סקירה: שבוע עם מערכת ההפעלה של Firefox

לאחר הנחיתה בספרד ובפולין, Firefox OS הגיע לכאן לוונצואלה (כבר קולומביה) עם המפעיל Movistar.

ניצלתי את העובדה שאמי רצתה לחדש את זקנה נוקיה 2118, בשביל לעשות את עצמי (או להכין אותנו, היי) עם א אלקטל One Touch Fire. והיום, אחרי שבוע של שימוש, אני בא לכתוב קצת על המתרחש Firefox OS.

למרות שלאורך כל הסקירה אני משווה את מערכת ההפעלה של Firefox עם אנדרואיד ו- iOS, שהם הפלטפורמות האחרות שיש לי ואני יכולה להגיב, זה לא לגמרי תקף להשוות ביניהן בשל השלב המוקדם של הפיתוח בו נמצאת מערכת ההפעלה של Firefox.

ובכן הצוות שבבעלותי הוא אלקטל One Touch Fire, חומרה צנועה למדי. זה יהיה מומלץ יותר Keon של Geeksphone (טלפון פיתוח רשמי -) אם אתם מחפשים low-end, אך זה ממלא את המטרה היטב.

[מפרט]
  • מעבד: Qualcomm Snapdragon MSM7227A (Cortex-A5) @ 1GHz
  • GPU: Adreno 200 (משופר)
  • זיכרון ROM / RAM: 512MB (160MB ליישומים), 256MB
  • מסך: TFT 3.5 ″, רזולוציה 320 × 480
  • קישוריות: Wi-Fi, Bluetooth, GPS, 3G
  • חיישנים: קרבה, תאורה, סיבוב
[/ מפרט]

El OT אש מתאימה מעבד נמוך-קצה נפוץ המשמש במכשירים אחרים כגון ה- LG L5 הטוב ביותר או Sony Xperia J, עם הכתב שלו GPU.

מישהו יגיד שהוא חסר זיכרון, אבל Firefox OS זה לא צריך כל כך הרבה זיכרון (גם ROM וגם RAM) כדי לעבוד טוב. למסך איכות מקובלת, והקישוריות והחיישנים הם המינימום הנדרש Firefox OS.

מערכת הפעלה של פיירפוקס? האם זה אכל?

למי שלא מודע במיוחד, Firefox OS (נקרא במקור B2G או Boot 2 Gecko) נולד ביוזמה של מוזילה y טלפוניקה כדי ליצור מערכת הפעלה ניידת מבוסס על טכנולוגיות אינטרנט. המטרה הייתה ליצור מערכת פתוחה, קלה, נוזלית וידידותית למפתחים.

לאחר כשנה וחצי של פיתוח, ועבר כמה מכשירי בדיקה, הוא שוחרר עם שני המכשירים המסחריים הראשונים: להרחיב ZTE y אלקטל One Touch Fire. אלה מגיעים עם הגרסה 1.0.1 de FxOSלמרות שהגרסה היציבה האחרונה היא 1.1.0 (זמין כעת למכשירי בדיקה, לפרסומות בסוף השנה) 1.2.0 נמצא בפיתוח.

נראה כי שועלים מאש, אנדרואידים ירוקים ופינגווינים מסתדרים

המהירות שבה הגרסה הראשונה של FxOS נובע ממשהו חשוב מאוד: ה- K שלךארנל לינוקס היא גרסה מוּפחָת מ- Kארנל לינוקס מאנדרואיד.

וכשאני אומר זאת, זה בגלל שהוא מבוסס למעשה על ה גרסה 3.0 תואם ליבה עם ICS אנדרואיד, או יותר מכך, הוא תואם גם למנהלי ההתקן של אותה גרסה.

כלומר, להיות מבוסס על Android 4.0, תואם ל- האצת GPU וכל מנהלי ההתקנים / המודולים עבור גרסה זו (כמו החלפה או zRAM).

למעשה, אם יש לך את הידע והנהגים הדרושים, זה אפשרי יציאת מערכת ההפעלה של פיירפוקס למכשירים שמביאים אנדרואיד (ולהיפך).

של החזקים ביותר כמו נקסוס 4 o גלקסי S2, אפילו הפשוטים ביותר כמו LG L5 הטוב ביותר (אגב, הוא כבר הועבר עבור אלה והקוד מוכן להרכבה GitHub).

אתה יכול לגשת למסוף Firefox OS דרך ה ADB (גשר לאיתור באגים באנדרואיד), והפעל פקודות נפוצות כמו חתולls (לינוקס, אחרי הכל).

מבנה המערכת

המערכת מורכבת משלושה חלקים חיוניים:

  • גאיה- זהו ממשק המשתמש של מערכת ההפעלה של פיירפוקס, המבוסס כולו על HTML5, CSS3 ו- JavaScript, מה שהופך אותו לשינוי מאוד מאוד. כל מה שאנחנו עושים בו מעובד על ידי שממית.
  • שממית: השם יישמע להם. זהו המנוע האחראי על טיוח גאיה (שהוא, כמובן, כמו דף אינטרנט) ונהל את ה- WebAPI והרשאות היישום. היא גם שולטת באבטחת המערכת.
  • גונק: מכיל את הליבה של לינוקס, מנהלי התקנים ורכיבי שכבת הפשטת חומרה (HAL).

הרושם הראשוני חשוב

אנימציית הפעלה של מערכת ההפעלה של פיירפוקס.

אנימציית הפעלה של מערכת ההפעלה של פיירפוקס, זנב השועל נע כמו אש 🙂

כשאתה מפעיל את המערכת לראשונה, אתה מבין איך ligero שהוא למעשה. אתה רואה כמה אנימציות הפעלה פשוטות אך אטרקטיביות, ו- (לפחות באש ה- OT) שעת ההתחלה בערך שניות 40.

ברגע שאתה מסיים להתחיל אתה רואה את מסך נעילה עם שעון, המלווה, ולשונית בתחתית. אנו מחליקים במעלה הלשונית ואנחנו רואים שני כפתורים: א גישה מהירה למצלמה ו כפתור לפתיחה.

שיחקנו את האחרון, ובסגנון אנימציה לדעוך שולחן העבודה מופיע.

מסך נעילה.

מסך נעילה.

כפתורי מצלמה ונעילה.

כפתורי מצלמה ונעילה.

שולחן העבודה כולל שלושה חלקים: שמאלה,חיפוש דינמי"(ואז אני מסביר על מה מדובר); חלל ריק עם שעון עליו מרכז (אני מניח לראות בבירור את הטפט); ובכל זאת נכון כולם יישומים מותקנים.

השולחן מזכיר מאוד iOS, למרות שהם שולטים סמלים עגולים די מסוים.

חיפוש דינמי.

חיפוש דינמי בצד שמאל.

מסך מרכזי, נקה עם השעון שלך.

מסך מרכזי, נקה עם השעון שלך.

יישומים מותקנים.

יישומים מותקנים.

אם אנו מחליקים את שורת מצב למטה, א מרכז ההודעות דומה מאוד ל אנדרואיד: תאריך, מפעיל, רשימת התראות, כפתור להסרת כולם ומתחת לחצנים מסוימים להפעלה ולנטרול חיבורים ופתיחת תפריט ההגדרות. כל זה, כפי שאמרתי קודם, נעשה עם HTML5 + CSS3 + JS.

אזור ההודעות. להלן מונה הנתונים וההגדרות.

אזור ההודעות. להלן מונה הנתונים וההגדרות.

מראה: לא יופי ולא בהמה

כשאנחנו מתעמקים קצת אנו רואים שהמראה של האפליקציות לא שונה מאוד ממה שהורגלנו. שורת כותרת, עם כפתורים לחזרה למסך הקודם או לביצוע פעולות; ושאר המסך שבו מוצג תוכן היישום.

ערכת הצבעים המוגדרת כברירת מחדל היא כתום / אפור עם לבן, אך מפתחים יכולים לשנות את המשאבים ביישומים שלהם כדי ליצור סגנונות שונים.

למרות שזה לא מראה מהפכני, הוא מאפשר כמה מאותן אפשרויות כמו במערכות אחרות: רשימות, כרטיסיות, תפריטי אפשרויות, פסי תחתית, פסי גלילה, חיפוש וכו '. אמנם נכון שיש בו פגם עיצובי המשפיע על השימוש במערכת.

אפליקציית טלפון.

אפליקציית טלפון.

הגדרות מערכת.

הגדרות מערכת.

אפליקציית מצלמה.

אפליקציית מצלמה.

גלריית תמונות.

גלריית תמונות.

נגן מוזיקה.

נגן מוזיקה.

מַחשְׁבוֹן.

מַחשְׁבוֹן.

לוּחַ שָׁנָה.

לוּחַ שָׁנָה.

דפדפן פיירפוקס לא יכול היה להיות חסר.

דפדפן פיירפוקס לא יכול היה להיות חסר.

הגבול בין יישומי רשת לארוז

נקודה זו חשובה. בְּרִירַת מֶחדָל, Firefox OS כולל יישומים חיוני בסמארטפון: פנקס כתובות, SMS, נגן מוזיקה, מצלמה, גלריה, מחשבון, חנות אפליקציות, מפות (נוקיה HERE מפות, אגב), טוויטר, פייסבוק ואפילו א מד צריכת נתונים (שמשולב באזור ההודעות, אם כי שם רואים רק צריכת נתונים סלולרית).

אבל יש אפליקציות כמו טויטר y פייסבוק, שלא נמצאים מוּתקָן אבל הם יישומי אינטרנט. גם אם נרצה שוק פיירפוקסאנו יכולים להתקין זאת רק: קיצור דרך לגרסת הדף הנייד.

זה קצת מאכזב לדעת כמה קל יהיה להם להפוך את הדפים הניידים לאפליקציות (הוסף כמה קבצים, שנה מעט את הדף כך שהוא ייגש לממשקי ה- API של המערכת והוסף תמיכה עבור appcache עם HTML5 או IndexedDB לציוצים.). העניין הוא זהה גם עם כמה משחקים ויישומים אחרים.

מה שקורה הוא שבמערכת ההפעלה של Firefox ישנם 3 סוגים של יישומים:

  • יישומי אינטרנט: הם יישומים נפוצים וקיימים, שאינם מבקשים הרשאות מעבר לאלה של HTML5 (כמו ליצור אינטראקציה עם המסך, או אפילו את זיכרון האפליקציה).
  • יישומים מורשים: יישומים עם הרשאה לגשת ל- Firefox OS WebAPI, ולשם כך יש לחתום עליהם ולהוריד אותם מה- Marketplace.
  • יישומים מוסמכים: כמו המיוחסים, אך הם מותקנים מראש במכשיר. הם יכולים גם לקבל הרשאות רבות יותר, ולהשתמש בהם כדי ליצור אינטראקציה עם המערכת ישירות.

כדוגמה לשעבר הם juegos והאפליקציות של טויטר y פייסבוק. עבור האחרון זה יכול להיות א סייר הקבצים (זקוק להרשאה כדי לקרוא או לשנות תוכן של כרטיס SD). ולגבי השלישי, זה יכול להיות ה יישום צריכה, שמגיע מותקן מראש, משולב עם גאיה והיא גם משיגה מידע מהמערכת על כמה נתונים נכנסים / משאירים עם כל רשת.

בנוסף לסוגי האישורים, הם יכולים להיות גם:

  • יישומים מתארחים: הם רק קובץ מניפסט המציין את כתובת האתר של אפליקציה המתארחת בשרת כלשהו. אם ייצור אפליקציה מאתר זה, זה יכול להיות כך 🙂
  • אפליקציות ארוזות: היא חבילת zip המכילה את כל המשאבים (HTML, CSS, JS, המניפסט וכו '.) לתפקד במצב לא מקוון. המשמעות היא שהיא לא דורשת מהאינטרנט לתפקד, אם כי אולי כדי להשיג מידע שהמשתמש זקוק לו.

אם ניקח את זה בחשבון, אפליקציית טוויטר עשויה היטב יהיה ארוז והיה לו הרשאות מספיק כדי לגשת ל מיקום, שלח התראות y שמור ציוצים מידע ישן ואישי במטמון לתקשר איתה במצב לא מקוון.

רוב יישומי המערכת עדיין לא שלמים כמו שהייתי רוצה. לדוגמא, חסרות אפשרויות לייבוא ​​/ מיון / קבוצה של אנשי קשר, הגדרות SMS / MMS, אלבומים בגלריה (מצחיק שהוא תומך בעריכה ואפקטים, אבל לא באלבומים ... אופנת היום ...), פקדים מעט מתקדמים למצלמה וכו '. אני מקווה שהם יוסיפו אותם בגרסאות עתידיות.

היעדר יישומים נפוצים הוא גם בעיה, כמו במקרה WhatsApp. בין אם נרצה בכך ובין אם לא WhatsApp אם אתה קובע את הפופולריות של מערכת כיום, ומעביר את היישום (בתיאוריה) גם לא יהיה מסובך במיוחד.

החיפוש הדינמי: אינטליגנציה בכוח

מוקדם יותר הזכרתי את «חיפוש דינמי«. אזור זה מכיל שני דברים: הראשון, א שוחר לְמַעלָה. שנית, א רשימת אפליקציות אינטרנט מוגדר מראש ומסווג לפי סוג. אתמקד במנוע החיפוש.

זה לא מנוע חיפוש נפוץ כל כך: במקום להראות לך קישורים / עמודים קשורים מה שאתה מחפש, הראה יישומי אינטרנט שהם יכולים לתת לך את תוכן שאתה מחפש. אני מסביר את עצמי טוב יותר. בוא נגיד שאני מחפש «לינוקס":

2013-08-15-08-41-56

אז מנוע החיפוש משנה את הטפט משתנה למשהו שקשור למה שאני מחפש.

אם אני נוגע למשל ... טוויטר:

2013-08-15-08-43-09

ואז זה מראה לי תוכן באותו עמוד שקשור למה שאני מחפש.

קלות שימוש

באופן כללי המערכת זה לא מסובך. דבר של מעבר סביב שולחן העבודה על ידי החלקה, פתיחת אפליקציות על ידי נגיעה בסמלים שלהם, חזרה לשולחן העבודה על ידי לחיצה על כפתור מגע יחיד בתחתית המסך או סגור אותם על ידי השארת לחצן זה לחוץ והחלק אותם למעלה. וכדי לנווט בין המסכים, יש לנו כפתורים, מקשים בפינות או בתפריטים בצד כדי לראות אפשרויות נוספות. פשוט ומהיר.

משהו שאם אני מוצא את זה מוזר זה, למרות שיש לנו Firefox כדפדפן, אנחנו לא יכולים להוריד קבצים, וגם לא לשמור תמונות. המקלדת מגיבה היטב ומביאה שלל דמויות. הייתי רוצה שהם יכללו את האפשרות להשתמש ב- מקלדת אלפאנומרית T9 כברירת מחדל, מכיוון שזה יעזור לאנשים שמגיעים מכשירי טלפון, או שמתקשים להשתמש ב- מקלדת QWERTY לפי גודל המסך.

כמו כן, מסיבה מוזרה, חיישן התאורה אינו מוריד את בהירות המסך כאשר הוא נמצא אוטומטי. באג תוכנה שניתן לתקן. והחיצים והלחצנים בתפריט הצדדי עשויים להיות מעט גדולים יותר, לפעמים קשה ללחוץ עליהם. תגובת המסך מעט גרועה. לא כל כך המסך, אבל המערכת שעדיין לא מותאמת היטב למחוות.

הצגה

עם החומרה הצנועה הזו Firefox OS יש ביצועים הגונים. כפי שאמרתי לפני שהמערכת מתחילה מהר מאוד, היישומים נפתחים ונסגרים תוך כמה שניות (גם חם וגם קר).

איפה שאם אתה מבחין באיטיות, זה כאשר אתה עובר בתפריטים מסוימים, או נע קדימה / אחורה ביישומים. אפילו על שולחן העבודה אתה מבחין באיטיות מסוימת. כשאתה גולש, זה מורגש רק בזמן שהעמוד נטען ואז הגלישה מקובלת בכמה כרטיסיות.

נראה שהדפדפן לתמוך באופן מושלם בסטנדרטים, אולי טוב יותר ממערכות אחרות.

אני חייב לומר שאני לא אוהב את השימוש בניהול תהליכים אז iOS: כשיוצאים מאפליקציה היא נשארת בתוך חבוי, וזה עובד רק על רקע כללי אם יש לך שירות נוסף שימוש בפונקציה מסוימת כלשהי.

אבל למשך זמן הטעינה של האפליקציות, זה לא רע. נראה לי שהם עומדים ביעד הביצועים. אני לא יכול לדבר על ביצועי משחקים מכיוון שעדיין אין משחקים תובעניים. אבל משחקים פשוטים עובדים די טוב.

ייתכן שאתה תוהה אם זיכרון מה יש למכשירגם ROM וגם זיכרון RAM) אינו קטן במיוחד עבור מערכת ההפעלה של Firefox. ובכן לא, לא ממש. המערכת קטנה, והיישומים ב- HTML5 הם כמעט לא תופסים כלוםרוב אלה שניסיתי היו מתחת ל -512 KB, רק המשחקים היו כמה מגה בייט). יש RAM זה מספיק, המינימום הנדרש, ו -2 או 3 אפליקציות יכולות להיפתח בו זמנית.

למי שמעוניין במשהו טכני יותר, באמצעות הפקודה cat / proc / meminfo (מבוצע באמצעות ADBמצאתי מידע מ צריכת זיכרון RAM: של ה 256MB, ליד 75MB שמורות למערכת, ומשאירות כמה 180MB לכל השאר, וללא אפליקציות פתוחות יש 40MB בחינם.

מספיק, והמערכת לא סובלת בגלל זה. מצאתי גם מידע על זיכרון פנימי: למערכת יש מחיצה של 200MB (מתוכם משתמשים ב- 154MB ב- FxOS 1.0.1), המחיצה / מטמון לוקח 40MB (עכשיו שלי משתמש ב- 1MB) והנתונים הם בערך 160MB (מתוכם אני משתמש 24MB).

יש כל כך הרבה מקום פנוי, כי בתוך אנדרואיד מחיצת הנתונים משמשת לאחסון המטמון של דלוויק VM. כאן אנו נמנעים מאותה "בעיה" מסיבות ברורות 😉

עכשיו, לגבי חיי הסוללה ... זה היה פחות או יותר מה שהיה לי איתי אנדרואיד, אולי קצת פחות. בוודאי שכאן ציפיתי ליותר. למערכת יש מצב חיסכון בחשמל המבטל את כל התקשורת, וניתן להגדיר אותה להפעלה אוטומטית כאשר הסוללה נמצאת באחוז מסוים. שום דבר מרשים כאן.

פריצה והתאמה אישית: להיכנס לגאיה

בהיותו מבוסס על טכנולוגיות אינטרנט, בהחלט יש לו התאמה אישית נרחבת מאוד ברמת הממשק. שינוי המראה על ידי עריכת קבצים אינו מהווה בעיה גדולה. אנחנו יכולים להסיר את הקבצים מהמערכת באמצעות ADB, שנה אותם, אנחנו עוצרים גאיה, אנו מציגים את הקבצים החדשים, אנחנו מתחילים את גאיה ועם זה אנחנו כבר יכולים לראות את השינויים.

וכאשר משתמשים ב- ליבת לינוקס de אנדרואידנוכל להוסיף אפשרויות overclocking, להחליף, Compcache, וכו. ואז שנה גאיה, הוסף תפריט אפשרויות לכך וואלה. אנחנו יכולים גם לשנות את אנימציות גאיה CSS לחדשים שאנחנו מוצאים שם. כל הדברים מדברים מהתיאוריה, שכן עד כמה שידוע לי דבר כזה לא מומש. תאר לעצמך כמה רחוק אתה יכול להגיע אם היית עושה ROM מותאם אישית ???

אם אתה רוצה לראות דוגמה טובה למה שאפשר לעשות איתו גאיה, חשבון קישור זה de מוזילה האקס, שם הוסיפו למקלדת פונקציה להעברת הסמן מאזור הכתיבה פשוט על ידי החלקה על המקלדת (הופתעתי כמה מהר אפשר לעשות את זה).

אבטחה ופרטיות

אבטחה ופרטיות הם נושאים Caliente לאחרונה אז אשתדל לא להרכיב להבה. העבודה הזו היא מ ננו.

פלטפורמת האינטרנט לא מאוד מאובטחת, והחבר'ה מ מוזילה הם היו מודעים לכך. אז כדי להגן Firefox OS, נקט באמצעים שונים ברמה של שממית, המנוע האחראי על לעבד גאיה ויישומים.

כמו שאמרתי בהתחלה, שממית מנהל את ממשקי API של אינטרנט, המאפשרים לך להשתמש בתכונות טלפון כגון מקום, אחסון, וכו. לאפליקציה לגשת לאלה ממשקי API, אתה חייב שיהיה לך אישור שהוקם ב לְהַפְגִין, וייחתמו על ידי מוזילה. כמו כן חובה לציין במניפסט בשביל מה נדרש אישור, כך שהוא לא משמש לשום מטרה מזיקה.

כדי למנוע אפליקציה שנה את המניפסט שלך בהתקנה, ננקטים שני אמצעים עיקריים: רק אפליקציות המותקנות מראש יכולות לגשת למחיצות המערכת, וכל זה אפליקציות מיוחסות נשמרים בתיקיות בודדות עם UUID (כן, קודים כמו אלה המשמשים לכוננים קשיחים).

קוד זה משתנה לכל אפליקציה וכל מכשיר. כלומר, אם אפליקציה מיוחסת הייתה מצליחה להשיג גישה למערכת, היא עדיין תצטרך לנחש דונדה יש את המניפסט שלך, לבדוק קבוצות קבצים. ובכל זאת, זה משהו שלא יכול היה להתעלם מעיניו כאשר נבדק על ידי מוזילה.

כאשר אפליקציה זקוקה לאישור ל- API בפרט, למשל, זה של מיקום, מתריע בפנינו עם הודעה על המסך ל- לקבל או לדחות.

2013-08-15-10-27-38

אם בהמשך נרצה לשנות אותו, אנו פותחים את הגדרות, אנחנו הולכים ל "הרשאות אפליקציה«, ושם נוכל לתת לך את ההרשאות שאנחנו רוצים.

2013-08-15-10-28-10

אמצעי אחרון שננקט היה לאפשר א ארגז חול שם פועלות כל האפליקציות. למנוע שימוש בנתונים מיישום אחד על ידי אחרים ללא אישור (עוגיות, סיסמאות וכו '.).

אם אפליקציה אחת צריכה להשלים פעולה אחת עם פעולה אחרת, היא פשוט קוראת לה בעזרת הפרמטרים המתאימים, במקום לבצע את הפעולה בפני עצמה עם נתוני היישום.

לדוגמא, אם אפליקציה צריכה גש לאנשי הקשר שלך, זה ינתב אותך אל «Ventana»מהיישום אנשי קשר כך שתבחר אחד במקום לבקש את כולם מהמערכת ואז לבחור אותם משם.

יש גם פרט של פרטיות. אמנם יש אפשרות להגיש דוחות באגים ל- מוזילה, הם אומרים את זה לא נשלח מידע אישי (לכל היותר המדינה). בנוסף, יש לנו אפשרות בתפריט הגדרות שמשולבת במערכת, המפורסמת «אל תעקוב אחר«. אם אנו מאפשרים זאת, זה לא משפיע רק על הדפדפן, אלא גם על כל אפליקציות האינטרנט.

מסקנה

עבור מערכת חדשה, בעידן שבו מתחרים רבים אחרים כבר מתקדמים היטב, זה התחיל עם בסיס יציב. להיות מבוסס על ליבת אנדרואיד לינוקס מבטיח התפתחות מתמדת.

המערכת פוגשת במבט חטוף את הצפוי: ממשק קל לשימוש, עם ביצועים ראויים, חיי סוללה ממוצעים ויישומים בסיסיים.

אני אוהב את האופן שבו יישומים מופצים ונשלטים, ומנוע החיפוש הדינמי באמת שימושי (אם היא תאמץ פונקציות כמו Google Now, זה יכול להיות מאוד מעניין). יש לו גם אפשרויות התאמה נרחבות, אתה רק צריך לנצל אותן.

אם הייתי צריך להתלונן על משהו, נכון שהביצועים וחיי הסוללה יכולים להיות טובים יותר, והייתי רוצה לראות ממשק שונה מהשאר.

היעדר יישומים שכבר נמצאים בפלטפורמות אחרות, נראה לי שזה ייפתר לאורך זמן כשהמערכת תזכה לפופולריות. אני מקווה שזה יגיע ויעלה על ה בוטל WebOS, שהיה דומה מאוד וכעת הוא קוד פתוח.

לסיכום: יש הצבעת אמון. לקהל היעד (שווקים מתפתחים או אנשים שעדיין לא היו בבעלותם טלפון חכם), הוא עומד ללא בעיות.

הערכה

ובכן, בהתבסס על כל אלה, אני משאיר לך הערכה:

[3de5]Apariencia[/3de5] [4de5]Facilidad de uso[/4de5] [3de5]Rendimiento y estabilidad[/3de5] [3de5]Seguridad[/3de5] [4de5]Apreciación personal[/4de5] [3puntos][/3puntos]

זה לא נראה לי רע, אבל הדרך ארוכה היא לעבור. הוא אלקטל One Touch Fire (ואני מניח שגם ה- ZTE Open) מתכננים לקבל 2 או 3 גרסאות יותר, מאז מוזילה הוא לא מתכנן לבצע שינויים כה גדולים באותה תקופה.

אני מקווה שאהבתם את הביקורת, ואם יש לכם שאלות בשורה והשאירו אותן למטה בתגובות 🙂


143 תגובות, השאר את שלך

השאירו את התגובה שלכם

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

*

*

  1. אחראי לנתונים: מיגל אנחל גטון
  2. מטרת הנתונים: בקרת ספאם, ניהול תגובות.
  3. לגיטימציה: הסכמתך
  4. מסירת הנתונים: הנתונים לא יועברו לצדדים שלישיים אלא בהתחייבות חוקית.
  5. אחסון נתונים: מסד נתונים המתארח על ידי Occentus Networks (EU)
  6. זכויות: בכל עת תוכל להגביל, לשחזר ולמחוק את המידע שלך.

  1.   איוון בארה דיג'ו

    ביקורת מעולה !! רציתי גם להעיף מבט על מערכת ההפעלה הניידת הזו, מה שהכי אהבתי זה שהיא מרגישה קלילה מאוד, זו חומרת "כניסה" והיא עדיין ממלאת את הפונקציות שלה טוב מאוד.

    אני רוצה לחכות לטלפון אובונטו, יש לי שם גם תקוות גדולות, מנוע ה- Java של אנדרואיד משעמם אותי מאוד, למרות שאני לא משנה את זה ל- iOS, מ- Windows Phone שמעתי פלאים מבחינת ביצועים, אם כי באופן אישי לא הצליחו לבדוק את זה.

    תודה על השיתוף.

    ברכות.

    1.    ננו דיג'ו

      על חלונות באופן כללי שמעתי פלאים, ואם זה בגלל טרשת נפוצה, הם אומרים לי שהוא מרפא סרטן ואיידס, רק על ידי פתיחת התפריט שלו (סליחה, אין להם xD)

  2.   אלב דיג'ו

    M.A.G.I.S.T.R.A.L.. De lo mejor que he visto en DesdeLinux. Excelente Review…

    1.    auroszx דיג'ו

      תודה, תודה, תודה רבה ^^ זה לקח קצת זמן אבל זה היה שווה את זה.

  3.   80 דיג'ו

    ביקורת טובה מאוד, מזל טוב, זה באמת מפואר, אני מוריד את הכובע.

    ברכה

  4.   דיאזפאן דיג'ו

    מעניין אם ניתן להתקין אותו על S3. אני מתכנן לשנות את זה לזה או ל- CyanogenMOD

    1.    אלב דיג'ו

      אני חושב כך. 😉

    2.    auroszx דיג'ו

      העניין מסובך במקצת בגלל מנהלי ההתקנים של מעבד ה- Exynos (שאלו את אלה של CyanogenMod ...), אך נראה שאם http://brain.cc.kogakuin.ac.jp/research/fxos-e.html
      כל טלפון שיש לו את קוד המקור של Android 4.0 אמור להיות מסוגל להריץ אותו 🙂

      1.    דיאזפאן דיג'ו

        לא תודה. אני במקרה עם CM

  5.   מנואל דה לה פואנטה דיג'ו

    מעולה, פשוט מעולה. ראיתי את זה בטיוטות ופי דלל לקרוא אותו גמור ובתמונות. מזל טוב.

  6.   pandev92 דיג'ו

    האמת היא שמערכת ההפעלה היחידה שאהבתי עבור מכשירים נמוכים היא טלפון Windows ... זה קל מאוד, עבור high-end אין אחד שמשכנע אותי, iOS ו- Android דומים מאוד .., יותר מדי לטעמי.

    1.    אלב דיג'ו

      Windows Phone, ברצינות? נסה את FirefoxOS ותגיד לי אם עדיין יש לך אותה דעה 😉

      1.    pandev92 דיג'ו

        כשיש לך נייד עם רזולוציה מינימלית של 800 x 500, מה האפליקציה ויותר יישומים, מראה טוב יותר (בינתיים זה נראה מכוער ..), מינימום מצלמה של 5 מגה פיקסל וכאלה, אנסה.

        1.    מנואל דה לה פואנטה דיג'ו

          זה כבר לא נמוך.

          1.    pandev92 דיג'ו

            טווח נמוך הוא נייד של פחות מ -200 יורו, הלומיה שאני מזכיר עולה 140 יורו. אמצע הטווח הוא בין 200/400 לגובה וכל מה שעולה על 400 יורו.

          2.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            @ pandev92:
            באמריקה הלטינית (לפחות בפרו) כוח הקנייה אפילו לא מספיק לנייד של 130 יורו לכל היותר (אם אני אומר לך ב שמשות חדשות שהוא המטבע המקומי, אתה הולך לשבור את הראש בהמרת הסוליות ליורו). רק תמורת 110 יורו זה מה שאנחנו מחשיבים לטווח בינוני, שכן עבור high-end הם כבר יעמדו על 120 יורו.

        2.    ננו דיג'ו

          כבר דנו בעבר, וזה שיש לך מושגים חוצים מעט לגבי מה זה טווח נמוך, תפסיק להיות טיפש xD

          1.    כדורגלן דיג'ו

            טווחי הניידים משתנים בהתאם להכנסה לנפש שלך, אם בר מזלך לגור במדינה ששומרת על הכנסה לנפש של 1000 $, אתה יכול להקריב 25 $ לחודש למשך שנתיים להחלפת מסופים (2 $) לקנות את הנייד שאתה הכי אוהב ... מה שנאמר ערך מופחת. אם אתה מחבב אותי ומסתיר 600 דולר לחודש, אתה משחרר את אייפון אחת לשנתיים ובנוסף לכך אתה מוכר את הטרמינל הישן שלך בכ -35-2 דולר. אם אתם 300 בבית ... נחשו מי מהם השני? ואכן, שני מכשירי Iphone במחיר אחד, הריצו רבותי שיש לנו איזון!

            למרבה הצער, אני מבין שלא כל השעות מכניסות 1000 דולר לחודש, אפילו לא 500 דולר ...

            אם אנו מעריכים מסוף יוקרתי בסך 25 דולר לחודש למשכורת של 1000 דולר; יש לנו משכורת של 500 $ שתתאים לתקופה של 12,5 $ לחודש ולכן אם המשכורת או ההכנסה שלך הם 250 $, תקופת היוקרה המקבילה תהיה 6,25 $: לא פחות מ -150 $ !!

            כרגיל, קל יותר להפריד בין $ 25 ל- $ 1000 מ- $ 6,25 ל- 250 ... אז אני עם @ pandev92; 120 דולר עשויים להתאים לבעלות מסוף יוקרתי.

            מה שמבחינתנו כניסה או טווח בסיסי עשויים להיות הטובים ביותר בשכונה בגלל העובדה הפשוטה שהיא חדשה ולא נחתמה על ידי בעליה הגאים.

        3.    auroszx דיג'ו

          אני חושב שפחות או יותר מה שאתה מחפש נמצא כאן: http://www.geeksphone.com/es/ 😉 מה שאתה אומר הוא לא נמוך, אבל עדיין יש. ובנושא הוואטסאפ, אני מעיד שהיישום ייצא (אם יש סימביאן, כי שום דבר לא עולה להם אחד עבור FxOS ...).
          אני כבר רוצה לראות טלפון מעט חזק כמו זה שיש לי הפעלת WP8 (או 9 כשהוא יוצא).

          1.    auroszx דיג'ו

            אין לו תכונות נמוכות. ה- low-end הנוכחי הוא ARMv7 או Cortex-A5, עם זיכרון RAM של 512 מגה-בייט ו 3-4 צגים במקרה הטוב. הייתי שם את ה- Lumia בינוני-נמוך (תן לזה להיות הטווח הנמוך של WP כי אין עוד מודרני יותר ופחות חזק, זה משהו אחר).

    2.    גיסקארד דיג'ו

      היום הם אמרו לי בדיחה: "מה דארת 'ויידר שומר במקפיא? ובכן, 'גלידה כהה' !!! » בין זה למה שכתבת זה עתה, הם הפכו את היום שלי לנעים יותר.
      נורית טלפון של חלונות ... אוי אלוהים!

      1.    מנואל דה לה פואנטה דיג'ו
      2.    jhon דיג'ו

        ככל הנראה לא השתמשת בטלפון Windows ....

  7.   webx21 דיג'ו

    סקירה מצוינת, הייתי רוצה אחת כזו כשיצא אובונטו אדג '

    1.    אלב דיג'ו

      אובונטו אדג 'תהיה יקרה בהרבה, וכמובן, היא מכוונת לקצה מאוד גבוה .. רק ראו את התמונות של מה הם מתכוונים למכור .. מדהים.

    2.    ננו דיג'ו

      ובכן, אם מישהו מהקהילה יכול לשלם יותר מ -800 דולר, וזה מה שזה יהיה שווה כאשר הוא יוצא לשוק (לפחות), אז ברוך הבא לסקירה xD

  8.   אנג'ל_לה_בלאנק דיג'ו

    אני רוצה לשנות את ה- Nokia שלי שכשאני מעדכן היא רוצה להתקין את Skype, Microsoft Office. לא, זה לא יכול להיות, אני מקווה שזו מערכת חינמית שפתוחה לשיתוף פעולה עם מערכת הפיירפוקס הזו.

    1.    גיסקארד דיג'ו

      אתה מבין את זה לא נכון: נוקיה התחברה עם מיקרוסופט. הדבר הטוב ביותר הוא שאתה קונה נייד ממותג אחר.

  9.   אנג'ל_לה_בלאנק דיג'ו

    ובכן, אם זה נכון, המאמר טוב מאוד.
    +10 כבר מועדפים

  10.   3rn3st0 דיג'ו

    AurosZx, אתה ביקורת קשה, מעולה, שלמה, פשוטה, ללא צניעות כוזבת, מאוזנת ומאוד מאוד מדגימה לגבי מה זה FirefoxOS. ברכותי ותודה על חומר מקצועי שכזה.

    עכשיו, שאלה לכולם: האם קיימת גרסה של כל אחד מהסמארטפונים הללו שאינה מסופקת על ידי Movistar?

    1.    אינו נראה דיג'ו

      יש את Geeksphone Keon and Peak, הם ממפתח אבל אני חושב שהם כבר לא למכירה. מצאתי גם את ה- zte פתוח למכירה ב- eBay ארה"ב / בריטניה תמורת 80 דולר ארה"ב.

      1.    ננו דיג'ו

        Keon ו- Peak מיועדים למפתחים, כן, אבל יש את ה- Peak + לשוק הצרכנים, כמו שאומרים, והוא כבר במכירה מוקדמת.

        1.    3rn3st0 דיג'ו

          אצטרך להתחיל לחפש את זה! תודה אינו נראה y ננו

  11.   בורג'נים דיג'ו

    ביקורת טובה מאוד עד שתביעו את »ווטסאפ אם היא קובעת את הפופולריות של מערכת כיום» שהיא הערכה אישית למדי, האם אתם כל כך מודאגים מכך שיש לכם אפליקציה שמבוססת בארצות הברית כמו שהדברים כיום?, יש לי אנדרואיד ואני לא משתמשים ב- WhatsApp, מה גם שאם אוכל להסיר את כל היישומים של גוגל מהטלפון שלי הייתי מסיר אותם גם אחרת, אני מסכים עם החזון שלך לעתיד ש- Firefox OS יצטרך לדבר, בינתיים זה התחיל טוב .

    שלום2 😉

    1.    מנואל דה לה פואנטה דיג'ו

      בכל הקשור לפופולריזציה, אפליקציות הן למעשה חשובות יותר מהמערכת עצמה (שימו לב שאני מדבר רק מנקודת מבט של פופולריזציה).

      מה הדבר הראשון שאדם מחפש כשהוא מפעיל את הנייד החדש שלו? ווטסאפ, פייסבוק, יוטיוב וכו '. אין להם? זה חסר תועלת. זה פשוט

      בפרט אני נמשך מאוד למערכת ההפעלה של פיירפוקס אך לא הייתי משתמש בה מכיוון שאני משתמש באינטנסיביות ביישומים כמו CalenGoo, Evernote ו- Spotify שאינם נמצאים בשוק פיירפוקס, ולא משנה כמה המערכת טובה וכמה שאני אוהבת אותה. עיצוב, המבוסס על לינוקס, עם טכנולוגיות אינטרנט וכו ', ללא היישומים היומיומיים שלי זה לא יועיל עבורי.

      בקיצור, AurosZx צודקת, היישומים קובעים את הפופולריות של המערכת וואטסאפ היא המייצגת ביותר כיום.

      1.    בורג'נים דיג'ו

        »בקיצור, AurosZx צודקת, יישומים קובעים את הפופולריות של המערכת ו- WhatsApp היא המייצגת ביותר כיום.»

        מדוע הוא אומר זאת ולמה אתה תומך בו? Viber עושה את אותו הדבר כמו WhatsApp ואינו מבוסס בארה"ב, הבסיס בו אתה משתמש בפופולריות עבורי אינו תקף מכיוון שמדובר במשהו אישי, היישומים שאתה מחפש (פייסבוק, יוטיוב ואולי וכו ') ב- טלפון נייד אני לא מעוניין בהם, אילו יישומים חסרים? hehehe למעשה מערכת ההפעלה של פיירפוקס בחיתוליה, גם לא הייתי משתמש בה, לכן אני עוקב אחר ביקורות מסוג זה כדי לדעת מתי בהחלט לאמץ אותה כמערכת ההפעלה הניידת שלי.

        שלום2 😉

        1.    מנואל דה לה פואנטה דיג'ו

          אתה מבין ששלך הוא הערכה אישית? אתה אומר ש אתה לא משתמש בוואטסאפ ומה אתה מעדיף את ויבר עבור Tus מסיבות משלהם, אבל אנחנו לא מדברים על מה שארבעה חתולים אוהבים אלא מה מכתיבות העדפות השוק, והשוק אומר לנו שכמעט 300 מיליון אנשים ווטסאפ זה מה שיש והם פשוט לא יקנו ניידת שלא תוכל להתקין אותה.

          1.    בורג'נים דיג'ו

            תן לי לחלוק איתך קישור:

            http://www.muylinux.com/2013/08/26/viber-llega-a-linux/

            אני לא אוהב כדורגל אבל זה נקרא GOAL 😀

            salu2,)

        2.    ננו דיג'ו

          העניין, בורג'אנים, הוא שאתה שייך למיעוט שלא אכפת לו מכך, במילים קשות (ומבלי להעליב) אתה או אני, אנחנו לא סופרים. זה כל כך פשוט, לא משנה כמה אנחנו אומרים "אני יכול לחיות בלי זה" אנחנו פירורים פשוטים, פיזור קטן שלהם ליד הר אם נשווה את עצמנו עם עיקר המשתמשים הרגילים שמקלפים אולימפית אם וואטסאפ מתארח בארצות הברית.

          האם ויבר עושה את אותו הדבר? ... תשובה כנה? כן ולמי אכפת? מה טוב לאפליקציה שעושה את אותו הדבר אבל שאף אחד מהחברים שלי לא משתמש בו? בסיס הפופולריות הוא מספר האנשים שמשתמשים בה, ולכן פייסבוק חשובה כל כך עבור משתמשים רבים, מכיוון שעיקר חבריהם משתמשים בה והיא אמצעי התקשורת היעיל ביותר שלהם ... שמתי את וואטסאפ על השער מכיוון שצ'ט בפייסבוק יש לי 80% מחבריי מחוברים כל הזמן ו -20% האחרים נמצאים ב- Hangouts.

          לכן, לסיכום (והבהרה שאינני מבקש לפגוע) להערכה האישית שלך אין כל השפעה על ההצהרה כי אפליקציות פופולריות הופכות את המערכת לפופולרית 😉

    2.    auroszx דיג'ו

      אני מדבר על צורה כללי. אני לא אומר שלא יכולות להיות חלופות, ואין לי במיוחד חסרונות עם היישום הזה ... שרדתי שנים (עם ה- Sony Ericsson J100i הישן שלי) בנקודת ה- SMS / דואר אלקטרוני, יכולתי להמשיך לעשות את זה. אם אני מודאג מהפרטיות שלי, כפי שעושים רבים, והעליתי את הרעיון (כמוך) לעזוב את שירותי Google. אבל אלה אכן מרוצים ממני, לעת עתה אמשיך אותו דבר
      ובמקרה שאינך יודע, על ידי פרוקסי, אתה יכול להסיר את כולם ולחפש חלופות (Play Store> F-Droid, Maps> OsmAnd, GTalk> jTalk jabber, וכו '), שיש הרבה 🙂

      אני מקווה שלא תרגישו נעלבים או משהו כזה, ברכות 🙂

      1.    בורג'נים דיג'ו

        אני בכלל לא נעלב, כמו שאמרו כמה, המאמר מצוין, אך בין כל היעדר האפליקציות שיש ל- Firefox OS בלידתו התמקדת בוואטסאפ, מצד שני הנייד שלי מגיע עם אנדרואיד, מערכת שנוצרה על ידי גוגל, האפליקציות (Gtalk, Gmail, ect) קיימות גם אם אני לא משתמש בהן, אני לא רוצה להסיר אותן שמא הנייד היחיד שיש לי יפסיק 😀

        שלום2 😉

  12.   ג'ונתן (@motiongeek) דיג'ו

    סירים מצוינים, אובייקטיביים מאוד, רק כמה דברים להבהיר, המראה נעשה דומה למה שאנדרואיד ו- iOS כדי שאנשים לא יתקשו ונאלצו ללמוד דברים חדשים, דברים אחרים, הייתה לי ההזדמנות לנסות שני הצוותים המסחריים בוונצואלה (ZTE OPEN ו- Alcatel One Touch Fire) ולדעתי ל- ZTE OPEN יש ביצועים טובים יותר, הן בתגובת מגע והן בביצועים טובים יותר עם יישומים, Alcatel נראה רק טוב יותר באודיו ובמצלמה.

    הזכרת גם שבעתיד הם יוכלו ליצור ROM מותאם אישית, FirefoxOS על ידי כך שהקוד הציבורי מבוקש הוא שמפתחים שיש להם רעיון יכללו אותו ישירות בפיתוח המערכת.

    1.    ננו דיג'ו

      למעשה, כל ROM שהם מייצרים יכול לתרום למערכת, שכן אם ב- ROM הם מיישמים או משפרים משהו שהיה חסר או נכשל במערכת ההפעלה, ניתן לשלב תכונה זו ב- FxOS עצמה.

      1.    auroszx דיג'ו

        יותר מזה, ברשימות תפוצה ובקבוצות Google, החבר'ה במוזילה תמיד מעודדים אנשים לשתף פעולה כדי להוסיף את "ההמצאות" שלהם לקוד ישירות, במקום רק להסתכל על זה איפשהו ולקחת את זה בלי לומר כלום (מה שכן, כן, ההרגשה שונה).

  13.   אנדרו דיג'ו

    הביקורת טובה! היה לי אחד האנדרואידים של סמסונג והמסך ניזוק ואני מחפש טלפון חכם חדש שנגיש, ראיתי שמערכת ההפעלה של Firefox הולכת להיות זולה מאוד אבל חיכיתי לבדיקה מסוג זה, אני חושב שאקנה 🙂

  14.   אינו נראה דיג'ו

    ביקורת טובה מאוד, יש לי ZTE Open לכמה ימים (זה הסמארטפון הראשון שלי) והייתי מוסיף שנגן המוזיקה קצת ירוק, במקרה שלי, יש לי שירים רבים על ה- SD (+400), אז עלי להסתכל ביניהם בתוך אפליקציית המוזיקה היא מייגעת (אין לה מנוע חיפוש) והפלייליסטים מעטים ואינם ניתנים לשינוי. הכריכה של האפליקציה עצמה (היא מציגה את כריכות הנושאים אם יש להם אותם) לא רעה אבל היא גוזלת משאבים רבים כשאני גוללת במקרה שלי.
    הוא ירוק למדי בפרטים כמו נגן הווידיאו (הוא התרסק לי כמה פעמים בכמה ימים) או זה באפליקציית השימוש שלא מציג את ה- Wi-Fi בסרגל ההודעות.
    למרות שאני חייב לומר שהדפדפן הפתיע אותי, העמסתי דף עם קבצי GIF כבדים וגללתי בו בקלות.

  15.   סולידוס פאצ'קו דיג'ו

    מאמר טוב מאוד.

  16.   gonzalezmd (# Bik'it Bolom #) דיג'ו

    עבודה טובה, מחכה לבדוק את המערכת הזו.

  17.   gato דיג'ו

    אחת הביקורות הטובות ביותר שראיתי כאן, חבל של- FiefoxOS יש פיגור גדול יותר מה- low-end של סמסונג.

  18.   לופו דיג'ו

    סופר להשלים את הביקורת!

    כשאקבל סמארטפון אני חושב שאאמץ את השועל הקטן הזה <3

    1.    132. רחוב דיג'ו

      אחי פנדה אדום, פנדה אדומה.

      1.    עוגייה דיג'ו
        1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

          זה מתייחס לשם Firefox בתרגומו לספרדית, ולא ללוגו עצמו.

  19.   אנדרס לאזו דיג'ו

    יש יישום המאפשר לך להשתמש בחיפוש ובמשגר (הרשמי, לא נושא) של מערכת ההפעלה של Firefox באנדרואיד. שמו הוא Everything Home (בטא). זה מצויין: http://goo.gl/PBlQcS

  20.   ישו ישראל פראלס מרטינז דיג'ו

    מדוע לא פורסמו תאריכי עזיבתך במקסיקו? : /

    1.    auroszx דיג'ו

      אני חושב שקראתי שאולי אגיע לשם בסוף השנה. ולארה"ב (עם מפעילים) ומדינות אחרות זה יהיה בשנה הבאה.

  21.   ריטמן דיג'ו

    סקירה מעולה, הולכת הרבה יותר עמוק ממה שציפיתי כשהודעת הדוא"ל הגיעה. 10 למחבר!

    באשר ל- FirefoxOS עצמו, אני אוהב שהוא הופיע. כשאנדרואיד יצאה, דיברו הרבה על ליבת לינוקס, שם נרדף לחופש, שאם כזה, אם אם, ואז יש לנו גוגל אפילו במרק, והם מעוניינים בנתונים שלנו הרבה. העובדה שקרן מוזילה מעורבת נותנת לי ביטחון רב יותר, כמו גם Firefox לגבי Chrome. כן, דברי הם סקרנים לכתוב מ- Windows, אבל הייתי מעז לומר שב- Android זה גרוע בהרבה (אוי, רגע! הנייד שלי הוא אנדרואיד וגם הטאבלט שלי! XD).

    ולסיום ביחס לנושא הפופולריות של היישומים, אני מסכים לחלוטין עם כל מה שאמרה ננו. אני משתמש בפייסבוק, וגם בוואטסאפ, ואם זה היה תלוי בי הייתי משתמש בגולה (יש לי את זה מאוד מוזנח) ולקוח ג'אבר, אבל עם מי הייתי מתקשר? לא עם החברים והמשפחה שלי, זה בטוח.

    1.    auroszx דיג'ו

      תודה 🙂 פתרון התקשורת יהיה להשתמש ב- Jabber לכל דבר. מכיוון שלקוח ג'אבר מאפשר לך לשוחח עם אנשים מכל שרת, כל עוד זה ג'אבר. לדוגמא, מ- GTalk תוכלו לכתוב לאנשים שהשתמשו בג'אבר נקי, ולהיפך.

      1.    פשוט-משתמש אחר-dl דיג'ו

        הבעיה היא שעכשיו עם המעבר מ- Gtalk ל- Hangouts אתה כבר לא יכול לתקשר עם חשבון ה- JMPber XMPP שלך לאיש קשר ב- Hangouts, אתה אפילו לא יכול להוסיף אותם.
        לעזאזל עם גוגל והמונופול שלה.
        יש לי חשבון XMPP של dukgo.com, חשבתי לנטוש את Gtalk לחלוטין, אבל מה התועלת אם כל אנשי הקשר שלי משתמשים ב- Hangouts?

        1.    אלב דיג'ו

          כאשר עברו את המעבר ל- Hangouts, פידגין הפסיק לעבוד, אך לאחר מספר ימים הצלחתי להמשיך לתקשר עם חברי באמצעות הטכנולוגיה החדשה של גוגל.

          1.    פשוט-משתמש אחר-dl דיג'ו

            אבל ב- Pidgin זה עובד רק בין חשבונות Google.
            אם אתה עושה את זה עם שרת XMPP אחר, הוא לא תואם ל- Hangouts החדש. כבר ניסיתי את זה עם משתמש XMPP של ג'אבר, מישהו בפידג'ין ועוד אחד עם חשבון ב- Gmail (Hangouts), אני מנסה להוסיף אנשי קשר או לשלוח הודעות והם לא מגיעים. אבל אם אני חוזר לחשבון Google לצ'אט הישן (Gtalk), זה עובד בסדר שם.

            1.    אלב דיג'ו

              אה כן, כן. אבל היי, שיער מהזאב. אלה גוגל עם המונופול שלהם .. בני p% $ # @, הם צריכים לתבוע אותך.


          2.    פרנץ ד דיג'ו

            גוגל ו- p ... שהולידו אותם.
            זה היה החרא הגרוע ביותר ששלחו בשנה זו, ביטול התמיכה ב- XMPP בגלל אותה שטויות של Hangouts. הדבר הגרוע ביותר הוא שאנשים עיוורים ונסחפים. כתוצאה מכך רבים משתדרגים מ- Gtalk הישן ל- Hangouts.
            למרות שאני מנסה לעקוב אחר תוכנות חינמיות ולהשתמש בשרת XMPP עצמאי, זה גורם לי להיגמר מאנשי הקשר ואין עם מי לשוחח איתו.
            אז אני נאלץ להשתמש ב- Hangouts כדי לתקשר עם החברים שלי.

        2.    בורג'נים דיג'ו

          Gmail נותן לך אפשרות להשתמש ב- XMPP או Hangouts, אני ממשיך ב- XMPP כל חיי ואני ממשיך עם Gtalk מבלי לעדכן באנדרואיד 2.3.6.

          שלום2 😉

          1.    ג'וליאן דיג'ו

            אך במוקדם או במאוחר, מכיר את Google, Hangouts יהיה חובה ו- Gtalk ייסגר בסופו של דבר

  22.   132. רחוב דיג'ו

    האמת היא שעם כל מה שקראתי אני מרגיש את הרצון לקנות אותו. יש להניח כי היות מערכת הפעלה המבוססת על html5 במקרים מסוימים היא תנהג ככזו (דפדפן) ואף יותר עם המפרט שיש לה. מקווה ש- Mozilla תעבוד על החסרונות, מכיוון שלמערכת ההפעלה של Firefox הקבועה צפוי עתיד גדול.

  23.   אנדרס מורלוס דיג'ו

    הסקירה טובה מאוד, אני עומד לקנות את האלקטל OneTouch Fire hehe

  24.   גאיוס בלטאר דיג'ו

    כניסה אדירה. זה נותן לבלוע, רבותי 😀

  25.   טרוקו 22 דיג'ו

    כאשר נוקיה 500 שלי פורשת עם נוקיה בלה, אני רוצה לעבור למערכת הפעלה זו שבדקתי אותה זמן רב מדפדפן Firefox. → http://lamiradadelreplicante.com/2013/07/12/mozilla-anuncia-la-version-4-0-de-firefox-os-simulator/

  26.   פשוט-משתמש אחר-dl דיג'ו

    האם מישהו הצליח להתקין את מערכת ההפעלה של פיירפוקס על אייס של סמסונג גלקסי?
    אני נרגש לעשות את זה, אבל אני חושש שהטלפון הנייד שלי יהפוך למשקל נייר.

    1.    auroszx דיג'ו

      זה לא זמין עבור ה- Ace, למעשה הטלפון היחיד עם מעבד ARMv6 שיש בו הוא Geeksphone Zero (יציאה לא רשמית). קח בחשבון את אותו הדבר שאמרתי ל- Son Link למעלה.

      1.    פשוט-משתמש אחר-dl דיג'ו

        והאם מערכת ההפעלה של פיירפוקס לא הייתה אמורה להיות לטלפונים נמוכים?

        1.    auroszx דיג'ו

          הבעיה היא שבהשוואה, ARMv6 הוא ישן ופחות חזק מ- ARMv7 / Cortex-A5. זו הסיבה שעכשיו משתמשים רק ב- ARMv7 ברמה נמוכה יותר, ומוצילה מסיבה זו נותנת עדיפות למודל זה. כמו כן, תמיכה ב- ARMv6 עשויה (עוד) לגרור את הביצועים. הנה סרטון כדי שתוכלו לראות כיצד FxOS מתפקד עם ARMv6 http://www.youtube.com/watch?v=3GiUwtNkLGk

  27.   גרגוריו אספאס דיג'ו

    רק לומר שני דברים: פוסט מעולה! ואני רוצה את המכשיר שלי עם FirefoxOS!

  28.   פרנסיסקו_18 דיג'ו

    פוסט מצוין, פלא אמיתי, באשר למערכת ההפעלה Fifrefos הוא נראה נהדר, אני מקווה שניתן להתקין אותו על הגלקסיה הקטנה שלי ולהחליף את cyanongenMOD, שלמרות שהוא נוזל יותר מאנדרואיד הרשמי, אחרי הכל הוא עדיין אנדרואיד.

    ברכות ופוסט מצוין !!!

    1.    פרנסיסקו_18 דיג'ו

      סליחה, התכוונתי ל"מערכת הפעלה של Firefox "

  29.   Esteban23 דיג'ו

    פוסט מצוין, נהדר .... אני כבר רוצה לבדוק את מערכת ה- xD

  30.   דוד דיג'ו

    סקירה מצוינת ... האם ידוע לך אילו מכשירים יכולים לשאת את המערכת הזו?

  31.   אליוטיים 3000 דיג'ו

    סקירה מצוינת של מערכת ההפעלה של Firefox. הדבר הרע היחיד במערכת ההפעלה של פיירפוקס הוא שהיא תהיה בלעדית עבור Malestar (סליחה, Movistar).

    המתן, מערכת ההפעלה Iceweasel!

    1.    ננו דיג'ו

      זה מראה שלא הכנת את שיעורי הבית שלך אליוט ואתה מדבר בלי לדעת.

      ל- FxOS אין חוזה בלעדי עם אף אחד, ההוכחה לכך היא שיצרנים רבים החליטו להמר עליו, ביניהם Foxconn.

      טלפוניקה היא רק אחת מהמפעילות המסונפות שתורמת לפיתוח FxOS להשגת ברור, המאפיינים המתאימים לה לשוק, אך זו אינה מגבלה כלל וכל מפעיל שרוצה להצטרף יכול למכור בשלווה את הטלפונים של כל יצרן. שהם מספקים תחת להקות ה- GSM בהן הם משתמשים.

  32.   אליוטיים 3000 דיג'ו

    למרבה הצער, הסניף הפרואני של טלפוניקה מספק שירות גרוע יותר מהבלתי נסבלים (כמעט 30 דולר תמורת 1 מגה לשנייה מתורגם ממחיר המטבע המקומי) והוא זה שמוביל את האוליגופול הטלפוני במדינה בה אני גר.

    נ.ב .: אני מסיר את המזיקים שהשגרתי במערכת ההפעלה של Firefox.

  33.   רוד_2012 דיג'ו

    מאמר נחמד, אבל מה לגבי ביטול נעילת רשת? קוד NCK?, חינם הוא בחינם ...

    1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      זה נכון.

    2.    auroszx דיג'ו

      תלוי במדינה. בספרד נתנו את קוד השחרור לכל מי שרצה, כאן בוונצואלה אומרים שזה "לא חוקי" (מתיחות ...).

  34.   אָנִיץ דיג'ו

    זו ביקורת כמו שהיא צריכה להיות ולא שטויות. עבודה מצויינת. אנדרואיד כשהיה בחיתוליו עם סופגנייה היו הרבה פחות תכונות והם לא התלוננו כל כך הרבה. תחי מערכת ההפעלה של פיירפוקס למרות יבבות ממי שלא אוהב את זה.

  35.   חאווייר דיג'ו

    מאמר טוב מאוד! האמת היא שמערכת ההפעלה של פיירפוקס מושכת את תשומת ליבי והייתי רוצה לנסות אותה, אך אינני יודע אם היא תגיע לארגנטינה בשלב כלשהו כדי להעיף מבט.

    ברכה.

  36.   קורט דיג'ו

    מעולה !!
    + 10 !!!

  37.   שבת שחור דיג'ו

    זה יפה, אני רק רוצה את זה ואני חושב שזו תהיה הרכישה הבאה שלי.

    אני מקווה שיום אחד נוכל להחליף את מערכת האנדרואיד שלנו במערכת זו.

  38.   חואן קרלוס דיג'ו

    מאמר טוב. זה עזר לי ללמוד עוד על מערכת ההפעלה של Firefox. אני רוצה לנסות את זה אבל אני לא יכול למצוא שום רום עבור ה- HTC Bravo שלי.

  39.   עוגייה דיג'ו

    פוסט נהדר! אם היינו יכולים לשמור מועדפים הייתי כן.
    עם מערכת ההפעלה הזו של Firefox פשוט שכנע אותי. יש לו כמעט את מה שאני צריך, אני אוהב איך הוא בנוי, זה ממוזילה ... לוקח זמן להוציא אותו למקסיקו.

  40.   מבול דיג'ו

    תענוג לקרוא כל כך הרבה אנשים עם אותו דאגה. גוגל היא מיקרוסופט החדשה! !

    האם יש אפליקציה להעביר מאנדרואיד לפיירפוקס או חסין תקלות כמוני?

    לגבי

    1.    auroszx דיג'ו

      חסין מטומטמים ... ובכן, קרא בעיון כמה פעמים ועשה הכל לאט לאט xD אתה זקוק גם למכשיר תואם (הכנה והידור לוקח הרבה זמן) להתקנה במכה אחת.

  41.   clow_eriol דיג'ו

    ביקורת מעולה, תודה רבה ששיתפת אותנו בחוויה שלך

  42.   אריקי דיג'ו

    ביקורת טובה מאוד מוערכת על העבודה הנהדרת שאורוס שלחה מזל טוב !!, עכשיו אני חושב של- Firefox זה יש הרבה מה לתרום ובא להילחם עם מערכת חדשה לסמארטפונים נמוכים, מה אם הייתי מאוכזב שזה היה אין לי whastapp אני חושב שהתוכנית הזו מאוד חשובה בימינו, ללא ספק, נערי המוזילה ימשיכו לפתח מערכת הפעלה זו ואז נוכל לראות מה חלמו בעבר כסמארטפון, מברך את נערי אריקי

  43.   גרסון לאזארו סי דיג'ו

    חיפשתי סקירה טובה של הטלפון הזה במשך ימים, ובמיוחד את מערכת ההפעלה, ולבסוף קיבלתי את זה. תודה רבה רבה לך.

  44.   סרג'יו דיג'ו

    ביקורת טובה מאוד. נראה כי מדובר במערכת טובה עבור משתמשים המשתמשים רק בסיסית בסמארטפון שלהם. חבל שעדיין אין לו אפליקציות כמו WhatsApp, מה שיעזור מאוד למערכת ההפעלה. פעמים רבות ראיתי ברשתות החברתיות שאילתות כמו: "מהו הטלפון הזול ביותר שיש לוואטסאפ?"

    1.    פשוט-משתמש אחר-dl דיג'ו

      חבל???
      נהפוך הוא, תודה לאל שיש מערכת הפעלה ניידת נטולת שטויות הוואטסאפ הזה, רשת xmpp סגורה ומבוקרת.

      לשם כך ישנן חלופות טובות יותר כמו Xabber, Blem, Pidgin, Gajim, וכו 'וכו'

  45.   מקלאטנו דיג'ו

    תודה רבה על המאמר הזה, הדבר הכי טוב שראיתי 🙂

  46.   ארתורו מולינה דיג'ו

    סקירה מעולה כיסית את כל הנקודות, אני אחכה שהוא יגיע למקסיקו כדי לבדוק מסוף עם מערכת ההפעלה הזו, אגב ניסיתי גם אחד עם WebOS ואהבתי אותו.
    הלומיה שהוזכרה לעיל אינה נמוכה כלל, והיא עולה כ 200 דולר במקסיקו.

  47.   פשוט-משתמש אחר-dl דיג'ו

    האם הקמע של פיירפוקס לא היה אמור להיות פנדה אדומה?
    בתמונה אני רואה באופן מושלם שועל.

    1.    auroszx דיג'ו

      ובכן ... אני לא יודע מה לומר ... למרות שזה אמור להיות פנדה אדומה, תמיד ראיתי בזה שועל, ואני מניח שעכשיו זה בהחלט שועל.

      1.    סורוביולוג דיג'ו

        אם זו הייתה פנדה מההתחלה, האם זה לא היה נקרא Firepanda?
        חוץ מזה שאמרתי שהשתמשתי בו כמעט מאז שהוא יצא, והפוז תמיד היה שם.

        1.    אלב דיג'ו

          כשאני קורא תגובה כזו, הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות זה לטפס לראש בניין ולקפוץ בלי לחשוב פעמיים.

          סורוביולוג: פיירפוקס (החיה) שייך למשפחת הפנדות, וכן, זה נראה כמו שועל (אולי בגלל זה השם), אבל זה פנדה.

  48.   אריק דיג'ו

    הסקירה הושלמה למדי. רק כמה דברים היו חסרים והתמונות של מנהל התהליך.

    אני ממליץ לך לעדכן את גרסת המערכת, כך שתוכל לראות כיצד היא השתפרה בביצועים ובמראה שלה.

    לגבי

    1.    גורזאף דיג'ו

      יש לי את ה- Alcatel One Touch Fire, עם Firefox 1.0.1, האם אתה מכיר איזו שיטה לעדכן אותו ל- Firefox OS 1.1? אני לא מוצא הרבה מידע בגוגל: /

      1.    auroszx דיג'ו

        ובכן, העדכון הרשמי אמור להגיע לפני סוף השנה, אך אם תרצו בכך כל כך תוכלו לאסוף אותו ממאגר ה- B2G של Mozilla 😉

  49.   אסווידי דיג'ו

    שלום, מה שלומך .. טוב. יש לי את אותו הטלפון והוא מצוין .. הרע. תמונה של M M ירוק מפוקסל שעוצב בצורה גרועה, בכל פעם שאני מפעיל אותו .. האם אתה יודע להסיר את ה- M מההצתה? ,,
    תודה. 🙂

    1.    auroszx דיג'ו

      ובכן, כן, אבל התהליך קצת מייגע ... ראשית עליכם לשרש את המכשיר, ואז עליכם למצוא את תיקיית המערכת בה נשמרת האנימציה, ולהחליף אותה בתיקיה חדשה. אתה יכול לעקוב אחר מדריכי ZTE Pone, הם אמורים לעבוד.
      אפשרות נוספת היא להרכיב את מערכת ההפעלה של Firefox ישירות ל- Fire, מכיוון שהיא אינה מביאה, לאנימציית Movistar 🙂

  50.   אסטפני דיאז דיג'ו

    יש לי מספר טלפון זהה לזה של אמא שלך (hehehehe) ומתברר שהתמונות שאני מצלם עם המצלמה אינן מפלצות. אתה יכול לעזור לי?

    1.    auroszx דיג'ו

      ובכן זה משהו קשה יותר. בטוח שזו התוכנה שלך, אתה יכול לבדוק אם יש לך עדכונים (החדש ביותר הוא 1.0.1-01003). אם לא, התקן מחדש את התוכנה. אני חושב שאלקטל לא מספקת את התוכנה ישירות בדף שלה, ולכן האפשרות היחידה שנותרה היא לקמפל אותה ביד (אלא אם כן יש לך חיבור טוב ומחשב חזק פחות או יותר, זה ייקח ימים).

  51.   jhon דיג'ו

    אני רוצה לדעת אם אתה יכול להוריד את הקו או את הוואטסאפ? או שזה נכון שתוכל למקם מערכת אנדרואיד? כפי ש?

  52.   יורמן דיג'ו

    מערכת הפעלה שבהחלט מבטיחה, אני עומד לקנות את ה- ZTE Open ב- eBay רק כדי להיות החלוץ ולראות איך זה עובד. אני רוצה להשרות 100%

  53.   דיאנה גבריאלה רנגיפו דיג'ו

    אבל אז ... אתה יכול להוריד את whatsaap או לא? עזוב את הספק!

    1.    auroszx דיג'ו

      לעת עתה אין אפליקציית וואטסאפ רשמית, יש חנות לא רשמית שנמצאת בטא. על הקצין להגיע לפני סוף השנה.
      וקו, לא הגיב לעניין. אני מניח שלא בזמן הקרוב, אולי עוד שנה-שנתיים.

  54.   ויקי דיג'ו

    האם אתה יודע כיצד לעקור את דגם הטלפון האש הזה עם מגע אחד או כיצד לפתוח אותו

    1.    auroszx דיג'ו

      שיטת השורש צריכה להיות זהה לזו של ZTE Open, אך לא ניסיתי. זה עניין של חיפוש.
      עכשיו, המהדורה, יש כבר דפים שמוציאים אותה על ידי IMEI. ישנם מכשירים שיש להשתמש בהם בכדי לעשות זאת בחינם, אותם ניתן לרכוש באופן מקוון, כמו למשל Sigma Key.

  55.   app.fbp דיג'ו

    קח את מערכת ההפעלה של מוזילה, עד שהטלפון יהיה לג'ניה, מגוון הרעיונות מוביל אותנו להמשיך רחוק מדי יום, תוכנה חופשית פותחת דרכים חדשות, הפלישות לטלפונים של חלונות עוברות, אני חושב שנוכל להפעיל שוב את המעוט עם מוזילה OS, ולראות עוד חלונות נופלים שמאיימים היום על הטלפונים שלהם.

  56.   רולנדו דיג'ו

    אתה יכול להגיד לי אם מישהו כאן כבר יכול לשרש את האש של נגיעה אחת או שהוא יודע לשחרר את זה תודה מראש ופרסום טוב מאוד

  57.   מת דיג'ו

    מאמר טוב מאוד. אבל אולי שכחת כמה פרטים. יש לי שגיאת אלקטל עם מערכת הפעלה Firefox 1.0. אחד הליקויים שלא ציפיתי היה חוסר היכולת להעביר קבצים באמצעות bluetooh, על פי הבלוג הרשמי של פיירפוקס אפשרות זו יוצאת בגרסה 1.1. פגם נוסף הוא חוסר היכולת להעלות תמונות באמצעות טוויטר ופייסבוק. אני מקווה שהעדכון יהיה זמין. או שאתה חושב שאולי הבעיות הללו הן כשל בטלפון הסלולרי ולא מערכת ההפעלה.

    1.    auroszx דיג'ו

      ובכן אני יכול לשלוח תמונות. אם אתה מתכוון לסוגים אחרים של קבצים (שירים, קטעי וידאו, מסמכים), אז לא ניסיתי את זה ואני מניח שעדיין אי אפשר לעשות את זה. אני גם לא זוכר שראיתי את זה בשינוי 1.1.
      עכשיו, העלאת תמונות דרך טוויטר ופייסבוק ... יכולתי לעשות את זה, אבל לאחרונה לא רציתי להעלות את התמונות. אין מושג מדוע.

      אז כן, זה בטח בעיות של מערכת הפעלה. אני מקווה שהעדכון יפתור אותם.

  58.   אלכס דיג'ו

    אני כבר רוצה לראות את Firefox רץ.

  59.   ד"ר בייט דיג'ו

    פוסט מצוין, טוב מאוד ואני מקווה שבקרוב יפתחו אפליקציות נוספות למערכת ההפעלה החדשה הזו ובכך לאלו מאיתנו שהכי מרוויחים.

  60.   אנטוני דיג'ו

    היי, אני רוצה שתעזור לי. יש לי בעיה עם alcatel one touch Firefox שלי, אני לא יכול לשים עליו מוסיקה לרינגטון ולהודעה. יש רק צלילים, ואני לא רוצה לשמוע אותם

    1.    auroszx דיג'ו

      בינתיים אתה לא יכול. אני מקווה שבעתיד כן.

  61.   גבריאל סולר דיג'ו

    פשוט מעולה, תודה על הביקורת הזו. באמת מאוד שימושי, עכשיו אני מוכן לקנות את זה קצת יותר.

  62.   ג'ון מנדז דיג'ו

    אני חושב שכל המידע שנמסר נהדר, עמדתי לקנות את ה- ZTE, ברצוני לדעת אם בחודשים אלה חלו שינויים בשיפורים

  63.   רוגליו אוריאל דיג'ו

    שלום, קניתי זה עתה את ה- Alcatel One Touch Fire, יש לי תוכנית נתונים מוגבלת ומעט שניסיתי אותה, אני רואה שהצריכה גבוהה מאוד בגלישה באינטרנט; האם אתה יודע כיצד אוכל להגביל את היישומים להתחבר אוטומטית לאינטרנט או להגביל כמה פונקציות של הציוד הדורש שימוש בנתוני אינטרנט?

    תודה מראש ... בברכה

  64.   כריסטיאנהד דיג'ו

    הגיעו לצ'ילה: elaporte

  65.   רוליסון דיג'ו

    אני מקווה שאוכל להתקין את זה דווקא על נוקיה 701, מכיוון שבל הסימביאן כבר נכחד יותר, אני מקווה שמישהו יעזור לי. פוסט מעולה !!

  66.   לאטיס דיג'ו

    וואו לקחתם את הזמן!

    ביקורת מעולה, מזל טוב.

  67.   M @ rce דיג'ו

    אני מעריך את הרכישה של מכשיר OT עם מערכת הפעלה FF, ודוח מסוג זה (מצוין לעומת זאת) עוזר להיות ביסודות בזמן השלמת הרכישה.
    מזל טוב על העבודה ותודה על המידע.

    ברכות ממונטווידאו.

    1.    KZKG ^ גאארה דיג'ו

      סקירה זו נעשתה עם גרסת 1.0 של FirefoxOS, נכון לעכשיו ניתן להעמיד את Alcatel ל 1.3, היא השתפרה מאוד, אך הרבה בביצועים ובאפשרויות, הן מבחינת אנימציות, מגע וכו '.

      אם אתה אוהב את מה שקראת בפוסט, אמור לך שהיום זה אפילו טוב יותר 🙂

      ברכות ותודה על התגובה.

      נ.ב .: יתכן שתתעניין בתמונות שאנו מפרסמים כאן של מחשבים עם FirefoxOS: https://blog.desdelinux.net/release-party-con-firefox-firefoxos-y-ubuntu-de-invitados/

  68.   rarellano דיג'ו

    ניסיתי את זה ב- Nexus 4 שלי לפני כמה חודשים וגם ב- Xperia neo V שלי ולומר שכמובן הראשון עדיף על השני. מה שכן, אהבתי את זה מאוד כי בתוך כמה שעות היה לי טלפון חכם עם כל היישומים הבסיסיים. אבל גם ככה אחרי כמה ימים הבנתי ... שעם כמה טוב אנדרואיד עובד, בשביל הממונה שלי כרגע ל- ffOS כשזה קורה למגע של אובונטו שניסיתי את זה כמה פעמים וכמה שזה כואב אני חייב לחזור אנדרואיד. אבל היי, אני אמשיך לבדוק את זה גרסה אחרי גרסה עד שאראה משהו יותר בוגר.

  69.   קאטקו דיג'ו

    איזו ביקורת טובה ואני מחכה שהיא תגיע לכאן לארגנטינה, כדי שאוכל לנסות אותה

  70.   ניקולס דיג'ו

    ביקורת טובה מאוד, מזל טוב, יש לי שאלה, האם יש לך נורת led שמציינת מתי מגיעות התראות כמו כמה סמארטפונים?

  71.   SteeFaniia ShaaUx דיג'ו

    לא, אני עדיין לא מצליח לשמור תמונה מהדפדפן בלי צורך להוציא את הזיכרון. אנא עזור לי ...

  72.   מרטין קרטאיה דיג'ו

    יש לי בעיה עם ה- zte שלי שנחסם ואינו יוצא או מאפשר שיחות להיכנס, הכניס אותו למצב טיסה ואז הסר אותו אך השגיאה נותרה כי היא מתנגשת עם השיחה הממתינה

  73.   סֶכֶר דיג'ו

    אתה יכול להגיד לי את השלבים לראות את האיל במערכת ההפעלה שלי ב- Firefox ??? זו אש אלקטל ג