פאהאאאאאאאאיין הלחיצות. דביאן 7.0 Wheezy פורסם


דביאן צפצופים

מה מגיע עם הגרסה החדשה הזו?

  * אפאצ'י 2.2.22 * כוכבית 1.8.13.1 * GIMP 2.8.2 * GNOME 3.4 * GCC 4.7.2 * Icedove 10 * Iceweasel 10 * KDE 4.8.4 * kFreeBSD ליבת 8.3 ו- 9.0 * LibreOffice 3.5.4 * Linux 3.2 * MySQL 5.5.30 * Nagios 3.4.1 * OpenJDK 6b27 ו- 7u3 * Perl 5.14.2 * PHP 5.4.4 * PostgreSQL 9.1 * Python 2.7.3 ו- 3.2.3 * Samba 3.6.6 * Tomcat 6.0.35 ו- 7.0.28 * Xen Hypervisor 4.1.4 * Xfce 4.8 * X.Org 7.7

ולזה מתווסף: תמיכה רב-ארכית, תמיכה ב- UEFI (לא לאתחול מאובטח), התקנה עם תוכנת קול ללקויי ראייה, ffmpeg הוחלף על ידי libav-tools, wheezy-backports הועבר למאגרי debian, כולל OpenStack. בסופו של דבר לא תהיה גרסה ל- HURD ממה שראיתי.

מוֹדָעָה: http://www.debian.org/News/2013/20130504

הורדות: http://cdimage.debian.org/cdimage/release/


השאירו את התגובה שלכם

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

*

*

  1. אחראי לנתונים: מיגל אנחל גטון
  2. מטרת הנתונים: בקרת ספאם, ניהול תגובות.
  3. לגיטימציה: הסכמתך
  4. מסירת הנתונים: הנתונים לא יועברו לצדדים שלישיים אלא בהתחייבות חוקית.
  5. אחסון נתונים: מסד נתונים המתארח על ידי Occentus Networks (EU)
  6. זכויות: בכל עת תוכל להגביל, לשחזר ולמחוק את המידע שלך.

  1.   st0rmt4il דיג'ו

    מהדהד את החדשות, פרסמתי אותן כאן בבלוג שלי לפני מספר דקות.

    http://mundillolinux.blogspot.com/2013/05/disponible-para-su-descarga-debian-7.html

    ברכות!

    1.    פול דיג'ו

      דעתך תהיה "קשובה" יותר אם לא היית עושה זאת מ- Windows

      1.    izzyvp דיג'ו

        זה יעשה הרבה יותר "הד".

  2.   אדו דיג'ו

    איזו תוכנה מיושנת, אני חושב שהמחיר ששולם עבור יציבות הוא גבוה מאוד, אלא אם כן אנחנו מדברים על שרתים או משהו כזה, אלא להתקין אותו למחשב משותף ונוכחי, ובכן, אולי עבור מישהו שזקוק למחשב שתהיו בטוחים ש אתה לא נתק בזמן שאתה חושף פרויקט לחברה בין לאומית. לטעום צבעים

    1.    elendilnarsil דיג'ו

      אבל שום דבר שלא ניתן לפתור על ידי מעבר ל- Testing (שממעט את גיל החבילות) אגב, XFCE 4.10 נמצא ב- Testing?

      1.    elendilnarsil דיג'ו

        והנועזים ביותר ינסו לא יציב או ניסיוני !!!

        1.    דיג'ו

          עדיף להתקין את ArchLinux ...

      2.    דיאזפאן דיג'ו

        xfce 4.10 נמצא בניסוי, אך אם אתה מרכיב אותו מ- git, אתה יכול להתקין אותו בבדיקה

        1.    elendilnarsil דיג'ו

          תודה על חבר המידע. אני חושב לעבור ל- XFCE עם דביאן.

          1.    רולו דיג'ו

            אתה יכול גם להשתמש ב- mate (מזלג של gnome2) זה לא נמצא בתמונות, אבל גם לא קשה להתקין אותו

          2.    פַּרשָׁן דיג'ו

            עשיתי את זה לפני שנתיים ואני מאוד שמח.

      3.    waKeMaTTa דיג'ו

        איך ללכת לבדיקה

        1.    דיאזפאן דיג'ו

          ערוך את sources.list ושנה את צפצוף הבדיקה. אם כי כעת עליכם להיזהר מכיוון שחבילות ה- sid כבר נכנסות

          1.    waKeMaTTa דיג'ו

            אבל אם אני לא אשתמש בחבילות sid, לא תהיה בעיה נכון? למרות שעדכנתי את זה

      4.    פַּרשָׁן דיג'ו

        בעוד שבוע-שבועיים זה יהיה בבדיקה.

    2.    אנק דיג'ו

      זה קורה כי יישומים רבים דורשים תוכנה חדשה מאוד ונבדקה בצורה גרועה. אז למשל כדי להתקין את KDE 4.9.x או 4.10.x ב- wheezy, אצטרך לעדכן כמה תלות שאינן יציבות כל כך. דוגמה נוספת ודרמטית יותר היא זו של Gnome 3.8, עכשיו זה תלוי במערכת, כך שזה לא יעבוד על הפצות שאינן משתמשות ב- Lennart-Ware. אני לא יודע איך הם יסתדרו ב- Gnome PPA של אובונטו, אני מניח שלא מעדכנים את המודולים התלויים במערכת, או בפתרון כלשהו.

      1.    pandev92 דיג'ו

        אני לא חושב שהם תלויים במערכת, כי באובונטו זה, וזה עדיין משתמש במתחילים ...

        1.    אנק דיג'ו

          כפי שאמרתי אובונטו משתמש ב- Gnome 3.6, ה- 3.8 עומד להיות ב- PPA. ככל שאובונטו משתמשת בסטארט-אפ, יש דרך לעקוף את הפעלת המערכת כמשתמש, מכיוון שאף אחת מהתכונות בהן משתמש Gnome אינה דורשת הרשאות שורש, לעת עתה.

          בכל אופן, המערכת הוצעה כתלות חיצונית אפילו עבור Gnome 3.2:

          https://mail.gnome.org/archives/desktop-devel-list/2011-May/msg00427.html

          בסופו של דבר אני לא זוכר מה קרה במהדורה ההיא, אולי זה היה אופציונלי, אבל היום משתמשים בו ולא ניתן לקמפל את Gnome 3.8 ללא מערכת.

          מאמר זה מפרט את המהומה סביב הנושא:

          https://lwn.net/Articles/520892/

    3.    פַּרשָׁן דיג'ו

      מדוע אתה זקוק לתוכנה מעודכנת יותר? יש תכונה מסוימת?

  3.   elendilnarsil דיג'ו

    חדשות טובות. סוף סוף ההמתנה שלי הסתיימה וזמן הצ'אקרה במחשב הנייד שלי מתקרב לסיומו.

    1.    תמוז דיג'ו

      ובכן, לא הייתי משנה צ'אקרה לדביאן

      1.    elendilnarsil דיג'ו

        ובכן קצת נמאס לי מבעיות מסוימות שיש לי עם צ'אקרה בזמן האחרון, ושלא נפתרו. חוץ מזה, המפתחים עסוקים מאוד, ולכן הבעיות שציינתי בפורומים של פרויקט צ'אקרה לא נענו (מאז שפרסמתי אותן מזמן). וברשת לא מצאתי כלום. אני מודה שלפעמים בדביאן המומחים ביותר אינם חביבים (למעט אלב, KZKG ואחרים כאן), אך בדרך כלל קל יותר למצוא את הפיתרון בעזרת חיפוש מהיר.

        1.    אדו דיג'ו

          ובכן מעבר משחרור מתגלגל לדביאן יהיה שונה מאוד, אני מניח שזה יעשה בדיקות דביאן.
          בגוגל + יש דף פעיל מאוד הנותן עזרה בצ'אקרה
          https://plus.google.com/u/0/communities/109468663066846662247

          1.    elendilnarsil דיג'ו

            הסיבה הנוספת לעזיבת צ'אקרה היא שאני מתכנן להסיר את Windows מהמחשב הנייד שלי, ואני זקוק להפצה יציבה ורב-תכליתית יותר כדי לענות על הצרכים שלי, ובכך אני חושב שדביאן היא ללא תחרות.

    2.    kennatj דיג'ו

      אהההה רציתי גם למחוק מחיצה עם חלונות 7 ולמחוק את openSUSE שלי שלמעשה עבד ללא בעיות עבור דביאן עם Xfce (:

  4.   אדו דיג'ו

    אך האם אנשים שמתקינים את דביאן משתמשים בו עם התוכנה כפי שהיא מגיעה?
    אני חושב שהפצה לשימוש במחשב ביתי חייבת להיות איזון בין תוכנה חדשה ויציבות, מה שדביאן לא עושה.
    אז תסביר לי, למה אתה משתמש בדביאן? מדוע להשתמש בו במקום בהפצה אחרת? האם היציבות של דביאן כה נחוצה בתמורה לחבילות ישנות כאלה?
    אני מעריך את התשובות.

    1.    דיאזפאן דיג'ו

      אני משתמש בבדיקות דביאן. זה נותן לי את האיזון המושלם בין יציבות לתוכנה חדשה. זהו סניף מומלץ למשתמש הרגיל. הסניף היציב מיועד למשתמשים ושרתים סופר שמרניים. והלא יציב מיועד למשתמשים שאינם חוששים.

    2.    pandev92 דיג'ו

      פשוט תפסיקי לך שרוב משתמשי Windows, עד לאחרונה הם השתמשו ב- Windows XP ... לפני 10 שנים, וזו לא הפעם הראשונה שאני רואה משתמשים עם MS Office 2003, vlc 1.1, gimp 2.6 ודברים כאלה xd, אז יש לי תוכנה של לפני שנה, אני לא רואה את זה xd מטורף

      1.    אדו דיג'ו

        לא ראיתי את זה ככה, אתה צודק. וכפי שאמרו לעיל, האיזון שדיברתי עליו באופן סובייקטיבי הוא בבדיקת דביאן, אבל אם אתה רוצה משהו שאתה יודע שיעבוד טוב, אז זה דביאן יציב.
        ואם אני מסתכל על זה מנקודת מבט זו, חלונות 7 (שזה משנת 2009) ישנים בהרבה מגרסה זו של דביאן.
        הרבה מהספקות שלי לגבי דביאן נפתרו בזכות פוסט זה, בעיקר בתגובות !!

        1.    אחד מכמה דיג'ו

          אתה שוכח את הספורט האחורי 😉

          1.    kennatj דיג'ו

            שלום @unodetantos, היית מסביר טוב יותר מה הם ספורטאים אחוריים?

          2.    אחד מכמה דיג'ו

            @kennatj

            מוסבר בצורה פשוטה, הם יישומים בגרסה מעודכנת יותר מאשר בגרסה היציבה ששוחררה. נכון לעכשיו לספורט האחורי של Squeeze יש תמיכה ביטחונית רשמית מצוות דביאן.

            מידע נוסף ב http://backports.debian.org/

    3.    טבו דיג'ו

      @edo למה שלא תלך ל ... אני לא אוהב מכוניות כתומות, אבל אני לא אומר לאלה שבבעלותם: -אדוני למה לא קנית מכונית בצבע אחר? -אני נראה כמו לא במקום וגם מטומטם
      יש לי סחיטת דביאן שעובדת מאז שהיא שוחררה במחשב שבו גרתי בהתקנה מחדש של Windows XP. כל המשפחה משתמשת בזה וזה לא ניתן לחזור, מסיבה זו אין ערך עבורך אלא עבור אלה שיש להם דברים יקרי ערך במחשב שלהם. ששוקל הרבה.
      עכשיו אם אתה גרסה נלהבת, הבדר את עצמך על ידי משחק עם ההפצה שלך והפסיק לשבור את היסודות ... כדי שדביאניטים יידעו היטב על מה מדובר בדביאן ועל חשיבותה הבסיסית במערכת האקולוגית של GNU / Linux.

      1.    אדו דיג'ו

        אתה מדבר על מחשב שולחני, וזה גם מחשב מוכר. מה טוב יותר להתקין דיסטרו מאשר לדביאן יציב? (עליו ענית בתגובתך, בהיותך זה מה שרציתי לדעת). עכשיו כשקראתי את השאלה שלי, לא הייתי צריך לומר מחשב מקומי, אלא התכוונתי למחשב בכלל. מצטער על הטעות הזו.
        אבל אם אנחנו מדברים על מחשבים ניידים, אני חושב שזה משנה את העניין, כי השיפורים בביצועים, בהפחתת צריכת הסוללה, בשימוש ב- SSD, בשיפורים של מנהלי ההתקנים החופשיים וכו ', שקיימים בחדש גרעינים, אני חושב שבמקרה זה עדיף להשתמש בהפצה עם תוכנה מעודכנת יותר.
        באופן אירוני, אני חושב שהתגובה שלך סיפקה את ספקותי, היא מוערכת.

        1.    gato דיג'ו

          אני מוצא אותך נכון לגבי המחשבים הניידים.

          1.    פטרצ'קו דיג'ו

            תמיד תוכלו להוריד גרעין נוכחי מענף הניסוי:
            http://packages.debian.org/experimental/kernel/

          2.    gato דיג'ו

            איזו עצלות ... התקנתי את מנג'רו במקום Arch רק בשביל עצלות ואני הולך להרכיב 4.10 😛

          3.    gato דיג'ו

            התנצלותי, התשובה הקודמת הייתה ל- @ diazepan על הידור ה- XFCE 4.10

    4.    דעה דיג'ו

      יציבות היא דבר שיש מעט מאוד הפצות.
      תסתכל על בנות דביאן עד כמה הן לא יציבות. והם הבוגרים שלו !!! XD
      אם דביאן יכולה להיות מהדורה מתגלגלת זו תהיה ההפצה המושלמת.
      הדבר הטוב הוא שהזמן בין הגרסאות הוא ארוך.

      1.    דיאזפאן דיג'ו

        אתה יכול להשתמש ב- Debian Testing או Sid, שמתגלגלים

        1.    רולו דיג'ו

          כמובן, בחודשים שלפני שהבדיקה הופכת ליציבה, אין כמעט עדכונים, אפילו לא ב- sid, כך שזה לא יהפוך לשחרור של 100%

          1.    דיאזפאן דיג'ו

            בסיד תמיד הייתה יותר תנועה, אך נכון שכאשר שחרורם של יציבות דביאן מתקרב, הם עוסקים יותר בתיקון באגים מאשר בהבאת חבילות חדשות.

          2.    פַּרשָׁן דיג'ו

            זה נכון, אבל אני אוהב את דביאן מספיק בכדי לחכות לאותם חודשים.

    5.    קונזנטריקס דיג'ו

      היי אדו. אני משתמש בדביאן ובאופן שימוש רגיל. אבל אנחנו תמיד מתקינים את כל ההפצות כדי לדעת איך הם הולכים וכו '. דביאן אמורה לקבל גיבוי בזמנים שבהם אתה מתעסק עם הפצות אחרות, בודק ויש לך באג. אני משתמש בו כגיבוי. אני מתאר לעצמי, אנשים רבים יעשו את אותו הדבר. יש גם אנשים שרגילים לחלונות ורק רוצים משהו יציב ולא מסבך את חייהם. מה שנכון הוא שאם אתה אוהב תוכנה חופשית, הדבר האחרון שאתה צריך יהיה דביאן באופן בלעדי, מכיוון שאתה עומד מאחור כל הזמן.

      1.    פטרצ'קו דיג'ו

        ובכן דביאן וויזי בכלל לא כל כך מאוחרת .. זה לא האחרון מהאחרונים אבל כמעט ותמיד תוכלו להתקין מהגבויות האחוריות או להוריד את התוכנית מהעמוד הרשמי שלה שנארז בפורמט .deb או להתקין מהמקור ..

        1.    pandev92 דיג'ו

          אתה יכול לעשות זאת במהלך השנה הראשונה, ואז התוכניות מתחילות להיות תלויות בתלות שאובונטו לוקחת מ- sid xDD ...

  5.   לולו דיג'ו

    אני לא יודע כמה Debianites יש כאן, אני משתמש ב- Debian כמעט שנתיים וזו הפעם הראשונה שאני הולך ??? לעדכן או לבצע התקנה נקייה מאפס ??? אתה שממליץ עלי.

    תודה

    1.    sieg84 דיג'ו

      רק 95% מאלו שמבקרים בדף זה .... 😛

      1.    gato דיג'ו

        xD

      2.    pandev92 דיג'ו

        אני לא משתמש בזה ואני שווה 20% xdddd

        1.    sieg84 דיג'ו

          אתה צריך לאכול תזונה בריאה יותר

          1.    pandev92 דיג'ו

            xdd

    2.    טבו דיג'ו

      אם הפרדת את המחיצות אני ממליץ לך לעצב זאת להתקין רק את השורש

    3.    פיירפוקסו דיג'ו

      אם אתה משתמש במאגרים הרגילים של Debian, לא תהיה לך שום בעיה לעדכן בין הגרסאות. אני עושה זאת יותר מ -10 שנים וללא בעיות (ובבדיקות). אם יש לכם מאגר "מוזר" כלשהו, ​​הגיבו עליו במקורות.רשימה לפני שתבצעו את עדכון apt-get וזהו. לאחר העדכון תוכל לנסות לראות מה קורה אם תבטל את התגובה וזהו. מַזָל!!

    4.    פטרצ'קו דיג'ו

      תמיד הייתי בעד התקנה נקייה, אבל אתה יכול לעדכן ללא חשש אם לא שילבת חבילות .. לדוגמא: אם השתמשת ב- PPA של אובונטו או בחבילות מענף הניסוי או הלא יציב .. אם נשארת בסניף היציב שם אין בעיה.

  6.   רופוס- דיג'ו

    פשוט העברתי -שוב- לקובונטו 12.04. אמא שלי, איזו בדיחה xD

    1.    רופוס- דיג'ו

      דרך אגב. כיום גרסת KDE 4.10 עבור Windows יוצאת. זה הולך טוב מאוד D:

    2.    pandev92 דיג'ו

      גירסיטיס, distroshop LALALALALALAA

  7.   לולו דיג'ו

    אני לומד על תהליך העדכון מ"סחיטה ", זו הפעם הראשונה שאני אעדכן.

    בגלל זה שאלתי את הוותיקים הוותיקים שקיימים יותר שנים ממני אם עדיף לעדכן או לבצע התקנה נקייה מאפס. (ואילו ספריות, מלבד / הבית יהיה חיוני להכין עותק גיבוי

    תודה על העזרה שאתה יכול לתת לי.

    1.    Daniel דיג'ו

      היי לולו

      הייתי ממליץ לעשות התקנה נקייה, מאפס וגיבוי / בית בלבד, שום דבר לא טוב יותר מהריח החדש = P

      ברכות.

    2.    עמנואל דיג'ו

      לילה טוב-במדינה שלי-.

      המעבר בין גרסת ה- Squeeze לגרסת ה- Wheezy הוא חלק למדי על ידי עדכון ברשת, CD, USB ... מה אני יודע. הייתי צריך לעשות את זה כמה פעמים מאז שאני משתמש בגרסת הניסיון וזה לא נתן לי שום בעיה. ובכל זאת, אני חושב שהתקנה מאפס זה לא רע, אלא אם כן התקנתם הרבה במקרה כזה עדכון לא פוגע, אם לא, חפשו את התקליטור / DVD והתחילו להתקין מאפס.

  8.   רנלופז 91 דיג'ו

    וחשבתי להישאר זמן מה ב- Debian GNU / Linux, ואז לעבור לדביאן GNU / HURD ולבסוף, עכשיו יותר מסודר, אולי לנסות את Debian / KfreeBSD.

  9.   TUDz דיג'ו

    האם מישהו יודע אם חבילות KDE 4.10 כבר זמינות בבדיקה? ברכות לצוות הפיתוח של דביאן. 😀

    1.    דיאזפאן דיג'ו

      הם בניסוי

      1.    TUDz דיג'ו

        לעזאזל, חכה אז. אני לא יודע מדוע יש לי קצת פחד מפני ריפו הניסוי xD

        1.    kik1n דיג'ו

          עכשיו kde 4.10 לא יציב במיוחד, אהבתי את 4.9.5 יותר, אבל זה הדבר הטוב ב- debian, הוא מציב רק את העדכונים היציבים ביותר, אפילו בבדיקה 😀

          נ.ב: בדקתי את kde 4.10 ב- openSUSE tumbleweed ו- Gentoo, יש להם הרבה פרטים ללטש.

  10.   איטאצ'י דיג'ו

    ומהי סביבת ברירת המחדל? סוף סוף GNOME?

    1.    אלברט דיג'ו

      זה XFCE

      1.    פטרצ'קו דיג'ו

        גַמָד

    2.    דיאזפאן דיג'ו

      Gnome 3.4

  11.   זבל_רוצח דיג'ו

    פשוט עברתי על פני: אז אם לא אהבתי את דביאן 7 היא שיש לה טבלה 8, זה רע מאוד שהם היו שמים עליה טבלה 9, כל עוד אני עדיין ב- sid ושום דבר חדש עד עכשיו, elav לא חושב שאני כבר עוזב את פדורה כיוון שיש לי הברכיים עכשיו אם אני יכול לעשות את הניסויים שלי בלי וירטואליזציה: p בזמן להמשיך לחכות לפדורה 19 ו- RHEL 7.

    1.    פטרצ'קו דיג'ו

      אני גם מצפה ל- CentOS 7 :). יחד עם דביאן וויזי הם יעשו עבודה טובה 😀

  12.   טרוקו 22 דיג'ו

    ניסיתי את גרסת KDE במחשב נייד ישן (32 ביט) והיא עובדת מצוין, כמו גם ב- NAS שלי (NSLU2) ללא בעיה לעדכן מסחיטה.

    1.    gato דיג'ו

      אני בודק את זה במכונה וירטואלית וזה מהיר מאוד

  13.   להחריב דיג'ו

    מישהו יעביר את המקורות.רשימה עבור Wheezy. אני זקוק למולטימדיה, אבטחה וכו '. מכבר תודה רבה.

    1.    דיאזפאן דיג'ו

      deb http://www.deb-multimedia.org ראשי צפצופי
      deb http://ftp.us.debian.org/debian/ ראשי צפצופי
      deb http://security.debian.org/ צפצופים / עידכונים עיקריים
      deb http://ftp.us.debian.org/debian/ wheezy-updates ראשי

    2.    רופוס- דיג'ו

      deb http://ftp.mx.debian.org/debian/ תרומת ראשי צפצופה ללא תשלום
      deb-src http://ftp.mx.debian.org/debian/ תרומת ראשי צפצופה ללא תשלום

      deb http://security.debian.org/ לסחוט / לעדכן את התרומה העיקרית ללא תשלום
      deb-src http://security.debian.org/ לסחוט / לעדכן את התרומה העיקרית ללא תשלום

      deb http://www.deb-multimedia.org/ ראשי צפצופי לא חופשי
      deb-src http://www.deb-multimedia.org/ ראשי צפצופי לא חופשי

      1.    רופוס- דיג'ו

        נכשל ממני. שנה את הסחיטה לסחרחורת במאגרי האבטחה xD

        1.    להחריב דיג'ו

          תודה רבה לדיאזפאן ורופוס על התגובה.

  14.   אלף דיג'ו

    אני עדיין זוכר מתי התפוקות של אובונטו עוררו המולה רבה, והפעם לא, יש יותר הערות על דבוי מאשר על אובונטו, אילו דברים.

    1.    דיאזפאן דיג'ו

      זה גורם להערות נוספות בעיקר בגלל שהוא יוצא אחת לשנתיים

    2.    pandev92 דיג'ו

      בנאדם, זה שהם צריכים לחסוך אחת לשנתיים-שלוש, עכשיו אני לא יודע, אובונטו יוצא כל 6 חודשים וזה תמיד אותו מתיחה xd

      1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        בכך אני מסכים, מכיוון שעכשיו אני יכול להשתמש ב- Chromium 26 ואני יכול גם להתקין את ZPanelX.

        דביאן גדולה.

        1.    פטרצ'קו דיג'ו

          Zpanel הוא הכי מצוין .. הוא קרוב מאוד ל- Cpanel והוא גם בחינם .. מצוין 🙂

          1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

            באחד הימים הללו אעשה הדרכה כיצד להתקין את ZPanel X ב- Debian Wheezy, מכיוון שלבסוף תוכניות כמו Apache ו / או MySQL הן בגרסאות המומלצות על ידי המפתחים (מה גם שבדקתי את זה בגרסתו עבור Windows עם מחסנית כלולה והיא ממש קלה לניהול).

  15.   אלף דיג'ו

    Deboian היא הגרסה שיש לי על הברכיים, חחחחחח
    רציתי לשים את דביאן, חחחחח

  16.   כריסטופר קסטרו דיג'ו

    למרות שהייתי עם סיד הרגשתי יציב. זה הדבר הטוב בדביאן, אם כי המדיניות שלה קיצונית מאוד, כמו להיות יציבה לאדריכלות "לכל". רק עד כה הוא יציב באמת.

  17.   הורד דיג'ו

    תחי דביאן!

  18.   זבל_רוצח דיג'ו

    וכאשר החבילות החדשות אמורות להיכנס, כי כרגע sid לא נראה כמו sid: p

      1.    זבל_רוצח דיג'ו

        תודה! למרות שהמידע היה מאוחר מדי, הוא כבר מת: p עכשיו אם אני יכול לומר שאם זה היה sid: p

  19.   אוסקר דיג'ו

    הלו!

    האם מתחיל (כמוני) יכול להתקין ולהשתמש בדביאן?

    מה אם זה היה עם xfce לאן הייתי צריך ללכת למצוא אותו?

    האם אוכל להכניס את אותן תוכניות ל- xubuntu שלי?

    תודה

    1.    פטרצ'קו דיג'ו

      שלום,
      אם אתה רוצה ללמוד ולהשקיע מעט זמן בזה, אפילו מתחיל חדש יכול להשתמש בדביאן בצורה מושלמת.

      אתה מוצא את זה כאן:

      ביטי 32
      http://cdimage.debian.org/debian-cd/7.0.0/i386/iso-cd/debian-7.0.0-i386-xfce-CD-1.iso

      ביטי 64
      http://cdimage.debian.org/debian-cd/7.0.0/amd64/iso-cd/debian-7.0.0-amd64-xfce-CD-1.iso

      ברכות

      1.    gato דיג'ו

        שאלה, כיצד ניתן להתקין את XFCE 4.10 בבדיקה? אם אין לי 4.8, יעודדו אותי לנסות

      2.    אוסקר דיג'ו

        תודה על הטיפים !!

    2.    דיאזפאן דיג'ו

      1) מתחיל שמגיע מאובונטו? כמובן שהוא יכול. אתה לומד עוד כמה דברים בדרך.

      2) לך לכאן
      http://cdimage.debian.org/debian-cd/7.0.0/
      אתה בוחר בארכיטקטורה (i386 ל -32 סיביות, amd64 ל -64 סיביות), ואז iso-cd, ואתה מוריד את התקליטור עם xfce

      3) ספר לי אילו תוכניות ואגיד לך אם תוכל

    3.    kennatj דיג'ו

      הנה מדריך הגיוס החדש שלך

      http://aceptarocancelar.blogspot.com/2013/04/corre-linux-corre-2.html

      1.    אוסקר דיג'ו

        תודה רבה! 🙂

      2.    אוסקר דיג'ו

        תודה לכולכם!

        ברור לי שאני רוצה לעבור לדביאן XFCE עבור:

        יציבות 1
        זריזות 2
        2º להשתמש בתוכניות שאני משתמש ב- xubuntu שלי (תוכניות רגילות אני לא מסבך את הדברים, אני אומר לקמפל) 😀

        אני אחכה קצת וכשארגיש מוטיבציה, או כש- xubuntu מפסיק לעבוד שוב, אני משנה אותי!

        שוב תודה!

        1.    pandev92 דיג'ו

          אם xubuntu או ההפצה שבה אתה משתמש מתאים לך, אין שום סיבה לשנות, לא תרוויח כלום או תפסיד שום דבר.

  20.   קריס נפיטה דיג'ו

    ובכן, הגיע הזמן שיצא, רענן ומהיר כמו תמיד !!

    אם לא היו לי בעיות בחיבור האלחוטי הייתי עובר לחלוטין לדביאן, כל עוד אמשיך להשתמש בו לבית הספר xD

    לחיים (:

  21.   קוקוליו דיג'ו

    אמש הורדתי את לינוקס מנטה, אני ממשיך עם הגרסה הזו של דביאן היום, זו תהיה הפעם הראשונה שאני משתמש בה, בוא נראה ....

    1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      אני מבטיח לך שגרסה זו של דביאן לא תאכזב אותך ...

  22.   קארפר דיג'ו

    מזל טוב על הפצת ה- XD המצוינת הזו

  23.   jxstbn דיג'ו

    יש לי שאלה, מתי תהיה דביאן ג'סי זמינה? במילים אחרות, המבחן החדש.

    1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

      תוך כ- 6 חודשים ליותר. לא יכולתי לספר לך.

  24.   אליוטיים 3000 דיג'ו

    [כל הדברים] הורד את ה- DVD1! [/ כל הדברים]

  25.   אליוטיים 3000 דיג'ו

    שאלה אחת: האם כעת ניתן להוסיף את הגרסאות הניסיוניות לגרסה החדשה הזו של דביאן סטייבל?

    1.    רופוס- דיג'ו

      למה את מתכוונת? עליך רק להפנות את sources.list שלך לניסויים. לדוגמה:

      deb http://ftp.mx.debian.org/debian/ תרומת ראשי צפצופה ללא תשלום
      a
      deb http://ftp.mx.debian.org/debian התרומה העיקרית הניסויית אינה חופשית

      אני לא מפחד ללכת מעבר לבדיקות. גם אני לא צריך את זה. אבל על ידי ניסיון אתה לא מאבד כלום.

      1.    אליוטיים 3000 דיג'ו

        תודה על המידע. יתרה מכך, כשניסיתי להוסיף מאגרים ניסיוניים ב- Debian Squeeze זה תמיד היה מבקש את המפתח הציבורי ודברים כאלה.

  26.   kennatj דיג'ו

    ההתקנה של דביאן הייתה קלה מאוד הפעם אני מתכננת להישאר יציבה (:

    1.    kennatj דיג'ו

      למחרת לא התחרטתי על שום דבר לשימוש חוזר

  27.   koCO78 דיג'ו

    גדול! עכשיו הגיע הזמן לשנות את רשימת המקורות ל- Testing ולהמשיך ליהנות!

  28.   זחילה_מוות דיג'ו

    מישהו יודע מה קרה להרד? הייתה צריכה להיות גרסה לא רשמית עם Wheezy. אבל אני לא רואה שום קישור להורדה. מישהו יודע משהו?

    1.    דיאזפאן דיג'ו
  29.   ריקרדוליז דיג'ו

    כרגע אני משתמש בגרסת Squeeze עם lxde מותאם אישית; מצאתי את זה קליל להפליא, קל ולמדתי הרבה.

    אני בא מאובונטו, שמבחינתי הייתה הטובה ביותר, עד שהאחדות יצאה מכיוון ש- gnome שינה את הפילוסופיה שלה והרגשתי אבוד.

    ממה שהצלחתי להבין, יש אנשים שאוהבים לקבל את התוכנה (החבילות) העדכניות ביותר, ואחרים כמו מה שכבר נבדק ועובד עם פחות סיכון לכישלון.

    אנשים שאוהבים לקבל את המילה האחרונה הם הכרחיים מכיוון שבזכותם ניתן לתקן את הכשלים האלה בחבילות, כך שהפחות מסוכנים יוכלו ליהנות ולסיים לייצב אותם.

    בסופו של דבר כולנו נהנים מעולם הלינוקס, עולם דביאן.

  30.   אוסקר דיג'ו

    אמש ניסיתי להתקין את דביאן 7 בתוספת Xfce, אך בשלב התקנת התוכניות יצא מסך אדום שהודיע ​​לי שההליך נכשל, ביצעתי בעבר את בדיקת ה- ISO, אותה בעיה הופיעה בפני לפני מספר חודשים. בעת הורדת בדיקת גרסאות. האם למישהו הייתה אותה בעיה?

  31.   פַּרשָׁן דיג'ו

    התקנתי את גרסת rc3 של wheezy xfce ללא שום בעיה.

    מישהו יודע אם ה- RC3 הוא הגרסה הסופית?

    1.    pandev92 דיג'ו

      בין אם זו הגרסה הסופית, כמו עדכון apt-get, היא קבועה.

  32.   ג'ו_ט דיג'ו

    נבדקתי משידור חי ובינתיים כמו משי, פחדתי ממתאם הרשת האלחוטית אבל אפס בעיות גם בזה.

    היזהר לא להפוך למערכת ברירת המחדל שלי, שמחה מאוד לעת עתה!

  33.   פרנסיסקו_18 דיג'ו

    נהדר, התקנתי את זה לפני כמה ימים עם xfce וזה עובד לשיער, אגב, הוטה על "מולטיארך", הארכיטקטורה שלי היא amd64, ולדוגמה סקייפ 4.1 הוא רק בארכיטקטורת i386, אז פשוט הייתי צריך לַעֲשׂוֹת:

    "Dpkg - להוסיף אדריכלות i386"
    ו-: "עדכון apt-get"

    אחר כך יכולתי להתקין אותו עם gdebi בלי שום בעיות, מזל טוב לכל צוות דביאן, אתה עושה עבודה נהדרת.