם הכריזו, אבל בסופו של דבר פשוט נתקלתי באותו רכז תוכנה של אובונטו.

לסיום ההסתכלות הזו על ההפצה שלמעלה, אנו יכולים להסיק שמדובר בהפצה פשוטה, נקייה ויפה שמנסה לתפוס את המשתמש נותן סגנון מאקרו מאוד, אך זה סובל משלושה דברים די מעצבנים:

  • מעט חבילות תוכנה ישנות, הדורשות שימוש ב- PPA, הן בגרעין והן ב- MESA, כמו גם ביישומים בסיסיים דומים ל- Libreoffice.
  • Libmutter 3.4 אינו מלוטש כמו 3.8, מה שמעניק ביצועים גרפיים נמוכים במקצת ממה שהיה יכול אם היה מבוסס על משהו עדכני יותר.
  • היישומים פשוטים מדי וחסרים בהם דברים שלדעת רבים הם חיוניים.

הערה אחרונה:

6 / 10

מעט מאוד במשך יותר משנה וחצי של פיתוח.


השאירו את התגובה שלכם

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

*

*

  1. אחראי לנתונים: מיגל אנחל גטון
  2. מטרת הנתונים: בקרת ספאם, ניהול תגובות.
  3. לגיטימציה: הסכמתך
  4. מסירת הנתונים: הנתונים לא יועברו לצדדים שלישיים אלא בהתחייבות חוקית.
  5. אחסון נתונים: מסד נתונים המתארח על ידי Occentus Networks (EU)
  6. זכויות: בכל עת תוכל להגביל, לשחזר ולמחוק את המידע שלך.

  1.   אלב דיג'ו

    זִיוּן! הקדמת אותי 🙂

    עם זאת טוב מאוד הסקירה תהיה רק ​​טעימה. אני מסכים איתך שדברים פשוטים מדי יכולים להכעיס. אתה מזכיר את Geary (שאגב חבל שאין לו תמיכה ב- POP3), אבל אותו דבר קורה גם עם מנהל הקבצים. אני באמת מתגעגע ליכולת לחפש מסמכים ואחרים מאותה יישום, מה גם שאני לא זוכר של- eOS יש כלי בשביל זה.

    לוח השנה מגניב, אך יש לו בעיה (לפחות בפעם האחרונה שניסיתי אותו), הוא לא מודיע לך על האירועים שלך, כך שאם אתה לא פותח אותו, אתה לא מגלה שום דבר.

    למידורי יש עדיין משהו שאני לא אוהב. ואני לא יודע בגרסה היציבה, אבל בטא כשבדקתי את זה, לא אהבתי שהדיאלוגים המודאליים הם או בעלי אותו סגנון כמו ב- GNOME.

    מחוץ לכך, זו הפצה מומלצת ביותר למשתמשים חדשים. אגב, ההערכה האחרונה שלך נתנה לי מושג 😛

  2.   yoyo דיג'ו

    דעתי מסוכמת היטב במשפט האחרון של פרנצ'סקו:

    "מעט מאוד במשך יותר משנה וחצי של פיתוח"

    ברכותי לצוות היסודי, אך בסופו של דבר כבר ידענו מה יש שם ולא הופתענו מהמהדורה הזו.

    ברכה.

    1.    חאבייר פרננדז דיג'ו

      התאכזבתי מעט אחרי הרושם הראשוני, היו לי הרבה ציפיות מההפצה הזו, אבל ככלל אני אוהב את זה עבור החברים / לקוחות שלי שלא יודעים שום דבר על מחשבים, כך ש- Openbox הפשוט והטוב יותר לא יהיה טוב יותר. עבורם אם כי זה יהיה בשבילי. 🙂

  3.   ejmalfatti דיג'ו

    זה כל כך פשוט, כל כך פשוט, שחסר "משהו". מבחינתי הם פרטים קטנים, שנשארו בצד, שלא הופכים את זה לפונקציונלי עבורי. אבל מאוד אהבתי את האסתטיקה שלה, אבל למרות זאת, היא לא פונקציונלית, כאילו היא יכולה להיות מנג'רו XFCE.

  4.   צפיפות דיג'ו

    מה שהכי מפריע לי הוא שאתה לא יכול להוסיף קיצורי מקשים, אלא רק לשנות את אלה שהוגדרו מראש.

    עבור השאר, זה די טוב וזה הולך ממש מהר, באמת, שמחה בהשוואה לאחדות, Kde או אפילו Xfce. בשביל זה בלבד כבר כדאי להשתמש.

    באשר ליישומים אין הרבה בעיה, כולם מותקנים ללא קושי.

    פשטות, מהירות וסגנון חזותי שאין שני לו.

    8/10

    1.    MSX דיג'ו

      עצור ולחצן מזעור!?
      זה בסדר שלפעמים אתה ממזער מסמל החלונית אבל אם יש לך את העכבר בחלק העליון של המסך זה עינוי, אתה צריך לרדת עד למטה כדי למזער את החלון!?

      זה יפה, הוא משולב היטב ולמישהי כמו אחותי שמשתמשת במכונה בקלילות רבה היא מתאימה בצורה מושלמת, אבל אנחנו "רעבים": מאיה (לוח השנה) לא מסתנכרן עם לוח השנה של גוגל או עם שום שירות אחר .. o_O כשאתה ניגש לנתונים שלך בענן בדרכים שונות, חובה לסנן את כל הדברים (במקרה שלי הסמארטפון, המחשב הנייד בבית ושולחן העבודה בעבודה), שולחן העבודה לא מת, אבל הענן מפשט החיים שלנו הרבה.

      כמו כן, ממשיכה להיות אותה בעיה עם Ubuntus / Debian: בהיותה מהדורה מחזורית היא מלאה באפליקציות ישנות (GIMP 2.6? יאללה אנשים, אני משתמש 2.8.1 הרבה ויש בו שיפורים רבים שלא קיימים ב- מדויק / GIMP elementaryOS). מה שפרנצ'סקו אומר על PPAs זה בדיוק מה שהרחיק אותי מאובונטו, כשאתה מתחיל לשנות חלקים מהמערכת זה הופך להיות לא יציב והעדכון הוא הגרלה.

      elementaryOS הוא נחמד מאוד, כן, אבל פשטנות יתר של כמה תכונות משטחות אותו יותר מדי.

      אני מסכים לציון 6/10

      1.    אלב דיג'ו

        התירוץ של כפתור המינימום הוא שאפליקציות כביכול נפתחות ונסגרות כל כך מהר, לפתיחה וסגירה יש את אותו אפקט כמו מזעור. נכון שאתה יכול למזער ישירות על סמל המזח, אבל יאללה ..

        1.    ניקו דיג'ו

          התקן שינויים בסיסיים ותרופה קדושה. אתה עולה עוד נקודה אחת ...

      2.    ג'אמין-סמואל דיג'ו

        מסכים לחלוטין

      3.    xxmlud דיג'ו

        הנה קישור בשבילך להוסיף את כפתור המזער.
        http://www.linuxinicio.com.ar/2013/05/agregar-boton-de-minimizar-en.html
        אני מקווה שזה לא דואר זבל.
        לגבי

  5.   pepE (@valdezpepe) דיג'ו

    למי שבודק לראות אם הוא נשאר בהפצה הזו, אני ממליץ לעבור על: http://www.elementaryupdate.com/ שבו אתה יכול להתקין את PPA הקהילה elementary אשר אתה יכול להתקין את Elementary Tweak, Wingpanel Slim ונושאים שונים כדי להתאים את זה בין היתר ...

    1.    xxmlud דיג'ו

      תודה על האינטרנט, לא ידעתי את זה, צריך להכניס אותו לפוסט עצמו. ככל שמתווסף כפתור המזער.
      ברכות ותודה

  6.   ריצ'ר דיג'ו

    הודעה טובה מאוד הם גרמו לי לחסוך מקום בכונן הקשיח. 🙂

    זה יהיה נחמד סקירה של solydxk בגרסת ה- KDE שלה תוערך מאוד

  7.   בבל דיג'ו

    היה לי מערכת יחסים מורכבת עם היסודי, מאהבתו לשנאתו. הביקורת שלי תמיד התמקדה בחוסר ההתאמה האישית (סמלים, ערכות נושא לעכבר, ערכות נושא של GTK וכו ') מכיוון שאני חושב שבין היתר, זה כל מה ש- Linux עוסק בהופך את שולחן העבודה שלך; עם זאת, האסתטיקה הזהירה גורמת לי לרצות להשתמש בה, אם כי ברור שההפצה מכוונת יותר למשתמשים מתחילים מאשר לאריות ים ישנים כמוני.

  8.   pandev92 דיג'ו

    כרגע נתקלתי בבעיה שאם אני מנסה להתקין את סקייפ, הוא רוצה למחוק את כל סביבת שולחן העבודה ...

    1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      השתמש ב- DPKG (אם הוא כולל קונסולה, כמובן), וכך הימנע משליחת שולחן העבודה כולו לעזאזל.

    2.    חאבייר פרננדז דיג'ו

      ובכן, התקנתי אותו ללא שום בעיה.

      1.    pandev92 דיג'ו

        ואני, אחרי שתיקנתי עד כמה המאגרים גרועים במקורות.רשימה שלי .., משום מה המאגרים של אובונטו הוכפלו.

  9.   פטריק דיג'ו

    האמת היא שהתרגשתי מאוד כשראיתי ש- eOS כבר שוחרר, אהבתי מאוד שהם עשו ביקורת כל כך מהר, עכשיו יש לי כמה ספקות:
    1) על איזו גרסה של אובונטו היא מבוססת?
    2) אני משתמש באובונטו הרבה (בבית ובעבודה) האם אתה ממליץ לעבור מאובונטו ל- eOS?

    ברכות נהדרות, פטריסיו.

    1.    אלב דיג'ו

      1- אודות גרסה 12.04 🙂
      2- בשבילי כן.

      1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        1.- עדיף שאמשיך עם Wheezy ואשתמש בשרת אובונטו.

        2.- יכול להיות שאני מושך את ה- PPA Shell Elementary ובכך נותן ל- GNOME Fallback לנוח.

    2.    pandev92 דיג'ו

      משהו שבולט הוא עד כמה שילוב ה- qt מוצלח עם הנושא האלמנטרי, שהיה טוב מאוד.

  10.   פליפה דיג'ו

    אני לא אוהב שזה מבוסס על gnome3, אם כי זה נראה הרבה יותר טוב מ gnome3. אם הם היו מתבססים על יכולת kde זה היה מתקין את זה ... xd.

  11.   שופט 8) דיג'ו

    לגבי מידורי ופלאש, ברצוני להעיר כי יש להפעיל אותו באפשרויות הרחבות.

    ממה שאתה אומר, אם התקנת אותו ולא יכולת לראות קטעי וידאו או אנימציות פלאש במידורי, הסיבה לכך היא שלא סימנת אותו כפעיל בהעדפות הרחבות.

    אני ממליץ לך לנסות לדפדפן המפואר הזה. קל מאוד, פשוט ומהיר מאוד. 😉

    1.    pandev92 דיג'ו

      זה מסומן ועקבתי אחרי ההודעה http://www.elementaryupdate.com/2013/05/flash-in-midori-web-browser.html

      אבל אני מקבל שגיאה וזה לא עובד.

      1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        עדיף שאשים עליו את Iceweasel כדי למנוע בעיות בהצגת קטעי וידאו של HTML5.

  12.   ג'אמין-סמואל דיג'ו

    מבוסס על לובונטו ??? אז אתה אומר שזה מבוסס על LXDE?

    ובכן אני לגמרי שונה ... אלמנטרי אינו מבוסס על LXDE, למעשה יש לו מעטפת על גבי גנום 3.4 הנקראת "פנתיאון" ויחד עם זה סדרת יישומים שפותחה על ידי מפתחי אלמנטרי .. אבל זה עדיין גנום 3.4 עם בגדים חדשים.

    ובכן, אם אחד הדברים שאכזבו אותי היה עד כמה הוא מיושן מבחינת חבילות ... גרעין 3.2 ליברייפייס 3.5 הוי לא לא לא ....

    הפיתרון היחיד שנשאר הוא שיהיה לך את ה- ppas כדי שיהיה טוב, אז מה הטעם להשתמש ב- ppas כדי להשתמש בגרעין או בחבילה בגרסתו האחרונה כשיש אובונטו 13.04 עם החבילה המעודכנת?

    בקיצור ... אנשים משתמשים ביסודי עבור הוויזואליות ולא עבור הטכני, כי זה נראה מגוחך להשתמש ב- ppa כדי לקבל חבילה עדכנית יותר כאשר אתה יכול להתקין בקלות Lu, Xu, Ku, Ubuntu 13.04 או 13.10 (אם זה ממהר מאוד) וליהנות מעולם הלינוקס הנוכחי

    1.    ג'אמין-סמואל דיג'ו

      מערכת ההפעלה האלמנטרית היא החלום של כל ילד בלינוקס .... שהמערכת שלך דומה ככל האפשר ל- Mountais Lion OS X

      1.    gato דיג'ו

        לא

        1.    ג'אמין-סמואל דיג'ו

          לא?

          לספר את זה לצ'וררה של אנשים שהתקינו את הדיסטרו הזה רק בגלל שהוא דומה חזותית ל- MAC

          1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            ובכן, האקס שלי אהב את החזרת ה- GNOME 3 ובאמת מת מקנאה כשהבנתי עד כמה דביאן GNOMe 3.4 היה פשוט.

    2.    חואנרה דיג'ו

      אממ ... הוא אמר שהוא משתמש בהפצת לובונטו ולא ש- eOS מבוסס על לובונטו

      1.    ג'אמין-סמואל דיג'ו

        זה נכון !! לא שמתי לב ... קראתי מהר מאוד והבנתי שהוא אומר שהיסודי מבוסס על לובונטו xD אהההההה

        מצטער !!

        ומכיוון שלובונטו (לדעתי) הוא הטעם היציב ביותר של משפחת אובונטו, אין בכלל בעיות

        1.    pandev92 דיג'ו

          בסדר נסלח אהההה!

    3.    pandev92 דיג'ו

      קראת את המאמר XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD? אמרתי שאני משתמש בלובונטו ... לא שהמערכות היסודיות מבוססות על לובונטו.

      1.    ג'אמין-סמואל דיג'ו

        xD

      2.    ג'אמין-סמואל דיג'ו

        אגב אף אחד לא משתמש בסוכן המשתמשים כמו בעבר ....

        אני רואה רק את סמלי הכרום הריקים עם טוקס לידו xD

        1.    pandev92 דיג'ו

          אההא בסופו של דבר לאנשים נמאס לערוך את סוכן המשתמשים XD

          1.    ג'אמין-סמואל דיג'ו

            כן, ובסוף היום התוסף שהראו שם עבור Chrome עובד טוב, הדבר הרע היחיד הוא שכשאתה פותח את Gmail זה לא פותח אותו, אז אתה צריך להשבית את הסיומת כדי שתוכל להזין את הדוא"ל שלך חשבון אהההההה

            אני מעדיף להישאר ככה ...

            אם כי צריכה להיות אפשרות טובה יותר כאן באתר בה תוכלו לבחור בצורה גרפית את ההפצה שברצונכם להופיע בסוכן המשתמש.

    4.    קופרקס דיג'ו

      לא, לא נאמר בשום מקום שהוא מבוסס על LXDE. מצד שני אובונטו 12.04 הוא LTS שמעניק לו יציבות מסוימת, למעשה אני חושב שהחבילה שלו די דומה ל- Wheezy הנוכחי, אולם עובדה זו אינה מונעת מאיתנו את הרצון להתקין חבילות חדשות יותר, לא לצורך או בשל versionitis העובדה היא שלשם כך יש ppas או backport בהתאמה, המספקים לך חבילות חדשות מבלי שתצטרך להקריב יציבות, במיוחד אם יש לך סביבה יצרנית

      1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        דביאן וויזי גמישה יותר מבחינת חבילות חדשות (למעט במקרה של התקנת Steam, כמובן).

  13.   פנריז 07 דיג'ו

    מאמר טוב "

  14.   דיאזפאן דיג'ו

    אני גם רוצה להוסיף שגם סבאיון 13.08 שוחרר
    http://www.sabayon.org/release/press-release-sabayon-1308

    זה מגיע עם הליבה 3.10.4, GNOME 3.8.4, KDE 4.10.5, MATE 1.6.2, Xfce 4.10, LibreOffice 4.1, מערכת כאתחול ברירת מחדל, תיקונים עם ה- UEFIBoot וכו '.

  15.   87 דיג'ו

    לקוח הדואר מזכיר לי את Thunderbird רק פשוט יותר hehehe

  16.   MSX דיג'ו

    איך לא תוכלו לשנות את כמות השקופים בטרמינל מבלי לעבור דרך elementaryupdate.com!?

    אני בסדר עם לתת להפצה טוויסט ספציפי, אבל _ לקחת את היכולת להתאים אישית את המערכת_ למשתמשי כוח זה שטויות.

  17.   שַׁחֲרוּר דיג'ו

    אני חושב ש- Xfce פועל מהר וחלק יותר מ- Elementary, לפחות על Manjaro ו- Debian וזה מה שאני משתמש בו. נראה לי שההפצה הזו מביאה עיצוב ומעט מאוד אחר. זה שהייתי ממליץ עליו למשתמשים חדשים הוא Voyager = http://voyager.legtux.org/ , על בסיס Xubuntu, מלבד היותו יפה מאוד, הוא מאוד שימושי ופונקציונלי, אשר היסודי לא נראה לי.
    הרושם שהוא עשה לי הוא שהוא דומה למוצר תעשייתי, ארוז היטב ומושך, אך לאחר השימוש הוא מאכזב מאוד.

    לגבי

  18.   איוריה דיג'ו

    כפי שאמרתי בפוסטים אחרים, אתן למערכת זו הזדמנות, היא נראית יפה וזהירה מאוד בסגנון הוויזואלי שלה. אני הולך להסיר את ההתקנה של Linux mint 15 ולהתקין מערכות הפעלה אלמנטריות.

  19.   אירוונדובל דיג'ו

    distro כדי להראות למצטרף חדש כמה לינוקס יכולה להראות יפה 😛

  20.   אלב דיג'ו

    אני חושב שהדבר היחיד שחסר ל- ElementaryOS שהוא עותק של OSX כפי שאלוהים התכוון הוא סרגל הכלים בלוח העליון 😀

    1.    שַׁחֲרוּר דיג'ו

      השאלה, לדעתי היא ... מדוע זה צריך להיות עותק? האם GNU / Linux אינו ניתן להתאמה אישית ורב-תכליתית כדי ליצור הפצה עם האישיות שלך?

      1.    pandev92 דיג'ו

        התשובה מאוד פשוטה, אנשים רבים אוהבים (גם אני), את מראה התפוח 😛

        1.    שַׁחֲרוּר דיג'ו

          כן, כמובן, אין ספק. אני אוהב גם כמה דברים לגבי הופעתו של מק, ואחרים לא. כמו שאני אוהב כמה פרטים של Win7, ואחרים לא.

          העובדה היא שבין שיש "אוויר", או בהשראת מק, לבין היותו עותק עובר דרך ארוכה. להיות עותק של משהו שכבר נעשה, מבלי לתרום דבר, נראה לי חוסר יצירתיות אדיר.

          והמקרה של ההפצה הזו הוא שכמעט הדבר היחיד שהיא תורמת הוא שהעיצוב, בכל השאר, מעט מאוד האמת.

          1.    קירל דיג'ו

            גם זה לא כל כך גרוע, ההיבט הוויזואלי של eOS מעניק לו אווירה של MAC OS X, אבל זה רחוק מלהיות דומה.

            לסרגל העליון אין שום קשר לזה, וגם לא הסמלים, הסמלים המקסימיים והקרובים, ובכן, אני יכול להמשיך ולא לסיים.

  21.   sanhuesoft דיג'ו

    עם כל כך הרבה יצירתיות הם יכלו ליצור סביבת שולחן עבודה (כמו Gnome, עם יישומים משלהם וכן הלאה), והתוצאה הייתה טובה בהרבה.

    1.    pandev92 דיג'ו

      היית יכול להיות יציב לשנת 2017 xD

    2.    elruiz 1993 דיג'ו

      ל- Elementary יש יישומים משלה: רעש, Pantheon-Files, Scratch, Maya, Pantheon-Terminal ואחרים, בנוסף Midori ו- Geary מחוברים לצוות Elementary, כך שזה לא רק מראה אלא הם ממש משקיעים בזה הרבה.

  22.   yoyo דיג'ו

    האמת היא, ולא אמרתי את זה קודם, היא שזה מחרבן אותי שדיסטרו או מעטפת לא מביאים את שלושת הכפתורים בחלונות באיזו רשות או סמכות מוסרית היו אלה של אלמנטרי או גנום קליפה שהסירו אותם?

    האם ל- Mac OS X, Windows, KDE, Xfce, קינמון וכו 'עדיין אין את 3 הכפתורים בחלונות?

    לא יותר מזה, על לא כולל את שלושת הכפתורים כסטנדרט, אני כבר לא רוצה Elementary או Gnome Shell, ואל תגיד לי שזה עולה על פיפי, אני יודע, מה שאני אומר זה שאתה לא צריך להוריד אותם.

    אמרתי.

    1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      אפילו ל- GNOME 3.4 Fallback שלי יש שלושה כפתורים. איזו עצלות זו של מפתחי מערכת ההפעלה Elemantary.

    2.    ויקי דיג'ו

      נפח כן !! ללכת לצביטות ולבחור את פריסת הכפתורים לוקח זמן רב ....

      1.    ניקו דיג'ו

        זה לא עבור כולם ... היסודות האלה משוגעים!

  23.   צ'רלי א 'ליארסון דיג'ו

    גם עם ליקויי היישומים, המערכת נראית לי מושלמת, אני שמחה ממנה. את הבאגים וחוסר הפרטים ביישומים, אני רואה בכך השראה לתכנות. אני באמת רואה את זה השולחן הטוב ביותר למחשבים ניידים ולבית, ובעבודה זה לא רע בכלל. הוא יציב, מהיר, פשוט, קליל, נקי ויפה. אני חושב שאשמח מאוד ממערכת ההפעלה היסודית להמשך השנה ועד 2014.

  24.   חוסה דיג'ו

    ברור שזה לא יכול להיות מוצא חן בעיני כולם. זה נראה לי מאמץ שיש למחוא לו כפיים: להשיג שולחן עבודה עליו החליטו, מעל הכל פשוט, אבל בהפצה שלמשתמש "רגיל" זה די והותר. יש מה ללטש, אבל הם השיגו את הסגנון שלהם ... איזו הפצה, למעט אובונטו, יכולה לומר את אותו הדבר? התקלה היא שהם הקימו את הבית על הגג, כשהם מסתמכים באופן סביר על בסיס אובונטו מיושן משהו (אם הוא היה יוצא בשורה אחת עם זה, זה לא היה ראוי למעצב). הדבר החשוב הוא שהדבר הכי קשה נעשה. עכשיו רק משתמשים חסרים (זו תהיה אחת ההמלצות בסביבתי) וללכת ללטש ולשפר דברים. אולי בעתיד הלא רחוק זה יכול להיות מבוסס על בדיקת Arch או Debian. אני מניח שהם שיחקו את זה על סמך הגרסה ההיא של אובונטו. מַזָל.

    מבחינתי, אם היה מתג מהיר כלשהו לעבור למעטפת גמדים טהורה מטעמי נוחות, הייתי משתמש בו בוודאות. העתיד יגיד, אבל בכלל לא. חבילת היישומים החדשה של Gnome 3 חזקה יותר.

  25.   חוסה דיג'ו

    מבחינתי המאמץ של הפצה להשיג סביבה משולבת לחלוטין צריך להיות בסיסי. שכל אחד ואחת מהאייקונים של המערכת והיישומים תואמים ולא מתנגשים וכולם נמצאים באתר שלך הוא אודיסיאה שהמשתמש צריך לעבוד עליה. וזה לא צריך להיות ככה. לכן אני אוהב את Gnome כי זה נראה לי זה שמאפשר זאת בצורה הטובה ביותר ובדרך, עם סדרה של יישומים משולבים לחלוטין ... ובגלל זה הייתי מהמר על ההפצה שלי. אני לא יודע מה איתך ... אבל זה מעצבן אותי שלא משנה כמה חבילת האייקונים טובה, אתה תמיד מוצא מישהו ששר .... או לגלוש במעיים של ההפצה כדי למצוא אייקונים מגרסה של עידן אחר אחרי גרסה. אפילו Windows לא מטפל בזה. נקודת איכות של אפל.

    1.    MSX דיג'ו

      «מבחינתי המאמץ של הפצה להשיג סביבה משולבת לחלוטין צריך להיות בסיסי. שכל אחד ואחת מסמלי המערכת והיישומים תואמים ולא מתנגשים וכולם במקומם הוא אודיסיאה שהמשתמש צריך לעבוד עליה. »
      אני מסכים, זו אחת הסיבות שתמיד דפקו אותי לגבי הפצות ה- GNU + Linux, שפותחות על ידי קודנים שלא אכפת להן מביצה איך הן נראות, בהיבט זה ובאינטגרציה בין יישומים (גרניט וכו '). ) הוא המקום בו ההפצה באמת זורחת.

      כל עוד הם עושים את זה על Arch או על דביאן זה לא יכול להיות חשוב, אם אני לא טועה ב- Arch - הם באמת רוצים את שולחן העבודה היסודי_ והדבר היחיד שהם חיכו לנייד אותו לגמרי היה שהוא יגיע למצבו היציב, אני לא יודע איך הם יעשו להתמודד עם התלות של GTK3 בגרסאות שונות, אבל אם הם יצליחו לגרום לזה לעבוד זו מטרה נהדרת 😀

    2.    קירל דיג'ו

      +1

  26.   פבלוקו דיג'ו

    אני אוהב את היוזמה. הם מנסים להפריד את עצמם מ"העסק כרגיל "בהפצות לינוקס, אך ברור שהם יותר מעצבים מאשר מתכנתים.

  27.   אליוטיים 3000 דיג'ו

    טוב מאוד, למרות שהוא אינו עולה על gNewSense בהתיישנות, כי הגרסה האחרונה שלו מבוססת על דביאן סחיטה.

    באותה צורה, זהו המעטפת המסיבית והאלגנטית ביותר שראיתי עד כה, אם כי אני בוחרת להמשיך להשתמש בחזרה של ה- GNOME 3.4 שלי שיש לי ב- Wheezy.

  28.   אליוטיים 3000 דיג'ו

    זה כלום. ה- GNOME 3.8 / 3.10 Nautilus הוא זה שאני הכי שונא, מכיוון שאני לא יכול להשתמש בשורת התפריטים שמאפשרת לי לעבור לאפשרויות מתקדמות יותר.

    עבור כפתור 3, אני תומך בכן.

  29.   gato דיג'ו

    מעולם לא אהבתי את ההפצה הזו, אבל אני עדיין מאחל לה בהצלחה ומקווה שהיא מקרבת אנשים לעולם לינוקס וגם לאובונטו.

  30.   צ'רלי א 'ליארסון דיג'ו

    חבר'ה, אני, אם אני כן, לדעתי מערכת ההפעלה Luna OS היא מה שציפיתי עם אובונטו 10.04 ... במקום אחדות. אחדות, זה טוב מאוד ... אם יש לך מחשב טוב, חזק ומעודכן ... אבל אם המחשב שלך הוא בגמא בינונית או נמוכה, pf ... אין תגובות.

    1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      רבים מתלוננים על עד כמה מיושנות התוכניות הכלולות שלהם, אך אם נשווה את זה עם gNewSense, רבים ימשכו את הנאמר מכיוון שהגרסה החדשה של אותה הפצה מבוססת על דביאן סחיטה, כך שזה לא כלום.

  31.   ויקי דיג'ו

    הסביבה עצמה די יציבה.
    מה שבדרך כלל נכשל הם כמה יישומים. בדפדפן הקבצים עדיין חסר מעט (אם כי הוא השתפר מאוד).

    1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      לפחות לדפדפן הקבצים יש קצת יותר דברים מ- GNOME 3.10 Nautilus הנוכחי.

      1.    אנטל דיג'ו

        אבל האם נאוטילוס יכול לשאת פחות דברים? ב- Gnome 3.8 הייתי צריך להחליף אותו ב- Nemo כי אי אפשר היה לעשות איתו שום דבר.

        איפה דולפין ...

        לגבי Elementary, זה מאוד יפה ופשוט אבל כדי להשתמש בו אני מתקין את אובונטו או גרסאות שלו ואני מקבל את אותו האפקט על ידי שינוי גופנים, אייקונים, ערכת נושא ועגינה.

        1.    pandev92 דיג'ו

          אני לא יודע, אני מעדיף הרבה יותר מלמול על קומפיז .., בדיוק מהסיבה הזו לא הייתי מתקין את אובונטו.

        2.    אליוטיים 3000 דיג'ו

          אני משתמש בגיבוי של GNOME 3.4 שהגיע אלי בדביאן וויזי, והנאוטילוס עדיין שימושי.

  32.   מר בלאק דיג'ו

    אני חושב שהופעתם של סוג זה של הפצות, המתמקדת בעיקר ב"חוויית המשתמש "(אלמנטרית, צ'אקרה וכו ') מראה כי הבסיס (גרעין, ספריות וכו') של GNU / Linux מפותח מספיק בכדי שחלקם יתמסרו. רק ל"שטחי ", אני רואה בזה סימן חיובי מאוד, המערכת האקולוגית במצב בריאותי טוב מאוד. ברכות.

  33.   דוד דיג'ו

    הבהיר כמה נושאים שיצאו:
    -ההפצה בסיסית יותר ממה שהמפתחים רוצים, אבל עדיף להתחיל בקטן ולצמוח מאשר לנסות לפתח ענק ולעולם לא לסיים. - בכל הנוגע למאמר, תוכנית הדואר Geary פותחה על ידי יורבה, ולא המפתחים של Elementary. החיפוש מתוכנן לגרסה הבאה של התוכנית, אך הם הולכים בקצב שלהם.
    -המפתחים יודעים שהספריות ישנות, הם לא מסתירים שהם אוהבים את Arch וחלקם גם תורמים ל- Arch.
    -עכשיו זכתה לביקורת נרחבת על היותה פשוטה, אבל זה בסיס, הבא יהיה טוב יותר ובעוד שנה-שנתיים אובונטו ינער.

    1.    אלב דיג'ו

      מעניין האם אתה אוהב את Arch? כמה נחמד היה אם הם היו עושים יְסוֹדִי כמו מאנג'רוכלומר, בערך קשת אבל עם מתקין קל ואחרים 😀

      1.    MSX דיג'ו

        ... לכולכם מילים בלעדיות מדביאן שראה את האור, אחי! xD

        אני אעשה ציור עם הביטוי הזה שלך 😀

        1.    אלב דיג'ו

          HAHAHAHAJAJAJAJAJA ...

      2.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        אם מפתחי Arch יוצרים מתקין בסגנון טופס כמו OpenBSD, זו סיבה טובה יותר להתקין את Arch. כרגע אני עדיין מתנסה במכונה הווירטואלית.

        1.    pandev92 דיג'ו

          השתמש בזה והלך:

          https://github.com/helmuthdu/aui

    2.    pandev92 דיג'ו

      הם הולכים בקצב שלהם

      אני לא חולק על זה ... בקצב חלזונות xD

    3.    pandev92 דיג'ו

      שנה-שנתיים שהאובונוט רועד ..., האמת, אפילו בלי להיות משתמש באובונטו וברואה שאובונטו מושכת לעבר מיר והאחדות החדשה, אני בספק שההפצה הזו יכולה לעלות על אובונטו, זה יהיה עוד מנטה לינוקס יפה יותר אבל שום דבר יותר.

  34.   קרלוס דיג'ו

    אני משתמש בו כבר 4 ימים ועד כה הכל עובד טוב מאוד. אני מתגעגע לזה וככל שידוע לי הנהגים הקנייניים צריכים לעבוד טוב יותר מאשר החופשיים אבל בהפך הזה ההפך וזה משמח אותי 🙂

    1.    קירל דיג'ו

      זה קורה לי כמוך, הנהגים הקנייניים הם קטלניים עבורי, מצד שני החופשיים בסדר גמור.

  35.   ולדימיר דיג'ו

    «ראשית אנו מוצאים סביבת שולחן עבודה, נקייה, יפה ופשוטה, דומה מאוד לזו של Mac OSX.
    עד כה הכל נחמד בתקליטור החי, עד שאתה מבין שהחומרה שלך אינה נתמכת היטב על ידי Kernel 3.2 ו- Table 8, אז התחלתי להתקין את ה- distro ואז להשתמש ב- xorg edgers ppa כדי לקבל את הטבלה האחרונה, ו- Kernel 3.11 מה- גרעיני אובונטו ppa. »

    החל את שני השלבים הפשוטים הללו והתוצאה מדהימה ... המערכת טסה ... זבובים ... כמובן, עשיתי כמה התאמות, הסרתי כמה אפקטים וכו '...

  36.   דבורה דיג'ו

    אני מנהל את דביאן כבר יותר מחמש שנים (תמיד היציב), אבל במחשב הנייד הפעלתי חצי איטי (מעטפת גמדים) אז החלטתי לנסות את זה כדי לראות איך זה מתנהג והאמת היא שאהבתי את זה הרבה, גם למהירות, לכמה שהיא קלה וגם עד כמה ממשק זהיר. כעת התקן אותו במחשב האישי, בוא נראה אם ​​הוא סופי.

    נ.ב: מה שאני לא יכול למצוא זה כיצד לערוך את תפריט היישומים, כמו למחוק או לשנות קטגוריית תוכנה, אם מישהו יודע ....

  37.   MSX דיג'ו

    במקרה שלי, לא הייתי צריך לשנות גרעין או מחסנית וידאו, אם כי יכולתי לנסות לעדכן אותם כדי לראות מה קורה.

    עכשיו מה שאני כן חיוני לשימוש יומיומי הוא להוסיף PPAs אלה:

    [קוד]
    j: 0 ~> ls /etc/apt/sources.list.d/
    ציפור-צוות-יציב-מדויק.רשימה elementary.list.save loneowais-fogger-exact.list patches.list.save versable-elementary-update-precise.list.save
    ציפור-צוות-יציב-מדויק.רשימה.שמור ארסמו-מרין-צילום-יומיומי-בונה-מדויק.רשימה בודד-פוגגר-מדויק. רשימה.שמור sgringwe-rdio-exact.list
    מפתחי קפאין-ppa-exact.list erasmo-marin-foto-daily-builds-precise.list.save nilarimogard-webupd8-exact.list sgringwe-rdio-precise.list.save webupd8team-tribler-precise.list.save
    caffeine-developers-ppa-precise.list.save google-chrome.list nilarimogard-webupd8-precise.list.save shnatsel-dnscrypt-exact.list webupd8team-y-ppa-manager-exact.list
    cassou-emacs-exact.list google-chrome.list.save nuvola-player-builders-stable-exact.list tombeckmann-ppa-exact.list webupd8team-y-ppa-manager-precise.list.save
    cassou-emacs-precise.list.save inkscape_dev-stable-exact.list nuvola-player-builders-stable-precise.list.save tombeckmann-ppa-precise.list.save
    dkotrada-pomidor-exact.list inkscape_dev-stable-precise.list.save otto-kesselgulasch-gimp-exact.list transmissionbt-ppa-exact.list
    dkotrada-pomidor-precise.list.save libreoffice-libreoffice-4-1-exact.list otto-kesselgulasch-gimp-precise.list.save transmissionbt-ppa-precise.list.save
    elementary.list libreoffice-libreoffice-4-1-precise.list.save patches.list versable-elementary-update-exact.list
    j: 0 ~>
    [/ קוד]

    עם זאת ולכל ה- eOS אין צופה ראוי בתמונות והייתי צריך להתקין את גוונוויו - מבאס ...

    1.    דבורה דיג'ו

      הדבר הראשון שעשיתי כשהתקנתי אותו הוא להסיר את התוכניות שאליהן מגיע כברירת מחדל ולשים את vlc, chrome, synaptic, thunderbird, dolphin ו- Libreoffice 4 והאמת היא שאני יותר מרוצה

      1.    MSX דיג'ו

        בין דברים רבים, הוא חסר מנהל חלונות המאפשר לזכור את המיקום והגודל הקודמים של חלונות היישומים הפתוחים השונים.

        אני חוזר ואומר: אין מציג קבצים שמאפשר לך לשנות את קבצי הגרפיקה, בשביל זה אתה צריך להשתמש ב- GIMP, שווה ערך להרוג זבוב בפטיש.
        אלטרנטיבה נוספת היא להשתמש בשורת הפקודה (imagemagik וכו ') אך כמובן שהיא מנוגדת ישירות לפילוסופיית השימוש והיעד של משתמשי ה- eOS.

        קבצים נראים יותר כמו אלפא מאשר ירוקים, ולמען האמת, דולפין מראה את מלוא הפוטנציאל שלה בשימוש עם שילוב ה- Nepomuk - אם כי ללא שילוב כזה הוא עדיין מנהל הקבצים הגרפיים הטוב ביותר בכל פלטפורמה.

        בעיה מהותית נוספת של מנהל החלונות GNOME או eOS: כאשר אנו מוסיפים סימניה בכרום / כרום, מכיוון שהמערכת אינה זוכרת את גודל החלונות, עליכם להרחיב את חלון הסימניות ביד בכל פעם, כלבה.

        קהל: שואף להחליף את טוטם בממשק הנקי שלו, אך אין לו אפילו חמישית מהפונקציונליות שלו - שוב פשטנות יתר פועלת כנגד.
        גישת KDE SC היא אינסופית יותר: "אנו נותנים לך טריליון אפשרויות (בסדר, אולי לא כל כך הרבה), אתה מגדיר את הממשק כרצונך" כך שאם מישהו מעדיף ממשק מינימליסטי הוא יכול לקבל אותו מבלי לאבד את הכוח של היישום, ב- eOS הם מסירים ישירות את התכונות לטובת פשט 'הכרחי' - לא בכדי Tweaks אלמנטרי בא לפתור חלק מהליקויים הללו.

        דוגמה לפשטנות יתר היא Shotwell: היא פועלת כצופה בקבצי הגרפיקה המוגדרת כברירת מחדל, יש לה טונות של אפשרויות מורכבות אך לא זו שניתן לשנות את גודל התמונה - יורבה, הם מבאסים !!!

        טרמינל הפנתיאון: טרמינל מפושט יתר על המידה. מדוע להמציא את הגלגל מחדש כאשר אתה בוודאי יכול להשתמש ב- GNOME או Xfce? יתר על כן, בהיותה פיתוח חדש אין אפשרות לשנות את הצבעים בקלות, את רמת השקיפות או להיות מסוגלים לחלק את המסך למספר מסופים כגון Yakuake או Terminator.
        כן, ניתן לשנות צבעים באמצעות dconf בצורה פחות מטופשת: https://gist.github.com/davidgomes/5162998

        הרעיון של eOS מעניין, המערכת קלה ביעילות וזה מושך תשומת לב רבה בהתבסס על אובונטו, יש לה רעיונות טובים (Wingpanel, Gazette) אבל היא עדיין צריכה להתבגר וכפי שרבים אומרים שהיא מכוונת לא משתמשים במחשבים.

        1.    דבורה דיג'ו

          במקרה שלי, כצופה תמונות, אני משתמש ב- gthumb, שיניתי את השקיפות של הטרמינל מ- dconf, ה- Tweaks האלמנטריים מעולם לא עבדו עבורי, אולי בגלל שהסרתי את ההתקנה של קבצי Pantheon, דבר שאני לא צריך, האמת, אני לא צריך את זה כרגע מאז נגיעה בקובץ אחר והכל כמו שאני אוהב

  38.   ישו ג'ימנז דיג'ו

    שלום חברים, התחלתי בלינוקס עם הפדרו 14 distro ונשארתי עד 17 אחרי זה היו לי הרבה בעיות בכרטיס המסך שלי והרבה איטיות, אחרי זה החלטתי לנסות את אובונטו ולא, זו הייתה טעות, עדיף שאעבור אל חלונות 7. עכשיו אני חוזר ללינוקס עם fedora 19 ולא, ההשפעות איטיות מדי וזה משפיע עליי, בעיות מדפסת שאחרי מספר ניסיונות להתקין יכולתי להדפיס. אני הולך לאובונטו 13.04 וזה הולך מהר ואני אוהב את זה אבל צופה בקטעי וידאו אני רואה את ה- distro Elementary os luna, זה היה בטא וביום שהורדתי אותו, שהיה עם שחר, זה כבר היה יציב. התקנתי אותו וזה לא נתן לי בעיות בכרטיסים גרפיים, היה קל להתקין את נגן פלאש adobe וראיתי שהדפדפן midori ל 64 ביט לא עובד לצפייה בסרטונים ועכשיו אני אוהב את זה, אני צופה בסרטונים, אני מתאים אישית את מערכת, אני עושה עבודות והכל מהיר מאוד, אני לא אגיד שזה הכי טוב, אבל מערכת ההפעלה עדיין חסרה הרבה אבל בינתיים אני מסתדר טוב מאוד. אני מקווה ומשפר, חברי ברכה.

  39.   4 ZhaGratH דיג'ו

    שלום, התקנתי את היסודי שלי ואני מרוצה למדי, אבל מישהו יכול להסביר לי כיצד להוסיף את ה- ppa לעדכון הליבה

    ברכות ותודה

    1.    pandev92 דיג'ו

      זה לא ppa, אם אתה צריך לעבור לליבה הראשית של אובונטו, למצוא את החלק היומי ולהוריד את כותרות קבצי הליבה גנריות, amd64 ו- kernel generic וכו 'ואז להתקין אותם 1 על 1

  40.   מאיקו דיג'ו

    אני, משתמש קצה ... מתחיל בלינוקס, אני פשוט אומר ... אסיר תודה מאוד על המאמץ, הזמן והמסירות הגדולים שאנשים כמו החבר'ה מכל זה והפצה מוציאים אולי בלי שום פיצוי כספי, ומנסים להפוך לינוקס למשהו אטרקטיבי ופונקציונלי לאנשים רגילים ... אבל אני גם רואה כמה אנשים מתיימרים ומעבירים את העבודה שלהם; במקום להודות ולהדגיש את הדברים הרבים והטובים שיש למערכות שלהם, שבסופו של דבר, כמו 95% ומעלה, או אולי אף אחד לא מסוגל להוציא מכיסו כמה חשבונות כדי לתרום למאמץ מסוג זה ... וכפי שאמרתי בהתחלה אפילו בחזון הלינוקס המתחיל שלי ועם כל הבורות בנושא, אני יכול רק לומר «כמה יפה זה אלמנטרי! האחרונה של מנג'רו מרהיבה !!, »קינמון מאוד נוח עם מנטה לינוקס !! דביאן זה דביאן !!! ההפצה האהובה עלי !! או מה שכל אחד יכול להגיד על ההפצה שלהם ... במקום לצרוח כמו בנות או להתלונן כל כך הרבה על המקצוע המפחיד של חיפוש פגמים! אם זו הייתה ביקורת בונה באותה מידה, ברוך הבא לכולם! אבל כמה טוב יהיה לעזור לאנשים האלה בקוד לשיפור המוצר או וכו '... כשיגיע היום ההוא אני חושב שללינוקס תהיה, ללא קשר למספר ההפצות, מערכת ההפעלה המושלמת על ידי הקהילה שלה .. זו ההערה שלי לגבי זה.

  41.   פבלו הונוראטו דיג'ו

    לא היה הפצה אחת שעבדה על המחשב הנייד שלי, חלקם היו מתקינים אך לאחר הפעלה מחדש / כיבוי הסביבה הגרפית תיעלם, המון פאניקות ליבה, על אחרות אפילו לא יכולתי להתחיל. עם היסודי זה היה ההפך, הכל עבד בפעם הראשונה, יציב מאוד ואפשר לעבוד איתו. התקנתי פולי רשת, geany, gdebi, virtualbox, chromium, libreoffice וחשבתי שזה ישבור את ההתקנה, אבל לא. הכל כמו שצריך להיות.

  42.   לאונרדו דיג'ו

    שלום, התקנתי אותו ואני אוהב את זה, אלגנטי, קליל, מהיר, הדבר "הרע" היחיד הוא להתקין את כל היישומים שאתה צריך, ומשהו שאם זה קצת מפריע לי, זה שאתה מחבר פנדרייב או חיצוני דיסק באמצעות USB והוא לא מרכיב אותו אוטומטית, אחרת הוא עובד מושלם, אההה והייתי צריך לעשות עדכון ידני כדי שהוא יזהה את הטלפון שלי

  43.   קרלוס דיג'ו

    אני אוהב את ההפצה הזו. יש לי מחיצת קומביז של xubuntu +, עוד LMDE ובעת שימוש ב- eOs אני באמת מרגיש שהמכונה עפה. זה מאוד שימושי כשאתה צריך לעבוד ולבצע דברים במהירות. כמובן שחסרים לה דברים שחסרים להם, אבל אני מקווה שבעזרת התמיכה של כולם, הפרויקט הזה יגדל, לדעתי, ההפצה הטובה ביותר שבדקתי מבחינת ביצועי המחשב הנייד שלי (TM2, i3, 4MBRAM)

  44.   לגולאס דיג'ו

    הערכות Linuxeros
    שלום לכולם. קודם כל, תודה על האתר הזה שהרחיב את נקודת המבט שלי על מערכת ההפעלה היסודית לונה. תמיד הייתי משתמש מלא בחלונות מאז שאני עובד עם תוכנות מקצועיות שאולי בגלל חוסר ידע או התנגדות לשינוי או בגלל מציאות אובייקטיבית, חשבתי שהם מביאים לי מגבלות בעבודה. עם זאת, אני חובב מרחב עבודה נעים מכיוון שכאשר אני פותח את המחשב האישי שלי, שיהווה את תחילת עבודתי, אני סבור שהדבר הראשון שאני רואה לנגד עיניי צריך ליצור חיבה נעימה לחזון ול מצב הרוח. ממה שקראתי כאן, מערכת ההפעלה האלמנטרית לונה תהיה כמו מתנה משמים לגבי זה ואני רוצה לנסות את זה. יש לי ספקות לגבי אופן הטיפול במנהלי המחשבים בעת התקנת מערכת ההפעלה מכיוון שאני רואה שאיש לא נגע בנושא. אם מישהו יכול לעזור לי עם זה או כל דבר אחר שקשור לנושא, אשמח מאוד על זה. זכור שמעולם לא עבדתי בעולם ה- GNU / Linux ושאני רוצה לקחת את מערכת ההפעלה Elementary Luna כקו התחלה.