OS X Mavericks je zdarma a zahrnuje věci, které jsme již měli

Ne, uklidněte se, není mým záměrem vytvořit plamen, natož kritizovat OS X, operační systém jablko.

OS X

Skrz X společnost @ yoyo308 komentoval něco, co mě zaujalo:

Proč distribuce #Linux nedělají KeyNote při každém vydání verze? by byl hezký, další způsob, jak představit novinky.

Myslím, že mnozí se mnou budou souhlasit GNU / Linux něco chybí, aby bylo více populární: Marketing.

Si ubuntu Je to přesně nejoblíbenější distribuce (ne pro nás, ale pro uživatele jiných OS), je to právě kvůli choulostivé marketingové kampani, kterou má.

Celý tento úvod má vyjasnit něco jasného, ​​dnes bylo oznámeno mnoho věcí OS X Mavericks že je již na svých oblíbených Desktopsech máme dlouhou dobu, a pokud nejsou stejné, alespoň velmi podobné, a jsem si jist, že mnoho uživatelů neví.

Uvidíme některé z nich, a proto se budu spoléhat na článek napsaný v Genbeta. Samozřejmě s vámi budu mluvit hlavně o tom, co vím:

Mapy

Ačkoli jsem se důkladně nepřihlásil KDE, víme, že GNOME Shell obsahuje aplikaci pro Mapy z počítače.

Kalendář.

Má to eOS (jednoduché, krásné) a Kontact Suite de KDE s mnoha možnostmi a funkcemi.

Klíčenka na iCloudu.

Ví někdo K Peněženka? Ano, měli jsme to dlouho, aplikaci, která nám umožňuje centralizovat a kontrolovat naše hesla.

Vylepšení správy více obrazovek.

Dobře, v žádném okamžiku neříkají, že Apple něco vymyslel, jen to, že to zlepšilo, stejně jako to má Kubuntu y KDE s KSscreen.

Oznámení

Skvělou zprávou je, že se jedná o interaktivní oznámení, to znamená, že v nich můžete reagovat jako v GNOME Shell.

KDE Zatím je nemá, ale Oznámení nás upozorní (i Aplikacemi) na vše, co se stalo, když jsme nebo nejsme před počítačem.

Karty a štítky ve Finderu.

Správců souborů s kartami máme spoustu: Delfín, Nautilus, Thunar, PCManFM a použití značek by mělo být velmi podobné tomu, s čím máme Delfín + Nepomuk.

Jeden bod pro: Aktualizace nebo instalace je ZDARMA (Microsoft by se měl učit) něco, co mě velmi ohromilo. Opakuji, mým záměrem není kritizovat OS XNaopak jsem rád, že se vyvíjí a poskytuje svým uživatelům lepší zážitek.

Jde o to zdůraznit to pro nedostatek Marketing nebo jednoduchý klíčová poznámkaMnoho uživatelů jiných operačních systémů neví, že tyto novinky, které jim byly prodány a vloženy jejich očima jako „něco revolučního“, již nějakou dobu existují.


Zanechte svůj komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinné položky jsou označeny *

*

*

  1. Odpovědný za údaje: Miguel Ángel Gatón
  2. Účel údajů: Ovládací SPAM, správa komentářů.
  3. Legitimace: Váš souhlas
  4. Sdělování údajů: Údaje nebudou sděleny třetím osobám, s výjimkou zákonných povinností.
  5. Úložiště dat: Databáze hostovaná společností Occentus Networks (EU)
  6. Práva: Vaše údaje můžete kdykoli omezit, obnovit a odstranit.

  1.   Yoyo řekl

    Vyrobím si vlastní Manjaro Keynotes hehehe 😛

    1.    živý řekl

      Jo .. Yoyo Jobs !! Nosíš džíny a něco černého !! 😀

      1.    eliotime3000 řekl

        Moc děkuji za tento detail. A co víc, koupím si pro svůj kostým Jobs pro Haloween černé polokošile s dlouhým rukávem.

        1.    Cocolium řekl

          Vidím, co dělat pro cholowin hahahaha

        2.    Cocolium řekl

          Samozřejmě, kostým musí inspirovat strach, ne hanbu, hehehehe, pokud jste pochopili vtip.

          1.    eliotime3000 řekl

            Moje tmavé kruhy jsou dost.

    2.    sušenka řekl

      Jobs byl také plešatý, že jo?

      1.    živý řekl

        Ani ne, co se stane, že v důsledku nemoci začal hubnout a vypadávat vlasy.

  2.   Ježíš Izrael Perales Martinez řekl

    Chybí reklamy GNU / Linux, minimum ubuntu, což je popu, marketingový marketing

    1.    Cocolium řekl

      Kdo by za ně platil?

      1.    eliotime3000 řekl

        Novell, Red Hat (i když to nenávidíme, je to mnohem příjemnější než Apple), Cannonical, Intel, IBM, Valve a všichni jejich příznivci. Musíte využít toho, že je v plném proudu, protože pokud ne, skončilo by to jako Hurdův mikrokernel FSF.

      2.    Joaquin řekl

        Mohou je také provádět uživatelé se znalostmi předmětu jako spolupráci. Například záznam plochy se zajímavými aspekty distribuce. V GNU / Linux pro to existují nástroje. Poté můžete upravit video a nahrát ho na youtube nebo jiné, jak říká Anibal níže, a ukázat video z ElementaryOS

        1.    Cocolium řekl

          Přesným problémem zde je rozsah, kromě toho obecně má uživatel mít podporu od těch, kteří „prodávají“ produkt, nebo v tomto případě distro a dobře, někoho, koho bude následovat, ne?

  3.   bixo řekl

    Můžete vytvořit KeyNote nebo podobné běžné věci ve všech linuxech, jako je jádro a nejpopulárnější (nebo používané) DE jako Gnome a KDE jednou ročně. Bylo by to skvělé jako propagace GNU / Linux

  4.   kasymaru řekl

    Je známo, že Apple je specialista na prodej teplé vody, do svých klíčových poznámek vkládá věci, které na trhu existovaly dávno předtím a klamná víra, že Apple je právě vynalezl nebo implementuje, podívejte se na nový iPad nic nového stejně jako vždy a nemluvě o OSX, pokud se změní pouze název verze, vložte karty do vyhledávače, který jsem očekával v 90. letech, teď je příliš pozdě na to, abych řekl, že se jedná o funkci, je spíše oprava.

    1.    Cocolium řekl

      Jedna věc musí být zachráněna, i když nový iPad je více stejný, protože přinejmenším má zmenšení tloušťky a hmotnosti, což mě hodně překvapilo, i tak bych si ho za cenu nekoupil a také, že ti zařízení (ta, která běží s iOS) Mám je jen tehdy, pokud je lze jailbroken, pokud ne.

      1.    eliotime3000 řekl

        Jediným zařízením Apple, které se mi opravdu líbí, je iPod Touch, protože je to jediné, které považuji za užitečné, a také se mi zdá, že jde o nejuniverzálnější roztomilost Apple, jakou jsem dosud viděl a vyzkoušel.

        A mimochodem, jediná věc, za kterou jsem vděčný společnosti Apple, je to, že vytvořil webový vykreslovací modul Safari, což je skvělé, pokud je v dobrých rukou (díky bohu, že Safari pro Windows již neexistuje).

        A mimochodem, používám Opera 17. Problém je v tom, že plugin používaný blogem si jej plete s Chrome, a proto si myslí, že používám Chrome 30.

        1.    Richard řekl

          Myslím, že máte na mysli Webkit ... Safari je prohlížeč, každopádně je to jedna z mála užitečných věcí, které lze získat od Apple jako příspěvek

          1.    eliotime3000 řekl

            Lapsus Calami, Lapsus Calami všude.

          2.    Cocolium řekl

            Je to skutečně WebKit, ale Apple už chtěl vlastnit některé věci z HTML5.

          3.    eliotime3000 řekl

            @Cocolio:

            A z toho důvodu to Google rozdvojil a Opera využila Blink a ztenčila jej, stejně jako ponechala prohlížeč bez Opera Link a je sotva k dispozici pro Windows a OSX.

  5.   pandev92 řekl

    Normální, že aktualizace je zdarma, osx spouští novou verzi každý rok a půl a výše s tak malými novinkami a také programy přestávají fungovat v předchozích verzích, že by chybělo jen to, že vás okradou.
    Chci si vzpomenout, že většina programů, které běží na Windows 7, běží na Windows XP, na druhou stranu většina z těch, které běží na Mountain Lion, nepodporují Snow Leoparda.

    1.    Cocolium řekl

      V předchozích „příspěvcích“ jsme tvrdě argumentovali až do té míry, že spolu vycházíme velmi špatně, ale tentokrát zcela souhlasím, myslím, že existují dokonce i současné programy, které dokonce běží na Windows 98 nebo ME (nebudeme hovořit o „skvělé“, které jsou / sarkazmus VYPNUTO), ale to je práce, kterou MS odvedla dobře pro „starší kompatibilitu“, ne všechny jsou takové, jako například daňový program v mé zemi, ale alespoň existuje tato možnost .

      Linux má také tuto vadu, ale velký rozdíl je v tom, že jakékoli distro je zdarma a totéž lze říci o drtivé většině používaných programů.

      1.    eliotime3000 řekl

        Přinejmenším v GNU / Linuxu můžete upravit aktuální distribuci podle hardwaru, který máte (samozřejmě až po Lentium III). V každém případě vám rozumím, protože se mi to stalo, když jsem chtěl nainstalovat aplikaci pro Android, která mě přinutila používat 4.0, takže jsem se musel uchýlit k CyanogenMod 10.1 pro můj skromný Samsung Galaxy Mini a nakonec se mi podařilo nainstalovat tu zatracenou aplikaci a nakonec se mi ji podařilo dostat ven. Využívám svou externí SD paměť.

        Na druhou stranu vidím, že je docela nepohodlné instalovat Hackintosh. Jak vypadá skvěle, aktualizace budou vždy velkou bolestí hlavy.

        Proto preferuji GNU / Linux a Windows na PC a OSX na Macu. Není to proto, že jsem průměrný, ale dělám to kvůli lehkosti, kterou Windows (kvůli profesionálním programům, které musím používat) a GNU / Linux (pro ty každodenní úkoly, jako je surfování po internetu, programování a cokoli, co nepřinášejte mi) vyžaduje tolik využití grafické karty a to vyhovuje mému kalendáři hovorů HP Compaq DC5770 Small z faktoru).

        1.    Cocolium řekl

          Už jsem se zmínil o tom, že jsem na svém HP DV6000 nainstaloval OS X, a pokud to byla bolest hlavy, EFI a další věci, je to hloupá snaha mít operační systém, který nepřispívá ničím novým nebo působivým, pokud máte rádi pěkné ikony, takže raději to nechám na Windows 8 a pak to „aktualizuji“ na 8.1, což bohužel nepřináší nic nového.

          A když už mluvíme o Androidu, jaké další ROM byste doporučili? Mám Cyanogen na svém tabletu, ale protože se mi blíží, chtěl bych zkusit další „distro“ nebo jinak dát Linuxu vidět, jak to chodí, mám přečtěte si, že to může.

          Podle kalendáře máte na mysli, že to je starožitný lol.

          1.    eliotime3000 řekl

            Co se stane, je to, že můj počítač je pracovní stanice z roku 2006, takže nemá tento problém EFI a tyto problémy.

            S CyanogenMod jsem s Galaxy Mini neměl téměř žádné problémy. Pokud si přejete, nainstalujte si jakoukoli distribuci GNU / Linux, která má podporu ARM, protože Android jako dobrý pasák Java vám vybije baterii a občas se zhroutí.

          2.    Cocolium řekl

            Říkám vám, že v mém tabletu mě baterie nepohltí, vydrží mi dobře a že v noci nechávám stahování filmu a vydrží tiše dva dny.

            EFI věc pak…. Je to jediný rozdíl mezi PC a Mac, a ten je nainstalován v kořenovém adresáři pevného disku, když provádíte hackintosh, a ano, myslím, že více baculatý začnu se ptát, která distro mi vyhovuje na mém tabletu nebo pro můj televizní dongle Rád bych jej dal jako NAS, torrent, LDAP a RADIUS server hehehehehe

  6.   Cocolium řekl

    Jedna věc je jistá, Apple nic nevymyslel, jednoduše na něj umístil krásné ikony a svým uživatelům řekl, že TO je „intuitivní“ hahahaha, a pokud je to pravda, všechny a všechny ty věci, které dnes představily stejně jako dříve v systému iOS 7 byly použity mnohem dříve, a to buď softwarem třetích stran, nebo nativně, protože ve světě Linuxu jsou již několik let.

    Co je předmětem plamene je: že při každém spuštění by měla být vytvořena „hlavní myšlenka“, protože za to předpokládám, že nejprve by musel existovat jediný linuxový distro a především jediný guru, kterého každý podporuje jako ovce, a to je něco, co nechceme, že?

    Pokud jde o Microsoft, rozdíl je v tom, že vyvíjejí své vlastní technologie a pochybuji, že to „rozdají“ právě tak, něco, co Apple nemůže říci, protože jsou krví šílené komunity open source, ale hej, že je to jen myšlenka, pozdravy.

    1.    eliotime3000 řekl

      I když bych chtěl procházet modus operandi XCode a rámce iOS a OSX, díky tomu, že jsem tam slyšel, že přizpůsobili prohlížeč GNU IceCat pro OSX pouze pomocí binárních souborů GNU / Linux a přidáním některých závislostí tak, aby pracovat v OSX, jako by to byla nejběžnější věc na světě. Pouze kvůli programování jeho prostředí a jeho rámce je důvod, proč bych to opravdu chtěl vyzkoušet (protože rozhraní je pro mě poněkud matoucí a klávesnice je křížem pro mé ruce).

      1.    Cocolium řekl

        Nic vám neunikne.

  7.   Anibal řekl

    Podívejte se na moje reakce na yoyův tweet 😉

    Řekl jsem Marketing a design. Apple se vždy stará o estetiku a navrhuje hodně. Mnohým se to nemusí líbit, ale je to tak.
    Než něco udělají nebo zkopírují, projdou si toto téma hodně.

    Přinejmenším by linuxové distribuce měly začít vytvářet youtube video s fantastickým turné, které ukáže OS.

    Je to velmi kopie OSX, ale myšlenka je mít taková videa
    https://www.youtube.com/watch?v=LjCN_sbc1t4

    1.    Patricio árie řekl

      Anibal: Rozhodně souhlasím s tvým komentářem a při sledování tohoto videa se mi chce okamžitě formátovat a instalovat OS Elementary. O tom je Marketing, o povzbuzení možného spotřebitele k získání produktu, a pokud je také zdarma a zdarma, co je lepší? Jsem velmi rád, že používám Linux a někdy mám pocit, že energie, kterou utratím za jeho šíření, někdy nestačí, ale u videí jako je tento si myslím, že více než kamarád s PC v potížích by rád vyzkoušel tuto nebo jiné alternativy k jejich operačnímu systému jako celku život (se stejnými životními problémy). Pozdravy.

      1.    Anibal řekl

        přesný. To, co Apple dělá, je generování módy a spotřeby ... Mnohokrát se změní jen málo věcí nebo že změna možná není tak nutná, nicméně způsobují spotřebu jejich produktů.

    2.    eliotime3000 řekl

      Velmi pěkné, ale mnohokrát styl OSX není pro každého. Každopádně se již pohybuji vpřed se svými vlastními Elementary + KDE + Cinnamon.

      1.    Anibal řekl

        Mluvil jsem o typu propagačního videa, ne o kopírování osx eh ...

        manjaro klidně se svým okolím může udělat podobné video. Říkám to jako příklad

    3.    Danielc řekl

      Pod video prohlídkou myslíte něco takového?

      http://www.youtube.com/watch?v=h384z7Ph0gU

      1.    Anibal řekl

        příliš dlouhý, ale jo, něco takového.

    4.    Danielc řekl
      1.    Anibal řekl

        Toto velmi dlouhé, musí to být něco rychlého a okázalého, co vám produkt rychle PRODÁ, a to vás přiměje k nákupu / použití / vyzkoušení.

    5.    Cocolium řekl

      Osobně je design MBP kopií černé klávesnice HP DV 5000/6000/9000, olověné opěrky rukou a obrysu černé obrazovky, říkám to proto, že v té době byl MBP úplně olověný, osobně Apple všechno kopíruje.

      1.    Anibal řekl

        Ano, kopírujte, ale dává to všemu další nádech nebo nějaký design, marketing nebo cokoli jiného, ​​proto prodávají a mají své fanoušky

      2.    eliotime3000 řekl

        ... cofcof; klávesnice MacBooku; cofcof ...

        1.    Cocolium řekl

          Dobře se podívejte na dobu prezentace obou týmů a všimnete si, že i klávesnice, tedy první notebooky s klávesami v ostrůvkovém stylu, které jsem viděl v Sony VAIO.

          1.    eliotime3000 řekl

            Nemluvím o samotném rozložení klávesnice, ale o rozložení klávesnice značky Apple.

            1.    Cocolium řekl

              No ... je to stejný design, jaký vždy měli, že? Jediný rozdíl je v tom, že ALT a to, co se v Linuxu nazývá super, si nevyměňují nic jiného, ​​nerozumím vašemu názoru.


          2.    eliotime3000 řekl

            Hlavním problémem, který mám s rozložením klávesnice Apple, je to, že když chcete získat zaškrtnutí se nakonfigurovaným španělským rozložením Španělska, buď nevyjde, nebo vyjde jiný speciální znak.

            S distribucí klávesnic ve Windows a / nebo GNU / Linux jsem tento problém dříve neměl.

            1.    Cocolium řekl

              Tam, pokud s vámi nesouhlasím, pět dní, kdy jsem měl tu smůlu, že jsem měl MBP, nebo čas, který jsem si nechal nainstalovat do svého lappie ... NEMAL jsem ten problém, ano, byly časy když jsem restartoval Zařízení bylo změněno na americkou angličtinu a španělské ISO bylo odstraněno, což bylo to, které jsem použil, ale hej, stále neplánuji znovu používat tento OS.


          3.    eliotime3000 řekl
          4.    eliotime3000 řekl

            Znám ten pocit kámo.

            Je nám líto, pokud obrázek nevyšel, ale zdá se, že komentáře mi nedovolují vkládat obrázky, a to ani v HTML.

    6.    živý řekl

      Ví někdo, jak vytvořit něco takového pouze pomocí nástrojů OpenSource?

  8.   Pane linuxe řekl

    OS X se vyvíjí díky Linuxu je komentář, který se opakovaně hovoří ve specializovaných linuxových blogech, což mezi námi vyvolává spoustu mrzutosti, protože potlesk, uznání a prestiž jsou převzaty OS X, To je život, nikdo neví, pro koho pracuje.

    1.    Marcelo řekl

      Že malá skupina opic tleská a věří, že Apple vynalezl kolo, střelný prach a oheň, by pro nás nemělo moc záležet. Realita je velmi odlišná a všichni to víme. Ať jsou šťastní ve svých zlatých klecích.

      1.    eliotime3000 řekl

        Otázka milionů dolarů zní: Jaká distribuce GNU / Linux bude používat datová centra společnosti Apple?

        1.    Cocolium řekl

          Osobně si nemyslím, že používají Linux, ale spíše OpenBSD, protože to je základ jejich „operačního systému“.

          1.    eliotime3000 řekl

            Spoléhal jsem se hlavně na to, co řekl v KDO JE. Nevím, jestli se WHOIS mýlí nebo ne, ale někdy jsem možná zahrál špatný vtip.

            PS: Uvidíme, jestli MarkMonitor nabízí doménové služby smrtelníkům.

          2.    Cocolium řekl

            To vyjde s netcraftem

            Vlastník Netblock IP adresa OS Webový server Naposledy online Obnovit

            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 21. října 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 neznámý Apache 16. října 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15. října 2013
            Akamai Technologies 2.16.237.15 Linux Apache 14. října 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 neznámý Apache 26. srpna 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 25. srpna 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 neznámý Apache 16. srpna 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15. srpna 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 neznámý Apache 30. července 2013

          3.    pandev92 řekl

            To je Free BSD, ne openBSD XD

            1.    Cocolium řekl

              Díky za opravu 😉


          4.    eliotime3000 řekl

            Spíše DarwinBSD (derivát FreeBSD od společnosti Apple).

            Věc Netcraft vás detekuje, dokud nepoužívá službu DNS. Doména, kterou používá, je Corporate Domains (nebo Corporation Service Company), ale používá akcelerátor Akamai (stejný, jaký používá Facebook, Twitter a další), aby zabránil nasycení serverů a snížil pravděpodobnost útoku DDoS.

            Škoda, že pro fyzické osoby jsou tyto služby (Akamai, CSC, MarkMonitor) skutečně omezené a alespoň musíte být společností typu Televisa nebo Obchod využívat jejich služeb.

  9.   Ankh řekl

    Ve skutečnosti jediná zajímavá novinka není v článku. Myslím tyto:
    http://www.apple.com/osx/advanced-technologies/

    Komprese paměti má podobný účel jako zram na linuxu, ale není to stejné. Za zmínku stojí také to, že se někteří vývojáři Gnome pokoušeli klonovat funkčnost AppNap, ale nevím, co se stalo. Co se týká časového splynutí, nevím, jestli existuje něco podobného v linuxu, bude to otázka vyšetřování.

    1.    Cocolium řekl

      Myslím, že něco podobného ve Windows již existuje několik let.

  10.   gonzalezmd # Bik'it Bolom # řekl

    Pěkný článek, pozdravy.

  11.   ekologický lakomec řekl

    A nejen Apple, je tu někdo, komu stejně jako já připadá „File >> Open Command Prompt“ nebo „File >> Open Windows Power Shell“ systému Windows 8 velmi podobný nyní velmi známému „Open Terminal“ z Linuxové pracovní plochy?

    Hehe

    1.    eliotime3000 řekl

      Podle mého názoru se tato možnost zdála být opravdu matoucí. Zatím jsem to vůbec nedokázal dobře zvládnout (více rád pracuji buď z konzoly, nebo z grafického rozhraní, ale ne obojí).

      1.    ekologický lakomec řekl

        Pro mě je to naopak, je pro mě docela užitečné rychle provést „ten“ příkaz z Dolphinu a vrátit se k práci, jak to bylo, a komentář byl v tom smyslu, že prohlížeč souborů Windows 8 má velmi podobný ...
        Na druhou stranu s vámi souhlasím, například pokud práce v programu zahrnuje vim a gcc, není nutné používat grafické prostředí a konzole je mnohem pohodlnější (a vyhýbá se rozptýlení webu), bez Nicméně, pokud musím číst pdf, procházet nebo vytvořit dokument ... konzole není ani dostačující, ani vůbec užitečná.

        1.    eliotime3000 řekl

          Věc o používání GCC a Vim ... to je to, co jsem opravdu myslel (i když ve skutečnosti používám GNU Emacs ze zvyku).

          Každopádně být na webu nebo sledovat filmy, protože bych samozřejmě použil grafické rozhraní.

  12.   bezejmenný řekl

    Od té doby, co znám Linux, se mi zdá, že slouží výhradně k inovacím v softwaru a prostředích, které později „proprietární“ systémy zlepší, popularizují a dodají jim atraktivnější vzhled.

  13.   bezejmenný řekl

    A také Mac OS a to, co je dnes známé jako Linux, se rodí z GNU, jsou bratři, jak se říká, a Windows jsou jako zlý bratranec ... teď, když o tom přemýšlím, JSOU VELKOU RODINOU !!!
    Kde by byl můj drahý Android?

  14.   Danielc řekl

    Je pravda, že mnoho z těchto funkcí je v Linuxu již dlouhou dobu, ale je zde detail, který jsem viděl, že je vynechávají: zatímco v Linuxu se tyto možnosti objevují rozptýleny ve 2 - 3 desktopech, v OS X jsou všechny zahrnuty v jednom.

    V KDE je velmi dobrá kwallet a prvek, který ukládá oznámení o akcích a udává počet událostí, které nebyly navštíveny. V Gnome nic takového neexistuje.

    V Gnome jsou interaktivní upozornění (obzvláště velmi užitečné pro zprávy). Tato možnost neexistuje ani v KDE, ani v Unity.

    V Ubuntu (Unity) máte centralizované online účty ... také v Gnome, ale vůbec nefungují jako v Ubuntu s Unity. V KDE nevím, jestli to mají nebo jak to funguje.

    Atd. Atd

    Měli bychom vidět ten drobný velký detail místo toho, abychom řekli „zde již existovalo“, když realita je taková, že pro všechny stoly neexistuje totéž.

    Mimochodem, aktualizace pro uživatele již byly provedeny v systému Windows, a to jak v 8-> 8.1, tak v windows phone v 7-> 8. Myslím, že ti, kteří se tam naučili, byli ti od Apple.

    1.    Cocolium řekl

      Velkým rozdílem v tomto případě je, že a ve skutečnosti by to byla slabost Linuxu, je to, že ve dvou soukromých nebo uzavřených OS mají pouze jednoho správce oken, takže vývojáři se zaměřují na jednoho správce, zatímco v Linuxu, protože věc je jiná.

      1.    Julian řekl

        Říká se tomu LINUX FRAGMENTATION a to je velký problém, proč Linux na ploše neuspěje

        1.    mitka řekl

          Tomu se říká ROZMANITOST a možnost volby.

          Ale 90% používá PŘEDINSTALOVÁNO Kolik z nich nezmění ani svou tapetu?

          Tablety INTEL Bay Trail nyní vyjdou na 100 USD, vynikající pro Ubuntu nebo Suse - nejlepší pro tablety - protože je dvakrát lepší než u stejné ceny - na Androidu ne kvůli Dalvik -

          Vyjde model s předinstalovaným Ubuntu nebo Suse?
          Odváží se i prodejce?

          To, co není v regálech, se těžko dostane k široké veřejnosti

        2.    pandev92 řekl

          Naa, stále se mýlíš, velký problém s Linuxem, dodnes je stále velká nevědomost, většina lidí nepoužívá více než YouTube a Facebook, pracovní plochy je neovlivňují.

          1.    Cocolium řekl

            Mají pravdu, fragmentace je velký problém, nestandardizace balíčků a to, na co Pandev92 odkazuje, je v zásadě důvod velkého úspěchu, který tablety a smartphony mají, lidé chodí online jen kvůli maličkostem a tato zařízení to jednoduše zvládnou .

      2.    Danielc řekl

        Cocolio, nezáleží na tom, že „oni“ mají jediného správce plochy nebo oken, protože u linuxu je to stejné.
        Nebo si myslíte, že se Gnome stará o další vlastní desktop nebo správce oken? Nebo KDE nebo Ubuntu na vaší jednotě nebo Lefebvre na vaší skoři?

        1.    Cocolium řekl

          Nerozumím tomu, proč by vývojářům mělo záležet na ostatních desktopech, což mám na mysli, že ostatní OS mají jediného manažera, období, všechno je vyvíjeno pro toho manažera, zatímco v Linuxu si vývojáři vytvářejí své vlastní, Co kdyby to bylo dobré je, že existuje přenositelnost, takže tyto vlastnosti jsou k dispozici u každého správce, to je jiné.

          1.    eliotime3000 řekl

            Nejblíže ke kompatibilitě grafického rozhraní je QT. Pokud by byl skutečný zájem na vylepšení těchto detailů, nebylo by tak obtížné vyvinout desktopové rozhraní pro každý z nich.

    2.    joshuamalmsteen řekl

      Jen detail, Windows 8.1 je Windows 8 Service Pack (ve skutečnosti oprava pro Windows 8) a není to velká aktualizace, jako je Mavericks. Interně se nový operační systém bloku hodně změnil. Na druhou stranu jsem jedním z těch, kteří souhlasí s tím, že je třeba sjednotit určité věci, které jsou rozptýleny na různých desktopech GNU / Linux.

  15.   Ludwing argenis řekl

    Ale samozřejmě KDE má mapy! a že jsem uživatel UNITY. Jmenuje se Marble a je klenotem sady, data zakládá na OpenStreetMaps, musíte si uvědomit, že se jedná o Google Earth, ale nepotřebuje 3D akceleraci.

    1.    živý řekl

      Hmm, myslel jsem si, že Marble je jen lokální aplikace .. Díky za tip 😀

      1.    gato řekl

        V Marble jsou mapy rozmazané, Emerillon je v této oblasti lepší, i když je extrémně jednoduchý.

  16.   Enterprise řekl

    Ano, například http://www.stardock.com/products/?from=nav
    Prodává vám věci pro Windows, mění téma plochy, mění ikony, přidává zobrazení složek, věci, které jsou téměř ve všech prostředích zdarma.

    1.    Enterprise řekl

      I když je Windows nemá, jsou v téměř jakémkoli prostředí distribucí. Ale je tu novinka ...

    2.    Enterprise řekl

      😛

  17.   dnuke řekl

    A nejhorší ze všeho je, že to prezentují jako nejnovější ...

    Vážně: Z právního hlediska jste nemohli prezentovat věci prezentované v systému Linux a nabízet je pod podmínkou, že v kódu použijí GPL A že budou označovat tvůrce myšlenky? Tímto způsobem se vyhneme problému lidí, kteří opouštějí MS / Apple / atd., Bereme koncept něčeho, co již bylo vytvořeno, a prezentujeme to jako své vlastní.

    1.    Cocolium řekl

      No ... GNU je bohužel proti patentům, jdete proti filozofii, spíše si myslím, že každý GNU a Linux by měl přejít na GPL 3 a záležitost je vyřešena.

  18.   Diego Fields řekl

    Jejda! Tentokrát to vypadá, jako by Mac OS zkopíroval GNOME a ne naopak: B

  19.   Pablo řekl

    Nevím, že jsou znepokojeni, pokud stejný GPL umožňuje kopírovat, vylepšovat, distribuovat a upravovat

    - «Software s licencí GPL lze použít pro všechny účely (včetně komerčních a dokonce jako nástroj pro vytváření proprietárního softwaru)» - Wikipedia Spanish-

    Os X již má tento pokročilý software, který mohl kopírovat určité věci, pokud jde o mapy a elenentary maya není v OS X něco nového.

    Mám čas používat Linux, ale těmto problémům nepřikládám důležitost, protože navzdory používání Windows mě jejich pohyby nezajímají, protože pak bych byl i nadále jejich otrokem.

    @Jesus Israel Perales Martinez, další reklamy z Ubuntu? Canonical potřebuje pouze reklamu, která říká, že HP a Intel doporučují, aby byl Ubuntu příliš komerční, co na této společnosti / distro nesnáším, je to, že dokonce dává úvěr, jeho uživatelé se domnívají, že Ubuntu je Linux nebo důstojný zástupce, i když jasně vidí pouze Silver, Silver a Silver a ne jejich uživatele, pro mě je Ubuntu nejobsazenější domácí distribucí, která existuje natolik, že se jim nestalo, že by byla stejně exkluzivní jako Apple nebo Microsoft, kteří si dělají vlastní jádro z 0 soutěžit přímo s těmito dvěma. Je zřejmé, že to nebude Gnu / linux.

  20.   Seba řekl

    Doufejme, že „nejpokročilejší“ operační systém na světě bude implementovat dobré nápady světa Gnu / linux.

  21.   plíživá smrt řekl

    Zdá se, že jsem jediný, kdo zveřejňuje příspěvky z OSX. Děkujeme za gesto uvolnění této nové verze vašeho OS zdarma. Nyní kvůli tomu, co si myslí, že ve Free Software chybí větší publicita, jim říkám, že jsou omylem, ale chybí STABILITA na ploše. Vždy jsem souhlasil s Miguelem de Icaza. Používám Debian GNU / linux a mnohokrát mám problémy s připojením k internetu (pomalost), problémy, které moje ostatní oddíly NTFS rozpoznávají (Někdy je detekuje bez problémů). Někdy se mi desktop zhroutí (i když to může mít větší problémy s ovladači než s KDE). Ale tyto věci se mi na OSX nestávají tak často. A nakonec to říká někdo, kdo má více platforem. Používám OSX, Linux a win8 xD (a dostávám se do Hurdu).

  22.   tuxxx řekl

    Alespoň tyto „novinky“ nelze patentovat ...

  23.   Anachronický řekl

    Takže je. Empatia oznámení v Gnome Shell je skvělá. reaguje bez nutnosti otevírat okno a nenarušuje prováděné činnosti

  24.   bezejmenný řekl

    Není to to, k čemu má svobodný software sloužit? Chcete-li jej převzít, upravit a prodat, pokud chceme? Proč tolik závisti?

    1.    x11tete11x řekl

      Svoboda 0: Svoboda používat program za jakýmkoli účelem.

      Svoboda 1: Svoboda studovat, jak program funguje, a přizpůsobit jej svým potřebám. Předpokladem je přístup ke zdrojovému kódu.

      Svoboda 2: Svoboda distribuovat kopie, čímž pomáháte svému sousedovi.

      Svoboda 3: Svoboda vylepšovat program a zveřejňovat tato zlepšení ostatním, aby z toho měla prospěch celá komunita. Předpokladem je přístup ke zdrojovému kódu.

      odpovídají tyto úpravy tomuto všemu?

  25.   Willians vivanco řekl

    Šel jsem aktualizovat server na Mavericks (MAC mini, 8 Gb RAM, 2HDDx1Tb ...), abych obnovil slušnou podporu SMB, protože Lion a Mountain Lion měli vlastní SMBx od Apple, protože kvůli problémům s licencemi nemohli používat běžný a První věc, kterou mi aktualizace řekla, je, že Mavericks je kompatibilní pouze s Server3, a kdybych pokračoval v aktualizaci, první věcí, kterou bych udělal, by bylo nakopnout aplikace Server2, které mám ... Puagh! Každopádně teď aktualizuji pracovní stanici, pak ti řeknu, jak to šlo ...

    1.    živý řekl

      O_O I když mě opravdu nepřekvapuje skutečnost, že nevěřím, že problém se serverem je pro Apple prioritou .. Nebo se mýlím?

      1.    Cocolium řekl

        Ale Apple už se svou řadou serverů skončil dávno a počítač jako tento se mi zdá nelogický.

    2.    Cocolium řekl

      Jaký nesmysl mít server OS X s lepšími možnostmi pro Linux nebo xBSD, ale hej je jen komentář.