Nē nē, nomierinies, mans nolūks nav radīt liesmu, vēl jo vairāk kritizēt OS X, operētājsistēma Manzana.
Caur Twitter kompa @ yoyo308 Viņš komentēja kaut ko, kas piesaistīja manu uzmanību:
Kāpēc distros
#Linux vai viņi neveic KeyNote par katru versijas laidienu? būtu skaists, vēl viens veids, kā prezentēt ziņas.
Es domāju, ka daudzi man tam piekritīs GNU / Linux kaut kas pietrūkst, lai būtu populārāks: Mārketings.
Si Ubuntu Tas ir tieši vispopulārākais izplatījums (nevis mums, bet citu OS lietotājiem), tieši tāpēc, ka tā ir bijusi nepietiekama mārketinga kampaņa.
Visam šim ievadam ir jāpadara kaut kas skaidrs, šodien ir paziņots par daudzām lietām OS X Mavericks ka viņi jau ilgu laiku ir mūsu iecienītajos galddatoros un, ja tie nav vienādi, tad vismaz ļoti līdzīgi, un es esmu pārliecināts, ka daudzi lietotāji to nezina.
Apskatīsim dažus no tiem, un šim nolūkam es paļāvos uz rakstu, kas rakstīts šeit Genbeta. Protams, es galvenokārt runāšu ar jums par to, ko es zinu:
Kartes
Lai gan es neesmu rūpīgi reģistrējies KDE, mēs to zinām GNOME Shell no darbvirsmas ir iekļauta programma Maps.
Kalendārs.
Ir tā eOS (vienkāršs, skaists), un Kontact Suite de KDE ar daudzām iespējām un funkcionalitātēm.
Atslēgu piekariņš iCloud.
Vai kāds zina KWallet? Jā, mums tas bija ilgu laiku, lietojumprogramma, kas ļauj centralizēt un kontrolēt mūsu paroles.
Vairāku ekrānu pārvaldības uzlabošana.
Labi, viņi nevienā brīdī nesaka, ka Apple būtu kaut ko izgudrojis, tikai to, ka tas to ir uzlabojis, tāpat kā tas ir bijis. Kubuntu y KDE ar KScreen.
Paziņojumi.
Lieliskā ziņa ir tā, ka tie ir interaktīvi paziņojumi, tas ir, jūs varat atbildēt tajos tāpat kā GNOME Shell.
KDE Viņam tādu vēl nav, taču paziņojumi mums paziņo (pat izmantojot lietojumprogrammas) par visu, kas noticis, kad atrodamies pie datora vai nē.
Cilnes un iezīmes programmā Finder.
Failu pārvaldnieki ar atstātajām cilnēm: Delfīns, Mīkstmiesis, Thunar, PCManFM un tagu lietošanai jābūt ļoti līdzīgai tai, kas mums ir Delfīns + Nepomuks.
Viens punkts par labu: atjauninājums vai instalēšana ir BEZMAKSAS (Microsoft vajadzētu iemācīties) kaut kas mani ļoti pārsteidza. Es atkārtoju, mans nolūks nav kritizēt OS XGluži pretēji, es priecājos, ka tā attīstās un lietotājiem sniedz labāku pieredzi.
Punkts ir uzsvērt, ka trūkst Marketing vai vienkārši galvenā piezīmeDaudzi citu operētājsistēmu lietotāji nezina, ka šīs ziņas, kas viņiem tiek pārdotas un ievietotas caur viņu acīm kā "kaut ko revolucionāru", jau kādu laiku pastāv.
Es taisīšu savu Manjaro Keynotes hehehe 😛
Jā .. Yoyo Jobs !! Tu valkā džinsus un kaut ko melnu !! 😀
Liels paldies par šo detaļu. Vēl vairāk - es nopirku melnu polo kreklu ar garām piedurknēm savam Jobs kostīmam Halovīnam.
Es redzu, kā rīkoties cholowin hahahaha
Protams, kostīmam ir jāiedvesmo bailes, nevis kauns hehehehe, ja sapratāt joku.
Nu pietiek ar maniem tumšajiem lokiem.
Darbs arī bija kails, vai ne, Jojo?
Nav īsti, kas notiek, ka slimības dēļ viņš sāka zaudēt svaru un zaudēt matus.
Trūkst GNU / Linux reklāmas, vismaz Ubuntu, kas ir populārākais mārketinga mārketings
Kas par viņiem maksātu?
Novell, Red Hat (kaut arī mēs to ienīstam, tas ir daudz patīkamāk nekā Apple), Cannonical, Intel, IBM, Valve un visi viņu atbalstītāji. Jums ir jāizmanto fakts, ka tas ir pilnā sparā, jo, ja nē, tas nonāktu kā FSF Hurd mikrorods.
Tos kā sadarbību var darīt arī lietotāji, kuriem ir zināšanas par šo tēmu. Piemēram, ierakstot darbvirsmu ar interesantiem displeja aspektiem. Tam ir rīki GNU / Linux. Tad jūs varat rediģēt videoklipu un augšupielādēt to youtube vai citos, kā saka Anibal zemāk, parādot video no ElementaryOS
Precīzs jautājums šeit ir darbības joma, turklāt parasti lietotājam ir jābūt atbalstam no tiem, kas "pārdod" produktu vai šajā gadījumā izplatītāju un labi, kāds jāievēro, nē?
Reizi gadā jūs varētu izveidot KeyNote vai līdzīgu visu Linux lietoto lietu kopumu, piemēram, kodolu un pazīstamākos (vai lietotākos) DE, piemēram, Gnome un KDE. Tas būtu lieliski kā GNU / Linux veicināšana
Ir zināms, ka Apple ir silta ūdens pārdošanas speciālists, viņi savās galvenajās piezīmēs ievieto lietas, kas tirgū pastāvēja jau sen, un maldīgie uzskata, ka Apple tikko tos ir izgudrojis vai ieviesis, skatās uz jauno iPad neko jaunu, kā vienmēr un Nemaz nerunājot par OSX, ja vienīgais, kas mainās, ir versijas nosaukums, ielieciet cilnes meklētājā, ko es gaidīju 90. gados. Tagad ir par vēlu teikt, ka šī funkcija ir drīzāk labojums.
Jāizglābj viena lieta, kaut arī jaunais iPad ir vairāk tāds pats, jo vismaz tam ir samazināts biezums un svars, kas mani ir ļoti pārsteidzis, pat tāpēc es to nepirktu par cenu un arī to, ka šīs ierīces ( tie, kas darbojas ar iOS) Man tie ir tikai tad, ja tos var sabojāt, ja nē.
Nu, vienīgā Apple ierīce, kas man patiešām patīk, ir iPod Touch, jo tā ir vienīgā, kuru es patiešām uzskatu par noderīgu, kā arī, man šķiet, ka tā ir vispusīgākā Apple pievilcība, ko līdz šim esmu redzējis un izmēģinājis.
Un, starp citu, vienīgais, par ko esmu pateicīgs Apple, ir tas, ka tas ir izveidojis Safari tīmekļa renderēšanas dzinēju, kas ir brīnišķīgi, ja tas ir labās rokās (paldies dievam, ka Safari operētājsistēmai Windows vairs nepastāv).
Un, starp citu, es izmantoju Opera 17. Problēma ir tā, ka emuāra izmantotais spraudnis sajauc to ar pārlūku Chrome un tāpēc domā, ka es izmantoju pārlūku Chrome 30.
Es domāju, ka jūs domājat Webkit ... Safari ir pārlūks, tomēr tā ir viena no nedaudzajām noderīgajām lietām, ko var iegūt no Apple kā ieguldījumu
Lapsus Calami, Lapsus Calami visur.
Tas patiešām ir WebKit, taču Apple jau vēlējās iegūt daļu no HTML5 lietām.
@Cocolio:
Šī iemesla dēļ Google to izveidoja, un Opera izmantoja Blink priekšrocības un atviegloja to, kā arī atstāja pārlūku bez Opera Link un tā ir tikko pieejama operētājsistēmām Windows un OSX.
Normāli, ka atjauninājums ir bez maksas, OSX katru pusotru gadu palaiž jaunu versiju, turklāt ar tik maz jaunumiem, kā arī programmas pārstāj darboties iepriekšējās versijās, ka pietrūkst tikai to, ka tās jūs aplaupa.
Es gribu atcerēties, ka lielākā daļa programmu, kas darbojas operētājsistēmā Windows 7, turpina darboties uz Windows XP, no otras puses, lielākā daļa no tām, kas darbojas ar kalnu lauvu, neatbalsta sniega leopardu.
Iepriekšējos "ierakstos" mēs esam strīdīgi strīdējušies līdz tam, ka ļoti slikti sadzīvojam, bet šoreiz compadre es pilnīgi piekrītu, es domāju, ka ir pat pašreizējās programmas, kas pat joprojām darbojas Windows 98 vai ME (mēs nerunāsim par "brīnišķīgajiem" kas ir / sarkasms IZSLĒGTS), bet tas ir darbs, ko dalībvalstis ir labi paveikušas, lai nodrošinātu "mantoto savietojamību", ne visi no tiem ir tādi, kā, piemēram, nodokļu programma manā valstī, bet vismaz ir šāda iespēja.
Linux arī ir šis defekts, taču lielā atšķirība ir tā, ka jebkura izplatīšana ir bez maksas, un to pašu var teikt par lielāko daļu izmantoto programmu.
Nu, vismaz GNU / Linux, jūs varat pielāgot pašreizējo distro atbilstoši jūsu aparatūrai (protams, līdz Lentium III, protams). Jebkurā gadījumā es jūs saprotu, jo tas notika ar mani, kad es gribēju instalēt Android lietojumprogrammu, kas mani piespieda lietot 4.0, tāpēc man bija jāpielieto CyanogenMod 10.1 manam pieticīgajam Samsung Galaxy Mini, un visbeidzot man izdevās instalēt šo sasodīto lietojumprogrammu, un visbeidzot man izdevās to izkļūt. Es izmantoju savas ārējās SD atmiņas priekšrocības.
No otras puses, es redzu, ka ir diezgan neērti, ka nākas instalēt Hackintosh. Lai cik forši tas izskatās, atjauninājumi vienmēr sagādās milzīgas galvassāpes.
Tāpēc es priekšroku dodu GNU / Linux un Windows personālajiem datoriem un OSX Mac datoriem. Tas nav tāpēc, ka esmu viduvējs, bet es to daru viegluma dēļ, ko gan Windows (pateicoties profesionālajām programmām, kuras man jāizmanto), gan GNU / Linux (ikdienas uzdevumiem, piemēram, sērfošanai internetā, programmēšanai un visam, kas mani nedod) nepieciešama tik daudz videokartes izmantošana un tas ir piemērots manam zvanu kalendāram HP Compaq DC5770 mazs no faktora).
Un labi, es jau iepriekš minēju, ka manā datorā HP DV6000 bija instalēta OS X un, ja tas bija galvassāpes, EFI un citas lietas, un tas ir dumjš darbs, ja ir operētājsistēma, kas neveicina neko jaunu vai iespaidīgu, ja vien jums vienkārši patīk glītas ikonas, tāpēc es labāk to atstāju ar Windows 8 un pēc tam "atjauninu" uz 8.1, kas diemžēl neko jaunu nedod.
Runājot par Android, kādus citus ROM jūs ieteiktu? Man planšetdatorā ir ciānogēns, bet, tā kā tas nonāk manās bumbās, es gribētu izmēģināt citu "distro" vai arī ievietot Linux, lai redzētu, kā tas notiek, es to esmu izlasījis Tā var.
Ar kalandriju es domāju, ka jūs domājat, ka tas ir antīks lol.
Notiek tas, ka mans attiecīgais dators ir 2006. gada darbstacija, tāpēc tai nav šīs EFI problēmas un šo problēmu.
Izmantojot CyanogenMod, man gandrīz nav bijušas problēmas ar manu Galaxy Mini. Ja vēlaties, instalējiet jebkuru GNU / Linux izplatītāju, kam ir ARM atbalsts, jo Android kā labs Java suteneris apēd akumulatoru un laiku pa laikam avarē.
Es jums saku, ka mana planšetdators neaprij akumulatora akumulatoru, tas man der labi un ka naktī es atstāju filmas lejupielādi, un tas ilgst apmēram divas dienas klusi.
Tad EFI lieta ... Tā ir vienīgā atšķirība starp datoru un Mac, labi, un tā tiek instalēta cietā diska saknē, kad jūs veicat savu hackintosh, un jā, es domāju, ka apaļīgāks es sāku jautāt, kas man ir piemērots planšetdatorā vai televizora atslēgā Es labprāt to nodotu kā NAS, torrent, LDAP un RADIUS serveri hehehehehe
Viena lieta ir droša: Apple neko nav izgudrojis, vienkārši ir uzlicis uz tās skaistas ikonas un teicis saviem lietotājiem, ka TAS ir "intuitīvs" hahahaha, un, ja tā ir taisnība, visas un visas lietas, ko viņi šodien ir prezentējuši kā iepriekš operētājsistēmā iOS 7 tos ir izmantojis daudz agrāk vai nu trešo pušu programmatūra, vai vietējie, jo tie jau vairākus gadus ir bijuši Linux pasaulē.
Kas ir liesmas priekšmets, ir tas, ka ar katru palaišanu ir jāizveido "galvenā piezīme", jo es domāju, ka vispirms vajadzētu būt vienam Linux izplatītājam un galvenokārt vienam guru, kuru visi atbalsta kā aitas, un tas ir kaut kas mēs negribam labi?
Kas attiecas uz Microsoft, tad atšķirība ir tā, ka viņi izstrādā savu tehnoloģiju, un es šaubos, vai viņi to tāpat atdos, kaut ko Apple nevar pateikt, jo viņi ir atvērtā pirmkoda kopienas asinssūcēji, bet, hei, ka tā ir tikai doma, sveicieni.
Lai gan es vēlētos pārlūkot XCode modus operandi un iOS un OSX ietvarus, pateicoties tam, es tur dzirdēju, ka viņi ir pielāgojuši GNU IceCat pārlūku OSX, vienkārši izmantojot GNU / Linux bināros failus un pievienojot dažas atkarības, lai strādāt OSX tā, it kā tā būtu normālākā lieta pasaulē. Tikai tās vides un ietvara programmēšanas dēļ es patiešām vēlētos to izmēģināt (jo saskarne man ir nedaudz mulsinoša, un tastatūra ir krustceles manām rokām).
Jūs neko nepalaid garām.
Pārbaudiet manas atbildes uz yoyo tvītu 😉
Es teicu Mārketings un dizains. Apple vienmēr rūpējas par estētiku un izstrādā DAUDZU. Varbūt daudziem tas nepatīk, bet tā tas ir.
Pirms kaut ko darīt vai kopēt, viņi daudz apiet šo tēmu.
Vismaz linux distros jāsāk veidot youtube video ar izdomātu ekskursiju, lai parādītu OS.
Tā ir ļoti osx kopija, taču ideja ir, lai būtu šādi video
https://www.youtube.com/watch?v=LjCN_sbc1t4
Anibal: Es pilnībā piekrītu jūsu komentāram, un, skatoties šo videoklipu, man rodas vēlme nekavējoties formatēt un instalēt OS Elementary. Tieši par to mārketings ir domāt iespējamā patērētāja mudināšanai iegūt produktu un, ja tas ir arī bezmaksas un bez maksas, kas ir labāks? Es ļoti priecājos izmantot Linux, un dažreiz es uzskatu, ka enerģijas, ko es tērēju tās izplatīšanai, dažreiz nav pietiekama, bet ar šādiem videoklipiem es domāju, ka vairāk nekā draugs, kuram ir problēmas ar datoru, vēlētos izmēģināt šo vai citas alternatīvas savai operētājsistēmai dzīve (ar tām pašām dzīves problēmām). Sveicieni.
precīzi. Tas, ko Apple dara, rada modi un patēriņu ... Daudzas reizes maz kas mainās vai, iespējams, izmaiņas nav tik nepieciešamas, tomēr tās izraisa viņu produktu patēriņu.
Ļoti jauki, bet daudzas reizes OSX stils nav piemērots visiem. Jebkurā gadījumā es jau eju uz priekšu ar savu parasto Elementary + KDE + Cinnamon.
Es atsaucos uz reklāmas video veidu, nevis kopēt osx eh ...
manjaro mierīgi ar apkārtni var izveidot līdzīgu video. Es to saku kā piemēru
Ar video tūri jūs domājat kaut ko līdzīgu šim?
http://www.youtube.com/watch?v=h384z7Ph0gU
pārāk garš, bet jā, kaut kas līdzīgs.
Vai kā šis? xD
http://www.youtube.com/watch?v=UqHppnzlXN4
Tik ļoti ilgi tam ir jābūt kaut kam ātram un uzkrītošam, kas ātri PĀRDOŠANU jums, un tas aizraujoši jūs pērkat / lietojat / izmēģināt.
Personīgi MBP dizains ir HP DV 5000/6000/9000 sērijas melnās tastatūras, svina "plaukstu balsta" un melnā ekrāna kontūras kopija, es to saku tāpēc, ka tajā laikā MBP bija pilnībā vadoša, personīgi Apple kopē visu .
Jā, kopiju, bet tas piešķir visam papildu pieskārienu vai kādu dizainu, mārketingu vai ko citu, tāpēc viņi pārdod un ir savi fani
... cofcof; MacBook tastatūra; cofcof ...
Labi apskatiet abu komandu prezentācijas laiku, un jūs to pamanīsit, un tastatūra, labi, pirmie klēpjdatori ar salas stila taustiņiem, kurus esmu redzējis Sony VAIO.
Es atsaucos nevis uz pašu tastatūras izkārtojumu, bet gan uz Apple firmas tastatūras izkārtojumu.
Nu ... tas ir tāds pats dizains, kāds viņiem vienmēr bijis, vai ne? Vienīgā atšķirība ir tāda, ka ALT un, to, ko Linux sauc par super, apmaina neko citu, es nesaprotu jūsu viedokli.
Galvenā problēma, kas man ir saistīta ar Apple tastatūras izkārtojumu, ir tāda, ka tad, kad vēlaties iegūt atzīmi ar konfigurētu spāņu izkārtojumu Spānijai, vai nu tas neiznāk, vai arī parādās cits īpašs raksturs.
Ar tastatūras izkārtojumu operētājsistēmā Windows un / vai GNU / Linux man iepriekš nav bijusi šāda problēma.
Tur, ja es nepiekrītu jums, compadre, piecas dienas, kad man bija nelaime, ka man bija MBP, vai laiks, kad man tas bija uzstādīts manā lappie ... .. man NAV bijusi šāda problēma, jā, bija reizes, kad es restartēju Ierīce tika nomainīta uz ASV angļu valodu un tika noņemts Spānijas ISO, kuru izmantoju, bet, hei, es joprojām neplānoju to OS atkal izmantot.
Es zinu šo sajūtu, bro.
Atvainojiet, ja attēls neiznāca, bet šķiet, ka komentāri neļauj man ievietot attēlus pat HTML formātā.
Vai kāds zina, kā izveidot kaut ko līdzīgu, izmantojot tikai OpenSource rīkus?
OS X attīstās, pateicoties Linux, ir komentārs, kas atkārtoti tiek runāts specializētajos Linux emuāros, radot daudz nepatikšanas, jo OS X aplausus, kredītus un prestižu uztver. Tā ir dzīve, neviens nezina, pie kā viņš strādā.
Ka neliela pērtiķu grupa aplaudē un uzskata, ka Apple izgudroja riteni, šaujampulveri un uguni, mums nevajadzētu būt daudz nozīmes. Realitāte ir ļoti atšķirīga, un mēs visi to zinām. Ļaujiet viņiem būt laimīgiem savos zelta būros.
Nu, miljons dolāru jautājums ir šāds: kāds GNU / Linux izplatītājs izmantos Apple datu centrus?
Personīgi es nedomāju, ka viņi izmanto Linux, bet gan OpenBSD, jo tas ir viņu "operētājsistēmas" pamatā.
Nu, es paļāvos galvenokārt uz to, ko viņš teica WHOIS. Es nezinu, vai WHOIS ir nepareizs vai nē, bet dažreiz es, iespējams, esmu spēlējis sliktu joku.
PS: Paskatīsimies, vai MarkMonitor piedāvā domēna pakalpojumu mirstīgajiem.
Tas nāk ar netcraft
Netblock īpašnieka IP adrese OS Web serveris Pēdējoreiz redzēts Refresh
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache, 21. gada 2013. oktobris
Akamai Technologies 2.19.237.15 nav zināms Apache, 16. gada 2013. oktobris
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache, 15. gada 2013. oktobris
Akamai Technologies 2.16.237.15 Linux Apache, 14. gada 2013. oktobris
Akamai Technologies 2.19.237.15 nav zināms Apache, 26. gada 2013. augusts
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache, 25. gada 2013. augusts
Akamai Technologies 2.19.237.15 nav zināms Apache, 16. gada 2013. augusts
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache, 15. gada 2013. augusts
Akamai Technologies 2.19.237.15 nav zināms Apache, 30. gada 2013. jūlijs
Tas ir bezmaksas BSD, nevis openBSD XD
Paldies par labojumu 😉
Drīzāk DarwinBSD (FreeBSD atvasinājums, ko izgatavojis Apple).
Netcraft lieta jūs atklāj, kādu DNS pakalpojumu tas izmanto. Domēns, ko tā izmanto, ir Corporate Domains (vai Corporation Service Company), taču tas izmanto Akamai paātrinātāju (to pašu, ko izmanto Facebook, Twitter un citi), lai izvairītos no serveru piesātināšanas un samazinātu DDoS uzbrukuma iespējas.
Pārāk slikti, ka fiziskām personām šie pakalpojumi (Akamai, CSC, MarkMonitor) patiešām ir ierobežoti, un jums vismaz jābūt Televisa tipa korporācijai vai El Comercio baudīt viņu pakalpojumus.
Patiesībā vienīgās interesantās ziņas nav rakstā. Es domāju šos:
http://www.apple.com/osx/advanced-technologies/
Atmiņas saspiešanai ir līdzīgs mērķis kā zram uz linux, taču tas nav tas pats. Ir arī vērts pieminēt, ka daži Gnome izstrādātāji mēģināja klonēt AppNap funkcionalitāti, bet es nezinu, kur tas bija. Kas attiecas uz laika apvienošanu, es nezinu, vai Linux ir kaut kas līdzīgs, tas būs izmeklēšanas jautājums.
Es domāju, ka kaut kas līdzīgs jau ir bijis Windows vairākus gadus, es domāju.
Jauks raksts, sveicieni.
Un ne tikai Apple, vai ir kāds, kurš, tāpat kā es, uzskata, ka Windows 8 "File >> Open Command Prompt" vai "File >> Open Windows Power Shell" ir ļoti līdzīgs tagad ļoti labi pazīstamajam Windows Open Linux darbvirsmas?
Džeje
Manuprāt, šī iespēja šķita patiešām mulsinoša. Līdz šim es to nemaz neesmu varējis labi apgūt (vairāk man patīk strādāt vai nu no konsoles, vai no grafiskā interfeisa, bet ne abiem).
Nu, man tas ir pretēji, man ir diezgan noderīgi ātri izpildīt komandu “šī” no Dolphin un atgriezties pie tā, kā tas bija, un komentārs bija tādā ziņā, ka Windows 8 failu pārlūkam ir ļoti līdzīgi ...
No otras puses, es jums piekrītu, piemēram, ja darbs programmā ir saistīts ar vim un gcc, nav nepieciešams izmantot grafisko vidi, un konsole ir daudz ērtāka (un novērš traucējumus tīmeklī), bez Tomēr, ja man ir jālasa pdf, jāpārlūko vai jāizveido dokuments ... konsole vispār nav ne pietiekama, ne noderīga.
Nu, lieta par GCC un Vim lietošanu ... tieši to es tiešām domāju (lai gan patiesībā es GNU Emacs izmantoju ieraduma dēļ).
Lai vai kā, atrasties tīmeklī vai skatīties filmas, jo acīmredzot es izmantotu grafisko interfeisu.
Tā kā es zinu Linux, man šķiet, ka tas kalpo tikai inovācijai programmatūrā un vidē, kas vēlāk "patentētas" sistēmas uzlabos, popularizēs un piešķirs tām pievilcīgāku izskatu.
Un arī Mac OS un tas, kas mūsdienās pazīstams kā Linux, ir dzimuši no GNU, viņi ir brāļi, kā saka, un Windows ir kā ļaunais brālēns ... tagad, kad es par to domāju, VIŅI IR LIELA ĢIMENE !!!
Kur būtu mans dārgais Android?
Tiesa, daudzas no šīm funkcijām jau ilgu laiku ir bijušas Linux, taču ir kāda detaļa, ko esmu redzējis, ka tās izlaiž: kamēr Linux šīs opcijas parādās izkaisītas 2-3 galddatoros, OS X tās visas ir iekļautas vienā.
KDE ir ļoti labs kwallet un elements, kas glabā paziņojumus par darbībām un norāda neapmeklēto notikumu skaitu. Gnomē tāda nav.
Gnome ir interaktīvi paziņojumi (īpaši noderīgi ziņojumiem, īpaši). Ne KDE, ne Vienotībā šāda iespēja nepastāv.
Ubuntu (Unity) jums ir centralizēti tiešsaistes konti ... arī Gnome, taču tie vispār nedarbojas tāpat kā Ubuntu ar Unity. KDE es nezinu, vai viņiem tas ir vai kā tas darbojas.
Utt. Utt
Šī niecīgā lielā detaļa ir tā, kas mums būtu jāredz, nevis jāsaka: "tā jau šeit pastāvēja", kad patiesībā ir tā, ka visiem galdiem nav viena un tā paša.
Starp citu, atjauninājumi lietotājiem jau tika veikti operētājsistēmā Windows gan 8-> 8.1, gan Windows phone 7-> 8. Es domāju, ka tie, kas tur uzzināja, bija no Apple.
Lielā atšķirība šajā gadījumā ir tā, ka patiesībā tas būtu Linux vājums, ka divās privātajās vai slēgtās OS tām ir tikai viena loga pārvaldnieks, tāpēc izstrādātāji koncentrējas uz vienu pārvaldnieku, savukārt Linux, jo lieta ir atšķirīga.
To sauc par LINUX FRAGMENTATION, un tā ir liela problēma, kāpēc Linux darbvirsmā neizdodas
To sauc par DAŽĀDĪBU un spēju izvēlēties.
Bet 90% izmanto PAMATINSTALĒTU Cik daudzi nemaina fonu?
Tagad INTEL Bay Trail planšetdatoriem būs 100 USD lielisks iznākums Ubuntu vai Suse - vislabākais planšetdatoriem -, jo tas ir divreiz labāks nekā tiem, kuriem ir tāda pati cena - android nevis dalvik dēļ -
Vai modelis nāks klajā ar iepriekš instalētu Ubuntu vai Suse?
Vai pat pārdevējs uzdrošināsies?
Tas, kas nav plauktos, diez vai nonāks plašākā sabiedrībā
Naa, jūs joprojām kļūdāties, lielā Linux problēma, līdz šai dienai joprojām ir liela nezināšana, lielākā daļa cilvēku neizmanto vairāk nekā YouTube un Facebook, galddatori tos neietekmē.
Viņiem abiem ir taisnība, sadrumstalotība ir liela problēma, paku nestandartizācija un tas, uz ko atsaucas Pandev92, būtībā ir planšetdatoru un viedtālruņu lielo panākumu cēlonis, cilvēki internetā dodas tikai pēc sīkumiem, un šīs ierīces ir vienkārši ērti to izdarīt.
Cocolio, nav svarīgi, vai "viņiem" ir viens darbvirsmas vai logu pārvaldnieks, jo tas pats ir arī Linux.
Vai arī jūs domājat, ka Gnome rūpējas par citu darbvirsmas vai logu pārvaldnieku papildus savam? Vai KDE, vai Ubuntu jūsu vienotībā, vai Lefebvre jūsu kanēlī?
Es nesaprotu, kāpēc izstrādātājiem vajadzētu rūpēties par citiem galddatoriem, es domāju to, ka pārējām operētājsistēmām ir viens pārvaldnieks, periods, viss ir izstrādāts šim pārvaldniekam, savukārt Linux izstrādātāji veido paši, Ja tas būtu labi, tas ir, ka ir pārnesamība, lai šīs īpašības būtu pieejamas jebkurā pārvaldniekā, tas ir atšķirīgi.
Vistuvāk grafiskā interfeisa savietojamībai ir QT. Ja būtu patiesa interese uzlabot šo detaļu, nebūtu tik grūti katram izstrādāt darbvirsmas saskarni.
Tikai detaļa: Windows 8.1 ir Windows 8 servisa pakotne (faktiski Windows 8 labojums), nevis būtisks atjauninājums, piemēram, Mavericks. Iekšēji jaunā bloka OS ir daudz mainījusies. No otras puses, es esmu viens no tiem, kas piekrīt, ka ir jāapvieno dažas lietas, kas ir izkaisītas dažādos GNU / Linux galddatoros.
Bet, protams, KDE ir kartes! un ka es esmu VIENOTĪBAS lietotājs. To sauc par marmoru, un tas ir komplekta pērle, tā balstās uz datiem uz OpenStreetMaps, jums jāpatur prātā, ka tā ir Google Earth, taču tai nav nepieciešams 3D paātrinājums.
Hmm, es domāju, ka Marmors bija tikai vietēja lietotne .. Paldies par padomu 😀
Marmorā kartes ir izplūdušas, Emerilons šajā jomā ir labāks, lai gan viņš ir ārkārtīgi vienkāršs.
Ja piemēram http://www.stardock.com/products/?from=nav
Tas pārdod jums lietas Windows, mainīt darbvirsmas motīvu, mainīt ikonas, pievienot mapes skatu, lietas, kas tiek piegādātas bez maksas gandrīz visās vidēs.
Lai gan Windows to nav, tie atrodas gandrīz jebkurā distros vidē. Bet ir jaunums ...
😛
Un vissliktākais ir tas, ka viņi to pasniedz kā jaunāko ...
Nopietni: Juridiski jūs nevarētu patentēt šīs lietas, kas tiek prezentētas Linux, un piedāvāt tām ar nosacījumu, ka viņi kodā izmanto GPL UN ka viņi norāda idejas radītāju? Tādā veidā mēs izvairīsimies no problēmas, ka cilvēki pamet MS / Apple / utt., Uztverot jau izveidota jēdzienu un pasniedzot to kā savu.
Nu ... Diemžēl GNU ir pret patentiem, jūs ejat pret filozofiju, es drīzāk domāju, ka visiem GNU un Linux ir jāiet uz GPL 3 un jautājums ir atrisināts.
Ak vai! Šoreiz šķiet, it kā Mac OS būtu kopējis GNOME, nevis otrādi: B
Es nezinu, ka viņi ir satraukti, ja tas pats GPL ļauj kopēt, uzlabot, izplatīt un modificēt
- «Programmatūru saskaņā ar GPL licenci var izmantot visiem mērķiem (ieskaitot komerciālos nolūkos un pat kā rīku patentētas programmatūras izveidošanai)» - Wikipedia Spanish-
Os X jau ir šī uzlabotā programmatūra, iespējams, viņi ir nokopējuši noteiktas lietas, attiecībā uz kartēm un elenentary maya nav kaut kas jauns OS X.
Man ir laiks izmantot Linux, taču es šiem jautājumiem nepiešķiru nozīmi, jo, neskatoties uz Windows lietošanu, mani neinteresē viņu kustības, jo tad es turpinātu būt viņu vergs.
@ Jēzus Izraēla Peraless Martinezs, vairāk reklāmas no Ubuntu? Canonical ir nepieciešama tikai reklāma, kurā teikts, ka HP un Intel, viņi iesaka Ubuntu būt pārāk komerciālam, ko es ienīstu šajā uzņēmumā / izplatītājā, ir tas, ka tas pat dod kredītu, tā lietotāji uzskata, ka Ubuntu ir Linux vai cienīgs pārstāvis, kad viņi skaidri redz tikai Sudrabu, Sudrabu un Sudrabu, bet ne savus lietotājus, man Ubuntu ir visvairāk puskomerciāla mājas izplatītāja, kas pastāv tik tālu, ka viņiem nav ienācis prātā, ka viņi būtu tik ekskluzīvi kā Apple vai Microsoft savu kodolu no 0, lai tieši konkurētu ar šiem diviem. Acīmredzot tas nebūtu Gnu / Linux.
Cerams, ka "pasaules visprogresīvākā" operētājsistēma īstenos Gnu / linux pasaules labās idejas.
Šķiet, ka es esmu vienīgais, kurš izliek ziņas no OSX. Paldies par žestu atbrīvot šo jauno OS versiju bez maksas. Tā kā viņi domā, ka brīvajā programmatūrā trūkst vairāk publicitātes, es viņiem saku, ka viņi ir kļūdījušies, trūkst STABILITĀTES darbvirsmā. Es vienmēr piekritu Migelam de Icaza. Es izmantoju Debian GNU / linux, un daudzas reizes man ir problēmas ar interneta savienojumu (lēnums), problēmas, kuras citi mani NTFS nodalījumi atpazīst (dažreiz tas tos atklāj bez problēmām). Dažreiz mana darbvirsma avarē (lai gan tas var būt vairāk problēmu ar draiveriem nekā ar KDE). Bet šīs lietas ar mani OSX nenotiek tik bieži. Un, visbeidzot, to saka kāds, kurš izmanto vairākas platformas. Es izmantoju OSX, Linux un win8 xD (un es nonāku Hurdā).
Vismaz šos "jaunumus" nevar patentēt ...
Tā arī ir. Empātijas paziņojumi Gnome Shell ir lieliski. tas reaģē, neatverot logu, un netraucē veicamās darbības
Vai tam nav domāta arī bezmaksas programmatūra? Lai to ņemtu, modificētu un pārdotu, ja vēlamies? Kāpēc tik daudz skaudības?
0 brīvība: brīvība izmantot programmu jebkuram mērķim.
1. brīvība: brīvība izpētīt programmas darbību un pielāgot to savām vajadzībām. Piekļuve avota kodam ir tā priekšnoteikums.
2. brīvība: brīvība izplatīt kopijas, tādējādi palīdzot savam kaimiņam.
3. brīvība: brīvība uzlabot programmu un publiskot uzlabojumus citiem, lai visa sabiedrība gūtu labumu. Piekļuve avota kodam ir priekšnoteikums tam.
vai šīs modifikācijas atbilst tam visam?
Es devos atjaunināt serveri uz Mavericks (MAC mini, 8 Gb RAM, 2HDDx1Tb ...), lai atgūtu pienācīgu SMB atbalstu, jo Lion un Mountain Lion bija Apple savs SMBx, jo licencēšanas problēmu dēļ viņi nevarēja izmantot kopējo un labi, pirmais, ko man teica atjauninājums, ir tas, ka Mavericks ir saderīgs tikai ar Server3, un, ja es turpinātu atjaunināt, es vispirms darītu to, ka es izbeigšu manās Server2 lietojumprogrammas ... Puagh! Jebkurā gadījumā, tagad es atjauninu darbstaciju, tad es jums pastāstīšu, kā gāja ...
O_O Lai gan tas mani īsti nepārsteidz ar faktu, ka es neticu, ka servera problēma ir Apple prioritāte .. Vai arī es kļūdos?
Bet Apple jau sen ir pabeidzis savu serveru līniju, un tāds dators kā šis serveris man šķiet neloģisks.
Cik dumjš ir tas, ka OS X serverim ir labākas opcijas Linux vai xBSD, bet hey ir tikai komentārs.