Co zawiera nowa wersja?
* Apache 2.2.22 * Asterisk 1.8.13.1 * GIMP 2.8.2 * GNOME 3.4 * GCC 4.7.2 * Icedove 10 * Iceweasel 10 * KDE 4.8.4 * Kernel kFreeBSD 8.3 i 9.0 * LibreOffice 3.5.4 * Linux 3.2 * MySQL 5.5.30 * Nagios 3.4.1 * OpenJDK 6b27 i 7u3 * Perl 5.14.2 * PHP 5.4.4 * PostgreSQL 9.1 * Python 2.7.3 i 3.2.3 * Samba 3.6.6 * Tomcat 6.0.35 i 7.0.28 * Xen Hypervisor 4.1.4 * Xfce 4.8 * X.Org 7.7
A do tego dochodzi: obsługa multiarch, obsługa UEFI (nie dla bezpiecznego rozruchu), instalacja z oprogramowaniem głosowym dla niedowidzących, ffmpeg zastąpione przez libav-tools, wheezy-backports przeniesione do repozytoriów debiana, w tym OpenStack. Na końcu nie będzie wersji na HURD z tego, co widziałem.
Ogłoszenie: http://www.debian.org/News/2013/20130504
Pliki do pobrania: http://cdimage.debian.org/cdimage/release/
Powtarzając wiadomości, zamieściłem je tutaj na moim blogu kilka minut temu.
http://mundillolinux.blogspot.com/2013/05/disponible-para-su-descarga-debian-7.html
Pozdrowienia!
Twoja opinia byłaby bardziej „zrozumiała”, gdybyś nie zrobił tego w systemie Windows 😛
Zrobiłoby znacznie więcej „echa”.
Co za przestarzałe oprogramowanie, myślę, że cena zapłacona za stabilność jest bardzo wysoka, chyba że mówimy o serwerach lub czymś w tym rodzaju, ale aby zainstalować to na zwykłym i aktualnym komputerze, no może dla kogoś, kto potrzebuje komputera z którym można być pewnym nie rozłączasz się, pokazując projekt międzynarodowej firmie haha. Aby posmakować kolorów
Ale nic, czego nie można rozwiązać, przechodząc do testów (co nieco tłumi wiek paczek) A propos, czy XFCE 4.10 jest w testach?
A najbardziej odważni spróbują niestabilnego lub eksperymentalnego !!!
Lepiej zainstalować ArchLinux ...
xfce 4.10 jest w fazie eksperymentalnej, ale kompilując go z gita, możesz zainstalować go w testing
Dzięki za informację kolego. Myślę o przejściu na XFCE z Debianem.
Możesz również użyć mate (fork of gnome2), którego nie ma w repozytoriach, ale nie jest to również trudne do zainstalowania
Zrobiłem to 2 lata temu i jestem bardzo zadowolony.
jak przejść do testów
wyedytuj sources.list i zmień wheezy na testing. Chociaż teraz musisz być ostrożny, ponieważ pakiety sid już wchodzą
Ale jeśli nie użyję pakietów sid, nie będzie problemu, prawda? chociaż go zaktualizowałem
Za tydzień lub dwa będzie test.
Zdarza się też, że wiele aplikacji wymaga bardzo nowego i słabo przetestowanego oprogramowania. Na przykład, aby zainstalować KDE 4.9.x lub 4.10.x na wheezy, musiałbym zaktualizować kilka zależności, które nie są tak stabilne. Innym bardziej dramatycznym przykładem jest Gnome 3.8, teraz zależy on od systemd, więc nie działałby na dystrybucjach, które nie używają tego Lennart-Ware. Nie wiem, jak zrobiliby w Ubuntu Gnome PPA, przypuszczam, że nie aktualizuję modułów zależnych od systemd lub z jakimś obejściem.
Nie sądzę, że zależą od systemd, ponieważ w Ubuntu tak jest i nadal używa upstart ...
Jak powiedziałem, Ubuntu używa Gnome 3.6, 3.8 będzie w ppa. Chociaż Ubuntu używa upstartu, istnieje obejście polegające na uruchomieniu systemd jako użytkownik, ponieważ żadna z funkcji używanych przez Gnome nie wymaga na razie uprawnień roota.
W każdym razie systemd został zaproponowany jako zależność zewnętrzna już nawet dla Gnome 3.2:
https://mail.gnome.org/archives/desktop-devel-list/2011-May/msg00427.html
Ostatecznie nie pamiętam, co się wydarzyło w tym wydaniu, może było to opcjonalne, ale dziś jest używane i nie jest możliwe skompilowanie Gnome 3.8 bez systemd.
Ten artykuł opisuje zamieszanie w tej sprawie:
https://lwn.net/Articles/520892/
Dlaczego potrzebujesz bardziej aktualnego oprogramowania? Jakaś szczególna funkcja?
Dobre wieści. W końcu moje oczekiwanie dobiegło końca i czas czakry na moim laptopie dobiega końca.
Cóż, nie zmieniłbym czakry na Debiana
Cóż, jestem trochę zmęczony pewnymi problemami, które ostatnio mam z Chakrą i które nie zostały rozwiązane. Poza tym programiści są bardzo zajęci, więc problemy, o których wspomniałem na forach Chakra Project, nie zostały rozwiązane (odkąd je opublikowałem dawno temu). A w sieci nic nie znalazłem. Przyznaję, że w Debianie czasami najbardziej eksperci nie są mili (z wyjątkiem Elava, KZKG i innych tutaj), ale zwykle łatwiej jest znaleźć rozwiązanie dzięki szybkiemu wyszukiwaniu.
Cóż, przejście od wydania kroczącego do debiana będzie bardzo różne, przypuszczam, że wystarczy do testowania debiana.
W Google + jest bardzo aktywna strona, która udziela pomocy na temat Czakry
https://plus.google.com/u/0/communities/109468663066846662247
Innym powodem opuszczenia Chakry jest to, że planuję usunąć Windows z mojego laptopa i potrzebuję dystrybucji tak stabilnej i wszechstronnej, aby spełniała moje potrzeby, i myślę, że Debian jest nie do pobicia.
Ahahaha, chciałem również usunąć partycję z Windows 7 i usunąć moje openSUSE, które faktycznie działało bez problemów w Debianie z Xfce (:
Ale czy ludzie, którzy instalują Debiana, używają go razem z oprogramowaniem?
Myślę, że dystrybucja do użytku na komputerze domowym musi zachowywać równowagę między nowym oprogramowaniem a stabilnością, czego Debian nie zapewnia.
Więc wyjaśnij mi, dlaczego używasz Debiana? Po co go używać zamiast innej dystrybucji? Czy stabilność Debiana jest tak potrzebna w zamian za takie stare pakiety?
Doceniam odpowiedzi.
Używam Debiana Testing. daje mi idealną równowagę między stabilnością a nowym oprogramowaniem. Jest to gałąź zalecana dla zwykłego użytkownika. Stabilna gałąź jest przeznaczona dla bardzo konserwatywnych użytkowników i serwerów. A niestabilne jest dla użytkowników, którzy się nie boją.
Po prostu wytnij to, że większość użytkowników Windowsa, do niedawna używali Windows XP ... 10 lat temu, i nie jest to pierwszy raz, kiedy widzę użytkowników z MS Office 2003, vlc 1.1, gimp 2.6 i takimi rzeczami xd, więc mam oprogramowanie rok temu, nie widzę tego szalonego xd
Nie widziałem tego w ten sposób, masz rację. Jak powiedzieli powyżej, równowaga, o której subiektywnie mówiłem, dotyczy testowania Debiana, ale jeśli chcesz czegoś, o czym wiadomo, że zadziała dobrze, to jest to stabilny debian.
A jeśli spojrzę na to z tego punktu widzenia, Windows 7 (czyli z 2009 roku) jest znacznie starszy niż ta wersja debiana.
Wiele moich wątpliwości dotyczących debiana zostało rozwiązanych dzięki temu postowi, głównie w komentarzach !!
Zapominasz o tylnych portach 😉
Witaj @unodetantos, czy mógłbyś lepiej wyjaśnić, czym są backporty?
ken
Wyjaśnione w prosty sposób, są to aplikacje w bardziej zaktualizowanej wersji niż w wydanej stabilnej wersji. Obecnie backporty z Squeeze mają oficjalne wsparcie bezpieczeństwa ze strony zespołu Debiana.
Więcej informacji w http://backports.debian.org/
@edo Dlaczego nie pójdziesz do …… Nie lubię pomarańczowych samochodów, ale nie mówię tym, którzy je posiadają: - proszę pana, dlaczego nie kupiliście samochodu w innym kolorze? - Wyglądałbym jak zagubiony, a także dupek
Mam debian Squeeze, który działa od momentu wydania na komputerze, na którym mieszkałem, przeinstalowanie systemu Windows XP. Cała rodzina go używa i jest niepowtarzalny, dlatego nie ma wartości dla Ciebie, ale dla tych, którzy mają cenne rzeczy na swoim komputerze to dużo waży.
Teraz, jeśli jesteś zapaloną wersją, baw się grając ze swoją dystrybucją i przestań łamać podstawy… tak, aby osoby Debianian dobrze wiedziały, o co chodzi w Debianie i jakie ma podstawowe znaczenie w ekosystemie GNU / Linux.
mówisz o komputerze stacjonarnym i jest to również znajomy komputer. Czy można zainstalować lepszą dystrybucję niż Debian stabilna? (na które odpowiedziałeś w swoim komentarzu, to właśnie chciałem wiedzieć). Teraz, gdy przeczytałem moje pytanie, nie powinienem był mówić o komputerach domowych, a raczej ogólnie o komputerach osobistych. Przepraszam za ten błąd.
Ale jeśli mówimy o laptopach, to myślę, że to zmienia sprawę, bo poprawa wydajności, zmniejszenie zużycia baterii, wykorzystanie SSD, usprawnienia darmowych sterowników GPU itp., Które są obecne w nowym jądra, myślę, że w tym przypadku lepiej jest użyć dystrybucji z bardziej aktualnym oprogramowaniem.
Jak na ironię, myślę, że twój komentarz zaspokoił moje wątpliwości, jest doceniany.
Jak Pan!
Uważam, że masz rację co do laptopów.
Zawsze możesz pobrać aktualne jądro z gałęzi eksperymentalnej:
http://packages.debian.org/experimental/kernel/
Co za lenistwo ... Zainstalowałem Manjaro zamiast Arch tylko dla lenistwa i mam zamiar kompilować 4.10 😛
przepraszam, poprzednią odpowiedzią był @diazepan za kompilację XFCE 4.10
Stabilność to coś, co ma bardzo niewiele dystrybucji.
Spójrz na córki Debiana, jakie są niestabilne. A ONI SĄ JEGO CÓRKI !!! XD
Gdyby Debian mógł być wydaniem ciągłym, byłaby to doskonała dystrybucja.
Dobrą rzeczą jest to, że czas między wersjami jest długi.
Możesz użyć Debian Testing lub Sid, które są w toku
Oczywiście w miesiącach, zanim testy staną się stabilne, praktycznie nie ma aktualizacji, nawet w sidzie, więc nie stałoby się to w 100% wydaniem ciągłym
W Sid zawsze było więcej ruchu, ale prawdą jest, że kiedy zbliża się wydanie stabilnej wersji Debiana, bardziej zależy im na naprawianiu błędów niż na wprowadzaniu nowych pakietów.
To prawda, ale lubię debiana na tyle, żeby czekać te miesiące.
Cześć Edo. Zwykle używam Debiana i Opensuse. Ale zawsze instalujemy wszystkie dystrybucje, aby wiedzieć, jak idą, itp. Debian ma mieć kopię zapasową w czasie, gdy możesz majstrować przy innych dystrybucjach, testować i mieć błąd. Używam go jako kopii zapasowej. Myślę, że wiele osób zrobi to samo. Są też ludzie przyzwyczajeni do Windowsa, którzy po prostu chcą czegoś stabilnego i nie komplikować sobie życia. Prawdą jest, że jeśli lubisz wolne oprogramowanie, ostatnią rzeczą, jaką powinieneś mieć, jest wyłącznie Debian, ponieważ cały czas jesteś z tyłu.
Cóż, Debian Wheezy wcale nie jest tak późny .. Nie jest to ostatni z ostatnich, ale prawie i zawsze możesz zainstalować program z backportów lub pobrać program z jego oficjalnej strony w formacie .deb lub zainstalować ze źródła ..
Możesz to zrobić w pierwszym roku, wtedy programy zaczną zależeć od zależności, które ubuntu pobiera z sid xDD ...
Nie wiem ile jest tutaj debianitów, używam Debiana od prawie 2 lat i to jest pierwszy raz, kiedy mam zamiar zaktualizować lub przeprowadzić czystą instalację od zera. Ty, który mnie polecasz.
dzięki
tylko 95% tych, którzy odwiedzają tę stronę…. 😛
xD
Nie używam tego i jestem wart 20% xdddd
musisz jeść zdrowszą dietę
xdd
Jeśli oddzieliłeś partycje, zalecamy sformatowanie, aby zainstalować tylko root
Jeśli używasz normalnych repozytoriów Debiana, nie będziesz mieć problemu z aktualizacją między wersjami. Robię to od ponad 10 lat i bez problemów (i podczas testów). Jeśli masz jakieś „dziwne” repozytorium, skomentuj je w pliku sources.list przed wykonaniem aktualizacji apt-get i to wszystko. Po aktualizacji możesz spróbować zobaczyć, co się stanie, jeśli odkomentujesz to i to wszystko. Szczęście!!
Zawsze opowiadałem się za czystą instalacją, ale możesz aktualizować bez obaw, jeśli nie masz mieszanych pakietów .. Na przykład: jeśli korzystałeś z Ubuntu PPA lub pakietów z gałęzi eksperymentalnej lub niestabilnej .. Jeśli pozostawałeś tam w gałęzi stabilnej nie jest problemem.
Właśnie przeniosłem się -ponownie- na Kubuntu 12.04. Moja mama, co za żart xD
Tak poza tym. Dzisiaj KDE w wersji 4.10 dla Windows jest niedostępne. Działa bardzo dobrze D:
versionitis, distroshop LALALALALAA
O procesie aktualizacji dowiaduję się ze „squeeze”, jest to pierwsza aktualizacja.
dlatego zapytałem starszych weteranów, którzy są w pobliżu od więcej lat, czy nie byłoby lepiej zaktualizować lub przeprowadzić czystą instalację od zera. (i które katalogi poza / home byłoby niezbędne do wykonania kopii zapasowej
dzięki za pomoc, którą możesz mi udzielić.
Cześć Lulu
Poleciłbym zrobić czystą instalację, od zera i tylko kopię zapasową / home, nic lepszego niż nowy zapach = P
Pozdrowienia.
Dobranoc - w moim kraju -.
Przejście między wersją Squeeze a wersją Wheezy jest dość płynne dzięki aktualizacji przez sieć, CD, USB… co ja wiem. Musiałem to zrobić kilka razy, ponieważ jestem użytkownikiem wersji próbnej i nie sprawiło mi to żadnego problemu. Mimo to uważam, że instalacja od zera nie jest zła, chyba że masz dużo zainstalowanych, w takim przypadku aktualizacja nie zaszkodzi, jeśli nie, poszukaj płyty CD / DVD i rozpocznij instalację od nowa.
I myślałem o pozostaniu na Debian GNU / Linux przez jakiś czas, a następnie przestawieniu się na Debian GNU / HURD i wreszcie, teraz bardziej ustalone, może wypróbowanie Debiana / KfreeBSD.
Czy ktoś wie, czy pakiety KDE 4.10 są już dostępne w testach? Gratulacje dla zespołu programistów Debiana. 😀
Są w fazie eksperymentalnej
Cholera, poczekaj więc. Nie wiem, dlaczego boję się eksperymentalnego repozytorium xD
Teraz kde 4.10 nie jest zbyt stabilny, bardziej podobał mi się 4.9.5, ale jest dobrą rzeczą w debianie, umieszcza tylko najbardziej stabilne aktualizacje, nawet testując 😀
PS: Wypróbowałem kde 4.10 na openSUSE tumbleweed i Gentoo, mają wiele szczegółów do dopracowania.
Kusi mnie, aby zainstalować Debiana, przykuwa moją uwagę (i uwielbiam jego logo), ale za każdym razem, gdy go instaluję, jest coś, co uniemożliwia mi pozostawienie go jako głównego systemu.
Może później, kiedy zmęczę się Xubuntu i Arch.
A jakie jest domyślne środowisko? wreszcie GNOME?
To XFCE
Gnom
Gnome 3.4
Właśnie przechodziłem obok: więc jeśli nie podobał mi się Debian 7, to że ma tabelę 8, to bardzo źle, że postawiliby na nim tabelę 9, ponieważ póki jestem w sidzie i do tej pory nic nowego nie myśl, że opuściłem fedorę, ponieważ mam teraz okrążenie, jeśli mogę przeprowadzić eksperymenty bez wirtualizacji: p podczas czekania na fedorę 19 i RHEL 7.
Nie mogę się też doczekać CentOS 7 :). Razem z Debian Wheezy wykonają dobrą robotę 😀
Wypróbowałem wersję KDE na starym laptopie (32 bity) i działa świetnie, a także na moim NAS- (NSLU2) bez problemu z aktualizacją ze squeeze.
Testuję to na maszynie wirtualnej i jest to bardzo szybkie
Ktoś przekazał sources.list dla Wheezy. Potrzebuję multimediów, zabezpieczeń itp. Od razu bardzo dziękuję.
deb http://www.deb-multimedia.org świszczący oddech
deb http://ftp.us.debian.org/debian/ świszczący oddech
deb http://security.debian.org/ wheezy / updates main
deb http://ftp.us.debian.org/debian/ główne aktualizacje wheezy
deb http://ftp.mx.debian.org/debian/ wheezy główny wkład niewolny
deb-src http://ftp.mx.debian.org/debian/ wheezy główny wkład niewolny
deb http://security.debian.org/ squeeze / Updates główny wkład niewolny
deb-src http://security.debian.org/ squeeze / Updates główny wkład niewolny
deb http://www.deb-multimedia.org/ Wheezy główne non-free
deb-src http://www.deb-multimedia.org/ Wheezy główne non-free
Ode mnie porażka. Zmień squeeze na wheezy w repozytoriach bezpieczeństwa xD
Wielkie dzięki dla Diazepana i Ruffusa za odpowiedź.
Debian Wheezy wydany !! 😀
http://media.tumblr.com/7e1563ad5f6ebf7c3b6b51150eb03bfb/tumblr_inline_mmawrllsKw1qz4rgp.gif
XD! http://notiubuntu.blogspot.com/2013/05/disponible-debian-7-wheezy.html
Wciąż pamiętam, kiedy wyjścia ubuntu spowodowały wiele zamieszania, a tym razem nie, jest więcej informacji o deboianie niż o ubuntu, jakie rzeczy.
Powoduje więcej nut głównie dlatego, że pojawia się raz na 2 lata
Człowieku, to że powinni oszczędzać raz na dwa, trzy lata, teraz nie wiem, Ubuntu wychodzi co 6 miesięcy i to zawsze to samo mistyfikacja xd
Zgadzam się z tym, że od teraz będę mógł korzystać z Chromium 26 i będę mógł również zainstalować ZPanelX.
Duży Debian.
Zpanel jest najdoskonalszy .. Jest bardzo blisko Cpanel i jest też darmowy .. Znakomity 🙂
W jednym z tych dni zrobię tutorial jak zainstalować ZPanel X w Debianie Wheezy, skoro w końcu programy takie jak Apache i / lub MySQL są w wersjach rekomendowanych przez programistów (co więcej, testowałem go w wersji dla Windows z dołączony stos i jest naprawdę łatwy w zarządzaniu).
Deboian to wersja, którą mam na kolanach, hahahahahaha
Chciałem umieścić Debiana, hahahaha
Chociaż byłem z Sidem, czułem się stabilnie. To jest dobra rzecz w Debianie, chociaż jego polityka jest bardzo ekstremalna, jak na przykład bycie stabilnym dla „wszystkich” architektur. Tylko na razie jest naprawdę stabilny.
Niech żyje Debian!
a kiedy mają pojawić się nowe pakiety, dlaczego sid w tej chwili nie wygląda jak sid: p
teraz zaczynają przychodzić. Bądź ostrożny
http://udd.debian.org/bugs.cgi?release=jessie&merged=ign&fnewerval=7&rc=1&sortby=severity&sorto=desc&cseverity=1
Dziękuję Ci! Mimo że informacja była za późno, już zdechła: p teraz, jeśli mogę powiedzieć, że jeśli była to sid: p
Witaj!
Czy nowicjusz (taki jak ja) może zainstalować i używać Debiana?
A gdyby tak było z xfce, gdzie bym go szukał?
Czy mogę umieścić te same programy w moim xubuntu?
DZIĘKI
Cześć,
Jeśli lubisz się uczyć i spędzać nad tym trochę czasu, nawet nowicjusz może doskonale korzystać z Debiana.
Znajdziesz go tutaj:
32 bity
http://cdimage.debian.org/debian-cd/7.0.0/i386/iso-cd/debian-7.0.0-i386-xfce-CD-1.iso
64 bity
http://cdimage.debian.org/debian-cd/7.0.0/amd64/iso-cd/debian-7.0.0-amd64-xfce-CD-1.iso
pozdrowienia
pytanie, jak zainstalować XFCE 4.10 w testowaniu? Jeśli nie mam 4.8, byłbym zachęcany do wypróbowania
Kompiluję to
https://blog.desdelinux.net/bitacora-de-una-instalacion-debian-xfce-4-10/
Dzięki za wskazówki !!
1) Nowicjusz pochodzący z Ubuntu? Oczywiście, że może. Po drodze nauczysz się jeszcze kilku rzeczy.
2) przejdź tutaj
http://cdimage.debian.org/debian-cd/7.0.0/
Wybierasz architekturę (i386 na 32 bity, amd64 na 64 bity), potem iso-cd i pobierasz cd z xfce
3) Powiedz mi, jakie programy, a powiem ci, jeśli możesz
Oto twój nowy podręcznik rekrutacji
http://aceptarocancelar.blogspot.com/2013/04/corre-linux-corre-2.html
Wielkie dzięki! 🙂
Dziękuję wszystkim!
Jasne jest, że chcę przejść na Debian XFCE dla:
1. stabilność
2. zwinność
2º używaj programów, których używam w moim xubuntu (normalne programy, których nie komplikuję, mówię, że kompiluję) 😀
Poczekam chwilę i kiedy poczuję się zmotywowany lub gdy xubuntu znowu przestanie działać, ZMIENIAM MNIE!
DZIĘKI JESZCZE RAZ!
Jeśli xubuntu lub dystrybucja, z której korzystasz, Ci odpowiada, nie ma powodu do zmiany, nic nie zyskasz ani nic nie stracisz.
Cóż, najwyższy czas, żeby wyszło, świeże i szybkie jak zawsze !!
Gdybym nie miał problemów z połączeniem bezprzewodowym, przełączyłbym się całkowicie na Debiana, o ile będę nadal używać go w szkole xD
Twoje zdrowie (:
Zeszłej nocy pobrałem Linux Mint, dzisiaj kontynuuję pracę z tą wersją Debiana, to byłby pierwszy raz, kiedy go użyję, zobaczmy….
Zapewniam Cię, że ta wersja Debiana Cię nie zawiedzie ...
Gratulujemy tej wspaniałej dystrybucji XD
Mam pytanie, kiedy Debian Jessi będzie dostępny? innymi słowy, nowy test.
W ciągu około 6 miesięcy do więcej. Nie mogłem ci powiedzieć.
[wszystkie rzeczy] POBIERZ DVD1! [/ wszystkie rzeczy]
Jedno pytanie: czy eksperymentalne repozytoria mogą być teraz dodane do nowej wersji Debian Stable?
Co masz na myśli? Musisz tylko skierować swój plik sources.list na eksperymentalny. Na przykład:
deb http://ftp.mx.debian.org/debian/ wheezy główny wkład niewolny
a
deb http://ftp.mx.debian.org/debian eksperymentalny główny wkład niewolny
Nie boję się wyjść poza testy. Ja też tego nie potrzebuję. Ale próbując nic nie tracisz.
Dzięki za informację. Co więcej, gdy próbowałem dodać eksperymentalne repozytoria w Debian Squeeze, zawsze pytał o klucz publiczny i tym podobne.
Instalacja Debiana była bardzo łatwa, tym razem planuję pozostać stabilnym (:
Nie żałowałem niczego następnego dnia po powrocie do opensuse
Świetny! Teraz czas zmienić listę źródeł na Testowanie i kontynuować zabawę!
Czy ktoś wie, co się stało z Hurdem? Powinna być nieoficjalna wersja z Wheezy, ale nie widzę linku, skąd można ją pobrać. Czy ktoś coś wie?
Masz coś
http://wiki.debian.org/Debian_GNU/Hurd
Obecnie używam wersji Squeeze z niestandardowym lxde; Wydało mi się to niezwykle lekkie, łatwe i wiele się nauczyłem.
Pochodzę z ubuntu, które było dla mnie najlepsze, dopóki nie wyszła jedność, ponieważ gnom zmienił swoją filozofię i poczułem się zagubiony.
Z tego, co udało mi się zrozumieć, niektórzy ludzie lubią mieć najnowsze oprogramowanie (pakiety), a inni lubią to, co zostało już przetestowane i działa z mniejszym ryzykiem awarii.
Osoby, które lubią mieć najnowsze są potrzebne, bo dzięki nim te awarie w pakietach można naprawić tak, aby najmniej ryzykowni mogli się cieszyć i skończyć je stabilizując.
W końcu wszyscy cieszymy się światem Linuksa, światem Debiana.
Ostatniej nocy próbowałem zainstalować Debian 7 plus Xfce, ale na etapie instalacji programów pojawił się czerwony ekran informujący mnie, że procedura się nie powiodła, wcześniej wykonałem kontrolę iso, ten sam problem pojawił się kilka miesięcy temu podczas pobierania wersji testowej. Czy ktoś miał ten sam problem?
Zainstalowałem wersję rc3 wheezy xfce bez żadnego problemu.
Czy ktoś wie, czy rc3 to wersja ostateczna?
czy jest to wersja ostateczna, taka jak aktualizacja apt-get, jest naprawiona.
Testując na żywo i na razie jak jedwab, obawiałem się karty sieci bezprzewodowej, ale też żadnych problemów.
Uważaj, aby nie stać się moim domyślnym systemem, na razie bardzo szczęśliwy!
Świetnie, zainstalowałem go kilka dni temu z xfce i działa na włos, przy okazji buczenie o "multiarch", moja architektura to amd64, a np. Skype 4.1 jest tylko w architekturze i386 więc po prostu musiałem zrobić:
„Dpkg - dodaj architekturę i386”
i: „apt-get update”
Później mogłem bez problemu zainstalować go z gdebi. Gratulacje dla całego zespołu Debiana, wykonali świetną robotę.