Ні, ні, заспокойтесь, я не маю наміру створювати полум’я, а тим більше критикувати OS X, операційна система Apple.
Наскрізь Twitter компа @ yoyo308 прокоментував щось, що привернуло мою увагу:
Чому дистрибутиви
#Linux вони не роблять KeyNote на кожному випуску версії? було б красиво, ще один спосіб представити новини.
Думаю, багато хто зі мною погодиться GNU / Linux чогось не вистачає, щоб бути популярнішим: Маркетинг.
Si Ubuntu Це саме найпопулярніший дистрибутив (не для нас, а для користувачів інших ОС), саме через слабку маркетингову кампанію, яку він провів.
Весь цей вступ має пояснити щось сьогодні, на сьогодні оголошено багато речей OS X Mavericks Ми їх уже давно маємо на своїх улюблених робочих столах, і якщо вони не однакові, то принаймні дуже схожі, і я впевнений, що багато користувачів цього не знають.
Подивимось деякі з них, і для цього я буду спиратися на статтю, написану в Генбета. Звичайно, я в основному поговорю з вами про те, що я знаю:
Карти
Хоча я ще не ретельно зареєструвався KDE, ми це знаємо GNOME Shell включає програму для Карт із робочого столу.
Календар.
Має це eOS (простий, красивий) та Люкс Kontact de KDE з безліччю опцій та функціональних можливостей.
Брелок в iCloud.
Хтось знає KWallet? Так, у нас він був довгий час - програма, яка дозволяє централізувати та контролювати наші паролі.
Покращення управління кількома екранами.
Гаразд, вони ні в якому разі не говорять, що Apple щось винайшла, просто зробила це кращим, як і раніше Kubuntu y KDE з KSscreen.
Повідомлення.
Чудова новина полягає в тому, що вони є інтерактивними сповіщеннями, тобто ви можете відповідати на них як у GNOME Shell.
KDE У них їх ще немає, але Повідомлення повідомляють нас (навіть за допомогою додатків) про все, що сталося, коли ми знаходимося перед комп’ютером чи ні.
Вкладки та мітки у Finder.
У нас є безліч файлових менеджерів із вкладками: Дельфін, Nautilus, Тунар, PCManFM і використання тегів має бути дуже подібним до того, що ми маємо Дельфін + Непомук.
Один момент на користь: оновлення або встановлення Безкоштовно (Microsoft повинна навчитися) те, що мене дуже вразило. Повторюю, мій намір не критикувати OS XНавпаки, я радий, що він розвивається та забезпечує кращий досвід для своїх користувачів.
Суть полягає в тому, щоб підкреслити, що через брак Маркетинг або простий ключове зауваженняБагато користувачів інших операційних систем не знають, що ці Новини, які продаються їм і вставляються їх очима як "щось революційне", вже існують певний час.
Я збираюся зробити свій власний Keynotes Manjaro hehehe 😛
Так .. Йойо Джобс !! Ви носите джинси і щось чорне !! 😀
Щиро дякую за цю деталь. Більше того, я придбаю чорну сорочку поло з довгими рукавами для костюма Джобса на Хелловін.
Я бачу, що робити для cholowin ха-ха-ха-ха
Звичайно, костюм повинен вселяти страх, а не сором, хе-хе-хе, якщо ви зрозуміли жарт.
Ну, моїх темних кіл досить.
Джобс теж був лисим, чи не Йойо?
Не зовсім так, що трапляється так, що в результаті хвороби він почав худнути і втрачати волосся.
Відсутня реклама GNU / Linux, мінімум ubuntu, який є popu 😛, маркетинговий маркетинг
Хто б заплатив за них?
Novell, Red Hat (хоча ми це ненавидимо, це набагато приємніше, ніж Apple), Cannonical, Intel, IBM, Valve та всі їхні прихильники. Ви повинні скористатися тим фактом, що він у самому розпалі, бо якби ні, то він опинився б мікроядром Херда ФСФ.
Їх також можуть робити користувачі, які знають цю тему, як спільну роботу. Наприклад, запис робочого столу з цікавими аспектами дистрибутиву. Для цього в GNU / Linux є інструменти. Потім ви можете відредагувати відео та завантажити його на YouTube або інші, як говорить Анібал нижче, показуючи відео від ElementaryOS
Точним питанням є сфера застосування, крім того, як правило, користувач повинен отримувати підтримку від тих, хто "продає" товар, або в цьому випадку дистрибутив, ну і хтось, кому слід, ні?
Ви можете зробити KeyNote або подібні загальні речі у всіх Linux, такі як ядро та найпопулярніші (або використовувані) DE, такі як Gnome та KDE, раз на рік. Це було б чудово як просування GNU / Linux
Відомо, що Apple є спеціалістом з продажу теплої води, вони вкладають у свої ключові примітки речі, які існували на ринку задовго до цього, і оманливі вважають, що Apple їх просто винайшла або впроваджує, подивіться на новий iPad нічого нового, як завжди і не кажучи вже про OSX, якщо єдине, що змінюється, це назва версії, поставте вкладки в finder, на які я очікував у 90-х, зараз вже пізно говорити, що ця функція - це швидше виправлення.
Потрібно врятувати одне, хоча новий iPad - це все те саме, бо принаймні він має зменшення товщини та ваги, що мене дуже здивувало, навіть тому я б не купував його за ціною, а також те, що пристрої (ті, що працюють з iOS), вони є у мене, лише якщо їх можна зламати, але ні.
Ну, єдиним пристроєм Apple, який мені дуже подобається, є iPod Touch, оскільки це єдиний, який я справді бачу корисним, а також, мені здається, це найуніверсальніший приємний пристрій Apple, який я бачив і пробував до цього часу.
І, до речі, єдине, за що я вдячний Apple, - це те, що він створив механізм веб-рендерингу Safari, що чудово, якщо він знаходиться в хороших руках (слава Богу, що Safari для Windows більше не існує).
І, до речі, я використовую Opera 17. Проблема полягає в тому, що плагін, який використовує блог, плутає його з Chrome і тому вважає, що я використовую Chrome 30.
Я думаю, ви маєте на увазі Webkit ... Safari - це браузер, однак це одна з тих небагатьох корисних речей, які можна отримати від Apple як внесок
Lapsus Calami, Lapsus Calami скрізь.
Це справді WebKit, але Apple вже хотіла володіти деякими матеріалами HTML5.
@Коколіо:
І з цієї причини Google роздвоївся, і Opera скористалася Blink та полегшила його, крім того, що залишив браузер без Opera Link, і він ледве доступний для Windows та OSX.
Зазвичай, якщо оновлення є безкоштовним, osx запускає нову версію раз на півтора року, і вище, з настільки мало новин, а також програми перестають працювати в попередніх версіях, так що не вистачає лише того, щоб вас пограбували.
Я хочу пам'ятати, що більшість програм, які працюють на Windows 7, продовжують працювати на Windows XP, з іншого боку, більшість програм, що працюють на гірському леві, не підтримують сніжного барса.
У попередніх "публікаціях" ми затято сперечалися до того, щоб дуже погано ужитися, але цього разу я цілком погоджуюсь, я думаю, що існують навіть поточні програми, які навіть досі працюють на Windows 98 або ME (ми не будемо говорити про "чудові", які вимкнені / сарказм), але це робота, яку держава-член добре проробила щодо "сумісності застарілих даних", не всі з них такі, як, наприклад, податкова програма в моїй країні, але принаймні є така можливість.
Linux також має цей дефект, але велика різниця полягає в тому, що будь-який дистрибутив є безкоштовним, і те саме можна сказати про переважну більшість програм, які використовуються.
Ну, принаймні в GNU / Linux ви можете адаптувати поточний дистрибутив відповідно до обладнання, яке у вас є (звичайно, до Lentium III). У будь-якому випадку, я вас розумію, бо це трапилося зі мною, коли я хотів встановити додаток для Android, який змусив мене використовувати 4.0, тому мені довелося вдатися до CyanogenMod 10.1 для мого скромного Samsung Galaxy Mini, і нарешті мені вдалося встановити цей проклятий додаток, і нарешті мені вдалося витягнути це. Я користуюся своєю зовнішньою пам'яттю SD.
З іншого боку, я бачу, що досить незручно встановлювати Hackintosh. Наскільки це круто, оновлення завжди будуть головним болем.
Ось чому я віддаю перевагу GNU / Linux та Windows на ПК та OSX на Mac. Це не тому, що я посередній, але я роблю це через легкість, як Windows (завдяки професійним програмам, якими я повинен користуватися), так і GNU / Linux (для тих щоденних завдань, як серфінг в Інтернеті, програмування та все, що не приносьте мені) вимагає стільки експлуатації відеокарти, що відповідає моєму календареві дзвінків HP Compaq DC5770 Невеликий від фактора).
І добре, я вже згадував раніше, що на моєму HP DV6000 було встановлено OS X, і якщо це головний біль, EFI та інші речі, і це безглузде намагання мати операційну систему, яка не вносить нічого нового або вражаючого, якщо тільки Вам просто подобаються симпатичні іконки, тому я вважаю за краще залишити його в Windows 8, а потім "оновити" до 8.1, що, на жаль, не приносить нічого нового.
А якщо говорити про Android, які ще ПЗУ ви б порекомендували? У мене на планшеті Cyanogen, але, оскільки він потрапляє до мене, я хотів би спробувати ще один "дистрибутив", або ж поставити на нього Linux, щоб побачити, як це відбувається, Я читав, що це може.
Під календарем, я гадаю, ви маєте на увазі, що це антикварна хаха.
Що трапляється, так це те, що мій ПК, про який йде мова, є робочою станцією 2006 року, тому він не має такої проблеми EFI та цих проблем.
З CyanogenMod у мене навряд чи виникли проблеми з моїм Galaxy Mini. За бажанням встановіть будь-який дистрибутив GNU / Linux, який має підтримку ARM, оскільки Android, як хороший сутенер Java, з’їсть ваш акумулятор і зрідка вийде з ладу.
Кажу вам, що на моєму планшеті акумулятор мене не пожирає, він мені добре працює, і що вночі я залишаю фільм, який завантажується, і це триває близько двох днів спокійно.
Тоді річ EFI ... Тоді це єдина різниця між ПК та Mac, і це встановлюється в корені жорсткого диска, коли ви робите хакінтош, і так, я думаю, що більш пухкі я починаю запитувати, який дистрибутив мені підходить на планшеті чи для мій телевізійний ключ я б хотів поставити його як NAS, торрент, LDAP і RADIUS-сервер хехехехехе
Безперечно одне, Apple нічого не винайшла, вона просто наклала на неї красиві значки і сказала своїм користувачам, що ЦЕ "інтуїтивно" ха-ха-ха, і якщо це правда, то все і все, що вони сьогодні представили як і раніше в iOS 7, вони використовувались заздалегідь як сторонніми програмами, так і споконвічно, оскільки вони існували у світі Linux протягом декількох років.
Тема полум’я - це те, що з кожним запуском слід робити «основну доповідь», бо для цього, я гадаю, спочатку повинен бути єдиний дистрибутив Linux і, перш за все, єдиний гуру, якого всі підтримують як вівці, і це щось, чого ми не хочемо, чи не так?
Що стосується Microsoft, то різниця полягає в тому, що вони розробляють власну технологію, і я сумніваюся, що вони її "віддадуть" просто так, чого Apple не може сказати, оскільки вони є кровопивцями спільноти з відкритим кодом, але ей, що це просто думка, привіт.
Хоча я хотів би переглянути режим роботи XCode та фреймворки iOS, а також OSX, завдяки тому, що я вже чув там, що вони адаптували браузер GNU IceCat для OSX, просто використовуючи двійкові файли GNU / Linux і додавши деякі залежності, щоб працювати в OSX так, ніби це найнормальніша річ у світі. Лише через програмування свого середовища та його фреймворку я б дуже хотів спробувати (оскільки інтерфейс для мене дещо заплутаний, а клавіатура - це хрест для моїх рук).
Ви нічого не пропускаєте.
Перевірте мої відповіді на твіт Yoyo 😉
Я сказав маркетинг та дизайн. Apple завжди дуже обережно ставиться до ЕСТЕТИКИ та дизайну. Багатьом це може не сподобатися, але це так.
Перед тим, як щось робити або копіювати, вони багато ходять на цю тему.
Принаймні дистрибутиви Linux повинні почати робити відео на YouTube із вигадливим оглядом, щоб показати ОС.
Це дуже копія osx, але ідея полягає в тому, щоб мати подібні відео
https://www.youtube.com/watch?v=LjCN_sbc1t4
Анібал: Я рішуче погоджуюсь з вашим коментарем, і побачивши це відео, я хочу негайно відформатувати та встановити OS Elementary. Саме в цьому полягає маркетинг, про заохочення можливого споживача отримати товар, і якщо він також безкоштовний і безкоштовний, то що краще? Я дуже радий користуватися Linux, і іноді я відчуваю, що енергії, яку я витрачаю на його поширення, іноді недостатньо, але з подібними відео я думаю, що більше, ніж друг із ПК, що потрапив у біду, хотів би спробувати цю чи інші альтернативи до їх операційної системи протягом усього життя (з тими ж проблемами у житті). Привітання.
точний. Що Apple робить, це генерує моду та споживання ... Багато разів мало що змінюється, або, можливо, зміни не є настільки необхідними, однак вони спричиняють споживання їх продуктів.
Дуже приємно, але багато разів стиль OSX підходить не всім. У будь-якому випадку, я вже рухаюся вперед зі своїми власними елементарними + KDE + корицею.
Я мав на увазі тип рекламного відео, а не копіювати osx ...
Манджаро спокійно зі своїм оточенням може зробити подібне відео. Я це кажу як приклад
Під відео-екскурсією ви маєте на увазі щось подібне?
http://www.youtube.com/watch?v=h384z7Ph0gU
занадто довго, але так, щось подібне.
Або ось так? xD
http://www.youtube.com/watch?v=UqHppnzlXN4
це дуже довго, це повинно бути щось швидке та кричуще, що швидко ПРОДАЄ вам товар, і яке загрожує вам придбати / використовувати / спробувати.
Особисто дизайн MBP є копією чорної клавіатури HP DV 5000/6000/9000 серії, свинцевого "підлокітника" та чорного контуру екрану, я кажу це, тому що на той час MBP був повністю провідним, особисто Apple копіює все.
Так, копіюйте, але це додає всьому додатковий штрих або якийсь дизайн чи маркетинг чи що завгодно, тому вони продають і мають своїх шанувальників
... cofcof; клавіатура MacBook; cofcof ...
Уважно погляньте на час презентацій обох команд, і ви помітите і клавіатуру, і перші ноутбуки з острівними клавішами, які я бачив у Sony VAIO.
Я маю на увазі не розкладку клавіатури, а розкладку клавіатур Apple.
Ну ... це той самий дизайн, який вони завжди мали, чи не так? Різниця лише в тому, що ALT і те, що в Linux називають супер, не обмінюються нічим іншим, я не розумію вашої думки.
Основна проблема у мене з розкладкою клавіатури Apple полягає в тому, що коли ви хочете отримати галочку з налаштованою іспанською розкладкою Іспанії, або вона не виходить, або виходить інший спеціальний символ.
З розповсюдженням клавіатур у Windows та / або GNU / Linux у мене раніше не було цієї проблеми.
Там, якщо я не погоджуюсь з вами, бойовик, п’ять днів, коли я мав нещастя, що маю MBP, або час, коли я його встановив у своєму ноутбуці ... У мене НЕ було такої проблеми, так, були випадки коли я перезавантажив Пристрій було замінено на американську англійську, а ISO-іспанський видалено, саме той, який я використовував, але, привіт, я все ще не планую використовувати цю ОС знову.
Мені знайоме це відчуття, друже.
Вибачте, якщо зображення не вийшло, але, схоже, коментарі не дозволяють мені вставляти зображення, навіть у HTML.
Хтось знає, як створити щось подібне, використовуючи лише інструменти OpenSource?
OS X еволюціонує завдяки Linux - це коментар, про який неодноразово говорять у спеціалізованих блогах Linux, викликаючи у нас багато неприємностей, оскільки оплески, кредити та престиж бере OS X, тобто життя, ніхто не знає, для кого він працює .
Те, що невелика група мавп плескає і вірить, що Apple винайшла колесо, порох та вогонь, для нас не повинно мати великого значення. Реальність дуже різна, і ми всі це знаємо. Нехай вони будуть щасливі у своїх золотих клітках.
Ну, питання на мільйон доларів: Який дистрибутив GNU / Linux буде використовувати центри обробки даних Apple?
Особисто я не думаю, що вони використовують Linux, а скоріше OpenBSD, оскільки це основа їхньої "операційної системи".
Ну, я покладався головним чином на те, що він сказав у WHOIS. Не знаю, помиляється WHOIS чи ні, але іноді, можливо, я зіграв поганий жарт.
PS: Давайте подивимось, чи MarkMonitor пропонує послугу домену для смертних.
Це виходить з netcraft
Власник Netblock IP-адреса ОС Веб-сервер Востаннє бачено Оновити
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 21 жовтня 2013 р
Akamai Technologies 2.19.237.15 невідомо Apache 16 жовтня 2013 р
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15 жовтня 2013 р
Akamai Technologies 2.16.237.15 Linux Apache 14 жовтня 2013 р
Akamai Technologies 2.19.237.15 невідомо Apache 26 серпня 2013 р
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 25 серпня 2013 р
Akamai Technologies 2.19.237.15 невідомо Apache 16 серпня 2013 р
Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15 серпня 2013 р
Akamai Technologies 2.19.237.15 невідомо Apache 30 липня 2013 р
Тобто Free BSD, а не openBSD XD
Дякую за виправлення 😉
Швидше, DarwinBSD (похідне від FreeBSD, виготовлене Apple).
Річ Netcraft виявляє вас до того, яку службу DNS вона використовує. Домен, який він використовує, - це Corporate Domains (або корпоративна сервісна компанія), але він використовує прискорювач Akamai (той самий, який використовують Facebook, Twitter та інші), щоб уникнути насичення серверів та зменшення шансів DDoS-атаки.
Шкода, що для фізичних осіб ці послуги (Akamai, CSC, MarkMonitor) дійсно обмежені, і принаймні, ви повинні бути корпорацією типу Televisa або El Comercio насолоджуватися їх послугами.
Насправді єдина цікава новина не в статті. Я маю на увазі ці:
http://www.apple.com/osx/advanced-technologies/
Стиснення пам’яті має подібне призначення до zram на Linux, але це не те саме. Варто також згадати, що деякі розробники Gnome намагалися клонувати функціональність AppNap, але я не знаю, де це було. Що стосується злиття часу, я не знаю, чи є щось подібне в Linux, це буде предметом розслідування.
Я думаю, що щось подібне вже існує в Windows протягом декількох років, я думаю.
Гарна стаття, привітання.
І не тільки Apple, є хтось, хто, як і я, вважає "Файл >> Відкрити командний рядок" або "Файл >> Відкрити оболонку живлення Windows" Windows 8 дуже схожим на тепер дуже відомий "Відкритий термінал" Настільні комп'ютери Linux?
Jeje
На мій погляд, такий варіант видався справді заплутаним. Поки що я взагалі не зміг добре його засвоїти (більше мені подобається працювати або з консолі, або з графічного інтерфейсу, але не обох).
Ну, для мене все навпаки, мені дуже корисно швидко виконати команду "той" з Dolphin і повернутися до роботи до того, що було, і коментар був у тому сенсі, що браузер файлів Windows 8 має дуже подібні ...
З іншого боку, я погоджуюся з вами, наприклад, якщо робота в програмі включає vim та gcc, немає необхідності використовувати графічне середовище, а консоль набагато зручніша (і уникає відволікання Інтернету), проте, якщо мені доводиться читати pdf, переглядати або складати документ ... консоль не є ні достатньою, ні корисною взагалі.
Ну, справа у використанні GCC та Vim ... це те, що я насправді мав на увазі (хоча, насправді, я використовую GNU Emacs з незвички).
У будь-якому випадку, бути в Інтернеті або дивитись фільми, бо, очевидно, я б використовував графічний інтерфейс.
Оскільки я знаю Linux, мені здається, що він служить виключно для інновацій у програмному забезпеченні та середовищах, які згодом "власні" системи вдосконаляться, популяризуються та надають їм більш привабливого вигляду.
А також Mac OS і те, що сьогодні відоме як Linux, народжуються від GNU, вони, як кажуть, брати, а Windows схожа на злого двоюрідного брата ... тепер, коли я про це думаю, ВИ БІЛЬША РОДИНА !!!
Де мій дорогий Android?
Це правда, що багато з цих функцій вже були в Linux вже давно, але є така деталь, яку я бачив, і яку вони опускають: тоді як в Linux ці параметри виглядають розкиданими на 2-3 робочих столах, в OS X вони всі входить в один.
У KDE є дуже хороший kwallet та елемент, який зберігає повідомлення про дії та вказує кількість подій, які не були відвідані. У Гноме такого немає.
У Gnome є інтерактивні сповіщення (особливо корисні для повідомлень). Ні в KDE, ні в Unity такої можливості немає.
В Ubuntu (Unity) у вас є централізовані онлайнові акаунти ... в Gnome теж, але вони взагалі не працюють, як в Ubuntu з Unity. У KDE я не знаю, чи є у них, і як це працює.
І т.д. тощо тощо
Цю крихітну велику деталь - це те, що ми повинні бачити замість того, щоб говорити "воно вже існувало тут", коли реальність така, що одне і те ж існує не для всіх парт.
До речі, оновлення для користувачів вже були зроблені в Windows, як в 8-> 8.1, так і в Windows phone в 7-> 8. Я думаю, що ті, хто там дізнався, були від Apple.
Велика різниця в цьому випадку полягає в тому, що, а насправді це була б слабкість Linux, полягає в тому, що в двох приватних або закритих ОС у них є лише один менеджер вікон, тому розробники зосереджуються на одному менеджері, тоді як в Linux, тому що справа інакший.
Це називається LINUX FRAGMENTATION, і в цьому полягає велика проблема, чому Linux не досягає успіху на робочому столі
Це називається РІЗНОМАНІТТІСТЬ і можливість вибору.
Але 90% використовують ПЕРЕДУСТАНОВЛЕНО Скільки навіть не міняють шпалери?
Зараз таблетки INTEL Bay Trail вийдуть за 100 доларів США, чудово для Ubuntu або Suse - найкраще для планшетів - адже це вдвічі краще, ніж за тієї ж ціни - на андроїд не через Dalvik -
Чи вийде модель із попередньо встановленими Ubuntu або Suse?
Чи наважиться навіть торговий посередник?
Те, чого немає на полицях, навряд чи досягне широкої публіки
Наа, ти все ще помиляєшся, велика проблема з Linux, до сьогоднішнього дня все ще залишається великим невіглаством, більшість людей використовують не більше, ніж YouTube і Facebook, робочі столи не впливають на них.
Вони обидва мають рацію, фрагментація є великою проблемою, нестандартизація пакетів і те, на що посилається Pandev92, є в основному причиною великого успіху, який мають планшети та смартфони, люди виходять в Інтернет лише заради дрібниць, і цим пристроям просто зручно це робити .
Коколіо, неважливо, що "у них" є один робочий стіл або менеджер вікон, тому що це те саме в Linux.
Або ви думаєте, що Gnome піклується про інший робочий стіл чи менеджер вікон, крім свого власного? Або KDE, або Ubuntu на вашому Unity, або Lefebvre на вашому Cinnamon?
Я НЕ розумію, чому розробники повинні дбати про інші робочі столи, я маю на увазі те, що в інших ОС є єдиний менеджер, і точка, все розроблено для цього менеджера, тоді як в Linux розробники створюють для своїх, Що якби це було добре, що існує портативність, так що ці характеристики доступні у будь-якого менеджера, тобто в іншому.
Найближче до сумісності графічного інтерфейсу - QT. Якби існував реальний інтерес до вдосконалення цієї деталі, не було б так складно розробити інтерфейс робочого столу для кожного з них.
Лише детально, Windows 8.1 - це пакет оновлень для Windows 8 (насправді виправлення для Windows 8), а не серйозне оновлення, як Mavericks. Внутрішньо нова ОС блоку сильно змінилася. З іншого боку, я належить до тих, хто погоджується, що існують певні речі для об’єднання, які розкидані по різних робочих столах GNU / Linux.
Але, звичайно, у KDE є карти! і що я користувач UNITY. Його називають Marble, і він є перлиною набору, він базує свої дані на OpenStreetMaps, ви повинні мати на увазі, що це Google Earth, але він не потребує 3D-прискорення.
Хм, я думав, що Marble - це просто місцевий додаток .. Дякую за підказку 😀
У Мармурі карти розмиті, Емерійон кращий у цій області, хоча він надзвичайно простий.
Так, наприклад http://www.stardock.com/products/?from=nav
Він продає вам речі для Windows, змінює тему робочого столу, змінює піктограми, додає вигляд папки, речі, які можна придбати безкоштовно майже у всіх середовищах.
Хоча у Windows їх немає, вони є майже в будь-якому оточенні дистрибутивів. Але є новинка ...
(І.Е.
І найгірше те, що вони представляють це як найновіше ...
Серйозно: юридично ви не можете запатентувати ті речі, представлені в Linux, і запропонувати їх за умови, що вони використовують GPL у коді І вказують творця ідеї? Таким чином, ми уникаємо проблем із тим, що люди залишають MS / Apple / тощо, приймаючи концепцію чогось уже створеного та представляючи це як своє власне.
Ну ... На жаль, GNU проти патентів, ти йдеш проти філософії, я радше вважаю, що всі GNU та Linux повинні перейти до GPL 3 і справу вирішити.
Ой! Цього разу здається, ніби Mac OS скопіювала GNOME, а не навпаки: B
Я не знаю, що вони насторожені, якщо той самий GPL дозволяє копіювати, вдосконалювати, розповсюджувати та модифікувати
- «Програмне забезпечення за ліцензією GPL може застосовуватися для будь-яких цілей (включаючи комерційні цілі та навіть як інструмент для створення власного програмного забезпечення)» - Wikipedia Spanish-
Os X вже має це вдосконалене програмне забезпечення, можливо, вони скопіювали певні речі, що стосується карт, а Elenentary Maya не є чимось новим в OS X.
Я маю свій час, використовуючи Linux, але я не надаю великого значення цим питанням, оскільки, незважаючи на використання Windows, я не зацікавлений у їхніх рухах, оскільки тоді я продовжував би бути їхнім рабом.
@ Ісус Ізраїль Пералес Мартінес, більше рекламних роликів від Ubuntu? Canonical потрібен лише рекламний ролик, в якому говориться, що HP та Intel рекомендують Ubuntu бути надмірно комерційним. Що я ненавиджу в цій компанії / дистрибутиві, це те, що вона навіть дає кредит, її користувачі вважають, що Ubuntu є Linux або гідним представником, коли чітко вони бачать лише Silver, Silver та Silver, а не їхніх користувачів, для мене Ubuntu - це найбільш напівкомерційний домашній дистрибутив, який існує настільки, що їм не спало на думку бути такими ексклюзивними, як Apple або Microsoft, які роблять власне ядро від 0, щоб безпосередньо конкурувати з цими двома. Очевидно, що це не буде Gnu / linux.
Сподіваємось, що «найдосконаліша» операційна система у світі реалізує добрі ідеї світу Gnu / linux.
Здається, що я єдиний, хто публікує повідомлення з OSX. Дякуємо за жест, що випустили цю нову версію вашої ОС безкоштовно. Тепер через те, що вони вважають, що вільного програмного забезпечення бракує більшої гласності, я кажу їм, що вони помиляються, чого бракує - СТАБІЛЬНОСТІ на робочому столі. Я завжди погоджувався з Мігелем де Ікасою. Я використовую Debian GNU / linux, і багато разів у мене виникають проблеми з підключенням до Інтернету (повільність), проблеми, які розпізнають інші мої розділи NTFS (Іноді він виявляє їх без проблем). Іноді мій робочий стіл виходить з ладу (хоча це може мати більше проблем з драйверами, ніж з KDE). Але ці речі трапляються зі мною не так часто на OSX. І нарешті, це говорить той, хто є мультиплатформенним. Я використовую OSX, Linux і win8 xD (і я потрапляю в Hurd).
Принаймні ці "новинки" не можна запатентувати ...
Так само є. Повідомлення про співчуття в оболонці Gnome чудові. він реагує, не відкриваючи вікна, і не заважає виконуваній діяльності
Хіба не для цього також повинно бути безкоштовне програмне забезпечення? Щоб взяти його, змінити та продати, якщо ми хочемо? Чому так багато заздрості?
Свобода 0: Свобода використання програми для будь-яких цілей.
Свобода 1: Свобода вивчати, як працює програма, та адаптувати її до своїх потреб. Доступ до вихідного коду є передумовою цього.
Свобода 2: Свобода розповсюдження копій, тим самим допомагаючи своєму сусідові.
Свобода 3: Свобода вдосконалювати програму та оприлюднювати вдосконалення для інших, щоб отримати користь від усього співтовариства. Доступ до вихідного коду є необхідною умовою для цього.
чи відповідають ці модифікації всьому цьому?
Я пішов оновити сервер до Mavericks (MAC mini, 8 Гб оперативної пам'яті, 2HDDx1Tb ...), щоб відновити гідну підтримку SMB, оскільки Lion і Mountain Lion мали власний SMBx від Apple, оскільки через проблеми з ліцензуванням вони не могли використовувати загальний і ну, перше, про що мені повідомило оновлення, це те, що Mavericks сумісний лише з Server3, і якби я продовжував оновлення, перше, що я зробив би, було б запустити додатки Server2, які у мене є ... Puagh! У будь-якому разі, зараз я оновлюю робочу станцію, тоді я розповім вам, як це пройшло ...
O_O Хоча мене насправді не дивує той факт, що я не вірю, що проблема сервера є пріоритетом для Apple .. Або я помиляюся?
Але Apple вже давно закінчила свою лінійку серверів, і такий ПК, як цей сервер, мені здається нелогічним.
Як нерозумно мати сервер OS X, який має кращі варіанти для Linux або xBSD, але привіт - це лише коментар.