OS X Mavericks jest darmowy i zawiera rzeczy, które już mieliśmy

Nie, nie, uspokój się, nie jest moim zamiarem rozpalanie płomienia, a tym bardziej krytykowanie OS X, system operacyjny Apple.

OS X

Przez Twitter compa @yoyo308 skomentował coś, co przykuło moją uwagę:

Dlaczego dystrybucje #Linux czy nie tworzą KeyNote w każdej wersji? byłby przystojny, inny sposób przedstawienia wiadomości.

Myślę, że wielu się ze mną zgodzi GNU / Linux czegoś brakuje, aby być bardziej popularnym: Marketing.

Si Ubuntu Jest to właśnie najpopularniejsza dystrybucja (nie dla nas, ale dla użytkowników innego systemu operacyjnego), właśnie z powodu wątłej kampanii marketingowej, jaką miała.

Całe to wprowadzenie ma na celu wyjaśnienie, dzisiaj wiele rzeczy zostało ogłoszonych OS X Mavericks że mamy je już od dawna na naszych ulubionych desktopach, a jeśli nie są takie same, to przynajmniej bardzo podobne, a jestem pewien, że wielu użytkowników nie wie.

Zobaczmy niektóre z nich i opieram się na tym artykule Engadget. Oczywiście opowiem głównie o tym, co wiem:

Mapy

Chociaż nie odprawiłem się dokładnie KDE, wiemy to Powłoka GNOME zawiera aplikację do obsługi Map z pulpitu.

Kalendarz.

Ma to iOS (proste, piękne) i Pakiet Kontact de KDE z wieloma opcjami i funkcjonalnościami.

Pęk kluczy w iCloud.

Czy ktoś wie KPortfel .Name? Tak, mieliśmy ją od dawna, aplikację, która pozwala nam centralizować i kontrolować nasze hasła.

Ulepszenie zarządzania wieloma ekranami.

Ok, w żadnym momencie nie mówią, że Apple coś wymyślił, tylko że ulepszyło to, tak jak ma. Kubuntu y KDE z KSekran.

Powiadomienia.

Wspaniałą wiadomością jest to, że są to powiadomienia interaktywne, to znaczy możesz odpowiadać w nich tak, jak w Powłoka GNOME.

KDE Nie ma ich jeszcze w ten sposób, ale Powiadomienia powiadamiają nas (nawet przez Aplikacje) o wszystkim, co się wydarzyło, gdy jesteśmy przed komputerem lub nie.

Karty i etykiety w Finderze.

Menedżerów plików z zakładkami mamy mnóstwo: Delfin, Łodzik, thunar, PCManFM a użycie tagów powinno być bardzo podobne do tego, co mamy Delfin + Nepomuk.

Jeden punkt na korzyść: aktualizacja lub instalacja to DARMOWE (Microsoft powinien się nauczyć) coś, co bardzo mnie zdumiało. Powtarzam, nie chcę krytykować OS XWręcz przeciwnie, cieszę się, że ewoluuje i zapewnia lepsze wrażenia swoim użytkownikom.

Chodzi o to, aby podkreślić, że z braku Marketing lub prosty Myśl przewodniaWielu użytkowników innych systemów operacyjnych nie wie, że te wiadomości, które są im sprzedawane i umieszczane ich oczami jako „coś rewolucyjnego”, istnieją już od jakiegoś czasu.


Zostaw swój komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

  1. Odpowiedzialny za dane: Miguel Ángel Gatón
  2. Cel danych: kontrola spamu, zarządzanie komentarzami.
  3. Legitymacja: Twoja zgoda
  4. Przekazywanie danych: Dane nie będą przekazywane stronom trzecim, z wyjątkiem obowiązku prawnego.
  5. Przechowywanie danych: baza danych hostowana przez Occentus Networks (UE)
  6. Prawa: w dowolnym momencie możesz ograniczyć, odzyskać i usunąć swoje dane.

  1.   Yoyo powiedział

    Mam zamiar stworzyć własne Manjaro Keynotes hehehe 😛

    1.    pełen życia powiedział

      Tak .. Yoyo Jobs !! Nosisz dżinsy i coś czarnego !! 😀

      1.    Eliotime3000 powiedział

        Bardzo dziękuję za ten szczegół. Co więcej, kupię czarną koszulkę polo z długimi rękawami do mojego kostiumu Jobsa na Haloween.

        1.    Kokoli powiedział

          Widzę, co zrobić dla cholowin hahahaha

        2.    Kokoli powiedział

          Oczywiście kostium ma budzić strach, a nie wstyd, hehehehe, jeśli zrozumiałeś żart.

          1.    Eliotime3000 powiedział

            Cóż, moje cienie wystarczą.

    2.    ciastko powiedział

      Jobs też był łysy, prawda Yoyo?

      1.    pełen życia powiedział

        Nie bardzo, co się dzieje, że w wyniku choroby zaczął tracić na wadze i wypadać włosy.

  2.   Jezus Israel Perales Martinez powiedział

    Brakuje reklam GNU / Linuksa, minimum ubuntu, którym jest popu marketing, marketing marketingowy

    1.    Kokoli powiedział

      Kto by za nie zapłacił?

      1.    Eliotime3000 powiedział

        Novell, Red Hat (choć go nienawidzimy, jest o wiele przyjemniejszy niż Apple), Cannonical, Intel, IBM, Valve i wszyscy ich zwolennicy. Skorzystaj z faktu, że jest w pełnym rozkwicie, ponieważ w przeciwnym razie skończyłby jako mikrojądro Hurd FSF.

      2.    Joaquin powiedział

        Mogą to być również wykonane przez użytkowników posiadających wiedzę na ten temat w ramach współpracy. Na przykład nagrywanie pulpitu z interesującymi aspektami dystrybucji. W systemie GNU / Linux są do tego narzędzia. Następnie możesz edytować wideo i przesłać je na youtube lub inne, jak mówi Anibal poniżej, pokazując wideo z ElementaryOS

        1.    Kokoli powiedział

          Dokładna kwestia dotyczy zakresu, poza tym, że generalnie użytkownik ma mieć wsparcie od tych, którzy „sprzedają” produkt lub w tym przypadku dystrybucję i cóż, kogoś do naśladowania, nie?

  3.   Bixo powiedział

    Możesz stworzyć KeyNote lub coś podobnego z typowych rzeczy we wszystkich linuksach, takich jak jądro i najbardziej znane (lub używane) DE, takie jak Gnome i KDE, raz w roku. Byłoby wspaniale jako promocja GNU / Linuksa

  4.   kasymaru powiedział

    Wiadomo, że Apple jest specjalistą w sprzedaży ciepłej wody, umieszczają w swoich kluczowych notatkach rzeczy, które istniały na rynku dawno temu i złudzeni wierzą, że Apple właśnie je wymyślił lub wdraża, spójrz na nowego iPada nic nowego jak zawsze i nie wspominając już o OSX, jeśli jedyną rzeczą, która się zmienia, jest nazwa wersji, wstaw zakładki do wyszukiwarki, których oczekiwałem w latach 90-tych, teraz jest już za późno, aby powiedzieć, że jest to funkcja, która jest raczej poprawką.

    1.    Kokoli powiedział

      Jednego trzeba uratować, choć nowy iPad jest bardziej taki sam, bo przynajmniej ma redukcję grubości i wagi, co mnie bardzo zaskoczyło, mimo że nie kupiłbym go za tę cenę i też te te urządzenia (te, które działają z systemem iOS) mam je tylko wtedy, gdy można je jailbreakować, jeśli nie.

      1.    Eliotime3000 powiedział

        Cóż, jedynym urządzeniem Apple, które naprawdę mi się podoba, jest iPod Touch, ponieważ jest to jedyne, które naprawdę uważam za przydatne, a także wydaje mi się, że jest to najbardziej wszechstronna słodycz Apple, jaką widziałem i próbowałem do tej pory.

        A tak przy okazji, jedyną rzeczą, za którą jestem wdzięczny Apple, jest to, że stworzyło silnik renderujący Safari, który jest cudowny, jeśli jest w dobrych rękach (dzięki Bogu Safari dla Windows już nie istnieje).

        A tak przy okazji, używam Opery 17. Problem w tym, że wtyczka, której używa blog, myli ją z Chrome i dlatego uważa, że ​​używam Chrome 30.

        1.    Richard powiedział

          Myślę, że masz na myśli Webkit ... Safari to przeglądarka, w każdym razie jest to jedna z niewielu przydatnych rzeczy, które można uzyskać od Apple jako wkład

          1.    Eliotime3000 powiedział

            Lapsus Calami, Lapsus Calami wszędzie.

          2.    Kokoli powiedział

            To rzeczywiście WebKit, ale Apple już chciał posiadać część elementów HTML5.

          3.    Eliotime3000 powiedział

            @Cocolio:

            Z tego powodu Google go rozwidlił, a Opera wykorzystała Blink i sprawiła, że ​​jest cienka, a także pozostawiając przeglądarkę bez Opera Link i jest ona ledwo dostępna dla Windows i OSX.

  5.   pandev92 powiedział

    Normalnie, że aktualizacja jest bezpłatna, osx co półtora roku wypuszcza nową wersję, a powyżej z tak małą ilością nowości, a także programy przestają działać w poprzednich wersjach, że brakowałoby tylko tego, że cię okradają.
    Chcę pamiętać, że większość programów, które działają w systemie Windows 7, nadal działa w systemie Windows XP, z drugiej strony większość programów, które działają na lwie górskim, nie obsługuje lamparta śnieżnego.

    1.    Kokoli powiedział

      W poprzednich "postach" kłóciliśmy się żmudnie do tego stopnia, że ​​bardzo źle się dogadywaliśmy, ale tym razem compadre całkowicie się zgadzam, myślę, że są nawet obecne programy, które działają nawet na Windows 98 lub ME (nie będziemy rozmawiać o „cudowne”, które są / sarkazm WYŁĄCZONE), ale jest to praca, którą firma MS dobrze wykonała w zakresie „zgodności ze starszą wersją”, nie wszystkie z nich są takie, jak na przykład program podatkowy w moim kraju, ale przynajmniej jest taka możliwość .

      Linux również ma tę wadę, ale duża różnica polega na tym, że każda dystrybucja jest bezpłatna i to samo można powiedzieć o zdecydowanej większości używanych programów.

      1.    Eliotime3000 powiedział

        Cóż, przynajmniej w systemie GNU / Linux możesz dostosować aktualną dystrybucję do posiadanego sprzętu (oczywiście do Lentium III). W każdym razie, rozumiem cię, ponieważ zdarzyło mi się to, gdy chciałem zainstalować aplikację na Androida, która zmusiła mnie do korzystania z 4.0, więc musiałem uciec się do CyanogenMod 10.1 dla mojego skromnego Samsunga Galaxy Mini i w końcu udało mi się zainstalować tę cholerną aplikację, i w końcu udało mi się to wyciągnąć, korzystając z zewnętrznej pamięci SD.

        Z drugiej strony widzę, że instalacja Hackintosha jest dość niewygodna. Choć wygląda fajnie, aktualizacje zawsze będą ogromnym bólem głowy.

        Dlatego wolę GNU / Linux i Windows na komputerach PC i OSX na komputerach Mac. Nie dlatego, że jestem mierny, ale robię to ze względu na łatwość, z jaką zarówno Windows (ze względu na profesjonalne programy, których muszę używać), jak i GNU / Linux (do codziennych zadań, takich jak surfowanie po Internecie, programowanie i wszystko inne nie przynoś mnie) wymaga tak dużej eksploatacji karty graficznej i to pasuje do mojego kalendarza połączeń HP Compaq DC5770 Mały model).

        1.    Kokoli powiedział

          I cóż, wspomniałem już wcześniej, że mam zainstalowany OS X na moim HP DV6000 i jeśli to był ból głowy, EFI i inne rzeczy, a głupio jest mieć system operacyjny, który nie wnosi nic nowego ani spektakularnego, chyba że po prostu lubisz ładne ikony, więc cóż, wolę zostawić to z Windows 8, a następnie „zaktualizować” do 8.1, co niestety nie wnosi nic nowego.

          A skoro mowa o Androidzie, jakie inne ROMy byś polecił? Mam Cyanogen na moim tablecie, ale ponieważ dociera do mnie, chciałbym wypróbować inną "dystrybucję" lub umieścić na niej Linuksa, aby zobaczyć, jak to działa, Czytałem, że tak.

          Przypuszczam, że przez kalendarz masz na myśli, że jest to antyczny lol.

          1.    Eliotime3000 powiedział

            Dzieje się tak, że mój komputer, o którym mowa, to stacja robocza z 2006 roku, więc nie ma tego problemu z EFI ani tych problemów.

            Dzięki CyanogenMod prawie nie miałem żadnych problemów z moim Galaxy Mini. Jeśli chcesz, zainstaluj dowolną dystrybucję GNU / Linuksa, która obsługuje ARM, ponieważ Android, jako dobry alfons Java, pożre twoją baterię i czasami się zawiesza.

          2.    Kokoli powiedział

            Mówię Ci, że mój tablet nie pożera cheat baterii, dobrze mi wytrzymuje i że w nocy zostawiam ściąganie filmu, a spokojnie trwa około dwóch dni.

            A więc sprawa EFI…. Jest to więc jedyna różnica między PC a Macem, a to jest instalowane w katalogu głównym dysku twardego, kiedy robisz hackintosha, i tak, myślę, że bardziej pulchny zaczynam pytać, jaka dystrybucja mi odpowiada na moim tablecie lub do mój klucz TV Chciałbym umieścić go jako serwer NAS, torrent, LDAP i RADIUS hehehehehe

  6.   Kokoli powiedział

    Jedno jest pewne, Apple niczego nie wymyślił, po prostu umieścił na nim piękne ikony i powiedział swoim użytkownikom, że TO jest „intuicyjne” hahahaha, a jeśli to prawda, wszystkie i wszystkie rzeczy, które zaprezentowali dzisiaj tak jak poprzednio w iOS 7, były one używane dużo wcześniej, albo przez oprogramowanie innych firm, albo natywnie, tak jak w świecie Linuksa od kilku lat.

    Tematem płomienia jest to, że "myśl przewodnia" powinna być tworzona przy każdym uruchomieniu, ponieważ przypuszczam, że najpierw musiałaby istnieć jedna dystrybucja Linuksa, a przede wszystkim jeden guru, którego wszyscy wspierają jak owca i to jest coś, czego nie chcemy, prawda?

    Jeśli chodzi o Microsoft, to różnica polega na tym, że opracowują własną technologię i wątpię, czy po prostu ją „rozdadzą”, czego Apple nie może powiedzieć, ponieważ są krwiopijcami społeczności open source, ale hej, to po prostu myśl, pozdrowienia.

    1.    Eliotime3000 powiedział

      Chociaż chciałbym przejrzeć modus operandi XCode i frameworki iOS i OSX, dzięki temu, że słyszałem, że dostosowali przeglądarkę GNU IceCat do OSX, używając tylko plików binarnych GNU / Linux i dodanie pewnych zależności, aby działały w OSX tak, jakby to była najbardziej normalna rzecz na świecie. Tylko ze względu na programowanie jego środowiska i jego ramy naprawdę chciałbym go wypróbować (ponieważ interfejs jest dla mnie nieco zagmatwany, a klawiatura jest krzyżem dla moich rąk).

      1.    Kokoli powiedział

        Nic nie przegapisz.

  7.   Anibal powiedział

    Sprawdź moje odpowiedzi na tweeta yoyo 😉

    Powiedziałem Marketing i projektowanie. Apple zawsze jest bardzo ostrożny i dba o ESTETYKĘ i design. Wielu może tego nie lubić, ale tak jest.
    Zanim coś zrobią lub skopiują, często omawiają ten temat.

    Przynajmniej dystrybucje Linuksa powinny zacząć tworzyć wideo na youtube z fantazyjną wycieczką, aby pokazać system operacyjny.

    Jest to bardzo kopia osx, ale chodzi o to, aby mieć takie filmy
    https://www.youtube.com/watch?v=LjCN_sbc1t4

    1.    Arie Patricio powiedział

      Anibal: Zdecydowanie zgadzam się z twoim komentarzem i widząc ten film, chcę natychmiast sformatować i zainstalować elementarny system operacyjny. Na tym polega marketing, aby zachęcić potencjalnego konsumenta do zakupu produktu, a jeśli jest on również darmowy i darmowy, to co lepszego? Jestem bardzo szczęśliwy, że używam Linuksa i czasami czuję, że energia, którą poświęcam na jego rozpowszechnianie, czasami nie wystarcza, ale przy takich filmach myślę, że bardziej niż znajomy z komputerem w tarapatach chciałby wypróbować tę lub inną alternatywę dla ich system operacyjny przez całe życie (z tymi samymi problemami na całe życie). Pozdrowienia.

      1.    Anibal powiedział

        dokładny. To, co robi Apple, to generowanie mody i konsumpcji ... Wiele razy niewiele rzeczy się zmienia lub że może zmiana nie jest aż tak konieczna, ale powodują konsumpcję ich produktów.

    2.    Eliotime3000 powiedział

      Bardzo fajnie, ale wielokrotnie styl OSX nie jest dla każdego. Tak czy inaczej, już posuwam się do przodu z moim niestandardowym Elementary + KDE + Cinnamon.

      1.    Anibal powiedział

        Miałem na myśli rodzaj filmu promocyjnego, a nie kopiowanie osx eh ...

        manjaro spokojnie swoim otoczeniem potrafi nakręcić podobny film. Podaję to jako przykład

    3.    Daniel C powiedział

      Mówiąc wycieczkę wideo, masz na myśli coś takiego?

      http://www.youtube.com/watch?v=h384z7Ph0gU

      1.    Anibal powiedział

        za długo, ale tak, coś takiego.

    4.    Daniel C powiedział
      1.    Anibal powiedział

        tak długo, musi to być coś szybkiego i efektownego, co szybko SPRZEDA Tobie produkt, a to nakłania Cię do zakupu / użycia / wypróbowania.

    5.    Kokoli powiedział

      Osobiście projekt MBP jest kopią czarnej klawiatury serii HP DV 5000/6000/9000, ołowianym "podparciem dłoni" i czarnym obrysem ekranu, mówię tak, ponieważ w tamtym czasie MBP był całkowicie prowadzony, osobiście Apple wszystko kopiuje.

      1.    Anibal powiedział

        Tak, kopiuj, ale to nadaje wszystkiemu dodatkowy akcent, jakiś projekt, marketing czy cokolwiek innego, dlatego sprzedają i mają swoich fanów

      2.    Eliotime3000 powiedział

        ... cofcof; klawiatura MacBook; cofcof ...

        1.    Kokoli powiedział

          Przyjrzyj się uważnie czasowi prezentacji obu drużyn, a zauważysz, a klawiatura, no cóż, pierwsze laptopy z klawiszami wyspowymi, które widziałem w komputerach VAIO firmy Sony.

          1.    Eliotime3000 powiedział

            Nie mam na myśli samego układu klawiatury, ale układu klawiatury marki Apple.

            1.    Kokoli powiedział

              Cóż ... to ten sam projekt, co zawsze, prawda? Jedyna różnica polega na tym, że ALT i to, co w Linuksie nazywa się super, nie są wymieniane niczym więcej, nie rozumiem twojego punktu.


          2.    Eliotime3000 powiedział

            Główny problem, jaki mam z układem klawiatury Apple, polega na tym, że gdy chcesz uzyskać znacznik wyboru ze skonfigurowanym hiszpańskim układem Hiszpanii, albo nie wychodzi, albo pojawia się inny znak specjalny.

            Z układem klawiatury w systemie Windows i / lub GNU / Linux nie miałem wcześniej tego problemu.

            1.    Kokoli powiedział

              Tam, jeśli nie zgadzam się z tobą, compadre, pięć dni, w których miałem nieszczęście posiadania MBP lub czasu, w którym miałem go zainstalowanego na moim lappie ... NIE miałem tego problemu, tak, były chwile kiedy zrestartowałem Urządzenie zostało zmienione na angielski amerykański i usunięto hiszpański ISO, który był tym, którego użyłem, ale hej, nadal nie planuję ponownie używać tego systemu operacyjnego.


          3.    Eliotime3000 powiedział
          4.    Eliotime3000 powiedział

            Znam to uczucie bracie.

            Przepraszam, jeśli obraz nie wyszedł, ale wydaje się, że komentarze nie pozwalają mi wstawiać obrazów, nawet w HTML.

    6.    pełen życia powiedział

      Czy ktoś wie, jak stworzyć coś takiego używając tylko narzędzi OpenSource?

  8.   Panie Linux powiedział

    OS X ewoluuje dzięki Linuksowi to komentarz, który jest wielokrotnie wypowiadany na wyspecjalizowanych blogach linuksowych, wywołując wśród nas wiele irytacji, ponieważ brawa, kredyty i prestiż zbiera OS X, czyli życie, nikt nie wie, dla kogo pracuje .

    1.    Marcelo powiedział

      To, że mała grupka małp klaszcze i wierzy, że Apple wynalazł koło, proch strzelniczy i ogień, nie powinno mieć dla nas większego znaczenia. Rzeczywistość jest zupełnie inna i wszyscy o tym wiemy. Niech będą szczęśliwe w swoich złotych klatkach.

      1.    Eliotime3000 powiedział

        Cóż, pytanie za milion dolarów brzmi: która dystrybucja GNU / Linux będzie używać centrów danych Apple?

        1.    Kokoli powiedział

          Osobiście nie sądzę, że używają Linuksa, ale raczej OpenBSD, ponieważ jest to podstawa ich „systemu operacyjnego”.

          1.    Eliotime3000 powiedział

            Cóż, polegałem głównie na tym, co powiedział w WHOIS. Nie wiem, czy WHOIS jest błędny, czy nie, ale czasami mogłem zagrać kiepski żart.

            PS: Zobaczmy, czy MarkMonitor oferuje usługę domeny śmiertelnikom.

          2.    Kokoli powiedział

            To wychodzi w przypadku netcrafta

            Adres IP właściciela Netblocka System operacyjny Serwer WWW Ostatnio widziany Odśwież

            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 21 października 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 nieznany Apache 16-październik-2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15 października 2013
            Akamai Technologies 2.16.237.15 Linux Apache 14 października 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 nieznany Apache 26 sierpnia 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 25 sierpnia 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 nieznany Apache 16 sierpnia 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15 sierpnia 2013
            Akamai Technologies 2.19.237.15 nieznany Apache 30-lipiec-2013

          3.    pandev92 powiedział

            To jest Free BSD, a nie openBSD XD

            1.    Kokoli powiedział

              Dzięki za korektę 😉


          4.    Eliotime3000 powiedział

            Raczej DarwinBSD (pochodna FreeBSD stworzona przez Apple).

            Netcraft wykrywa, z której usługi DNS korzysta. Domena, z której korzysta, to domeny korporacyjne (lub firma usługowa korporacji), ale używa akceleratora Akamai (tego samego używanego przez Facebooka, Twittera i inne), aby uniknąć nasycenia serwerów i zmniejszyć ryzyko ataku DDoS.

            Szkoda, że ​​dla osób fizycznych te usługi (Akamai, CSC, MarkMonitor) są naprawdę ograniczone i przynajmniej musisz być korporacją typu Televisa lub handel cieszyć się ich usługami.

  9.   Ankh powiedział

    Właściwie jedynych interesujących wiadomości nie ma w artykule. Mam na myśli te:
    http://www.apple.com/osx/advanced-technologies/

    Kompresja pamięci ma podobny cel jak zram na Linuksie, ale to nie to samo. Warto również wspomnieć, że niektórzy programiści Gnome próbowali sklonować funkcjonalność AppNap, ale nie wiem, co się stało. Jeśli chodzi o łączenie się czasu, to nie wiem, czy w Linuksie jest coś podobnego, to będzie kwestia śledztwa.

    1.    Kokoli powiedział

      Myślę, że coś podobnego istnieje już w Windowsie od kilku lat.

  10.   gonzalezmd # Bik'it Bolom # powiedział

    Niezły artykuł, pozdrawiam.

  11.   eco-slacker powiedział

    I nie tylko Apple, czy jest ktoś, kto, tak jak ja, znalazł „Plik >> Otwórz wiersz polecenia” lub „Plik >> Otwórz Windows Power Shell” systemu Windows 8 bardzo podobny do bardzo dobrze znanego teraz „Otwórz terminal” Komputery stacjonarne z systemem Linux?

    Jeje

    1.    Eliotime3000 powiedział

      Moim zdaniem ta opcja wydawała się naprawdę zagmatwana. Do tej pory w ogóle nie byłem w stanie go dobrze opanować (bardziej lubię pracować albo z konsoli, albo z interfejsu graficznego, ale nie oba).

      1.    eco-slacker powiedział

        Cóż, dla mnie jest odwrotnie, bardzo przydatne jest dla mnie szybkie wykonanie "tego" polecenia z Dolphina i powrót do pracy tak, jak było, a komentarz był w tym sensie, że przeglądarka plików w Windows 8 ma bardzo podobny ...
        Z drugiej strony zgadzam się z tobą, na przykład jeśli praca w programie obejmuje vim i gcc to nie ma potrzeby korzystania ze środowiska graficznego, a konsola jest znacznie wygodniejsza (i unika rozpraszania sieci), bez jednak jeśli muszę czytać pdf, przeglądać lub tworzyć dokument ... konsola nie jest ani wystarczająca, ani użyteczna.

        1.    Eliotime3000 powiedział

          Cóż, rzecz związana z używaniem GCC i Vim ... o to mi naprawdę chodziło (chociaż tak naprawdę używam GNU Emacsa z przyzwyczajenia).

          Zresztą, żeby być w sieci lub oglądać filmy, bo oczywiście skorzystałbym z interfejsu graficznego.

  12.   bezimienny powiedział

    Odkąd poznałem Linuksa, wydaje mi się, że służy on wyłącznie do wprowadzania innowacji w oprogramowaniu i środowiskach, które później „zastrzeżone” systemy będą ulepszać, spopularyzować i nadać im bardziej atrakcyjny wygląd.

  13.   bezimienny powiedział

    A także Mac OS i to, co dziś jest znane jako Linux, zrodziło się z GNU, jak mówią, są braćmi, a Windows jest jak zły kuzyn… teraz, kiedy o tym myślę, SĄ DUŻĄ RODZINĄ !!!
    Gdzie byłby mój kochany Android?

  14.   Daniel C powiedział

    Prawdą jest, że wiele z tych funkcji znajduje się w Linuksie od dawna, ale widziałem szczegół, który pomijają: podczas gdy w Linuksie te opcje wydają się rozproszone na 2-3 komputerach stacjonarnych, w OS X są wszystkie zawarte w jednym.

    W KDE jest bardzo dobry kwallet i element, który przechowuje powiadomienia o akcjach i wskazuje liczbę zdarzeń, które nie zostały uwzględnione. W Gnome nie ma czegoś takiego.

    W Gnome są interaktywne powiadomienia (szczególnie przydatne w przypadku wiadomości). Ani w KDE, ani w Unity nie ma takiej możliwości.

    W Ubuntu (Unity) masz scentralizowane konta internetowe ... również w Gnome, ale w ogóle nie działają jak w Ubuntu z Unity. W KDE nie wiem, czy go mają i jak to działa.

    Itp itp itp

    Powinniśmy zobaczyć ten mały, wielki szczegół, zamiast mówić „tu już istniało”, kiedy w rzeczywistości nie jest to samo dla wszystkich biurek.

    Nawiasem mówiąc, aktualizacje dla użytkowników zostały już wykonane w systemie Windows, zarówno w 8-> 8.1, jak iw Windows Phone w 7-> 8. Myślę, że ci, którzy się tam nauczyli, byli z Apple.

    1.    Kokoli powiedział

      Duża różnica w tym przypadku polega na tym, że w rzeczywistości byłaby to słabość Linuksa, że ​​w dwóch prywatnych lub zamkniętych systemach operacyjnych mają one tylko jednego menedżera okien, więc programiści skupiają się na jednym menedżerze, podczas gdy w Linuksie, ponieważ rzecz jest inny.

      1.    Julian powiedział

        Nazywa się to ROZDRABNIANIEM LINUXA i to jest duży problem, dlaczego Linux nie działa na pulpicie

        1.    Mitkoy powiedział

          Nazywa się to RÓŻNORODNOŚCIĄ i możliwością wyboru.

          Ale 90% korzysta z WSTĘPNIE ZAINSTALOWANYCH. Ile osób nawet nie zmienia tapety?

          Teraz tablety INTEL Bay Trail będą kosztować 100 USD doskonałe dla Ubuntu lub Suse - najlepsze dla tabletów - ponieważ są dwa razy lepsze niż te w tej samej cenie - na Androidzie, a nie z powodu dalvika -

          Czy model wyjdzie z preinstalowanym Ubuntu lub Suse?
          Czy odważy się nawet sprzedawca?

          To, czego nie ma na półkach, z trudem dotrze do opinii publicznej

        2.    pandev92 powiedział

          Naa nadal się mylisz, wielkim problemem z Linuksem, do dziś jest wielka ignorancja, większość ludzi nie używa więcej niż YouTube i Facebook, komputery stacjonarne nie mają na nie wpływu.

          1.    Kokoli powiedział

            Oboje mają rację, fragmentacja to duży problem, niestandaryzacja pakietów i to, do czego odnosi się Pandev92, jest w zasadzie przyczyną wielkiego sukcesu, jaki mają tablety i smartfony, ludzie chodzą do internetu tylko dla błahostek i te urządzenia są po prostu wygodne zrobić to.

      2.    Daniel C powiedział

        Cocolio, nie ma znaczenia, że ​​„oni” mają jeden pulpit lub menedżer okien, ponieważ jest to to samo na Linuksie.
        A może myślisz, że Gnome dba o inny menedżer pulpitu lub okien oprócz własnego? Albo KDE, albo Ubuntu na twoim Unity lub Lefebvre na twoim Cinnamon?

        1.    Kokoli powiedział

          NIE rozumiem, dlaczego programiści powinni dbać o inne komputery stacjonarne, chodzi mi o to, że inny system operacyjny ma jednego menedżera, kropka, wszystko jest rozwijane dla tego menedżera, podczas gdy w Linuksie programiści tworzą dla siebie, co by było, gdyby tak było Dobrze jest, że istnieje przenośność, więc te cechy są dostępne w każdym menedżerze, to jest co innego.

          1.    Eliotime3000 powiedział

            Najbliższą kompatybilnością interfejsu graficznego jest QT. Gdyby istniało prawdziwe zainteresowanie poprawieniem tych szczegółów, nie byłoby tak trudno opracować interfejs pulpitu dla każdego z nich.

    2.    joshuamalmsteen powiedział

      Tylko szczegół, Windows 8.1 to dodatek Service Pack dla systemu Windows 8 (właściwie poprawka dla systemu Windows 8), a nie poważna aktualizacja, taka jak Mavericks. Wewnętrznie nowy system operacyjny bloku bardzo się zmienił. Z drugiej strony jestem jednym z tych, którzy zgadzają się, że są pewne rzeczy do ujednolicenia, które są rozproszone na różnych pulpitach GNU / Linux.

  15.   Ludwing argenis powiedział

    Ale oczywiście KDE ma mapy! i że jestem użytkownikiem UNITY. Nazywa się Marble i jest perełką pakietu, opiera swoje dane na OpenStreetMaps, należy pamiętać, że jest to Google Earth, ale nie potrzebuje akceleracji 3D.

    1.    pełen życia powiedział

      Hmm, myślałem, że Marble to tylko lokalna aplikacja. Dzięki za wskazówkę 😀

      1.    gato powiedział

        W Marble mapy są rozmyte, Emerillon jest lepszy pod tym względem, chociaż jest niezwykle prosty.

  16.   Enterprise powiedział

    Tak, na przykład http://www.stardock.com/products/?from=nav
    Sprzedaje rzeczy dla systemu Windows, zmienia motyw pulpitu, zmienia ikony, dodaje widok folderów, rzeczy, które są bezpłatne w prawie wszystkich środowiskach.

    1.    Enterprise powiedział

      Chociaż system Windows ich nie ma, znajdują się one w prawie każdym środowisku dystrybucji. Ale jest nowość ...

    2.    Enterprise powiedział

      😛

  17.   dnuke powiedział

    A najgorsze jest to, że przedstawiają ją jako najnowszą ...

    Poważnie: z prawnego punktu widzenia nie mógłbyś opatentować rzeczy prezentowanych w Linuksie i zaoferować je pod warunkiem, że używają GPL w kodzie ORAZ wskazują twórcę pomysłu? W ten sposób unikamy problemu ludzi odchodzących z MS / Apple / etc, przyjmujących koncepcję czegoś, co już zostało stworzone i przedstawiających ją jako własną.

    1.    Kokoli powiedział

      Cóż ... Niestety GNU jest przeciwne patentom, przeciwstawiasz się filozofii, raczej myślę, że każdy GNU i Linux powinien przejść do GPL 3 i sprawa została rozwiązana.

  18.   Diego Fields powiedział

    Ups! Tym razem wydaje się, że Mac OS skopiował GNOME, a nie odwrotnie: B.

  19.   Paweł powiedział

    Nie wiem, czy są zaniepokojeni, jeśli ta sama GPL pozwala kopiować, ulepszać, rozpowszechniać i modyfikować

    - «Oprogramowanie objęte licencją GPL może być stosowane do wszystkich celów (w tym do celów komercyjnych, a nawet jako narzędzie do tworzenia oprogramowania prawnie zastrzeżonego)» - Wikipedia Spanish-

    Os X ma już to zaawansowane oprogramowanie, które mogło skopiować pewne rzeczy, jeśli chodzi o mapy, a elenentary maya nie jest czymś nowym w OS X.

    Mam czas na Linuksie, ale nie przywiązuję wagi do tych kwestii, ponieważ pomimo używania Windowsa nie interesują mnie ich ruchy, bo wtedy nadal byłbym ich niewolnikiem.

    @Jesus Israel Perales Martinez, więcej reklam z Ubuntu? Canonical potrzebuje tylko reklamy, która mówi, HP i Intel, zalecają Ubuntu jako nadmiernie komercyjny, to, czego nienawidzę w tej firmie / dystrybucji, to to, że nawet daje kredyt, jej użytkownicy uważają, że Ubuntu to Linux lub godny przedstawiciel, kiedy wyraźnie widzą tylko Silver, Silver i Silver, a nie swoich użytkowników, dla mnie Ubuntu jest najbardziej półkomercyjną dystrybucją domową, która istnieje do tego stopnia, że ​​nie przyszło im do głowy, aby być tak ekskluzywnym, jak Apple lub Microsoft, robiąc własne jądro z 0, aby konkurować bezpośrednio z tymi dwoma. Oczywiście nie byłby to Gnu / linux.

  20.   Seba powiedział

    Miejmy nadzieję, że „najbardziej zaawansowany na świecie” system operacyjny zaimplementowałby dobre pomysły świata Gnu / linux.

  21.   pełzanie_śmierć powiedział

    Wygląda na to, że jestem jedyną osobą, która pisze z OSX. Dziękujemy za gest udostępnienia tej nowej wersji systemu operacyjnego za darmo. Teraz, z powodu tego, co myślą, że Wolnemu Oprogramowaniu brakuje większego rozgłosu, mówię im, że są w błędzie, a brakuje STABILNOŚCI na pulpicie. Zawsze zgadzałem się z Miguelem de Icazą. Używam Debiana GNU / linux i wiele razy mam problemy z połączeniem internetowym (powolność), problemy, które rozpoznają moje inne partycje NTFS (czasami wykrywa je bez problemów). Czasami mój pulpit się zawiesza (chociaż może to być więcej problemów ze sterownikami niż z KDE). Ale takie rzeczy nie zdarzają mi się tak często na OSX. I wreszcie ktoś, kto jest wieloplatformowy, mówi to. Używam OSX, Linuksa i Win8 xD (i wchodzę w Hurd).

  22.   tuxxx powiedział

    Przynajmniej tych „nowości” nie da się opatentować ...

  23.   Anachroniczny powiedział

    Więc jest. Powiadomienia empatii w Gnome Shell są świetne. reaguje bez konieczności otwierania okna i nie przeszkadza w wykonywanych czynnościach

  24.   bezimienny powiedział

    Czy nie do tego też ma służyć wolne oprogramowanie? Aby je wziąć, zmodyfikować i sprzedać, jeśli chcemy? Dlaczego tak dużo zazdrości?

    1.    x11tete11x powiedział

      Wolność 0: wolność korzystania z programu w dowolnym celu.

      Wolność 1: wolność studiowania działania programu i dostosowywania go do własnych potrzeb. Warunkiem wstępnym jest dostęp do kodu źródłowego.

      Wolność 2: wolność rozpowszechniania kopii, pomagając w ten sposób swojemu bliźniemu.

      Wolność 3: wolność ulepszania programu i upubliczniania ulepszeń, tak aby cała społeczność czerpała korzyści. Warunkiem wstępnym jest dostęp do kodu źródłowego.

      czy te modyfikacje są zgodne z tym wszystkim?

  25.   Willians vivanco powiedział

    Poszedłem zaktualizować serwer do Mavericks (MAC mini, 8 Gb RAM, 2HDDx1Tb ...), aby odzyskać przyzwoitą obsługę SMB, ponieważ Lion i Mountain Lion mieli własny SMBx firmy Apple, ponieważ z powodu problemów licencyjnych nie mogli używać zwykłego i cóż, pierwszą rzeczą, o której poinformowała mnie aktualizacja, jest to, że Mavericks jest kompatybilny tylko z Server3 i gdybym kontynuował aktualizację, pierwszą rzeczą, którą zrobiłbym, byłoby położenie kresu aplikacjom Server2, które mam ... Puagh! W każdym razie, teraz aktualizuję stację roboczą, to powiem ci, jak poszło ...

    1.    pełen życia powiedział

      O_O Chociaż nie dziwi mnie to, że nie wierzę, że sprawa serwera jest priorytetem dla Apple… A może się mylę?

      1.    Kokoli powiedział

        Ale Apple już dawno skończył ze swoją linią serwerów i komputer taki jak ten serwer wydaje mi się nielogiczny.

    2.    Kokoli powiedział

      Co za bzdury mieć serwer OS X z lepszymi opcjami na Linuksie lub xBSD, ale hej to tylko komentarz.