התקן את Microsoft Office 2007 באובונטו 12.04 ונגזרים

2013-10-25-172758_1280x800_scrot

באופן ספציפי, ביצעתי את ההליך ב- Linux Mint 13 Maya אך התהליך זהה בכל נגזרות אובונטו ואולי גם ב- Debian. להדרכה זו אני מניח שיש לך תקליטור התקנה, או תמונת .iso שלו, חוקית, עם המספר הסידורי שלה וכן הלאה.

קודם כל אני מבהיר שאני לא צריך מיקרוסופט אופיס, התקנתי את זה מכיוון שחלק מהאנשים שניהלתי אוונגליזציה שאלו אותי ואני מעדיף שהם יפעילו את MO דרך היין ולא יצטרכו להיכנס לחלונות, וזה יהיה רע יותר.

מצד שני אני חייב לומר שבניגוד למה שחשבתי שמיקרוסופט אופיס 2007 די יציב או לפחות זה לא נתן לי בעיה אם כי אני חייב לומר שלא השתמשתי בזה הרבה זמן.

אני לא ממליץ על גרסת 2010 מכיוון שהיא מאוד לא יציבה

1) אנו מחפשים את התמונה .איזו מתקליטור ההתקנה של Microsoft Office 2007.

sudo mkdir /media/office
sudo mount microsoft_office_2007.iso /media/office

2) אנו מתקינים PlayOnLinux, ממרכז התוכנה, מסינפטיק או באמצעות מסוף עם

sudo apt-get install playonlinux

3) אנו מבצעים את PlayOnLinux המחפשים אותו בתפריט »משחקים» Playonlinux. למהירות אני מעדיף לעשות גובה+f2 והפעל את הפקודה "פלייונלינוקס"

4) אנו הולכים "להתקין", אנו מחפשים את Microsoft Office 2007 ואנחנו מבצעים אותה.

זכרו שמה שאנחנו עושים זה לבצע סקריפט שמגדיר את הכונן הווירטואלי, גרסת היין וכו '.

5) אנו עוקבים אחר הסקריפט, אנו בוחרים להתקין באמצעות תקליטור ולחפש את הנתיב בו שמנו את ה- .iso / מדיה / משרד

השאר חבר'ה, זה להתקין את מיקרוסופט אופיס כפי שהיינו עושים בחלונות .. זהו זה.


השאירו את התגובה שלכם

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

*

*

  1. אחראי לנתונים: מיגל אנחל גטון
  2. מטרת הנתונים: בקרת ספאם, ניהול תגובות.
  3. לגיטימציה: הסכמתך
  4. מסירת הנתונים: הנתונים לא יועברו לצדדים שלישיים אלא בהתחייבות חוקית.
  5. אחסון נתונים: מסד נתונים המתארח על ידי Occentus Networks (EU)
  6. זכויות: בכל עת תוכל להגביל, לשחזר ולמחוק את המידע שלך.

  1.   גרמיין דיג'ו

    תודה, אני אנסה להימנע מהצורך להשתמש כל הזמן בווירטואלבוקס לעבודה.
    חבל ש- LibreOffice עדיין לא משיגה תאימות מושלמת וכי יותר מ -90% מהמשתמשים מכירים רק את MS Office ולא נותנים הזדמנות ל- LibreOffice.

    1.    ישו בלסטרוס דיג'ו

      אני לא טוב בשימוש באוטומציה משרדית כלשהי, גם במשרד אני עובד על לינוקס ועל דברים "אישיים" אני תמיד משתמש בליברייפייס בלי בעיות. זה עושה את כל מה שאני צריך, אבל כשמדובר בתיעוד שאני צריך למסור ללקוח, אין לי ברירה אלא להשתמש ב- MS Office מכיוון שברמת התאימות תמיד יש בעיות, אני מאשים את זה ב- MS שלא משתמשת בפורמטים בחינם היטב. .

      1.    neysonv דיג'ו

        אתה יכול גם לתת קובץ PDF ללקוח שלך. ברור אלא אם כן הוא גם צריך לערוך את זה בכפייה

    2.    gato דיג'ו

      LO תואם 100% אבל עם 2003, זו הסיבה שאני תמיד מבקש שישלחו לי את הדוחות ב- * .doc ודברים כאלה.

      1.    neysonv דיג'ו

        זו עוד אפשרות טובה XD

    3.    בילירוביניו אלברטו דה לה פלאיה דיג'ו

      יהיה זהה לומר:
      "חבל ש- Office עדיין לא משיג תאימות מושלמת עם LibreOffice" או "חבל ש- Office עדיין לא משתמש ב- odt כברירת מחדל" או "חבל ש- Office עדיין לא משתמש בפורמטים בחינם היטב".
      האשמת ה- MO בכך שאינה תואמת 100% ל- LO חוקית באותה מידה כמו מי שטוען כי ה- LO אשמה בכך שהם לא תואמים ל- 100%.

      1.    ננו דיג'ו

        נכון, לפעמים זה מעייף לראות שזה תמיד באשמת LO בכך שהוא לא תואם ל- MSO, האחרון הוא זה שלא באמת עומד בשום תקן.

        1.    pandev92 דיג'ו

          אתה יודע היטב שסטנדרט פוליטי אינו זהה לתקן דה-פקטו ועסקי ... אין זה תועלת עבור ממשלה או ישות לומר שיש להשתמש בדבר אחד, אם למעשה משתמשים מעדיפים להמשיך להשתמש בדבר אחר.

    4.    neysonv דיג'ו

      מה שאני תמיד אומר מאחורי הפיתוח של קינגסופט אופיס הוא סין, בשלב מסוים הם יצטרכו להגיע להסכם עם מיקרוסופט, כך שתושג תאימות מלאה

  2.   קרלוס יו דיג'ו

    Office אינו מושווה ל- libreoffice, כל מי שאומר שאנחנו עיוורים להתקנת תוכנית Windows באובונטו הוא מכיוון שהוא אינו שולט בחבילת המשרד או רק יוצר מסמכים פשוטים ולא בוחן את כל האפשרויות שה- Office מציע.

    אופיס היא חבילת המשרד הטובה ביותר, יש לי את גרסת 2010 המותקנת באותו התהליך, היא עובדת טוב מאוד ואני איתה כבר כחמישה חודשים, אבל מה שמפריע זה לא להיות מסוגל להפעיל אותה, אז החלטתי לחקות win xp עם תיבה וירטואלית והתקינו את גרסת 5 שלי ועם הגדרות מסוימות זה עובד מצוין, אני מעז לומר שזה עובד טוב יותר מאשר עם יין. החיסרון הוא צריכת זיכרון RAM.

    לגבי

    1.    ננו דיג'ו

      אם אנחנו מדברים על מצגות, להרשים זה נורא, זה לא שנוי במחלוקת.

      כשאנחנו מדברים על גיליונות אלקטרוניים, ל- Calc באמת יש בעיות ברמת המאקרו, הם לא מאוד נוחים אבל זה נע מהר מאוד וניתן לעבוד איתו ברמה מאוד מאוד גבוהה, רק שהעקומה תלולה יותר מאשר עם Exel.

      אבל איפה שאני יכול להגיד לך שאין לך איפה להחזיק הוא בסופר, כאן אין מה לקנא ב- Word, וכשאני לא אומר כלום זה כלום. עשיתי דוחות סטאז ', פרקי תיזה ועבדתי עם סגנונות ודברים רבים ובשום זמן לא היה חסר לי שום דבר ... אני מתאר לעצמי שאתה צריך לדעת שאף אחת מהעבודות שהוזכרו אינן "עבודות בסיסיות".

      1.    אלו דיג'ו

        LibreOffice חסר הרבה. אתה ממטרולה אדירה נאן ... בני תמותה עדיין לא התרגלו לזה

        1.    ננו דיג'ו

          אני לא עוסק בטרולים, מה שאמרתי שם נכון.

    2.    מריאנוגאודיקס דיג'ו

      מה אתה חושב על קינגסופט אופיס?
      הסתכלת על הסוויטה הסינית, היא עדיין בשלב אלפא 12 עבור GNU / Linux
      זוהי אלטרנטיבה אחת נוספת ל- Office 2013.

      http://www.youtube.com/watch?v=4gS6cpeZV9c

      הורד : http://wps-community.org/download.html

      1.    neysonv דיג'ו

        אין תאימות של 100% ובתוכה הבעיה https://blog.desdelinux.net/kingsoft-office-una-manera-para-atraer-nuevos-usuarios/

  3.   HQ דיג'ו

    עכשיו נותר לי לקבוע מה הכי טוב להעביר משתמשים.

    א) התקן את LibreOffice ב- Windows / או התקן את Microsoft Office ב- Linux.

    1.    ריצ'רד דיג'ו

      יש התקדמות רבה יותר בהתקנת LibreOffice ב- Windows מאשר לעשות ההפך ב- GNU / Linux ... אני באמת מעדיף לשאול לפני ... האם אתה באמת הולך להשתמש ב- GNU / Linux? וחשוב יותר, האם אתה מתכוון להשתמש בכלים מקוריים או שאתה רוצה לרצות את Office ו- Photoshop בפעם הראשונה? אם אחת מהתשובות שלילית, עדיף להישאר ב- Windows

      1.    pandev92 דיג'ו

        כל אחד יכול להישאר כמו שהוא רוצה ואפילו להתקין 1000 תוכנות ריגול בלינוקס, לאף אחד אין את הזכות לומר מה עדיף.

        1.    f3niX דיג'ו

          נכון, אכן אף אחד לא יכול לבחור מה אתה הולך לעשות, זה חופש אמיתי.

      2.    מריו דיג'ו

        אם ברצונך להשתמש ביישום ממערכת הפעלה אחרת (תהיה אשר תהיה) אינני רואה מניעה פילוסופית או אתית (כפי שחלקם חושבים), יותר מכך הייתי רואה בכך אתגר. אם אני רוצה להשתמש בתוכנית X, מדוע עלי לקשור את עצמי למערכת הפעלה? הם גם לובי כדי "לקשור" אותך למערכת הזו. כל תוכנות אדובי הן דוגמה ברורה: הם רוצים לחתוך את תמיכת הפלאש, כך שהם יכולים לעבור לחלונות (מיקרוסופט) או להשתמש בכרום (גוגל). Photoshop פועלת על מערכות כמו יוניקס כמו OSX, היציאה שלה ל- GNU תהיה קיימא לחלוטין. הם לא עושים את זה בשביל לובי בין חברות. באמירה "עדיף שהם יישארו ב- Windows" אתה לא נלחם, אתה אפילו עוזר למטרה שלהם. ישנן תוכניות רבות עוצמה וחינמיות ב -100% בחלונות, כמו הגרסה הרשמית של 7-zip (והיא עובדת בצורה מושלמת עם יין). לא לעבור למערכת הפעלה אחרת פירושו שלא תוכל להשתמש בה, לא תהיה שום סיבה.

        1.    ננו דיג'ו

          Photoshop פועלת על מערכות כמו יוניקס כמו OSX, היציאה שלה ל- GNU תהיה קיימא לחלוטין

          זה לא להתעסק, אבל זו אחת המטעות הגדולות שיש שם. היותן של מערכות כמו יוניקס לא בהכרח הופכות אותן לתואמות לאחור בשום קלות ולמעשה זה תלוי רבות בקוד התוכנית.

          עבור השאר, אם מישהו רוצה להתקין תוכנות ממערכת הפעלה אחרת בלינוקס, אז קדימה! המצפון שלי לא מכביד עלי לעשות זאת, אך אלה מובילים לבעיות תלות, מלכלכים את המערכת (מבחינה טכנית) ועלולים לגרום לבעיות.

          1.    מריו דיג'ו

            בתיאוריה הם יהיו תואמים, מכיוון ששניהם POSIX, ובמקרה של OSX הוא קיבל הסמכת UNIX. אין פירושו כי הפעלה מפלטפורמה אחת פועלת על השנייה, אך על ידי כיבוד סטנדרטים מסוימים אתה מבטיח גשר ברמת הקוד בין מערכות אלה. כך נתקלים ב- CUPS, Samba וכל כך הרבה תוכניות קטנות של BSD. יש להם אפילו תאימות של Xorg עבור יוניקס. פוטושופ כיישום גרפי עשוי להשתמש בקוורץ במקום X11, אך קיימת אפשרות שהחלק הלא גרפי מגיב.
            PS: זה מזכיר לי את אובונטו, הם רוצים גם שרת mir ו- Xorg שלהם לצורך תאימות.

    2.    neysonv דיג'ו

      אני חושב שהאחרון, כי בראשון אנו חוזרים לאותה סוגיה של תאימות לקויה עם קבצי .docx

  4.   חוסה דיג'ו

    הדבר הרע היחיד הוא שלא ניתן למקסם או לשנות גודל של הפצות מבוססות גמדים כל כך בקלות מכיוון שהן קופאות לזמן מה, או שלא ניתן להשתמש ביישומים האחרים עם הניסיון שהיה לי לאחרונה, אבל אולי בגלל זה אני משתמש ב- gnome 3.4 או 3.6 I ' אני לא בטוח אבל הבית שם

  5.   127 דיג'ו

    ואם המשרד פיראטי, זה בכל מקרה לא עובד ???

    1.    gato דיג'ו

      אם אתה הולך להשתמש בתוכנות פיראטיות במשך כל חייך, עדיף שתשתמש בתוכנה חופשית, אני תמיד מבקר אנשים על כך.

    2.    neysonv דיג'ו

      טוב זה בכל מקרה משהו שאנחנו צריכים להתמודד איתו בחלונות, אתה לא חושב ???

    3.    ננו דיג'ו

      כשאני קורא את שתי התשובות הקודמות אני שואל אותך ... מה קיווית שתשיב לענות על זה? עדיף ללכת ולנסות את זה, אם אתה מרגיש עצלן ואתה מעדיף שיגידו לך, זה לא המקום הנכון 😉

  6.   מנואל דיג'ו

    התקנה היא הדבר הפשוט. שאלת הזהב היא ... כיצד אוכל לגרום למקרו לעבוד ביין אח של MSOffice?
    אם אתה מצליח, לפי פי, פרסם אותו ...!

  7.   קלאוס דיג'ו

    אפילו לא הייתי מתקין M $ Office או שום תוכנה קניינית, שמנוגדת לעקרונות האתיים שלי.

    אני מתקין את לינוקס עבור כל הלקוחות שלי, לא אכפת לי אם הם יתלוננו אחר כך, אני פשוט מתקין ומבשר תוכנה חופשית עבורם.

    1.    ננו דיג'ו

      אופס, אני צריך לעשות כאן עצירה.

      אפילו לא הייתי מתקין M $ Office או שום תוכנה קניינית, שמנוגדת לעקרונות האתיים שלי.

      טוב שיש לך עקרונות אתיים החלים על התוכנה (אשר אני באופן אישי רואה כמכשול כאשר מתעללים בו) אבל אתה משתמש באנדרואיד והדברים הולכים רע שם, כי זו מערכת מלאה בתוכנות קנייניות שמטפילות את החינם: 3 סטנדרטים כפולים, לא יודע על מה אתה מדבר? אני לא יודע, אני אף אחד לא ישפוט, ואני מתכוון לזה.

      אני מתקין את לינוקס עבור כל הלקוחות שלי, לא אכפת לי אם הם יתלוננו אחר כך, אני פשוט מתקין ומבשר תוכנה חופשית עבורם.

      אפי, פשוט אפי, ואני אומר את זה בגלל העקשנות והטיפשות של לשים את הגרון מה שאתה חושב ומאמין לאחרים טוב יותר, על ידי ביצה ובגלל שאני רוצה, כי זה נראה לי טוב יותר ובגלל זה אני עומד בעקרון אתי של לא לשעבד אותך עם תוכנה קניינית, שווה שלוש שריקות אם זה מה שאתה רוצה או צריך, או אם זה בכלל עובד בשבילך, זה מה שאני אומר נכון.

      תחושה אפית של אתיקה xD

    2.    סנטיאגו דיג'ו

      עבור אנשים כאלה, רבים רואים את התוכנה החינמית בעד גרוע, אני גם מנסה לשכנע אנשים לעבור לשם או לפחות לנסות את זה, אבל אתה לא יכול להכריח את זה שהפילוסופיה שלנו היא בדיוק זו של חופש, אז לא נראה לך שאתה לוקח את זה מאחרים (?

  8.   אירוונדובל דיג'ו

    Powerpoint לא תפעל בעת התקנת Office!
    תצורת יין -> ספריות
    בתחליפים קיימים זה לשים riched32 ו- riched20
    מוכן!

    1.    neysonv דיג'ו

      אוקי, תודה על ההבהרה. יש לי את riched20 בדיסק הווירטואלי בו אני מתקין את Microsoft Office, אם יש לי בעיה כלשהי אוסיף את riched32

  9.   שלום דיג'ו

    להפיק מוטיבציה להשתמש ב- libreoffice או בקליברה או בתוכנות חינמיות אחרות במקום ביישומי winbug אם הם נמצאים ב- gnu / linux, לא הגיוני להשתמש ביישומים בתשלום קנייניים אבל זה אופייני לאובונטו

    1.    neysonv דיג'ו

      אני שותף לדעתך, אבל הלקוחות שלי הם ששואלים אותי. כמו שאני אומר, אני מעדיף שהם ישתמשו במשרד של מיקרוסופט תחת יין ולא שיהיה עליהם להפעיל חלונות. אם הם צריכים לעבור לחלונות רק למשרד, בסופו של דבר הם יבלו יותר עם חלונות מאשר עם לינוקס וזה לא יועיל לי. לא לכולם אותה יכולת הסתגלות כמוך ואני

      1.    ננו דיג'ו

        אבל על מה אתה מדבר עם יכולת ההסתגלות של Neysonv? הילד הזה מדבר אקדחים ולגרוע מכך הוא שונא אובונטו xD

        1.    neysonv דיג'ו

          אני מדבר על כך שלא לכולם יש יכולת הסתגלות להשתמש ב-Libre Office מההתחלה, והחובה שלי היא להקל על האנשים שעבורם אני מתקין את gnu/linux. אגב, אני מתקין אובונטו עבור רבים, וכרגע אני כותב desde linux מנטה, אז העניין של שונאי האובונטו רחוק מאוד מהמציאות חחחח 😛

  10.   ריקרדו דיג'ו

    Desdelinuxלמה אתה מוחק את התגובה שלי?
    האם אין כאן חופש דעה?
    זה נראה כמו דיקטטורה

    1.    ננו דיג'ו

      ומתי נאמר כאן שזו דמוקרטיה? אם נראה לי או לאיש צוות אחר שההערה שלך לא מוסיפה דבר, שהיא פוגעת או שהיא בעצם אשפה ... האם עלינו להעביר אותה רק בזכות זכותך להביע את עצמך בחופשיות? ...

      אני חושב שאתה נעלם למדי, חבר, זו למעשה דיקטטורה ... מיטיבה, אבל בסופו של דבר דיקטטורה.

    2.    neysonv דיג'ו

      אתה מגיב מספארי ומשתמש ב- ipod אז אני לא חושב שהתגובה שלך הייתה מאוד פרו-לינוקס ולכן היא נוטה לפגוע בלינקסים של הבלוג הזה

  11.   edebianite דיג'ו

    ומתי GNU / Linux יהיו טובים יותר? אני לא יודע, אבל כל עוד אנו ממשיכים לבקר, לבקר את כל מי שמעוניין ב- Mac-OS או ב- Windows ונראה בלינוקס כדת, אני חושב שנהיה רחוקים מלהתגבר על חסרונותינו.

  12.   adeplus דיג'ו

    מאמר טוב מאוד. פשוט, ישיר וברור. התקנתי את Office 2007 ב- GNU / Linux במכונות שונות, עם ובלי Playonlinux. וזה מתקין. היישומים ש"עובדים "הם מילה ומצטיינים אך עם מגבלות רבות. עשיתי שימוש רב ביישומים אלה בשילוב עם גישה והביצועים גרועים ביותר ב- GNU / Linux. כל מי שמתקין את מבוקשו, אך היכן חבילה זו עובדת בצורה הטובה ביותר נמצא ב- Windows.

    ודעתי האישית היא שאף חבילת משרדים אינה טובה או גרועה מזו אחרת, היא תלויה ביעד שתמסור לה ובידיעת השימוש בה. אני מעדיף את LibreOffice על פני AOO, מטעמי נוחות מכיוון שכשהתחלתי עם SL אהבתי את Go-oo ועקבתי אחריהם כשהם השתלבו ב- TDF עם הופעתה של אורקל.

  13.   NixiePro דיג'ו

    מעבר להעדפות של כל אחד, יש צורך גם להעריך את הצרכים של כל אחד ואחת. אני אוהב את לינוקס, אני משתמש ב- LO, אבל אם 99,9% מהאנשים שאני עובד בהם משתמשים ב- MS Office, לצערי אני גם צריך להשתמש בזה. לא משנה אם זה שייך למיקרוסופט או לא, נראה לי שכרגע אף חבילת משרד לא מגיעה לעקבי ה- msoffice. כמובן שזו דעתי. כמו כן, אני ממשיך לתמוך בתוכנות חינמיות מכיוון שדווקא בגלל יישומים כאלה אנשים לא בהחלט עוברים לינוקס, לכל הפצה.
    בהמשך למאמר, הצלחתי גם להתקין את חבילת המשרד הזו באמצעות תוכנית בשם CROSSOVER שלא היו לי בעיות איתה. עם זאת עם Playonlinux לא יכולתי לעשות את זה.

    1.    גוסטבו ג'יי דיג'ו

      מנטליות זו היא מה ששומר על MS Office הכי בשימוש.
      לא אכפת לך ש 99.99% משתמשים ב- MS Office. אם אתה רוצה שדברים ישתנו, עליך לשתף פעולה ולעשות את חלקך, למשל, להעביר בשורה על עמיתייך להשתמש בפורמטים בחינם, לשכנע את הבוס, להחרים את מיקרוסופט ואת הפורמט שלה וכו '.
      אבל אם אתה רק יושב שם ומחכה ש- ODT יתפוס, היום הזה לעולם לא יגיע.
      אתה צריך להיות מרדן מדי פעם.

      1.    neysonv דיג'ו

        אתה צודק, אבל אני צריך לפתור את חיי הלקוחות שלי, אני לא יכול ללכת לדבר עם הבוס של כל אחד מהם מכיוון שמשמעות הדבר השקעה של זמן ו -0 יורו הטבות. זו מבחינתי הדרך המהירה ביותר

  14.   הגילוקס דיג'ו

    למרבה הצער כל התלמידים העמיתים שלי שולחים לי את עבודתם במשרד, בין אם אני אוהב את זה ובין אם לא, אני חייב להתקין אותה כדי להציג אותה נכון

    התקנתי את Office 2007 וזה באמת עבד טוב מאוד, אם מישהו יודע דרך לפתוח את קבצי ה- docx ישירות עם Office, אני אסיר תודה 🙂

    1.    neysonv דיג'ו

      תראה, יצרתי מאמר אחר, אני חושב שזה באמת יפתור לך את החיים מכיוון שכל מה שאתה צריך זה לדמיין את העבודה https://blog.desdelinux.net/skydrive-la-solucion-a-nuestros-problemas-de-compatibilidad-con-microsoft-office/

  15.   סנטיאגו דיג'ו

    משרד חופשי זהה וטוב יותר, מלבד לתת לך לשמור את המסמכים בפורמט התואם למשרד של מיקרוסופט והדבר הטוב ביותר הוא בחינם, האמת היא שללינוקס חסרה רק שוק המשחקים מכיוון שבשאר התוכנות שם האם חלופות בחינם שוות או טובות יותר מאלו הפרטיות הידועות ביותר

    1.    127 דיג'ו

      מממ אני לא יודע אבל אני חושב שאתה טועה שם, אני חושב שמיקרוסופט אופיס היא כיום יישום אוטומציה משרדית המתקדם ביותר.

      בדרך כלל אני משתמש ב- libreoffice ובחבילת מיקרוסופט כאשר אני מחפש תאימות של צד שלישי.

      למנהלים: כשאני מפעיל את האפשרות למטה «הודע לי על תגובות חדשות בדוא"ל. אתה יכול גם להירשם כמנוי בלי להגיב. " אלה לא מגיעים אלי, האם יש בכך תקלה? לפני שלא היו לי בעיות.

  16.   להחריב דיג'ו

    אני אחד מאלה שלמעשה אינם משתמשים בתכונות מתקדמות של אוטומציה משרדית. Abiword מספיק לי לפתוח או ליצור מסמכי .odt ו- libeoffice לפתיחת מסמכי word. אם בכל שאלה אני רוצה לראות מסמך מילים שלא נראה טוב ב- libreoffice או שאני רוצה ליצור מסמך במילה, אני עושה זאת דרך המשרד המקוון שיש למיקרוסופט בחינם. מה שהגעתי אליו הוא שלגבי המשתמש הנפוץ אני לא חושב שהוא זקוק למשרד. אני חושב שלפעמים אנו מתעקשים לקבל תוכניות שמאפיינים שרבים מאיתנו לא באמת זקוקים להם, כשיש דרכים אחרות להיות מסוגלים לעשות כמעט את אותו הדבר בלי כל כך הרבה טרחה (ויידע שאני מתכוון למחשב הרגיל המשתמש, לא זה שעובד הרבה עם אוטומציה למשרד).

    1.    ולדימיר לונה מנדוזה דיג'ו

      זה נכון ... אני משתמש בלכידת טקסט הרבה, והאמת היא שעם Abiword יש לך הרבה ...

  17.   ג'ושואמלמסטין דיג'ו

    מבחינתי חבל שבתהליך זה לא ניתן להתקין MS-Access, שכן במשרד יש לנו מערכת ייעוץ עם ממשק גרפי שנוצר ב- Access. זו הסיבה היחידה שזה לא מאפשר לנו להעביר את צוות שירות הלקוחות לינוקס ואנחנו צריכים להתמודד עם וירוסי חלונות כל הזמן.

  18.   חוסה דיג'ו

    אם אנו משתמשים במערכת הפעלה חינמית, כדי להתקין משרד microft אנו סותרים את עצמנו, אין צורך בכך, למעשה libreofffice עדיף על משרד microsft

    1.    ירק דיג'ו

      עדיף באיזה אופן ???
      יאללה, נימק את הערתך ...
      אם אתה אומר לי שלייבייפיס עדיף כי זה בחינם, אנחנו טועים.

    2.    לינדיניאדו דיג'ו

      לינוקס כל כך חינמית שהיא מאפשרת לך להשתמש בתוכנה קניינית.

      המשתמש רשאי להחליט.

      אם משתמשים בלינוקס "אני מכריח" את עצמי להשתמש רק במה שקיים בלינוקס למרות שאני לא אוהב את זה, לא הייתי מרגיש "חופשי"

  19.   ולדימיר לונה מנדוזה דיג'ו

    אפשרות טובה למצטרפים חדשים שיש להם תלות ב- MS Office, אני משתמש בה רק בעבודה, כי ככה זה מטופל שם. אני אוהב יותר את 2007 מהסוויטה הזו, והיא זו שאני הכי אוהב. OpenOffice ו- LibreOffice מכסים את הצרכים שלי ב 100% ואני לא מבין מדוע להשתמש באופציה של מיקרוסופט, או בכל אפשרות בתשלום אחרת. קראתי אינספור פעמים על "העליונות" של הסוויטה הזו ביחס לאפשרויות החינמיות, מה שמצחיק אותי, מכיוון שאנשים רבים השתמשו רק ב- MS Office כל חייהם, ורק השתמשו בחלק מהאפשרויות החינמיות במשך דקות. צריך לזכור שמיקרוסופט זכתה בבסיס שהתבסס על התעללות ומונופול והטלה שלה, לא על היותה "הטובה ביותר", אלא על הטלת עצמה כביחידה.
    אני שמח שהיום אני יכול לשלוח את מיקרוסופט לגיהינום, לפחות בשימוש האישי שלי, ואני מזמין את כולם להשתמש באופציות החינמיות ביסודיות, לזמן מה ואז להשמיט דעה, לנתח, לבדוק ואז אם לסקור .... ואז להחליט באופן חופשי במה הם רוצים להשתמש, בין אם זה MS Office, Libreoffice, או Laputadeoros Office וכו '.

    ברכות.

  20.   דקוי דיג'ו

    התקנתי אותו כדי לראות איך זה מתנהל והוא פועל טוב מאוד, אבל הסרתי את ההתקנה מכיוון שה- GNU / Linux שלי הרגישו "מלוכלכים" ... אני מעדיף להשתמש בו ב- vbox גם אם הוא צורך מעט יותר זיכרון RAM ... אבל זו אלטרנטיבה טובה מאוד למשוך יותר אנשים לעולם של GNU / Linux בזמן שהם מכירים את libreoffice או נגזרת אחרת other

  21.   לינדיניאדו דיג'ו

    מְצוּיָן.

    עם libreoffice אני עובד טוב מאוד אבל זה טוב למתגיירים חדשים ששמים דבק

  22.   אנגלמיזונו דיג'ו

    במשרד Libre אין את המתקן להפניות, יש צורך להוסיף תוסף כדי שיהיה שימושי.