Tanglu: dystrybucja oparta na Debianie

Co powiesz na to, jak mówi tytuł, Tanglu to nowa dystrybucja, która będzie oparta na Testowanie Debiana, i jest przeznaczony dla użytkownika końcowego, z wydaniem / aktualizacją półroczną.

¿Tanglu przychodzi wypełnić niszę, którą opuścił Ubuntu? Może. Celem Tanglu polega na oferowaniu „innej dystrybucji”, która jest łatwa dla użytkownika końcowego i można się zastanawiać, dlaczego nie przyczynić się bezpośrednio do tego Debian?

W oficjalne ogłoszenie wyjaśniają to bardzo jasno. Z Tanglu rzeczy można zrobić Debian nie, na przykład zawiera zastrzeżone oprogramowanie układowe. Ponadto, jak nam mówią, możemy się cieszyć Gnom o KDE (pierwsze środowisko graficzne, którego będą używać) prawie czyste, ponieważ nie będą dodawać niepotrzebnych modyfikacji.

Na temat biurek, Tanglu obejmie wszystkie dostępne w Debian. Na razie zaczną, jak już powiedziałem KDE, ale stopniowo, a zwłaszcza jeśli społeczność pomoże, możesz cieszyć się innymi smakami Gnom o Xfce.

Tanglu będzie projektem otwartym, kierowanym przez społeczność. Na początku każdego cyklu ludzie mogą zasugerować cele wydania, które chcą wdrożyć (podobnie jak w Fedorze, ale bez FESCO). Propozycje te są dyskutowane publicznie i odrzucane w przypadku poważnych problemów technicznych. W przypadku braku konsensusu w sprawie konkretnego wniosku przeprowadza się głosowanie. Propozycja może zostać przyjęta bezwzględną większością głosów. Jeśli tak się nie stanie, propozycja jest odkładana do następnej wersji, w której ludzie mogą ponownie na nią głosować. Jeśli nikt nie chce, żeby to działało, jest odrzucane. Ogólnie rzecz biorąc, decyzje podjęte przez Debiana są nadrzędne i należy ich przestrzegać.

Co myślisz?


Zostaw swój komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

  1. Odpowiedzialny za dane: Miguel Ángel Gatón
  2. Cel danych: kontrola spamu, zarządzanie komentarzami.
  3. Legitymacja: Twoja zgoda
  4. Przekazywanie danych: Dane nie będą przekazywane stronom trzecim, z wyjątkiem obowiązku prawnego.
  5. Przechowywanie danych: baza danych hostowana przez Occentus Networks (UE)
  6. Prawa: w dowolnym momencie możesz ograniczyć, odzyskać i usunąć swoje dane.

  1.   Amiel powiedział

    Podoba mi się ten pomysł, już ponownie zaczęliśmy objawy zapalenia wersji i jeśli jest to dystrybucja oparta na Debianie, cóż, podoba mi się ... Już wyglądam na "zaplątanego" z tymi nowymi i wyglądam, jak bogaty, jest dostępny z KDE, więc Poczuję się jak w domu. Odtąd, aż wyjdzie i ktoś go pobierze, cóż, idę na oficjalną stronę, aby odświeżyć się.

  2.   dah65 powiedział

    Zaproponowano kilka modeli, z których jeden upodobniłby go do czakry (pół-tocząca się):

    1- Podstawowy rdzeń programów (jądro, gcc ...), który byłby aktualizowany tylko kilka razy w roku.
    2- Zestaw bardziej mobilnych komponentów (python, ruby ​​itp.)
    3- Końcowe aplikacje, które, ponieważ wiele z nich zostało już opublikowanych z dużą stabilnością (Firefox, LibreOffice, KDE, itp.), Zostaną włączone niemal natychmiast.

    1.    pełen życia powiedział

      Dokładny. Właściwie teraz jestem na IRC i oglądam kilka bardzo interesujących przemówień, takich jak ta:

      leszek: cześć, czy usuwasz wszystkie łatki? A ile potrzebujesz, aby zmienić opakowanie na Neptuna? (Jestem kubuntu-dev)
      yofel: nie, nie usuwamy wszystkich poprawek. Tylko kilka poprawek specyficznych dla kubuntu, tak jak w kde-workspace, gdzie tekst kdmrc został zmieniony na «Witamy w Kubuntu», a także kilka innych, takich jak łatki na stronę główną
      o tak, to będzie wymagało zmiany ofc.
      Więc inaczej działa w większości bez zmian?
      yofel: i oczywiście poprawki językowe
      ponieważ kubuntu używa pakietów językowych *, a debian prawie pakuje wszystkie rzeczy specyficzne dla języka kde w kde-l10n- *
      w przeciwnym razie działa dobrze

      W zasadzie nie zabijają się, pracując. Biorą na przykład to, co już jest zrobione z Kubuntu, modyfikują to, czego potrzebują, zabierają to, czego nie chcą i dostosowują to do testów Debiana. Ponadto powiedzieli mi:

      elav: jeśli masz na myśli neptune, jest on oparty na bieżących testach (wheezy) z naszymi własnymi repozytoriami, w których pakujemy kde (głównie z pakietów źródłowych kubuntu, z niektórymi usuniętymi) i naszym własnym repozytorium z kilkoma zaktualizowanymi aplikacjami i naszymi własnymi pakietami (grafika, domyślne konfiguracje i tak dalej) .. + mamy własne jądro zbudowane przez jednego z naszych programistów

      ????

  3.   pełen życia powiedział

    Minęło bardzo dużo czasu, odkąd byłem podekscytowany takimi wiadomościami.

    Tanglu byłby dla mnie idealną dystrybucją, ponieważ używałbym Debiana i gdybym nie źle zrozumiał oficjalne ogłoszenie, nie musiałbym czekać na każde zamrożenie, aby uzyskać najnowsze pakiety (o ile są one użyteczne).

    Fakt, że pochodzi z KDE, jest dla mnie plusem. A fakt, że jego deweloper ma bezpośredni wkład w Debiana, daje mi pewność, że mogę go przyjąć jako główną dystrybucję.

    Miejmy nadzieję, że projekt nie umrze .. Po prostu mówię: Słabe LMDE i SolydX, jeśli to się zmaterializuje hahaha

    1.    elendilnarsil powiedział

      Być może to moja okazja do współpracy przy projekcie. Z całych sił starałem się współpracować z ChakraProject, ale nigdy nie dali mi piłki (jak mówimy w Kostaryce). Mimo to jestem wiernym użytkownikiem Chakry, ponieważ wydaje mi się, że jest to najlepsza dystrybucja KDE, jaka istnieje. Jak większość tutaj, gdyby było to wydanie kroczące, byłoby idealnie.

      1.    msx powiedział

        Jaka była twoja współpraca?

  4.   fertedemy powiedział

    Gdyby zrobili z tego model Rolling Release, byłby idealnym zamiennikiem LMDE.

    W każdym razie Ubuntu zaczyna rosnąć w krasnoludach i do pewnego stopnia jestem zadowolony. Kwestia MIR naprawdę mnie rozpaliła.

    I cóż, niezależnie od Ubuntu, istnienie dystrybucji opartej na testach (czyli niesamowicie stabilnej) było czymś, na co z pewnością wiele osób czekało od dawna. Teraz pozostaje go wesprzeć i zobaczyć, jak otwiera przestrzeń 😀

    Pozdrowienia.

    1.    Anibal powiedział

      Adiero… uruchamiaj progresywne aktualizacje bez konieczności pobierania nowej pełnej wersji

    2.    diazepam powiedział

      „Gdyby stworzyli model z ruchomą wersją, byłby idealnym zamiennikiem dla LMDE”.

      Amen

  5.   Frank Davila powiedział

    Cóż, zobaczmy, jak wygląda pulpit i że nie ma tak wielu błędów.

  6.   barona Ashlera powiedział

    To dobra wiadomość, dystrybucja wywodząca się z Debiana + KDE 😮 w celu opuszczenia dystrybucji pochodzących z Ubuntu Great 😀

  7.   pełen życia powiedział

    I będzie mieć własne centrum oprogramowania… Apper czy Muon? To się okaże 😀

    1.    Ciemny fiolet powiedział

      Muon Discover byłby miły.

      Ta dystrybucja musi być wydaniem kroczącym i dbać o szczegóły (takie jak brakujące tłumaczenia w menu, okna Kdesudo ...). Jeśli nie, zobaczmy, jakie zachęty dają do zmiany mojego Kubuntu ...

  8.   aglezabad powiedział

    To duży krok dla tych z Was, którzy zaczynają przygodę z Linuksem i mają „szacunek” dla Debiana jako dystrybucji. Będę śledził jego rozwój, ponieważ może z tego wyniknąć coś bardzo dobrego.

  9.   Rayonant powiedział

    Będzie to również dystrybucja oparta na Debianie, ale będzie używać Systemd!. Będę świadomy wiadomości.

  10.   diazepam powiedział

    Zobacz, czy rozumiem równanie

    Tanglu = Debian - hyperstability + firmware = Ubuntu - Canonical

    Brakuje czegoś innego?

    1.    diazepam powiedział

      Korekta

      Tanglu = Debian - hiperstabilność + oprogramowanie układowe = Ubuntu - Apple

      1.    pełen życia powiedział

        To równanie mi nie dzwoni… co więcej, daje mi błąd… nie sądzę, żeby prowadziło do takiego wyniku, jaki proponujesz 😛

        1.    diazepam powiedział

          Osobiście postrzegam to jako kolejne ubuntu bez bycia ubuntu lub jako LMDE bez żadnego toczenia.

      2.    barona Ashlera powiedział

        Cóż, mam nadzieję, że tak nie jest 😉

      3.    lawliet @ debian powiedział

        Ponieważ opiera się na testach Debiana, nie możesz odjąć hiperstabilności.
        Tanglu = Testowanie Debiana + x + zastrzeżone oprogramowanie układowe = Ubuntu - Apple + Stabilność
        Gdzie x jest dotknięciem dystrybucji, nie wiem, czy naprawia błędy, czy edytuje oprogramowanie.

  11.   Garbage_Killer powiedział

    brzmi zbyt interesująco, aby mogło być prawdziwe.

  12.   Tammuz powiedział

    kolejna strata czasu, która donikąd nie zajdzie, przepraszam, że jestem tak prymitywna, ale to moja opinia

    1.    Oberosta powiedział

      Nie jesteś jedynym, który tak myśli.

      Pamiętam wszystko, co kilka miesięcy temu zostało powiedziane o SolusOs i że wszyscy będą go używać na zawsze i bla bla bla… .. a niewielu to pamięta, a tym bardziej nie używa.

      Ci, którzy tak bardzo ją chwalili, to ci, którzy teraz głoszą o Manjaro.

      1.    arangoiti powiedział

        Uyyyyyyyyyy Yoyo, myślę, że to dla ciebie.

        W każdym razie myślę, że może być dobrze, będziemy musieli zobaczyć, co się stanie, będę ostrożny. A tak przy okazji, skoro go nazwiesz, Manjaro to świetna dystrybucja, ale nie zapomnij o Cinnarch, który jest hiszpańskim projektem na szczycie.

        Pozdrowienia.

    2.    Krim powiedział

      Dodaj i kontynuuj marnowanie talentów tworzących rozwidlenia innych dystrybucji.

      Zamiast połączyć siły i skoncentrować je na kilku dystrybucjach matek, poświęcają się temu.

      1.    blond powiedział

        W FAQ wyjaśniają, że jeśli zamierzają współpracować z Debianem, w rzeczywistości projekt został rozpoczęty przez deweloperów tej dystrybucji. Dzieje się tak, że są rzeczy, których nie można zrobić z Debianem, takie jak dostępność zastrzeżonego oprogramowania układowego z instalatora lub unikanie zawieszania się.
        Ludzie zawsze mają swoje powody do rozpoczęcia jakiegokolwiek projektu, w wielu przypadkach są one całkowicie słuszne, w innych nie. Prawda jest taka, że ​​zanim zakwestionujesz te powody, musisz je poznać.

  13.   rla powiedział

    Bardziej mnie to interesuje:

    http://cut.debian.net/

    Jest zgodny z tym, czego chcę, Debian-rolling-testing-stable.

  14.   lawliet @ debian powiedział

    Brzmi to bardzo interesująco, ale przy tak wielu dystrybucjach nie jest możliwe, aby ktoś zrobił już coś podobnego, a także wiesz, że w przypadku Debiana używasz legendarnej dystrybucji.

    1.    pełen życia powiedział

      Chodzi o to, że Tanglu, jeśli idea oficjalnego ogłoszenia zostanie utrzymana, nie przestanie być Debianem. Będzie to testowanie Debiana, ale bez zawieszania się. Zabawne jest to, że w społeczności G +, wśród nielicznych, którymi teraz jesteśmy, są:

      Daniela Nicolettiego »Założyciel La Comunidad i członek KDE
      Philip Muškovac »Deweloper Kubuntu

      Coś mi mówi, że Tanglu będzie doskonałą dystrybucją ProKDE. I nie, nikt nie zrobił czegoś podobnego do tego, co ci faceci z Tanglu chcą zrobić. Wszystkie dystrybucje oparte na Debianie i skoncentrowane na użytkowniku końcowym zależą od cyklu wydawniczego i pakietów, które pojawią się w testowaniu .. Jeśli testowanie zawiesza się, SolusOS, LMDE i reszta, zawiesza się .. Właśnie tego Tanglu nie chce ..

      1.    diazepam powiedział

        Przypominam, że Solusos 2 nie będzie oparty na Debianie

  15.   cooper15 powiedział

    Cóż, jeśli chodzi o to, że wcale nie jest źle, postawiłem na przykład Crunchbang, że chociaż nie używam go jako takiego, za każdym razem, gdy instaluję debian + openbox, korzystam z jego repozytoriów, więc byłbym szczęśliwy, gdyby przyszłość Mogę używać KDE do końca w debianie dzięki tej dystrybucji.

  16.   Alf powiedział

    Patrząc na zakres dystrybucji, czy Solusos nie był już debianem skoncentrowanym na użytkowniku końcowym?
    chociaż solusos opiera się na debianie stabilnym i tanglu w testowaniu, czy koncepcja nie jest taka sama? To tylko wątpliwość.

    1.    pełen życia powiedział

      To wcale nie jest to samo ... Wyjaśniłem to w komentarzu powyżej 😀

  17.   sc powiedział

    Jeśli nie ma innowacji, jest to kolejna ze stosu.

  18.   Pan Linux powiedział

    Miejmy nadzieję, że ta dystrybucja, jeśli ma szczęśliwe zakończenie, a jeśli nie, dzieje się to samo, co zawsze, każda osoba wyjeżdża ponownie do preferowanej dystrybucji.

  19.   Josefrito powiedział

    Nie wiem ... chodzi o to, że Debian działa dla mnie na śmierć ... i nie będąc toporem, nie pamiętam żadnego problemu z instalacją ... z Ubuntu tak, wiele problemów ... bardzo często ... straszne, cóż, to było przed jednością, może teraz się poprawiły. Kolejna dystrybucja oparta na Debianie. Zobacz, czy się rozwija, może zachęciła mnie do wypróbowania.

  20.   Ruffus powiedział

    Gdybym dobrze zrozumiał tę notatkę, to Tanglu byłby tym, czym Mint jest dla Ubuntu, prawda? Innymi słowy: Debian dla leniwych. Ale czy SolusOS nie istnieje już dla tego typu użytkowników? Nie widzę sensu projektu, jeśli weźmiemy pod uwagę następujące kwestie: 1) Debian będzie się nieznacznie różnicował lub nic, 2) opinia publiczna, do której Debian jest kierowany, nie jest zainteresowana typem dystrybucji, którą dają ci wszystko na srebrnym talerzu więcej Charakteryzuje się chęcią posiadania większej kontroli nad systemem, 3) publiczność, do której można skierować projekt, korzysta już z Ubuntu, Mint, być może SolusOS lub innej losowej dystrybucji opartej na Debianie lub prawdopodobnie niedawno przeniosła się do takiego Manjaro lub Arch i 4) instalacja i strojenie Debiana to najłatwiejsza rzecz na świecie. Po prostu dodaj niewolne repozytoria i zainstaluj niezbędne pakiety. Sytuacja podobna do tej, z którą masz do czynienia w nowo zainstalowanej Fedorze. W związku z powyższym nie mogę znaleźć żadnej zachęty, aby go przetestować, polecić lub zainstalować.

    1.    f3niX powiedział

      Masz absolutną rację, ale każdy chce umieścić swój smak linuxa i każdy to robi.

    2.    Tammuz powiedział

      efektywnie

    3.    st0rmt4il powiedział

      +1

      Zgadzam się z Tobą ;)!

    4.    Sieg84 powiedział

      inny .deb więcej

    5.    Kennatj powiedział

      SolusOS bardziej koncentruje się na daniu ci gnoma 3, jakby to był gnom 2, a teraz idą do Pisi

      1.    miguel powiedział

        ale tylko system operacyjny będzie miał pulpit Consort, który można zainstalować na Debianie, aby mieć klasyczne środowisko

    6.    listonosz powiedział

      Wierzę, że (interpretując to, co autor „oświadczenia, o którym myślałem, że nigdy nie wydam”) jest tym, czym Ubuntu „było” na początku. Z powodów, o których wiemy, że złapali nas wszystkich, zanim zaczęli dostosowywać gnome, co moim zdaniem nie jest konieczne, ponieważ kde obejmuje prawie wszystko.

  21.   rock and roll powiedział

    Myślę, że Ruffus- zrozumiał wiele z tego, co mówi. Poza tym, poza szczegółami trybu aktualizacji, Tanglu nie byłby niczym więcej niż testowaniem Debiana z KDE, dla którego warto po prostu zainstalować Debian testing i KDE; a jeśli ma szukać dystrybucji, która już to robi i zawiera własnościowe sterowniki, to da się to zrobić tak jak przed chwilą: poszedłem do Distrowatch, szukałem wskazanymi filtrami i trafiłem na dystrybucje takie jak KANOTIX i Epidemic GNU / Linux, które są testami Debiana + KDE. Dlatego nie widzę, co jest naprawdę nowego w propozycji Tanglu.
    Mówię to, aby odwrócić sprawę, nic więcej, ponieważ w ogóle nie lubię pojawiania się nowych dystrybucji, mimo że zawsze wolę korzystać z Mother of Lamb Distro.

  22.   tygrys powiedział

    To nie wygląda na kolejny LMDE, ale z KDE? Kiedy płyta główna Debiana zostanie zamrożona, czy wyślesz paczkę z aktualizacjami? ... Jeśli nowa wersja jest dostępna co sześć miesięcy, jaka jest różnica w porównaniu z pakietami LMDE?

  23.   oai027 powiedział

    Propozycja jest podekscytowana !!, ale z KDE mój pulpit przy łóżku. Zobaczmy z biegiem czasu, jaką przybiera formę lub przestaje przybierać, z drugiej strony, że inne dystrybucje nie mogły osiągnąć tego, czego chciały, nie unieważnia to Tanglu automatycznie, prawda? Zobaczymy, zobaczymy, wtedy będziemy wiedzieć!

  24.   miguel powiedział

    w tym momencie lepiej jest bezpośrednio użyć debiana

    1.    pełen życia powiedział

      Ok ... A co jeśli chcesz na przykład teraz zainstalować KDE 4.10? Wiem, kompilacja jest rozwiązaniem, czy się mylę? 😛

      1.    listonosz powiedział

        Czy wiesz, na czym ta nazwa się opiera? Czy to akronim? T (esting) ANGL (linux) U (ser)?
        Szukałem i nic ...

        1.    pełen życia powiedział

          Cóż, nie mam pojęcia .. Muszę zapytać .. To prawda, że ​​nie jest zbyt piękny ..

        2.    pełen życia powiedział

          Oto, co lider projektu powiedział mi na IRC:

          19:56:02 elav: Hej ximion » http://desdelinux.net/ftp/Tanglu_Desktop.jpg 🙂
          19:58:54 ximion: woah, to wygląda świetnie!
          19:59:10 ximion: Nadal potrzebuję potwierdzenia od Debiana, że ​​możemy używać tego logo…
          19:59:42 ximion: (zawiera zmienioną wersję zawirowań Debiana i nie jestem pewien, czy to narusza znak towarowy Debiana. Myślę, że nie, ale lepiej uważaj na to)
          20:00:22 elav: Myślę, że nie ... ale uważaj na to 🙂
          20:00:45 elav: Podoba mi się to logo
          20:01:23 ximion: gdyby to naruszyło znak towarowy, moglibyśmy po prostu zmienić zawijasy, aby wyglądały nieco inaczej - połączenie z Debianem byłoby wtedy nadal widoczne (przy użyciu zawirowania), ale nie byłby to Debian logo
          20:01:37 ximion: dantti_laptop: niektórzy ludzie nie lubią nazwy Tanglu 😀
          20:02:08 A propos, to znaczy Tanglu?
          20:03:29 ximion: nic ^^
          20:03:44 ximion: mieliśmy niesamowicie męczący proces wyszukiwania nazw
          20:04:17 ximion: chcieliśmy mieć nazwę, która a) nie byłaby generyczna b) nie była używana przez nikogo dla domen .org i .net c) ładnie brzmiała w języku angielskim, niemieckim i brazylijskim
          20:04:32 ximion: znalezienie Tanglu zajęło niewiarygodnie dużo czasu
          20:04:52 ximion: teraz uważamy, że jest to połączenie brazylijskiej mandarynki i niemieckiego Iglu 😛
          20:06:19 ximion: Niedawno dowiedziałem się, że tak nazywa się jakieś miasto lub prowincja w Chinach… 😛

          Innymi słowy, szukali nazwy, która nie jest nazwą rodzajową, która nie jest używana przez nikogo innego i która brzmiała dobrze w języku angielskim, niemieckim i portugalskim.

          1.    listonosz powiedział

            dzięki za zawsze odpowiadanie!
            Zapisałem się na listę, aby szpiegować i jeśli mogę współpracować, ale jeszcze nie wchodzę do IRC.
            pozdrowienia

  25.   Darko powiedział

    To dla mnie dobry pomysł, ale myślę, że jest już zbyt wiele i bardzo dobrych dystrybucji. To jeszcze jedna rzecz, która wyjdzie społeczności, aby ją wypróbować i zacząć rozmawiać, aby zobaczyć, jak to idzie. Mogą to lubić, jak mogą tego nienawidzić. Jak się okaże, będzie najlepiej, ale jak ktoś powiedział w komentarzu powyżej, po przetestowaniu wrócą do swojej oryginalnej dystrybucji. Może do czegoś dojdzie, może nie.

  26.   tygrys powiedział

    Nie widzę wiadomości, jest to dystrybucja oparta na innych dystrybucjach. Gdzie są wiadomości? Nowością byłaby dystrybucja zaczynająca się od zera. Reszta dotyczy łatania Debiana.
    Po LMDE i SolusOS pojawia się Tanglu. Życzę powodzenia, ale trzymam się Debiana.

  27.   msx powiedział

    Ugh, w końcu pojawi się Debian, który nie śmierdzi 😛

    Jeśli doświadczenie OOTB obejmuje rozpoznawanie urządzeń peryferyjnych w locie, automatyczne wykrywanie hybrydowych systemów wideo oraz możliwość zainstalowania Steam i Desura wśród innych programów komercyjnych, z pewnością będzie to wielki cel… oczywiście dla ñoños deianeros.

    Od dawna nie używałem aptosidu - stabilny Sid i RR - ale ta dystrybucja zapowiada się znacznie więcej.

    Nie mam wątpliwości, że Tanglu da radę, mimo że jest Debianem>: D

    1.    ćwiczenia z programowania powiedział

      Mój dziadek już to powiedział, maniak Debianity jest lepszy niż arogancki, wszechwiedzący ...

      Pozdrowienia.

      ćwiczenia z programowania

  28.   itachi powiedział

    buaghhh, nie znoszę dystrybucji pochodnych, to tylko łatki, tworzą dystrybucje od zera, a jeśli nie współpracują z istniejącymi, reszta to strata czasu… ..

  29.   merlin the debianite powiedział

    Jeśli nie jest to wydanie ciągłe, wolę kontynuować testowanie Debiana.

    lub przynajmniej comiesięczne lub dwumiesięczne aktualizacje.

    W każdym razie miejmy nadzieję, że będzie to owocne, ale to nie tyle brak innowacji, co raczej nie jest to wydanie kroczące, gdyby było RR, jestem pewien, że nawet użytkownicy fedory, suse i inni chcieliby przynajmniej wypróbuj dystrybucję.

  30.   konandoel powiedział

    Bardzo mi się to podoba, ponieważ mam zamiar zaktualizować sprzęt mojego komputera stacjonarnego, zamierzam usunąć sabayon i myślałem o umieszczeniu arch kde, ale wydaje mi się, że poczekam i wstawię tanglu ...

  31.   jozean powiedział

    Prawda jest taka, że ​​nie widzę zbytniego sensu. Wydaje się, że jest to kolejny osobisty projekt, bardzo godny pochwały, ale tak pozostanie.
    W końcu wszyscy wracamy do suse, fedory, debian, sabayon itp. Mamy co najwyżej partycję przeznaczoną do testowania i jeśli coś nas zaskoczy, pozostanie do następnego wydania, które otrzyma wystarczające wsparcie z odwiedzanych blogów.
    Osobiście wolę suse dla kde i debian z openbox.
    Szkoda łuku, nie wiem, czy to ja, czy mój zespół, ale nie mogę sprawić, by działało przyzwoicie. Co zrobimy?

  32.   John powiedział

    tanglu, fiasko, nic nowego, więcej tego samego, totalne rozczarowanie, zostanę przy Debianie 7 i na pewno debian 8 pomimo systemd.