Elementární Os Luna, konečně stabilní! Posouzení

Měl na sobě Lubuntu v dnešní době docela šťastný, až na některé chyby, které jsem měl s přemístěním určitých oken programu.

Konečně vstoupím Google+ A pamatuji si oznámení, že to pravděpodobně vyšlo Základní systém OS stabilní. Jdu na web a už jsem našel ISO. Přenesu to a otestuji na Live CD.

Na prvním místě najdeme desktopové prostředí, čisté, krásné a jednoduché, velmi podobné prostředí Mac OSX.
Zatím všechno pěkné na živém CD, dokud si neuvědomíte, že váš hardware není dobře podporován jádrem 3.2 a tabulkou 8, takže jsem začal instalovat distro a poté použít edgers xorg ppa mít poslední tabulku a jádro 3.11 z ppa z Jádra Ubuntu.

Jakmile to všechno proběhlo, rozhodl jsem se zahájit kontrolu prostředí krok za krokem, podíváme se na každou z aplikací.

Hluk:

Screenshot z 2013-08-12 14:45:25

Tato pěkně vypadající aplikace inspirovaná iTunes. Nabízí nám klasické 3 režimy prohlížení, a to podle obálek, režimu seznamu a režimu „umělci, žánr, alba“.

Aplikace je velmi jednoduchá, nabízí nám také synchronizaci s LastFM a zatím nic nového, co již nenabízejí, Banshee, Rhythmbox, Clementine, Amarok, Audacious ...

Při mém testování aplikace záhadně narazila na první dva časy, kdy jsem chtěl nastavit hudební složku, potřetí bylo kouzlo.

Chybí přítomnost rádií, jako jsou Shoutcast, Icecast, stejně jako nyní hrající plugin pro Empathy.

Geary:

Screenshot z 2013-08-12 13:58:12


Nejprve se mi opravdu líbí vertikální styl zásobníků programu, hodně mi to připomíná aplikaci Mail od Osx.

Dokonale jsem načetl obrázky e-mailů z Gmailu, které v KMailu vůbec nefungovaly dobře.

Problém je v tom, že když se stanou minimalisty, zapomněli na něco, co je pro mě naprosto nezbytné. Mluvím o hledání e-mailů, hledání slov, obsahu, dnů atd. Hledání zpráv z roku 2012 bez vyhledávacího pole je opravdu nepohodlné.

Midori:

Screenshot z 2013-08-12 13:58:41

Ještě jednou, abych řekl, že verze žuly Midori vypadá velmi úspěšně, je navigace docela plynulá a neutrpěl jsem neočekávané uzavření, jak se mi to obvykle stává u prohlížečů založených na qtwebkit.

Ale opět, i když jsem sledoval příspěvek od Elementary guys, nemohl jsem dostat flash do práce v tomto prohlížeči (64bitovém). Byl to tedy jen jeden další Internet Explorer, který mi pomohl stáhnout Chrome.

Soubory (soubory Phanteon):

Screenshot z 2013-08-12 14:49:22

Tento program se mi opravdu líbil, dělá to, co je nutné, má 3 typy klasických zobrazení, režim složek, seznam atd. Dělá to, co je správné a nutné, co uživatel potřebuje, ani více, ani méně. Jeho estetika mi hodně připomíná správce souborů OS X, ale v tomto případě je mnohem lehčí.

Takže +1 pro tuto aplikaci.

Kalendář:

Screenshot z 2013-08-12 14:49:30

V tomto případě nemohu poskytnout konkrétní názor, nikdy jsem tento typ aplikace nepoužíval, takže dodnes moc dobře nerozumím, jak mi mohou pomoci.

Nabídka aplikací:

Screenshot z 2013-08-12 14:54:49

Ve srovnání s Gnome Shell je to docela úspěch, protože není důvod mít nabídku, která vyplní celou obrazovku. Máme možnost zobrazení v abecedním pořadí, stejně jako možnost výpisu podle typů aplikací.

Systémové preference:

O tom se toho moc říct nedá, jedná se o kopii stejné aplikace Ubuntu, která byla zase založena na té samé z OS X. Prakticky totéž, plní svoji funkci a jediné, co mi chybí, je, že mi umožňuje rozhodnout, zda umístit složky na plochu. Což jsem vyřešil pomocí nástrojů Gnome Tweak.

Softwarové centrum:

Myslel jsem, že konečně najdeme nový rozbočovač, který oznámili, ale nakonec jsem narazil na stejný softwarový rozbočovač Ubuntu.

Dokončíme-li tento pohled na distro, můžeme dojít k závěru, že se jedná o jednoduchou, čistou a krásnou distribuci, která se snaží chytit uživatele, který dává velmi maquero styl, ale který trpí třemi nepříjemnými věcmi:

  • Poněkud staré softwarové balíčky, které vyžadují použití PPA, jak v jádře, tak v MESA, stejně jako v základních aplikacích podobných Libreoffice.
  • Libmutter 3.4 není tak vyleštěný jako 3.8, což dává o něco nižší grafický výkon, než by mohl, pokud by vycházel z něčeho aktuálního.
  • Aplikace jsou příliš jednoduché a postrádají věci, které mnozí považují za zásadní.

Závěrečná poznámka:

6 / 10

Velmi málo za více než rok a půl vývoje.


Zanechte svůj komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinné položky jsou označeny *

*

*

  1. Odpovědný za údaje: Miguel Ángel Gatón
  2. Účel údajů: Ovládací SPAM, správa komentářů.
  3. Legitimace: Váš souhlas
  4. Sdělování údajů: Údaje nebudou sděleny třetím osobám, s výjimkou zákonných povinností.
  5. Úložiště dat: Databáze hostovaná společností Occentus Networks (EU)
  6. Práva: Vaše údaje můžete kdykoli omezit, obnovit a odstranit.

  1.   živý řekl

    Kurva! Dostali jste se přede mě 🙂

    Recenze je však velmi dobrá, aby byla jen chutí. Souhlasím s vámi, že příliš jednoduché věci mohou být nepříjemné. Zmínil jste Geary (což je mimochodem škoda, že nemá podporu POP3), ale totéž se děje se Správcem souborů. Opravdu mi chybí možnost vyhledávat dokumenty a další ze stejné aplikace, navíc si nepamatuji, že eOS má k tomu nástroj.

    Kalendář je v pohodě, ale má problém (alespoň když jsem to zkusil naposledy), neinformuje vás o vašich událostech, takže pokud jej neotevřete, o ničem se nedozvíte.

    Midori má stále něco, co se mi nelíbí. A nevím ve stabilní verzi, ale v beta verzi, když jsem ji testoval, se mi nelíbilo, že modální dialogy jsou nebo mají stejný styl jako v GNOME.

    Kromě toho se jedná o vysoce doporučenou distribuci pro nové uživatele. Mimochodem, vaše poslední hodnocení mi dalo nápad 😛

  2.   Yoyo řekl

    Můj názor je velmi dobře shrnut v poslední větě Franchesca:

    «Velmi málo za více než rok a půl vývoje»

    Gratuluji základnímu týmu, ale zkrátka jsme už věděli, co tam je, a nebyli jsme překvapeni tímto spuštěním.

    Pozdrav.

    1.    javier fernandez řekl

      Byl jsem trochu zklamaný po prvním dojmu, měl jsem s touto distribucí hodně očekávání, ale jako celek se mi líbí pro mé přátele / klienty, kteří o počítačích nic nevědí, tím lépe, tím jednodušší a dobře openbox nebude pro ně, i když by to bylo pro mě. 🙂

  3.   ejmalfatti řekl

    Je to tak jednoduché, tak jednoduché, že tam „něco“ chybí. Pro mě jsou to malé detaily, které byly ponechány stranou, díky čemuž to pro mě není funkční. Ale opravdu se mi líbila jeho estetika, ale stále není funkční, jako by to mohl být Manjaro XFCE.

  4.   Hustota řekl

    Nejvíc mi vadí, že nemůžete přidávat klávesové zkratky, pouze upravovat ty již přednastavené.

    Zbytek je celkem dobrý a ve srovnání s Unity, Kde nebo dokonce Xfce jde opravdu rychle, opravdu radost. Pouze pro to už stojí za to použít.

    Pokud jde o aplikace, není tu velký problém, všechny jsou nainstalovány bez potíží.

    Jednoduchost, rychlost a nesrovnatelný vizuální styl.

    8/10

    1.    MSX řekl

      Zastavit a minimalizovat tlačítko!?
      Je v pořádku, že někdy minimalizujete z ikony panelu, ale pokud máte myš v horní části obrazovky, je to mučení, musíte minimalizovat okno!?

      Je to krásné, je to dobře integrované a pro někoho, jako je moje sestra, která používá stroj velmi lehce, se perfektně hodí, ale my zůstáváme „hladoví“: Maya (kalendář) se nesynchronizuje s Google Calendar nebo s jinou službou ... o_O Když přistupujete ke svým datům v cloudu různými způsoby, je bezpodmínečně nutné synchronizovat vše (v mém případě smartphone, laptop doma a desktop v práci), desktop nezemře, ale Cloud nám hodně zjednodušuje život.

      Rovněž má stále stejný problém jako Ubuntus / Debian: protože jde o cyklické vydání, je plné starých aplikací (GIMP 2.6? No tak lidi, hodně používám 2.8.1 a má mnoho vylepšení, která v Precise / GIMP elementaryOS). To, co Francesco říká o PPA, je přesně to, co mě distancovalo od Ubuntu, když začnete měnit části systému, stane se nestabilní a aktualizace je loterie.

      elementaryOS je velmi pěkný, ano, ale přílišné zjednodušení některých funkcí ho příliš zplošťuje.

      Souhlasím se skóre 6/10

      1.    živý řekl

        Omluva tlačítka Minimalizace spočívá v tom, že aplikace se údajně otevírají a zavírají tak rychle, že otevírání a zavírání má stejný účinek jako minimalizace. Je pravda, že můžete minimalizovat přímo na ikoně doku, ale no ...

        1.    nikot řekl

          nainstalujte základní vylepšení a svatý lék. půjdete o jeden bod nahoru ...

      2.    jamin samuel řekl

        VELMI SOUHLASÍM

      3.    xxmlud řekl

        Zde je odkaz pro přidání tlačítka minimalizace.
        http://www.linuxinicio.com.ar/2013/05/agregar-boton-de-minimizar-en.html
        Doufám, že to není spam.
        pozdravy

  5.   pepE (@valdezpepe) řekl

    Pro ty, kteří testují, zda zůstanou v této distribuci, doporučuji projít: http://www.elementaryupdate.com/ kde můžete nainstalovat PPA komunity elementaryOS, pomocí které si můžete nainstalovat Elementary Tweak, Wingpanel Slim a různé motivy, které si mimo jiné přizpůsobíte ...

    1.    xxmlud řekl

      Díky za web, nevěděl jsem to, měl by být vložen do samotného příspěvku. Stejně jako je přidáno tlačítko pro minimalizaci.
      Zdravím a díky

  6.   Richr řekl

    velmi dobrý příspěvek, díky kterému jsem ušetřil místo na mém pevném disku. 🙂

    byla by hezká recenze solydxk v jeho verzi kde by byla velmi oceněna

  7.   Babel řekl

    S elementárním jsem měl složitý vztah, od lásky k nenávisti. Moje kritika se vždy zaměřovala na nedostatek přizpůsobení (ikony, motivy myší, motivy GTK atd.), Protože si myslím, že mimo jiné to je to, o čem je Linux: vytvořit si vlastní pracovní plochu; pečlivá estetika mě však nutí ji používat, ačkoli distribuce je zjevně více zaměřena na začínající uživatele než staré lachtany, jako jsem já.

  8.   pandev92 řekl

    Právě teď jsem narazil na problém, že pokud se pokusím nainstalovat skype, chce odstranit celé prostředí plochy ...

    1.    eliotime3000 řekl

      Použijte DPKG (pokud samozřejmě obsahuje konzolu) a vyhněte se tak odeslání celé plochy do pekla.

    2.    javier fernandez řekl

      Nainstaloval jsem to bez problémů.

      1.    pandev92 řekl

        A já jsem po opravě toho, jak špatná byla úložiště v mých sources.list .., z nějakého důvodu byla úložiště ubuntu duplikována.

  9.   Patricio řekl

    Pravdou je, že jsem byl velmi nadšený, když jsem viděl, že eOS již byl vydán, také se mi opravdu líbilo, že tak rychle provedli recenzi, nyní mám pár pochybností:
    1) Na jaké verzi Ubuntu je založen?
    2) Hodně používám Ubuntu (doma i v práci). Doporučujete přechod z Ubuntu na eOS?

    Zdravím skvěle, Patricio.

    1.    živý řekl

      1- O verzi 12.04 🙂
      2 - Pro mě ano.

      1.    eliotime3000 řekl

        1. - Raději budu pokračovat v Wheezy a používám Ubuntu Server.

        2. - Může se stát, že vytáhnu PPA Elementary Shell a nechám tak odpočinout svůj GNOME Fallback.

    2.    pandev92 řekl

      Vyniká něco, jak úspěšná je integrace qt se základním tématem, což bylo velmi dobré.

  10.   felipe řekl

    Nelíbí se mi, že je založen na gnome3, i když vypadá mnohem lépe než gnome3. Pokud by byly založeny na schopných kde, nainstalovalo by to ... xd.

  11.   Soudce 8) řekl

    Pokud jde o Midori a Flash, rád bych poznamenal, že to musí být aktivováno v možnostech ROZŠÍŘENÍ.

    Podle toho, co říkáte, pokud jste to měli nainstalované a neviděli jste videa nebo flash animace v Midori, pak je to proto, že jste je neoznačili jako aktivní v předvolbách ROZŠÍŘENÍ.

    Doporučuji zkusit tento skvělý prohlížeč. Velmi lehký, jednoduchý a velmi rychlý. 😉

    1.    pandev92 řekl

      Je označen a já jsem sledoval příspěvek http://www.elementaryupdate.com/2013/05/flash-in-midori-web-browser.html

      Ale dostanu chybu a nefunguje to.

      1.    eliotime3000 řekl

        Lepší je dát na něj Iceweasel, abych se vyhnul problémům se zobrazováním videí HTML5.

  12.   jamin samuel řekl

    Na základě Lubuntu ??? Říkáte tedy, že je založen na LXDE?

    No, já se úplně liší ... Elementary není založen na LXDE, ve skutečnosti má Shell nad Gnome 3.4 s názvem „Pantheon“ a spolu s ním řadu aplikací vyvinutých vývojáři Elementary .. Ale stále je to Gnome 3.4 s nové oblečení.

    A pokud mě jedna z věcí, která mě zklamala, byla zastaralá, pokud jde o balíčky ... jádro 3.2 a libreoffice 3.5 huy ne ne ne ....

    Jediným řešením, které zbývá, je mít ppas, aby to bylo dobré, tak jaký má smysl používat ppas k použití jádra nebo balíčku v jeho nejnovější verzi, když existuje Ubuntu 13.04 s aktualizovaným balíčkem?

    V několika slovech ... Lidé používají elementární pro vizuální, nikoli pro technické, protože se zdá směšné používat ppa k získání více aktuálního balíčku, když můžete snadno nainstalovat Lu, Xu, Ku, Ubuntu 13.04 nebo 13.10 (pokud velmi spěchá) a užívejte si současný svět Linuxu

    1.    jamin samuel řekl

      Základní operační systém je snem každého dítěte s Linuxem…. že váš systém se co nejvíce podobá Mountais Lion OS X

      1.    gato řekl

        Ne

        1.    jamin samuel řekl

          NE?

          pufff ajajaj řekni to chorrere lidí, kteří si nainstalovali tuto distribuci jen proto, že vizuálně připomíná MAC

          1.    eliotime3000 řekl

            Můj bývalý miloval záložní GNOME 3 a opravdu umíral závistí, když jsem si uvědomil, jak jednoduchý je Debian GNOMe 3.4.

    2.    Juanra řekl

      Hm ... řekl, že používá distribuci Lubuntu, ne že eOS je založen na Lubuntu

      1.    jamin samuel řekl

        Je to pravda !! Nevšiml jsem si ... Četl jsem velmi rychle a pochopil jsem, že říká, že elementární je založen na Lubuntu xD ahahahaha

        Promiňte !!

        A protože Lubuntu (podle mého názoru) je nejstabilnější příchuť rodiny Ubuntu, nejsou vůbec žádné problémy

        1.    pandev92 řekl

          ok odpuštěno ahahaha!

    3.    pandev92 řekl

      Přečetli jste si článek XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD? Řekl jsem, že používám lubuntu ... ne to elementární je založeno na lubuntu.

      1.    jamin samuel řekl

        xD

      2.    jamin samuel řekl

        Mimochodem, nikdo nepoužívá User Agent jako předtím….

        Vidím jen prázdná chromovaná loga s Tuxem vedle xD

        1.    pandev92 řekl

          Ahaha nakonec lidi unavilo editovat uživatelského agenta XD

          1.    jamin samuel řekl

            Ano, a na konci dne to rozšíření, které tam zobrazili pro Chrome, funguje dobře, jediná špatná věc je, že když otevřete Gmail, neotevře jej, takže musíte deaktivovat rozšíření, abyste mohli zadat svůj e-mail účet ahahahahaha

            Raději zůstanu takhle ...

            Ačkoli zde na webu by měla existovat lepší možnost, kde můžete graficky vybrat distribuci, kterou chcete zobrazit v uživatelském agentovi

    4.    cooper15 řekl

      Ne, nikde neřeklo, že to bylo založeno na LXDE. Na druhou stranu Ubuntu 12.04 je LTS, který mu dodává určitou stabilitu, ve skutečnosti si myslím, že jeho balíček je docela podobný současnému Wheezy, ale tato skutečnost nás nezbavuje nutnosti instalovat novější balíčky, buď z nutnosti, nebo kvůli versionitis Faktem je, že k tomu existují ppas nebo backports, které vám poskytnou nové balíčky, aniž byste museli obětovat stabilitu, zvláště pokud máte produktivní prostředí

      1.    eliotime3000 řekl

        Debian Wheezy je flexibilnější, pokud jde o nové balíčky (samozřejmě s výjimkou instalace Steam).

  13.   07 řekl

    Dobrý článek "

  14.   diazepam řekl

    Chtěl bych také dodat, že byl vydán také Sabayon 13.08
    http://www.sabayon.org/release/press-release-sabayon-1308

    Dodává se s jádrem 3.10.4, GNOME 3.8.4, KDE 4.10.5, MATE 1.6.2, Xfce 4.10, LibreOffice 4.1, systemd jako výchozí inicializace, opravy pomocí UEFIBoot atd.

  15.   hnije87 řekl

    Poštovní klient mi připomíná Thunderbird jen jednodušší hehehe

  16.   MSX řekl

    Jak to, že nemůžete změnit množství průsvitu v Terminálu, aniž byste prošli elementaryupdate.com!?

    Jsem v pořádku s tím, že distribuci dodávám specifický nádech, ale _ odebrání možnosti přizpůsobení systému_ pro pokročilé uživatele je kecy.

  17.   kos řekl

    Myslím, že Xfce běží rychleji a plynuleji než Elementary, alespoň na Manjaro a Debian, což používám. Zdá se mi, že tato distribuce přináší design a velmi málo jiného. Ten, který bych doporučil novým uživatelům, je Voyager = http://voyager.legtux.org/ , založený na Xubuntu, kromě toho, že je velmi krásný, je velmi užitečný a funkční, což se mi elementární nezdá.
    Dojem, který na mě působí, je, že je jako průmyslový produkt, velmi dobře zabalený a atraktivní, ale po použití je velmi zklamáním.

    pozdravy

  18.   aiolia řekl

    Jak jsem řekl v dalších příspěvcích, dám tomuto systému šanci, vypadá vizuálně krásně a velmi opatrně. Odinstaluji linuxovou mincovnu 15 a nainstaluji základní OS.

  19.   irvandoval řekl

    distro, aby ukázal román, jak krásný linux může vypadat poezie

  20.   živý řekl

    Myslím, že jediná věc, která ElementaryOS chybí, aby byla kopie OSX, jak to Bůh zamýšlel, je panel nástrojů v horním panelu 😀

    1.    kos řekl

      Otázka, jak ji vidím, je ... proč musí být kopie? Není GNU / Linux dostatečně přizpůsobitelný a všestranný, aby vytvořil distribuci s vlastní osobností?

      1.    pandev92 řekl

        Odpověď je velmi jednoduchá, mnoho lidí má rád (já taky), apple look 😛

        1.    kos řekl

          Ano, samozřejmě, to je nepochybné. Také se mi líbí některé věci týkající se vzhledu Macu, jiné ne. Jak se mi líbí některé podrobnosti o Win7, a jiné ne.

          Faktem je, že mezi „éterem“ nebo inspirací Macem a kopií jde dlouhá cesta. Být kopií něčeho již hotového, aniž by něco přispělo, se mi zdá jako obrovský nedostatek kreativity.

          A v případě této distribuce je to, že téměř jediná věc, která přispívá, je to, že design ve všem ostatním, jen velmi málo více pravdy.

          1.    kirl řekl

            Není to ani tak špatné, vizuální stránka systému eOS dává nádech MAC OS X, ale zdaleka není podobný.

            Horní lišta s tím nemá nic společného, ​​ani ikony, maximalizace, zavírání ikon, dobře, mohu pokračovat a nedokončit.

  21.   sanhuesoft řekl

    S tak velkou kreativitou mohli vytvořit desktopové prostředí (jako Gnome, s vlastními aplikacemi atd.) A výsledek by byl mnohem lepší.

    1.    pandev92 řekl

      Pro rok 2017 xD byste to měli stabilní

    2.    elruiz1993 řekl

      Elementary má své vlastní aplikace: Noise, Pantheon-Files, Scratch, Maya, Pantheon-Terminal a další, plus Midori a Geary jsou připojeni k týmu Elementary, takže to není jen vzhled, ale opravdu ho dostávají.

  22.   Yoyo řekl

    Pravda je, a já jsem to předtím neřekl, je to, že jsem se hovno, že distro nebo Shell nepřináší 3 tlačítka v oknech, s jakým svolením nebo morální autoritou je tyto Elementary nebo Gnome Shell odstranili?

    Nemá Mac OS X, Windows, KDE, Xfce, Cinnamon atd. Stále 3 tlačítka na oknech?

    Nic víc než to, že standardně nezahrnuji 3 tlačítka, už nechci Elementary nebo Gnome Shell a neříkej mi, že to jde na záchod, vím, co říkám, že ne muset je sundat.

    Řekl jsem.

    1.    eliotime3000 řekl

      I můj GNOME 3.4 Fallback má tři tlačítka. Jaká línost je to vývojářům Elemantary OS.

    2.    vicky řekl

      Nafouknout ano !! Přejít na vylepšení a zvolit rozložení tlačítek je velmi časově náročné….

      1.    nikot řekl

        Není to pro každého ... tyto od elementárních jsou šílené!

  23.   Charlie E Liarson řekl

    I přes vady aplikací se mi systém zdá dokonalý, jsem s ním nadšený. Chyby a nedostatek podrobností v aplikacích považuji za inspiraci k programování. Opravdu to považuji za nejlepší stůl pro notebooky a pro domácnost a pro práci to není vůbec špatné. Je stabilní, rychlý, jednoduchý, lehký, čistý a krásný. Myslím si, že po zbytek roku a do roku 2014 budu s Elementary OS velmi spokojeni.

  24.   Jose řekl

    Je zřejmé, že se nemůže líbit všem. Zdá se mi snaha, které je třeba tleskat: získat desktop, o kterém se rozhodli především jednoduše, ale v distribuci, která je pro „normálního“ uživatele víc než dost. Je co leštit, ale dosáhli svého vlastního stylu… .. jaká distribuce, kromě Ubuntu, může říkat totéž?. Chyba je v tom, že založili dům na střeše, rozumně se spoléhající na poněkud zastaralou základnu Ubuntu již (pokud by to vyšlo na stejné úrovni jako ta, nebylo by to zavrženíhodné). Důležité je, že se dělá to nejtěžší. Nyní chybí pouze uživatelé (bude to jedno z doporučení v mém prostředí) a jít leštit a vylepšovat věci. Možná v ne příliš vzdálené budoucnosti může být založen na testování Arch nebo Debian. Myslím, že to na základě této verze Ubuntu hráli bezpečně. Štěstí.

    Pokud jde o mě, kdyby existoval nějaký rychlý přepínač pro přepnutí na čistý Gnome Shell pro pohodlí, použil bych to určitě. Budoucnost se ukáže, ale ne na zemi. Nová aplikační sada Gnome 3 je robustnější.

  25.   Jose řekl

    Pro mě by úsilí distribuce dosáhnout dokonale integrovaného prostředí mělo být zásadní. To, že se každá ze systémových ikon a aplikací shoduje a nebojuje a jsou všechny na vašem webu, je odysea, na které musí uživatel pracovat. A nemělo by to tak být. Proto se mi Gnome líbí, protože se mi zdá ten, který to nejlépe umožňuje, a po cestě s řadou dokonale integrovaných aplikací…. a proto bych vsadil na vlastní distro. Nevím jak vy ... ale štve mě, že bez ohledu na to, jak dobrý je balíček ikon, vždy najdete někoho, kdo zpívá…. nebo procházením vnitřností distro najdete ikony z jiné éry verze po verzi. Ani Windows se o to nestará. Bod kvality Apple.

    1.    MSX řekl

      «Snaha distribuce dosáhnout dokonale integrovaného prostředí by pro mě měla být zásadní. To, že se každá ze systémových ikon a aplikací shoduje a nebije se a jsou na svém místě, je odysea, na které musí uživatel pracovat. »
      Souhlasím, je to jeden z důvodů, který mě vždycky pobláznil na distribucích GNU + Linux, které jsou vyvíjeny kodéry, je jim jedno, jak vypadají, v tomto aspektu a v integraci mezi aplikacemi (Granite atd.) je místo, kde distribuce opravdu svítí.

      Dokud to dělají na Archu nebo Debianu, nemusí to být důležité, pokud se v Archu nemýlím - opravdu chtějí základní desktop_ a jediné, co čekali na jeho úplné přenesení, bylo, aby dosáhlo svého stabilního stavu, nevím, jak udělají řešení závislostí GTK3 různých verzí, ale pokud se jim podaří, aby to fungovalo, je to skvělý cíl 😀

    2.    kirl řekl

      +1

  26.   pavloco řekl

    Líbí se mi ta iniciativa. Snaží se v Linuxových distribucích oddělit od „obvyklého stavu“, ale je jasné, že jsou více designéry než programátory.

  27.   eliotime3000 řekl

    Velmi dobré, i když nepřekračuje zastaralost gNewSense, že jeho nejnovější verze je založena na Debianu Squeeze.

    Stejným způsobem je to nejhmotnější a nejelegantnější prostředí, jaké jsem zatím viděl, i když jsem se rozhodl nadále používat záložní řešení svého GNOME 3.4, které mám ve Wheezy.

  28.   eliotime3000 řekl

    To nic není. Nautilus z GNOME 3.8 / 3.10 nejvíce nenávidím, protože nemohu použít lištu nabídek, která mi umožňuje přejít na pokročilejší možnosti.

    U tlačítka 3 vás upřímně podporuji.

  29.   gato řekl

    Nikdy se mi toto distro nelíbilo, ale přesto mu přeji štěstí a doufám, že přiblíží lidem svět Linuxu i Ubuntu.

  30.   Charlie E Liarson řekl

    Kluci, já, pokud jsem upřímný, podle mého názoru Elementary OS Luna, je to, co jsem očekával od Ubuntu 10.04 ... místo Unity. Jednota, to je velmi dobré ... pokud máte dobrý počítač, výkonný a aktuální ... ale pokud je váš počítač se střední nebo nízkou gama, pf ... žádné komentáře.

    1.    eliotime3000 řekl

      Mnozí si stěžují na zastaralost svých programů, ale když to porovnáme s gNewSense, mnozí si stáhnou to, co bylo řečeno, protože nová verze této distribuce je založena na Debianu Squeeze, takže to nic není.

  31.   vicky řekl

    Samotné prostředí je celkem stabilní.
    Co obecně selže, jsou některé aplikace. Prohlížeč souborů stále trochu chybí (i když se hodně zlepšil).

    1.    eliotime3000 řekl

      Prohlížeč souborů má přinejmenším o něco více než aktuální Nautilus GNOME 3.10.

      1.    entel řekl

        Může ale Nautilus nést méně věcí? V Gnome 3.8 jsem to musel nahradit Nemem, protože s tím nebylo možné nic dělat.

        Kde je Dolphin….

        Pokud jde o Elementary, je to velmi krásné a jednoduché, ale k jeho použití nainstaluji Ubuntu nebo jeho varianty a stejný efekt získám změnou písem, ikon, motivu a doku.

        1.    pandev92 řekl

          Nevím, já dávám přednost mnohem více mumláním před kompizací .., jen proto bych ubuntu nenainstaloval.

        2.    eliotime3000 řekl

          Používám záložní GNOME 3.4, který mi přišel v Debian Wheezy, a Nautilus je stále užitečný.

  32.   Pane Blacku řekl

    Myslím, že vzhled tohoto typu distribucí zaměřených hlavně na „uživatelskou zkušenost“ (základní, čakra atd.) Ukazuje, že základna (jádro, knihovny atd.) Gnu / Linux je dostatečně vyvinutá, aby mohla být Věnujte pouze „povrchnímu“, vnímám to jako velmi pozitivní znamení, ekosystém je ve velmi dobrém zdravotním stavu. Pozdravy.

  33.   David řekl

    Vyjasněte některé problémy, které vyšly:
    -Distribuce je zásadnější než to, co vývojáři chtějí, ale je lepší začít v malém a růst, než se snažit vyvinout obra a nikdy nedokončit. - Pokud jde o článek, poštovní program Geary je vyvíjen Yorbou, nikoli vývojáři Elementary. Hledání je naplánováno na další verzi programu, ale oni jdou svým vlastním tempem.
    -Vývojáři vědí, že knihovny jsou staré, neskrývají, že mají rádi Arch a některé z nich také přispívají do Archu.
    -Teraz to bylo široce kritizováno za to, že je to jednoduché, ale je to základ, další bude lepší a za rok nebo dva se Ubuntu otřese.

    1.    živý řekl

      Zajímavé Máte rádi Arch? Jak hezké by bylo, kdyby udělali Základní jak Manjaro, tedy asi Oblouk ale s jednoduchým instalátorem a dalšími 😀

      1.    MSX řekl

        … Pro vás všechny, exkluzivní slova od Debianu, který viděl světlo, bratře! xD

        Chystám se udělat obraz s touto tvou frází 😀

        1.    živý řekl

          HAHAHAJAJAJAJAJAJA ...

      2.    eliotime3000 řekl

        Pokud vývojáři Archu vytvoří instalační program ve stylu formuláře, jako je OpenBSD, měl by o to větší důvod nainstalovat Arch. V tuto chvíli stále experimentuji s virtuálním strojem.

        1.    pandev92 řekl

          Použijte toto a jděte:

          https://github.com/helmuthdu/aui

    2.    pandev92 řekl

      jdou svým vlastním tempem

      To nezpochybňuji ..., šnečí rychlostí xD

    3.    pandev92 řekl

      Rok nebo dva, které se ubunut chvějí ..., pravda, i když nejsem uživatelem ubuntu a vidím, že ubuntu směřuje k miru a nové jednotě, pochybuji, že tato distribuce může překonat ubuntu, bude to další krásnější linuxová máta, ale nic víc.

  34.   Carlos řekl

    Používám to 4 dny a zatím vše funguje velmi dobře. Chybí mi to a pokud vím, musí proprietární ovladače fungovat lépe než ty bezplatné, ale v tomto distro naopak a to mě těší 🙂

    1.    kirl řekl

      Stává se mi to stejně jako vám, vlastní ovladače jsou pro mě fatální, na druhou stranu ty bezplatné jsou v pořádku.

  35.   Vladimir řekl

    «Nejprve najdeme desktopové prostředí, čisté, krásné a jednoduché, velmi podobné prostředí Mac OSX.
    Zatím všechno pěkné na živém CD, dokud si neuvědomíte, že váš hardware není dobře podporován jádrem 3.2 a tabulkou 8, takže jsem začal instalovat distro a poté použít xorg edgers ppa k získání nejnovější tabulky a jádra 3.11 z Ubuntu Kernels ppa. »

    Použijte tyto 2 jednoduché kroky a výsledek je neuvěřitelný ... systém letí ... FLIES ... samozřejmě jsem provedl nějaké úpravy, odstranil některé efekty atd ...

  36.   Včela řekl

    Používám Debian více než 5 let (vždy stabilní), ale na notebooku jsem běžel napůl pomalu (gnome shell), tak jsem se rozhodl to zkusit, abych zjistil, jak se chová, a pravdou je, že se mi moc líbil, jak pro rychlost, tak lehkou a jak opatrnou je rozhraní. Nyní jej nainstalujte na PC, podívejme se, jestli je konečný.

    PS: Co nemohu najít, je, jak upravit nabídku Aplikace, jako je odstranění nebo změna kategorie programu, pokud někdo ví….

  37.   MSX řekl

    V mém případě jsem nemusel měnit jádro nebo video stack, i když jsem je mohl zkusit aktualizovat, abych zjistil, co se stane.

    Nyní považuji za nezbytné pro každodenní použití přidat tyto PPA:

    [Code]
    j: 0 ~> ls /etc/apt/sources.list.d/
    birdie-team-stabilní-precizní.list základní.list.save loneowais-fogger-přesné.list patche.list.save versable-elementary-update-precise.list.save
    birdie-team-stable-precise.list.save erasmo-marin-photo-daily-builds-přesné.list loneowais-fogger-precise.list.save sgringwe-rdio-přesné.list webupd8team-tribler-přesné
    kofein-vývojáři-ppa-přesné
    caffeine-developers-ppa-precise.list.save google-chrome.list nilarimogard-webupd8-precise.list.save shnatsel-dnscrypt-precision.list webupd8team-y-ppa-manager-precision.list
    cassou-emacs-precision.list google-chrome.list.save nuvola-player-builders-stable-precision.list tombeckmann-ppa-precision.list webupd8team-y-ppa-manager-precise.list.save
    cassou-emacs-precise.list.save inkscape_dev-stable-precision.list nuvola-player-builders-stable-precise.list.save tombeckmann-ppa-precise.list.save
    dkotrada-pomidor-precizni.list inkscape_dev-stable-precise.list.save otto-kesselgulasch-gimp-precizni.list transmisebt-ppa-precizni.list
    dkotrada-pomidor-precise.list.save libreoffice-libreoffice-4-1 -přesný.list otto-kesselgulasch-gimp-precise.list.save přenosbt-ppa-precise.list.save
    elementary.list libreoffice-libreoffice-4-1-precise.list.save patches.list versable-elementary-update-precision.list
    j: 0 ~>
    [/ Code]

    S tím a všechny eOS nemají slušný prohlížeč obrázků a musel jsem nainstalovat Gwenview - naštve ...

    1.    Včela řekl

      První věc, kterou jsem udělal, když jsem nainstaloval, je odstranit programy, které ve výchozím nastavení přináší, a dát vlc, chrome, synaptické, thunderbird, delphin a libreoffice 4 a pravdou je, že jsem více než spokojen

      1.    MSX řekl

        Mezi mnoha věcmi postrádá správce oken, který umožňuje zapamatovat si předchozí pozici a velikost různých otevřených oken aplikací.

        Opakuji: neexistuje prohlížeč souborů, který by vám umožňoval měnit grafické soubory, k tomu musíte použít GIMP, což je ekvivalent zabití mouchy kladivem.
        Další alternativou je použití příkazového řádku (imagemagik atd.), Ale samozřejmě jde přímo proti filozofii použití a cíli uživatelů systému eOS.

        Soubory vypadají spíše jako Alpha než zelené a se vší upřímností Dolphin ukazuje svůj plný potenciál při použití s ​​integrací Nepomuk - i když bez této integrace je to stále nejlepší grafický správce souborů na jakékoli platformě.

        Další podstatný problém správce oken GNOME nebo eOS: když přidáme záložku v prohlížeči Chrome / Chromium, protože si systém nepamatuje velikost oken, musíte pokaždé, ručně, rozbalit okno záložek ručně.

        Publikum: má za cíl nahradit Totem svým čistým rozhraním, ale nemá ani pětinu své funkčnosti - opět funguje zjednodušování.
        Přístup KDE SC je nekonečně praktičtější: «dáme vám bilion možností (ok, možná ne tolik), nakonfigurujete si rozhraní, jak chcete», takže pokud někdo preferuje minimalistické rozhraní, může ho mít, aniž by ztratil sílu aplikace v systému eOS přímo odstraní funkce kvůli „nezbytnému“ zjednodušení - ne nadarmo, některé z těchto nedostatků vyřeší elementární vylepšení.

        Příkladem nadměrného zjednodušení je Shotwell: funguje jako výchozí prohlížeč grafických souborů, má spoustu komplexních možností, ale ne ten, který změní velikost obrázku - Yorba, oni sají !!!

        Terminál Pantheon: Zjednodušený terminál. Proč znovu objevovat kolo, když můžete určitě používat GNOME nebo Xfce? Kromě toho, že jde o nový vývoj, neexistuje možnost snadné změny barev, úrovně průhlednosti nebo možnosti rozdělení obrazovky na několik terminálů, jako je Yakuake nebo Terminator.
        Ano, barvy lze měnit pomocí dconf méně než hloupě: https://gist.github.com/davidgomes/5162998

        Myšlenka eOS je zajímavá, systém je efektivně odlehčený a přitahuje velkou pozornost založenou na Ubuntu, má dobré nápady (Wingpanel, Gazette), ale stále musí dozrát a jak mnozí říkají, že je zaměřen na - uživatelé počítačů.

        1.    Včela řekl

          V mém případě jako prohlížeč obrázků používám gthumb, upravil jsem průhlednosti terminálu z dconf, základní Tweaky pro mě nikdy nepracovaly, snad proto, že jsem odinstaloval Pantheon Files, něco, co bych neměl, upřímně řečeno, ne Momentálně to nepotřebuji, protože jsem se dotkl nějakého jiného souboru a všechno je, jak se mi líbí

  38.   Ježíš Jimenez řekl

    ahoj přátelé, začal jsem s linuxem s distribucí fedora 14 a zůstal jsem do 17 poté, co jsem měl mnoho problémů s grafickou kartou a hodně pomalost, poté jsem se rozhodl zkusit ubuntu a ne, byla to chyba, lepší přejít dál do Windows 7. Nyní se vracím na linux s Fedorou 19 a ne, účinky jsou příliš pomalé a to mě ovlivňuje, problémy s tiskárnou, které jsem po několika pokusech o instalaci mohl vytisknout. Chystám se na Ubuntu 13.04 a jde to rychle a líbí se mi to, ale při sledování videí vidím tuto distribuci Elementary os luna, byla v beta verzi a v den, kdy jsem si ji stáhl, což bylo za úsvitu, už to bylo stabilní. Nainstaloval jsem to a nedalo mi to problémy s grafickými kartami, bylo snadné nainstalovat Adobe Flash Player a viděl jsem, že midori prohlížeč pro 64 bitů nefungoval při sledování videí a teď se mi to líbí, sleduji videa, přizpůsobuji systém, dělám práci a všechno je velmi rychlé, neřeknu, že je to nejlepší, ale OS stále chybí hodně, ale zatím se mi daří velmi dobře. Doufám a zlepšuji se, zdravím soudruhy.

  39.   4ZhaGratH řekl

    Dobrý den, mám nainstalován svůj základní prvek a jsem docela spokojen, ale někdo mi může vysvětlit, jak přidat ppa k aktualizaci jádra

    pozdravy a poděkování

    1.    pandev92 řekl

      Není to ppa, pokud musíte přejít na jádro ubuntu mainline, najít denní sekci a stáhnout obecné záhlaví souborů jádra, amd64 a obecné jádro atd. A poté je nainstalovat 1 po 1

  40.   maiko řekl

    Já, koncový uživatel ... nováček v linuxu, jednoduše říkám ... hluboce vděčný za velké úsilí, čas a odhodlání, které lidé jako kluci z tohoto a jakéhokoli distra tráví možná bez jakékoli peněžní kompenzace a snaží se udělat z linuxu něco atraktivní a funkční pro obyčejné lidi ... ale vidím také, kolik lidí KRITIKUJE a NÍZKOU svou práci; místo DĚKUJÍCÍHO A ZDŮRAZŇUJÍCÍHO mnoho dobrých věcí, které jejich systémy mají, že nakonec jako 95% nebo více, nebo snad nikdo není schopen vytáhnout z kapsy pár účtů, KTERÉ PŘISPĚJÍ k tomuto typu úsilí ... a jak jsem řekl na začátku I ve své nové vizi linuxu a se vší nevědomostí o tomto tématu mohu říci jen «Jak krásný je Elementary! Nejnovější z Manjaro je velkolepý !!, »Velmi pohodlná skořice s Linux Mint !! Debian je Debian !!! moje oblíbená distribuce !! nebo co může kdokoli říci o jejich distribuci ... místo toho, aby křičeli jako děvčata nebo si tolik stěžovali na hanebné povolání hledat vady !! pokud by to byla jako konstruktivní kritika, pak vítáme všechny! ale jak dobré by bylo pomoci těmto lidem buď v kódu vylepšit produkt, atd ... Když ten den přijde, myslím, že Linux by byl, bez ohledu na počet distribucí, operační systém zdokonalený vlastní komunitou. .. Toto je můj komentář k tomu.

  41.   paul honorato řekl

    Na mém notebooku nefungovalo jediné distro, některé by se nainstalovaly, ale po restartu / vypnutí by grafické prostředí zmizelo, spousta paniky jádra, na jiných jsem nemohl ani spustit. U elementárních to bylo naopak, všechno fungovalo poprvé, velmi stabilní a dá se s tím pracovat. Nainstaloval jsem netbeans, geany, gdebi, virtualbox, chrom, libreoffice a myslel jsem si, že to instalaci rozbije, ale ne. Všechno, jak má být.

  42.   Leonardo řekl

    Dobrý den, nainstaloval jsem ho a miluji ho, elegantní, lehký, rychlý, jediná „špatná“ věc je instalace všech aplikací, které potřebujete, a něco, co mi trochu vadí, je připojení pendrive nebo externího disk přes USB a nepřipojuje se automaticky, jinak funguje perfektně, ahhh a musel jsem provést ruční aktualizaci, aby detekoval můj telefon

  43.   Carlos řekl

    Miluji toto distro. Mám kompilační oddíl xubuntu +, v jiném LMDE a při použití eOs mám opravdu pocit, že stroj letí. Je to velmi užitečné, když potřebujete pracovat a dělat věci rychle. Samozřejmě mu chybí věci, které člověku chybí, ale doufám, že s podporou všech tento projekt poroste, podle mého názoru, nejlepší distribuce, kterou jsem zkusil z hlediska výkonu mého notebooku (TM2, i3, 4MBRAM)

  44.   LEGOLAS řekl

    Odhadnutelné Linuxeros
    Ahoj všichni. Nejprve děkuji za tento web, který rozšířil můj pohled na Elementary OS Luna. Od té doby, co pracuji s profesionálním softwarem, jsem byl vždy plným uživatelem systému Windows. Možná kvůli nedostatku znalostí nebo odporu vůči změnám nebo kvůli objektivní realitě jsem si myslel, že mi při práci přinášejí omezení. Jsem však milovníkem útulného pracovního prostoru, protože když otevřu svůj počítač, což by byl začátek mé práce, jsem toho názoru, že první věc, kterou vidím před očima, musí vytvořit příjemnou náklonnost k vizi a nálada. Z toho, co jsem zde četl, by byl Elementary OS Luna jako dar z nebes a rád bych to zkusil. Mám určité pochybnosti o tom, jak zacházet s ovladači pro PC při instalaci OS, protože vidím, že se toho nikdo nedotkl. Pokud mi někdo pomůže s tím nebo s čímkoli jiným, co se týká tématu, byl bych z toho velmi šťastný. Pamatujte, že jsem nikdy nepracoval ve světě GNU / Linuxu a že chci brát Elementary OS Luna jako startovní čáru.