OS X Mavericks הוא בחינם וכולל דברים שכבר היו לנו

לא לא, תירגעי, לא כוונתי ליצור להבה, ועוד פחות ביקורת OS X, מערכת ההפעלה של תפוח עץ.

OS X

ידי טויטר התרכובת @ yoyo308 הגיב על משהו שתפס את תשומת ליבי:

למה הפצות #לינוקס הם לא עושים KeyNote בכל גרסת גרסה? יהיה נאה, דרך נוספת להציג את החדשות.

אני חושב שרבים יסכימו איתי את זה גנו / לינוקס משהו חסר כדי להיות פופולרי יותר: שיווק.

Si אובונטו זו בדיוק ההפצה הפופולארית ביותר (לא עבורנו, אלא עבור משתמשים במערכת הפעלה אחרת), זה בדיוק בגלל מסע השיווק הדל שהיה לה.

כל ההקדמה הזו היא להבהיר משהו, היום הוכרזו על הרבה דברים מאבריקס X OS כבר יש לנו אותם בשולחן העבודה האהוב עלינו במשך זמן רב, ואם הם לא זהים, לפחות דומים מאוד, ואני בטוח שמשתמשים רבים לא יודעים.

בואו נראה כמה מהם ולשם כך, אני אסתמך על המאמר שנכתב ב Engadget. כמובן, אני אדבר איתך בעיקר על מה שאני יודע:

מפות

למרות שלא ביצעתי צ'ק-אין ביסודיות KDE, אנחנו יודעים את זה GNOME Shell משלב יישום למפות, משולחן העבודה.

לוּחַ שָׁנָה.

יש לו eOS (פשוט, יפה), ואת סוויטת Kontact de KDE עם אפשרויות ופונקציות רבות.

מחזיק מפתחות ב- iCloud.

האם מישהו יודע KWallet? כן, היה לנו את זה הרבה זמן, יישום שמאפשר לנו לרכז ולשלוט בסיסמאות שלנו.

שיפור ניהול מסך מרובה.

אוקי, הם לא אומרים בשום שלב שאפל המציאה משהו, רק שזה עשה את זה טוב יותר, בדיוק כמו שהיה קובונטו y KDE עם KSscreen.

התראות

החדשות הגדולות הן שהן התראות אינטראקטיביות, כלומר, אתה יכול להגיב בהן כמו ב- GNOME Shell.

KDE עדיין אין אותם ככה, אבל התראות מספרות לנו (אפילו על ידי יישומים) כל מה שקרה כשאנחנו מול המחשב או לא.

כרטיסיות ותוויות ב- Finder.

מנהלי קבצים עם כרטיסיות יש לנו הרבה: דולפין, נאוטילוס, תונאר, PCManFM והשימוש בתגיות צריך להיות דומה מאוד למה שיש לנו דולפין + נפומוק.

נקודה אחת בעד: העדכון או ההתקנה הם חופשי (מיקרוסופט צריכה ללמוד) משהו שהדהים אותי מאוד. אני חוזר ואומר, כוונתי היא לא לבקר OS Xלהפך, אני שמח שהוא מתפתח ומספק חוויה טובה יותר למשתמשים בו.

העניין הוא להדגיש את זה מחוסר שיווק או פשוט הערת מפתחמשתמשים רבים במערכות הפעלה אחרות אינם יודעים שחדשות אלה שנמכרות להם ונכנסות בעיניהם כ"משהו מהפכני "כבר קיימות מזה זמן מה.


השאירו את התגובה שלכם

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

*

*

  1. אחראי לנתונים: מיגל אנחל גטון
  2. מטרת הנתונים: בקרת ספאם, ניהול תגובות.
  3. לגיטימציה: הסכמתך
  4. מסירת הנתונים: הנתונים לא יועברו לצדדים שלישיים אלא בהתחייבות חוקית.
  5. אחסון נתונים: מסד נתונים המתארח על ידי Occentus Networks (EU)
  6. זכויות: בכל עת תוכל להגביל, לשחזר ולמחוק את המידע שלך.

  1.   yoyo דיג'ו

    אני הולך להכין לעצמי את מנג'רו קינוטס הייהה 😛

    1.    אלב דיג'ו

      כן .. יויו ג'ובס !! אתה לובש ג'ינס ומשהו שחור למעלה !! 😀

      1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        תודה רבה על הפרט הזה. מה גם שאקנה חולצת פולו עם שרוולים ארוכים שחורה לתחפושת ג'ובס שלי להאלווין.

        1.    קוקוליו דיג'ו

          אני רואה מה לעשות למען כולווין חחחחח

        2.    קוקוליו דיג'ו

          כמובן שהתחפושת צריכה לעורר פחד ולא להתבייש, הייהה, אם הבנתם את הבדיחה.

          1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            ובכן, העיגולים החשוכים שלי מספיקים

    2.    עוגייה דיג'ו

      ג'ובס היה גם קירח, נכון יויו?

      1.    אלב דיג'ו

        לא ממש, מה קורה שכתוצאה ממחלתו הוא החל לרדת במשקל ולרדת בשיער.

  2.   ישו ישראל פראלס מרטינז דיג'ו

    פרסומות של GNU / Linux חסרות, מינימום אובונטו שהוא popu u, שיווק שיווקי

    1.    קוקוליו דיג'ו

      מי ישלם עבורם?

      1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        נובל, רד האט (למרות שאנחנו שונאים את זה, זה הרבה יותר נעים מאפל), קנון, אינטל, יבמ, Valve וכל תומכיהם. אתה צריך לנצל את העובדה שהוא בעיצומו, כי אם לא, זה היה בסופו של דבר כמיקרו-קרנל הרד של ה- FSF.

      2.    חואקין דיג'ו

        הם יכולים להיעשות גם על ידי משתמשים עם ידע בנושא, כשיתוף פעולה. לדוגמא, הקלטת שולחן העבודה עם היבטים מעניינים של ההפצה. ישנם כלים לכך ב- GNU / Linux. ואז תוכלו לערוך סרטון ולהעלות אותו ליוטיוב או לאחרים, כמו שאניבאל אומר בהמשך, ולהציג סרטון מ- ElementaryOS

        1.    קוקוליו דיג'ו

          הבעיה המדויקת כאן היא ההיקף, חוץ מזה שבאופן כללי המשתמש צריך לקבל תמיכה ממי ש"ממכור "מוצר או במקרה זה דיסטרו ובכן מישהו שיבוא בעקבותיו, לא?

  3.   ביקסו דיג'ו

    אתה יכול ליצור KeyNote או דומה לדברים הנפוצים בכל לינוקס, כגון הגרעין והמכשירים הידועים ביותר (או המשומשים) כמו Gnome ו- KDE פעם בשנה. זה יהיה נהדר כקידום GNU / Linux

  4.   קסימארו דיג'ו

    זה ידוע שאפל היא מומחית למכירת מים חמים, הם שמו בתווים המרכזיים שלהם דברים שקיימים בשוק הרבה לפני כן והאשולים מאמינים שאפל פשוט המציאה או מיישמת אותם, אל תסתכל על האייפד החדש שום דבר חדש כמו תמיד ו שלא לדבר על OSX אם הדבר היחיד שמשתנה הוא שם הגרסה, הכניסו כרטיסיות למאתר שציפיתי בשנות ה -90 עכשיו מאוחר לומר שזו תכונה היא דווקא תיקון.

    1.    קוקוליו דיג'ו

      צריך להציל דבר אחד, למרות שהאייפד החדש זהה יותר, כי לפחות יש לו הפחתה בעובי ובמשקל, שהפתיע אותי מאוד, גם אז לא הייתי קונה אותו במחיר וגם שאלה מכשירים (אלה הפועלים עם iOS) יש לי אותם רק אם ניתן לשבור אותם בכלא אם לא.

      1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        ובכן, המכשיר היחיד של אפל שאני באמת אוהב הוא ה- iPod Touch, מכיוון שהוא היחיד שאני באמת רואה שימושי, וגם נראה לי שהוא החמידות הכי תפוצה שראיתי וניסיתי עד כה.

        ואגב, הדבר היחיד שאני אסיר תודה לאפל עליו הוא שהפך את מנוע עיבוד האינטרנט ספארי, וזה נפלא אם הוא נמצא בידיים טובות (תודה לאל ש- Safari עבור Windows כבר לא קיים).

        ואגב, אני משתמש באופרה 17. הבעיה היא שהתוסף בו משתמש הבלוג מבלבל אותו עם כרום ולכן חושב שאני משתמש בכרום 30.

        1.    ריצ'רד דיג'ו

          אני חושב שאתה מתכוון ל- Webkit ... Safari הוא הדפדפן, בכל מקרה זה אחד מאותם דברים שימושיים שאפשר להשיג מ- Apple כתרומה

          1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            לפסוס קלמי, לפסוס קלמי בכל מקום.

          2.    קוקוליו דיג'ו

            זה אכן WebKit, אבל אפל כבר רצתה להחזיק בחלק מחומרי ה- HTML5.

          3.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            @Cocolio:

            ומסיבה זו, גוגל זינקה אותו ואופרה ניצלה את בלינק והפכה אותו לרזה, כמו גם להשאיר את הדפדפן ללא Opera Link והוא בקושי זמין עבור Windows ו- OSX.

  5.   pandev92 דיג'ו

    רגיל שהעדכון הוא בחינם, osx משיקה גרסה חדשה בכל שנה וחצי, ומעלה עם כל כך מעט תכונות חדשות, וגם התוכניות מפסיקות לעבוד בגרסאות הקודמות, זה היה רק ​​חסר שהן שודדות אותך.
    אני רוצה לזכור שרוב התוכניות המופעלות בחלונות 7, ממשיכות לפעול על חלונות XP, לעומת זאת, רוב התוכנות המופעלות על אריה הרים, אינן תומכות בנמר שלג.

    1.    קוקוליו דיג'ו

      ב"פוסטים "קודמים התווכחנו בעומק עד כדי הסתדרות קשה מאוד, אך הפעם אני מסכים לחלוטין, אני חושב שיש אפילו תוכניות עדכניות שאף פועלות ב- Windows 98 או ME (אנחנו לא מתכוונים לדבר על ה"נפלא" שהם / סרקזם כבוי) אבל זו עבודה ש- MS עשתה היטב ב"תאימות מורשת ", לא כולם כאלה, כמו למשל תוכנית המס במדינה שלי, אבל לפחות יש את האפשרות הזו.

      גם בלינוקס יש את הפגם הזה, אך ההבדל הגדול הוא שכל הפצה היא חינמית ואותו דבר ניתן לומר לגבי הרוב המכריע של התוכניות בהן משתמשים.

      1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        ובכן, לפחות ב- GNU / Linux, תוכלו להתאים הפצה נוכחית בהתאם לחומרה שיש לכם (עד לנטיום III, כמובן). בכל מקרה, אני מבין אותך כי זה קרה לי כשרציתי להתקין אפליקציית אנדרואיד שאילצה אותי להשתמש ב -4.0, אז הייתי צריך לפנות ל- CyanogenMod 10.1 עבור סמסונג גלקסי מיני הצנוע שלי ולבסוף הצלחתי להתקין את היישום הארור הזה, ולבסוף הצלחתי להוציא אותו. אני מנצל את זיכרון ה- SD החיצוני שלי.

        מצד שני, אני רואה שזה די לא נוח להתקין Hackintosh. עד כמה שזה נראה מגניב, שדרוגים תמיד יהיו כאב ראש עצום.

        לכן אני מעדיף את GNU / Linux ו- Windows במחשבי PC ו- OSX ב- Mac. זה לא בגלל שאני בינוני, אבל אני עושה את זה בגלל הקלות ש- Windows (בגלל התוכניות המקצועיות שאני צריך להשתמש בהם) ו- GNU / Linux (למשימות היומיומיות האלה כמו גלישה באינטרנט, תכנות וכל מה שלא מביא לי) דורשים כל כך הרבה ניצול כרטיסי מסך וזה מתאים ליומן השיחות שלי HP Compaq DC5770 קטן מגורם).

        1.    קוקוליו דיג'ו

          ובכן, כבר הזכרתי בעבר שהותקנתי OS X ב- HP DV6000 שלי ואם זה היה כאב הראש, ה- EFI ודברים אחרים וזה מאמץ מטופש להחזיק מערכת הפעלה שלא תורמת שום דבר חדש או מרהיב, אלא אם כן אתה פשוט אוהב סמלים יפים, כל כך טוב שאני מעדיף להשאיר אותו עם Windows 8 ואז "לעדכן" אותו ל- 8.1 שלצערנו לא מביא שום דבר חדש.

          ואם כבר מדברים על אנדרואיד, על איזה רומים אחרים היית ממליץ? יש לי את הסיאנוגן בטאבלט שלי, אך מכיוון שהוא מגיע לכדורים שלי, אני רוצה לנסות "הפצה" אחרת או לשים את לינוקס אחרת כדי לראות איך זה הולך, קראתי את זה יכול.

          לפי קלנדריה אני מניח שאתה מתכוון שזה חחח עתיק.

          1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            מה שקורה הוא שהמחשב שלי המדובר הוא תחנת עבודה משנת 2006, כך שאין לה את אותה בעיה EFI ואת הבעיות האלה.

            עם ה- CyanogenMod, כמעט ולא היו לי שום בעיות עם ה- Galaxy Mini שלי. אם תרצה, התקן כל הפצת GNU / Linux שתומכת ב- ARM, מכיוון שאנדרואיד, כסרסור ג'אווה טוב, תאכל את הסוללה שלך ויתרסק מדי פעם.

          2.    קוקוליו דיג'ו

            אני אומר לך שהטאבלט שלי לא זולל את הסוללה, הוא מחזיק מעמד טוב בשבילי ובלילה אני משאיר הורדת סרט והוא נמשך בערך יומיים בשקט.

            העניין של EFI אז ... אם כן, ההבדל היחיד בין PC ו- Mac הוא שמותקן בשורש הדיסק הקשיח כשאתה עושה את ההאקינטוש שלך, וכן, אני חושב שיותר שמנמן אני מתחיל לשאול איזה דיסטרו מתאים לי בטאבלט שלי או לפלאג הטלוויזיה שלי. אשמח לשים את זה כשרת NAS, סיקור, LDAP ו- RADIUS hehehehehe

  6.   קוקוליו דיג'ו

    דבר אחד בטוח, אפל לא המציאה שום דבר, היא פשוט שמה עליה אייקונים יפים ואמרה למשתמשים שלה שזה "אינטואיטיבי" האההה, ואם זה נכון, כל הדברים שהציגו היום כמו פעם ב- iOS 7 הם שימשו הרבה יותר מוקדם, בין אם על ידי תוכנת צד שלישי או מקורי, כפי שהם נמצאים בעולם הלינוקס כבר כמה שנים.

    מה שנושא הלהבה הוא: שצריך לבצע "מפתח" עם כל שיגור, כי בשביל זה אני מניח שקודם כל יהיה צורך בהפצת לינוקס אחת ומעל הכל גורו אחד שכולם תומכים בו כמו כבשים וזה משהו שהוא אנחנו לא רוצים נכון?

    באשר למיקרוסופט, ובכן ההבדל הוא שהם מפתחים טכנולוגיה משלהם ואני בספק אם הם "יתנו אותה" בדיוק ככה, דבר שאפל לא יכולה להגיד מכיוון שהם מוצצי הדם של קהילת הקוד הפתוח, אבל היי זה זו רק מחשבה, ברכות.

    1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      למרות שברצוני לעיין במודוס הפעולה של XCode ובמסגרות של iOS ו- OSX, הודות לעובדה ששמעתי שם כי הם התאימו את דפדפן GNU IceCat ל- OSX באמצעות שימוש רק בבינאריות GNU / Linux והוספת כמה תלות כך לעבוד ב- OSX כאילו זה הדבר הכי נורמלי בעולם. רק בגלל התכנות של סביבתו והמסגרת שלה, אני מאוד רוצה לנסות את זה (מכיוון שהממשק קצת מבלבל אותי, והמקלדת היא צלב לידיים שלי).

      1.    קוקוליו דיג'ו

        אתה לא מפסיד שום דבר.

  7.   אניבל דיג'ו

    בדוק את התגובות שלי לציוץ של yoyo 😉

    אמרתי שיווק ועיצוב. אפל תמיד דואגת לאסתטיקה ולעיצוב. רבים אולי לא אוהבים את זה, אבל זה כך.
    לפני שעושים או מעתיקים משהו, הם עוקפים הרבה את הנושא הזה.

    לפחות הפצות לינוקס צריכות להתחיל ליצור סרטון יוטיוב עם סיור מהודר כדי להציג את מערכת ההפעלה.

    זה מאוד עותק של osx, אבל הרעיון הוא שיהיו סרטונים כאלה
    https://www.youtube.com/watch?v=LjCN_sbc1t4

    1.    אריות פטריסיו דיג'ו

      אניבל: אני מסכים מאוד עם התגובה שלך והצפייה בסרטון הזה גורמת לי לרצות לעצב ולהתקין מיד את מערכת ההפעלה OS Elementary. על זה עוסק שיווק, על עידוד הצרכן האפשרי להשיג מוצר ואם הוא גם בחינם ובחינם, מה יותר טוב? אני שמח מאוד להשתמש בלינוקס ולפעמים אני מרגיש שהאנרגיה שאני משקיע בהפצתו לעיתים אינה מספיקה, אך בסרטונים כאלה אני חושב שיותר מחבר עם מחשב בצרה היה רוצה לנסות חלופות כאלה או אחרות למערכת ההפעלה שלהם כולה. החיים (עם אותן בעיות חיים). בברכה.

      1.    אניבל דיג'ו

        מְדוּיָק. מה שאפל עושה זה לייצר אופנה וצריכה ... פעמים רבות מעט דברים משתנים או שאולי שינוי אינו כל כך הכרחי, אולם הם גורמים לצריכת המוצרים שלהם.

    2.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      נחמד מאוד, אבל פעמים רבות, סגנון OSX לא מתאים לכל אחד. בכל מקרה, אני כבר מתקדם עם Elementary + KDE + קינמון המותאם אישית שלי.

      1.    אניבל דיג'ו

        התייחסתי לסוג סרטון התדמית, לא להעתיק osx אה ...

        manjaro בשלווה עם סביבתו יכול ליצור סרטון דומה. אני אומר את זה כדוגמא

    3.    דניאל סי דיג'ו

      בסיור וידאו אתה מתכוון למשהו כזה?

      http://www.youtube.com/watch?v=h384z7Ph0gU

      1.    אניבל דיג'ו

        יותר מדי זמן, אבל כן, משהו כזה.

    4.    דניאל סי דיג'ו
      1.    אניבל דיג'ו

        זה ארוך מאוד, זה צריך להיות משהו מהיר וצעקני שמוכר לך את המוצר במהירות, ושממריץ אותך לקנות / להשתמש / לנסות.

    5.    קוקוליו דיג'ו

      באופן אישי העיצוב של ה- MBP הוא העתק של המקלדת השחורה של HP DV 5000/6000/9000, משענת כף היד ומתווה המסך השחור, אני אומר זאת מכיוון שבאותה תקופה ה- MBP היה מוביל לחלוטין, באופן אישי אפל מעתיקה הכל .

      1.    אניבל דיג'ו

        כן, העתק, אבל זה נותן לכל דבר מגע נוסף או איזה עיצוב או שיווק או כל דבר אחר, בגלל זה הם מוכרים ויש להם את האוהדים שלהם

      2.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        ... cofcof; מקלדת MacBook; cofcof ...

        1.    קוקוליו דיג'ו

          תסתכל טוב על זמן ההצגה של שני הצוותים ותבחין, והמקלדת, ובכן המחשבים הניידים הראשונים עם המקשים בסגנון האי שראיתי ב- Sony VAIO.

          1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            אני לא מדבר על פריסת המקלדת עצמה, אלא על פריסת המקלדת המותג Apple.

            1.    קוקוליו דיג'ו

              ובכן ... זה אותו עיצוב שתמיד היה להם, נכון? ההבדל היחיד הוא ש- ALT ומה שנקרא בלינוקס סופר אינו מוחלף בשום דבר אחר, אני לא מבין את הנקודה שלך.


          2.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            הבעיה העיקרית שיש לי בפריסת המקלדת של אפל היא שכשאתה רוצה לקבל סימן ביקורת עם הגדרת הפריסה הספרדית של ספרד, או שהוא לא יוצא, או שתו אחר יוצא תו מיוחד.

            עם הפצת המקלדות ב- Windows ו / או GNU / Linux, לא הייתה לי בעיה זו בעבר.

            1.    קוקוליו דיג'ו

              שם אם אני לא מסכים איתך, חברתי, את חמשת הימים שהייתה לי המזל שיש לי MBP או את הזמן שהתקנתי אותו בלפי שלי ... .. לא הייתה לי את הבעיה הזו, כן, היו זמנים שהפעלתי מחדש את המכשיר הועבר לאנגלית אמריקאית וה- ISO של ספרד הוסר, זה שהשתמשתי בו, אבל היי, אני עדיין לא מתכוון להשתמש שוב במערכת ההפעלה הזו.


          3.    אליוטיים 3000 דיג'ו
          4.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            אני מכיר את ההרגשה אחי.

            מצטער אם התמונה לא יצאה, אך נראה שהתגובות לא מאפשרות לי להוסיף תמונות, אפילו לא ב- HTML.

    6.    אלב דיג'ו

      האם מישהו יודע ליצור דבר כזה בעזרת כלי OpenSource בלבד?

  8.   מר לינוקס דיג'ו

    מערכת ההפעלה X מתפתחת בזכות לינוקס היא תגובה שמדוברת שוב ושוב בבלוגים מיוחדים של לינוקס, ומייצרת אצלנו הרבה מטרד מכיוון שמחיאות הכפיים, הזיכויים והיוקרה לוקחים על ידי OS X, אלה החיים, איש אינו יודע על מי הוא עובד.

    1.    מרסלו דיג'ו

      שקבוצה קטנה של קופים מוחאת כפיים ומאמינה שאפל המציאה את הגלגל, אבק השריפה והאש לא צריכה להיות חשובה לנו במיוחד. המציאות שונה מאוד וכולנו יודעים זאת. שיהיו מאושרים בכלובי הזהב שלהם.

      1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        ובכן, שאלת מיליון הדולר היא: איזו הפצה של GNU / Linux תשתמש במרכזי הנתונים של אפל?

        1.    קוקוליו דיג'ו

          באופן אישי אני לא חושב שהם משתמשים בלינוקס, אלא OpenBSD מכיוון שהוא הבסיס ל"מערכת ההפעלה "שלהם.

          1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            ובכן, הסתמכתי בעיקר על מה שהוא אמר ב מי זה. אני לא יודע אם ה- WHOIS טועה או לא, אבל לפעמים אולי שיחקתי בדיחה גרועה.

            נ.ב: בואו נראה אם ​​MarkMonitor מציע את שירות הדומיין לבני תמותה.

          2.    קוקוליו דיג'ו

            זה יוצא עם netcraft

            בעל רשת Netblock כתובת IP מערכת הפעלה שרת אינטרנט נראה לאחרונה רענן

            Akamai Technologies 2.19.237.15 Apache של לינוקס 21 באוקטובר 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 לא ידוע על אפאצ'י 16 באוקטובר 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Apache של לינוקס 15 באוקטובר 2013
            Akamai Technologies 2.16.237.15 Apache של לינוקס 14 באוקטובר 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 לא ידוע אפאצ'י 26 אוגוסט 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Apache של לינוקס 25 באוגוסט 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 לא ידוע אפאצ'י 16 אוגוסט 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Apache של לינוקס 15 באוגוסט 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 לא ידוע על אפאצ'י 30 ביולי 2013

          3.    pandev92 דיג'ו

            זהו BSD חינם, לא openBSD XD

            1.    קוקוליו דיג'ו

              תודה על התיקון 😉


          4.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            במקום זאת, DarwinBSD (נגזרת של FreeBSD תוצרת Apple).

            העניין של Netcraft מזהה אותך עד איזה שירות DNS הוא משתמש. הדומיין בו הוא משתמש הוא Domain Domain (או חברת שירות התאגידים), אך הוא משתמש במאיץ Akamai (זהה בו משתמשים פייסבוק, טוויטר ואחרים) כדי להימנע מרוויה של השרתים ומצמצם את הסיכויים להתקפת DDoS.

            חבל שאנשים טבעיים שירותים אלה (Akamai, CSC, MarkMonitor) מוגבלים באמת ולפחות, אתה חייב להיות תאגיד מסוג Televisa או אל Comercio ליהנות משירותיהם.

  9.   אנק דיג'ו

    למעשה החדשות המעניינות היחידות אינן במאמר. אני מתכוון לאלה:
    http://www.apple.com/osx/advanced-technologies/

    לדחיסת זיכרון מטרה דומה לזראם בלינוקס, אך היא אינה זהה. ראוי גם להזכיר כי כמה מפתחי Gnome ניסו לשכפל את הפונקציונליות של AppNap, אבל אני לא יודע איפה זה היה. באשר להתאחדות בזמן, אני לא יודע אם יש משהו דומה בלינוקס, זה יהיה עניין של חקירה.

    1.    קוקוליו דיג'ו

      אני חושב שמשהו דומה כבר קיים ב- Windows במשך כמה שנים, אני חושב.

  10.   gonzalezmd # Bik'it Bolom # דיג'ו

    כתבה נחמדה, ברכות.

  11.   אקולוגי דיג'ו

    ולא רק אפל, האם יש מישהו שכמוני מוצא את "קובץ >> שורת פקודה פתוחה" או את "קובץ >> פתח מעטפת חשמל של Windows" של Windows 8 דומה מאוד ל"טרמינל הפתוח "הידוע כיום של שולחנות עבודה לינוקס?

    ג'ג'ה

    1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      לדעתי אפשרות זו נראתה ממש מבלבלת. עד כה לא הצלחתי לשלוט בזה בכלל (יותר אני אוהב לעבוד מהקונסולה או מהממשק הגרפי, אבל לא משניהם).

      1.    אקולוגי דיג'ו

        ובכן, מבחינתי זה ההפך, זה די שימושי עבורי לבצע את הפקודה "that" במהירות מדולפין ולחזור לעבוד למה שהיה, וההערה הייתה במובן שלדפדפן הקבצים של Windows 8 יש מאוד דומה ...
        מצד שני, אני מסכים איתך, למשל אם עבודה בתוכנית כוללת vim ו- gcc אין צורך להשתמש בסביבה הגרפית והקונסולה הרבה יותר נוחה (ונמנעת מהסחות הדעת באינטרנט), בלי עם זאת, אם עלי לקרוא קובץ PDF, לגלוש או ליצור מסמך ... המסוף אינו מספיק ואינו שימושי כלל.

        1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

          ובכן, העניין בשימוש ב- GCC ו- Vim ... לשם כך התכוונתי באמת (אם כי, למעשה, אני משתמש ב- GNU Emacs מתוך הרגל).

          בכל מקרה, להיות באינטרנט או לראות סרטים, כי ברור שאשתמש בממשק הגרפי.

  12.   ללא שם דיג'ו

    מכיוון שהכרתי את לינוקס נראה לי שהיא משמשת אך ורק לחדשנות בתוכנות ובסביבות שמערכות "קנייניות" בהמשך ישפרו, יעשו פופולריות ויעניקו מראה אטרקטיבי יותר.

  13.   ללא שם דיג'ו

    וגם Mac OS ומה שמכונה כיום לינוקס נולד מ- GNU, הם אחים כמו שאומרים, ו- Windows הוא כמו בן הדוד הרשע ... עכשיו כשאני חושב על זה, הם משפחה גדולה !!!
    איפה האנדרואיד היקר שלי יהיה?

  14.   דניאל סי דיג'ו

    נכון שרבים מהתכונות הללו כבר היו בלינוקס הרבה זמן, אבל יש פרט שראיתי שהם משמיטים: בעוד שבלינוקס אפשרויות אלה נראות מפוזרות ב 2-3 שולחנות עבודה, אבל במערכת ההפעלה X כולן כלולות באחד.

    ב- KDE יש kwallet טוב מאוד ואלמנט המאחסן התראות על פעולות ומציין את מספר האירועים שלא השתתפו בהם. בגנום אין דבר כזה.

    ב- Gnome יש התראות אינטראקטיביות (שימושיות מאוד להודעות, במיוחד). לא ב- KDE ולא באחדות קיימת אפשרות זו.

    באובונטו (אחדות) יש לך חשבונות מקוונים מרכזיים ... גם ב- Gnome, אבל הם בכלל לא עובדים כמו באובונטו עם Unity. ב- KDE אני לא יודע אם יש להם את זה או איך זה עובד.

    וכו 'וכו'

    אותו פרט זעיר הוא מה שאנחנו צריכים לראות במקום לומר "זה כבר היה קיים כאן", כאשר המציאות היא שאותו דבר לא קיים בכל שולחנות העבודה.

    אגב, העדכונים למשתמשים כבר בוצעו ב- Windows, גם ב- 8-> 8.1 וגם ב- windows phone ב- 7-> 8. אני חושב שאלה שלמדו שם היו אלה של אפל.

    1.    קוקוליו דיג'ו

      ההבדל הגדול במקרה זה הוא, שבמציאות זו תהיה חולשתה של לינוקס, היא שבשני מערכות ההפעלה הפרטיות או הסגורות יש להם רק מנהל חלונות יחיד, כך שמפתחים מתמקדים במנהל יחיד, בעוד שב לינוקס כי העניין שונה.

      1.    ג'וליאן דיג'ו

        זה נקרא LINUX FRAGMENTATION, וזו הבעיה הגדולה מדוע לינוקס לא מצליחה בשולחן העבודה

        1.    מיטקו דיג'ו

          זה נקרא DIVERSITY ואפשרות לבחור.

          אבל 90% משתמשים במכונה מוכנה מראש כמה אפילו לא משנים את הטפט שלהם?

          כעת הטאבלטים של INTEL Bay Trail יגיעו במחיר של 100 דולר מעולה עבור אובונטו או סוזה - הטוב ביותר לטאבלטים - כי זה טוב כפליים מאלו באותו מחיר - באנדרואיד לא בגלל דלוויק

          האם ייצא דגם עם אובונטו או סוז שהותקנו מראש?
          האם אפילו משווק יעז?

          מה שלא נמצא על המדפים כמעט ולא יגיע לקהל הרחב

        2.    pandev92 דיג'ו

          נאא אתה עדיין טועה, הבעיה הגדולה בלינוקס, עד היום היא עדיין בורות גדולה, רוב האנשים לא משתמשים יותר מיוטיוב ופייסבוק, שולחנות העבודה אינם משפיעים עליהם.

          1.    קוקוליו דיג'ו

            שניהם צודקים, פיצול הוא בעיה גדולה, אי סטנדרטיזציה של חבילות ולמה שפנדב 92 מתייחס היא בעצם הסיבה להצלחה הגדולה שיש לטאבלטים וסמארטפונים, אנשים הולכים לאינטרנט רק לטריוויאליות והמכשירים האלה הם פשוט נוח לעשות זאת.

      2.    דניאל סי דיג'ו

        קוקוליו, זה לא משנה של"הם "יש שולחן עבודה אחד או מנהל חלונות, כי זה אותו דבר בלינוקס.
        או שאתה חושב ש- Gnome דואג למנהל שולחן עבודה או חלונות אחר מלבד זה? או KDE, או אובונטו על האחדות שלך, או לפבר על הקינמון שלך?

        1.    קוקוליו דיג'ו

          אני לא מבין מדוע מפתחים צריכים לדאוג לשולחן העבודה האחרים, כוונתי היא שלמערכת ההפעלה האחרת יש מנהל יחיד, נקודה, הכל מפותח עבור אותו מנהל, בעוד שבלינוקס מפתחים יוצרים בעצמם, מה אם זה יהיה טוב שיש ניידות כך שמאפיינים אלה יהיו זמינים בכל מנהל, שהוא שונה.

          1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            הדבר הכי קרוב לתאימות ממשק גרפי הוא QT. אם היה עניין אמיתי בשיפור הפרט הזה, לא יהיה כל כך קשה לפתח ממשק שולחני לכל אחד.

    2.    ג'ושואמלמסטין דיג'ו

      רק פרט, Windows 8.1 הוא Service Pack של Windows 8 (למעשה תיקון עבור Windows 8) ולא עדכון גדול כמו Mavericks. באופן פנימי, מערכת ההפעלה החדשה של הבלוק השתנתה רבות. מצד שני, אני אחד מאלה שמסכימים שיש דברים מסוימים לאיחוד שמפוזרים על שולחנות העבודה השונים של GNU / Linux.

  15.   לודווינג ארגניס דיג'ו

    אבל כמובן של- KDE יש מפות! ושאני משתמש ב- UNITY. קוראים לזה Marble והיא פנינה של סוויטה, היא מבססת את הנתונים שלה על OpenStreetMaps, עליכם לזכור שמדובר ב- Google Earth אך היא אינה זקוקה להאצה תלת-ממדית.

    1.    אלב דיג'ו

      הממ, חשבתי שיש זה רק אפליקציה מקומית .. תודה על הטיפ 😀

      1.    gato דיג'ו

        בשיש המפות מטושטשות, אמרילון עדיף באזור הזה, אם כי הוא פשוט ביותר.

  16.   מִפְעָל דיג'ו

    כן, למשל http://www.stardock.com/products/?from=nav
    זה מוכר לך דברים לחלונות, שנה את נושא שולחן העבודה, שנה את הסמלים, הוסף תצוגת תיקייה, דברים שבא בחינם כמעט בכל הסביבות.

    1.    מִפְעָל דיג'ו

      למרות שאין ל- Windows אותם, הם נמצאים כמעט בכל סביבת ההפצות. אבל יש את החידוש ...

    2.    מִפְעָל דיג'ו

      ???

  17.   דנוק דיג'ו

    והגרוע מכל הוא שהם מציגים את זה כחדש ביותר ...

    ברצינות: מבחינה חוקית, לא היית יכול לרשום פטנט על הדברים הקיימים בלינוקס, ולהציע אותם בתנאי שהם משתמשים ב- GPL בקוד וכי הם מציינים את יוצר הרעיון? בדרך זו אנו נמנעים מבעיה של אנשים שעוזבים MS / Apple / וכו ', לוקחים את הרעיון של משהו שכבר נוצר ומציגים אותו כשלהם.

    1.    קוקוליו דיג'ו

      ובכן ... לצערי GNU הוא נגד פטנטים, אתה הולך נגד הפילוסופיה, אני מעדיף לחשוב שכולם GNU ו- Linux צריכים ללכת ל- GPL 3 והעניין נפתר.

  18.   דייגו קמפוס דיג'ו

    אופס! הפעם נראה כאילו Mac OS העתיקה את GNOME ולא להפך: ב

  19.   פול דיג'ו

    אני לא יודע שהם נבהלים, אם אותו GPL מאפשר להעתיק, לשפר, להפיץ ולשנות

    - «ניתן ליישם את התוכנה ברישיון GPL לכל המטרות (כולל מטרות מסחריות ואף ככלי ליצירת תוכנה קניינית)» - ויקיפדיה ספרדית-

    ל- Os X כבר יש את התוכנה המתקדמת הזו, יתכן שהעתיקו דברים מסוימים, לגבי המפות והמאיה של ימינו זה לא משהו חדש ב- OS X.

    יש לי את הזמן להשתמש בלינוקס אבל אני לא שם חשיבות לנושאים האלה מכיוון שלמרות השימוש ב- Windows אני לא מעוניין בתנועות שלהם, כי אז הייתי ממשיך להיות העבד שלהם.

    @ Jesus Israel Perales Martinez, עוד פרסומות מאובונטו? Canonical זקוקה רק לפרסומת שאומרת, HP ואינטל, הם ממליצים על אובונטו להיות מסחרית יתר על המידה, מה שאני שונא בחברה / דיסטרו זה שהוא אפילו נותן קרדיט, המשתמשים שלה מאמינים שאובונטו היא לינוקס או ראויה נציג, כשברור שהם רואים רק כסף, כסף וכסף ולא את המשתמשים שלהם, מבחינתי אובונטו היא ההפצה הביתית המסחרית ביותר שקיימת עד כדי כך שלא עלה בדעתם להיות בלעדית כמו שאפל או מיקרוסופט עושים. הגרעין שלה מ -0 כדי להתחרות ישירות בשניים האלה. ברור שזה לא יהיה GNU / Linux.

  20.   סבע דיג'ו

    יש לקוות שמערכת ההפעלה "המתקדמת ביותר בעולם" תיישם את הרעיונות הטובים של עולם ה- GNU / Linux.

  21.   זחילה_מוות דיג'ו

    נראה כי אני היחיד שמפרסם מ- OSX. תודה על המחווה של שחרור הגרסה החדשה הזו של מערכת ההפעלה שלך בחינם. עכשיו בגלל מה שהם חושבים שיותר פרסום חסר בתוכנה חופשית אני אומר להם שהם בטעות, מה שחסר זה יציבות על שולחן העבודה. תמיד הסכמתי עם מיגל דה איקזה. אני משתמש ב- Debian GNU / linux ופעמים רבות יש לי בעיות בחיבור לאינטרנט (איטיות), בעיות שמחיצות ה- NTFS האחרות שלי מזהות (לפעמים זה מזהה אותן ללא בעיות). לפעמים שולחן העבודה שלי קורס (אם כי ייתכן שמדובר בבעיות רבות יותר עם מנהלי ההתקנים מאשר עם KDE). אבל הדברים האלה לא קורים לי לעתים קרובות ב- OSX. ולבסוף, מישהו שהוא רב פלטפורמות אומר את זה. אני משתמש ב- OSX, Linux ו- win8 xD (ואני נכנס להרד).

  22.   טוקסקס דיג'ו

    לפחות לא ניתן לרשום פטנט על ה"חידושים "הללו ...

  23.   שעבר זמנו דיג'ו

    כך גם. התראות אמפתיה במעטפת הגמדים נהדרות. הוא מגיב מבלי לפתוח חלון ואינו מפריע לפעילויות המתבצעות

  24.   ללא שם דיג'ו

    האם לא לשם כך אמורה להיות תוכנה חופשית? לקחת אותה, לשנות אותה ולמכור אותה אם נרצה? למה כל כך הרבה קנאה?

    1.    x11tete11x דיג'ו

      חופש 0: החופש להשתמש בתוכנית, לכל מטרה שהיא.

      חופש 1: החופש ללמוד כיצד פועלת התוכנית ולהתאים אותה לצרכים שלך. גישה לקוד המקור היא תנאי מוקדם לכך.

      חופש 2: החופש להפיץ עותקים, ובכך לעזור לשכן.

      חופש 3: החופש לשפר את התוכנית ולהפוך את השיפורים לציבוריים לאחרים, כך שהקהילה כולה תרוויח. גישה לקוד המקור היא תנאי מוקדם לכך.

      האם שינויים אלה תואמים את כל אלה?

  25.   וויליאנס ויוואנקו דיג'ו

    הלכתי לעדכן שרת ל- Mavericks (MAC mini, 8 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, 2HDDx1Tb ...) כדי לשחזר תמיכה ראויה ב- SMB, מכיוון שלאוון והרי אריה היו SMBx של אפל משלהם בגלל בעיות רישוי הם לא יכלו להשתמש במשותף ו ובכן, הדבר הראשון שהעדכון אמר לי הוא שמאבריקס תואם רק ל- Server3 ואם אמשיך בעדכון, הדבר הראשון שאעשה יהיה לבעוט ביישומי Server2 שיש לי ... Puagh! בכל מקרה, עכשיו אני מעדכן תחנת עבודה ואז אני אגיד לך איך זה עבר ...

    1.    אלב דיג'ו

      O_O למרות שאני לא ממש מופתע מהעובדה שאני לא מאמין שנושא השרת הוא בראש סדר העדיפויות של אפל .. או שאני טועה?

      1.    קוקוליו דיג'ו

        אבל אפל כבר סיימה עם קו השרתים שלה לפני זמן רב ומחשב כמו שרת זה נראה לי מעבר לא הגיוני.

    2.    קוקוליו דיג'ו

      איזה שטויות שיש לשרת OS X אפשרויות טובות יותר בלינוקס או ב- XBSD, אבל היי זו רק תגובה.