Osnovna Os Luna, končno stabilna! Pregled

Bil je oblečen Lubuntu te dni precej srečen, razen nekaterih napak, ki sem jih imel pri selitvi nekaterih oken programa.

Končno vstopim Google+ In spomnim se napovedi, da bo verjetno izšla Elementarni OS stabilno. Grem na splet in že sem našel ISO. Spustim ga in preizkusim na CD-ju v živo.

Na prvem mestu najdemo namizno okolje, čisto, lepo in preprosto, zelo podobno okolju Mac OSX.
Zaenkrat je vse lepo na CD-ju v živo, dokler ne ugotovite, da Kernel 3.2 in tabela 8 ne podpirata vaše strojne opreme, zato sem se lotil namestitve distro-ja in nato xorg robniki ppa, da ima zadnjo tabelo, in kernel 3.11 iz ppa Jedra Ubuntu.

Ko je bilo vse to opravljeno, sem se odločil, da bom pregled okolja začel korak za korakom, preučili bomo vsako od aplikacij.

Noise:

Posnetek zaslona iz 2013-08-12 14:45:25

Ta lepo videti aplikacija, navdihnjena z iTunes. Ponuja nam klasične 3 načine gledanja, po platnicah, načinu seznama in načinu "izvajalci, žanr, albumi".

Aplikacija je zelo preprosta, ponuja nam tudi sinhronizacijo z LastFM in zaenkrat nič novega, da Banshee, Rhythmbox, Clementine, Amarok, Audacious ...

Pri mojem testiranju se je aplikacija skrivnostno zrušila prva dvakrat, ko sem želel nastaviti glasbeno mapo, tretjič je bil čar.

Manjka prisotnost radijskih sprejemnikov, kot so Shoutcast, Icecast in vtičnik, ki se trenutno predvaja za Empathy.

Geary:

Posnetek zaslona iz 2013-08-12 13:58:12


Najprej povejte, da mi je zelo všeč vertikalni slog pladnjev programa, zelo me spominja na aplikacijo Mail iz Osxa.

Popolnoma je naložil slike e-poštnih sporočil v Gmailu, ki v KMailu sploh niso delovala.

Težava je v tem, da ko preidejo od minimalistov, so pozabili nekaj, kar je zame popolnoma potrebno. Govorim o iskanju e-pošte, iskanju besed, vsebine, dni itd. Res je neprijetno iskati sporočilo iz leta 2012, ne da bi imeli iskalno polje.

Midori:

Posnetek zaslona iz 2013-08-12 13:58:41

Še enkrat rečem, da je različica granita Midori videti zelo uspešna, navigacija je precej tekoča in nisem trpel nepričakovanih zapiranj, kot se mi to običajno zgodi pri brskalnikih, ki temeljijo na qtwebkit.

Toda še enkrat, tudi po objavi fantov Elementary, v tem brskalniku (64-bitni) nisem mogel zagnati bliskavice. Torej, samo še en Internet Explorer mi je pomagal prenesti Chrome.

Datoteke (datoteke Phanteon):

Posnetek zaslona iz 2013-08-12 14:49:22

Ta program mi je bil zelo všeč, naredi kar je potrebno, ima 3 vrste klasičnih pogledov, način map, seznam itd. Dela tisto, kar je potrebno in kar potrebuje uporabnik, niti bolj niti manj. Njegova estetika me zelo spominja na upravljanje z datotekami OS X, vendar je v tem primeru veliko lažja.

Torej +1 za to aplikacijo.

Koledar:

Posnetek zaslona iz 2013-08-12 14:49:30

V tem primeru ne morem dati konkretnega mnenja, nikoli nisem uporabljal tovrstne aplikacije, zato še danes ne razumem dobro, kako mi lahko pomagajo.

Meni aplikacij:

Posnetek zaslona iz 2013-08-12 14:54:49

Precej uspeh v primerjavi z Gnome Shell, saj ni razloga, da bi imeli meni, ki zapolni celoten zaslon. Imamo možnost abecednega urejenega pogleda, kot tudi možnost uvrstitve po vrstah aplikacij.

Sistemske nastavitve:

O tem ni kaj dosti povedati, gre za kopijo iste aplikacije Ubuntu, ki je nato temeljila na isti aplikaciji iz OS X. Praktično enaka, izpolnjuje svojo funkcijo in pogrešam le to, da mi omogoča da se odločite, ali želite mape postaviti na namizje. Kar sem rešil z orodji Gnome Tweak Tools.

Center za programsko opremo:

Mislil sem, da se bomo končno znašli v novem vozlišču, ki so ga napovedali, toda na koncu sem ravno naletel na isto središče programske opreme Ubuntu.

Po zaključku tega pogleda na distribucijo lahko ugotovimo, da gre za preprosto, čisto, lepo distribucijo, ki poskuša uporabnika ujeti v zelo maquero slogu, vendar trpi zaradi treh precej motečih stvari:

  • Nekoliko stari programski paketi, ki vsiljujejo uporabo PPA, tako v jedru kot v MESA, pa tudi v osnovnih aplikacijah, podobnih Libreoffice.
  • Libmutter 3.4 ni tako poliran kot 3.8, kar daje nekoliko nižjo grafično zmogljivost, kot bi lahko, če bi temeljil na čem bolj posodobljenem.
  • Aplikacije so preveč enostavne in nimajo stvari, za katere mnogi menijo, da so bistvene.

Končna opomba:

6 / 10

Zelo malo za več kot leto in pol razvoja.


Pustite svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. Obvezna polja so označena z *

*

*

  1. Za podatke odgovoren: Miguel Ángel Gatón
  2. Namen podatkov: Nadzor neželene pošte, upravljanje komentarjev.
  3. Legitimacija: Vaše soglasje
  4. Sporočanje podatkov: Podatki se ne bodo posredovali tretjim osebam, razen po zakonski obveznosti.
  5. Shranjevanje podatkov: Zbirka podatkov, ki jo gosti Occentus Networks (EU)
  6. Pravice: Kadar koli lahko omejite, obnovite in izbrišete svoje podatke.

  1.   živahno je dejal

    Prekleto! Prišel si pred mene 🙂

    Vendar zelo dobra ocena, da je samo okus. Strinjam se s tabo, da so lahko stvari, ki so preveč preproste, moteče. Omenili ste Geary (kar je mimogrede škoda, ker nima podpore POP3), vendar se isto zgodi tudi z upraviteljem datotek. Resnično pogrešam možnost iskanja dokumentov in drugih iz iste aplikacije, še več, ne spomnim se, da ima eOS orodje za to.

    Koledar je sicer kul, vendar ima težavo (vsaj zadnjič, ko sem ga preizkusil), ne obvešča vas o vaših dogodkih, zato, če ga ne odprete, ne izvedete za nič.

    Midori ima še vedno nekaj, kar mi ni všeč. In v stabilni različici ne vem, toda v Beti, ko sem jo preizkusil, mi ni bilo všeč, da so modalna pogovorna okna ali da imajo enak slog kot v GNOME.

    Zunaj tega je zelo priporočljiva distribucija za nove uporabnike. Mimogrede, vaša zadnja ocena mi je dala idejo 😛

  2.   Yoyo je dejal

    Moje mnenje je zelo dobro povzeto v zadnjem stavku Franchesca:

    «Zelo malo za več kot leto in pol razvoja»

    Čestitam osnovni ekipi, navsezadnje pa smo že vedeli, kaj je tam zunaj, in nas ta predstavitev ni presenetila.

    Pozdrav.

    1.    javier fernandez je dejal

      Po prvem vtisu sem bil nekoliko razočaran, imel sem veliko pričakovanj s to distro, toda kot celota mi je všeč mojim prijateljem / strankam, ki o računalnikih ne vedo ničesar, boljši ne bi bil bolj preprost in dobro odprt box zanje, čeprav bi bilo za moje. 🙂

  3.   ejmalfatti je dejal

    Tako preprosto je, tako preprosto, da manjka "nekaj". Zame so majhne podrobnosti, ki so ostale ob strani, zaradi česar zame to ne deluje funkcionalno. Toda njegova estetika mi je bila zelo všeč, a kljub temu ni funkcionalna, kot da bi lahko bila Manjaro XFCE.

  4.   Gostota je dejal

    Najbolj me moti, da ne morete dodajati bližnjic na tipkovnici, temveč samo spremeniti že prednastavljene.

    V preostalem je precej dober in gre res hitro, resnično veselje v primerjavi z Unity, Kde ali celo Xfce. Že samo to je vredno uporabiti.

    Kar zadeva aplikacije, ni veliko težav, vse so nameščene brez težav.

    Preprostost, hitrost in neprimerljiv vizualni slog.

    8/10

    1.    MSX je dejal

      Stop in gumb za zmanjšanje!?
      V redu je, da včasih minimirate z ikone plošče, če pa imate miško na vrhu zaslona, ​​je to mučenje, morate iti do konca, da minimirate okno!?

      Čudovit je, dobro je integriran in za nekoga, kot je moja sestra, ki stroj uporablja zelo rahlo, se popolnoma prilega, vendar smo ostali "lačni": Maya (koledar) se ne sinhronizira z Google Koledarjem ali drugo storitvijo ... Ko do svojih podatkov v oblaku dostopate na različne načine, je nujno, da se vse sinhronizira (v mojem primeru pametni telefon, prenosni računalnik doma in namizje na delovnem mestu), namizje ne bo zamrlo, a oblak nam poenostavi življenje veliko.

      Še vedno ima enako težavo z Ubuntusom / Debianom: ker je ciklična izdaja, je polna starih aplikacij (GIMP 2.6? Daj no ljudje, veliko uporabljam 2.8.1 in ima veliko izboljšav, ki ne obstajajo v Precision / GIMP basicOS). Francesco o PPA-jih pravi, da me je točno to, kar me je oddaljilo od Ubuntuja, ko začnem spreminjati dele sistema, postane nestabilen in posodobitev je loterija.

      Elementarni OS je zelo prijeten, ja, vendar ga poenostavitev nekaterih funkcij preveč izravna.

      Strinjam se z rezultatom 6/10

      1.    živahno je dejal

        Izgovor za gumb Minimiziraj je, da se aplikacije menda odpirajo in zapirajo tako hitro, da ima odpiranje in zapiranje enak učinek kot minimiziranje. Res je, da lahko minimirate neposredno na ikoni doka, ampak dajte no ..

        1.    nikot je dejal

          namestite osnovne popravke in sveto sredstvo. greš še za eno točko gor ...

      2.    jamin samuel je dejal

        MOČNO SE STRINJAM

      3.    xxmlud je dejal

        Tu je povezava za dodajanje gumba za zmanjšanje.
        http://www.linuxinicio.com.ar/2013/05/agregar-boton-de-minimizar-en.html
        Upam, da ni vsiljena pošta.
        pozdrav

  5.   pepE (@valdezpepe) je dejal

    Za tiste, ki preizkušajo, ali ostajajo v tej distribuciji, priporočam, da si ogledajo: http://www.elementaryupdate.com/ kamor lahko namestite PPO skupnosti basicOS, s katerim lahko med drugim namestite Elementary Tweak, Wingpanel Slim in različne teme ...

    1.    xxmlud je dejal

      Hvala za splet, nisem ga poznal, objaviti ga je treba v samem prispevku. Kolikor je dodan gumb za zmanjšanje.
      Lep pozdrav in hvala

  6.   Richr je dejal

    zelo dobra objava, zaradi katere sem prihranil prostor na trdem disku. 🙂

    lepo bi bilo, da bi bil pregled solydxk v različici kde zelo hvaležen

  7.   Babel je dejal

    Z osnovnim sem imel zapleten odnos, od ljubezni do sovraštva. Moja kritika se je vedno osredotočala na pomanjkanje prilagajanja (ikone, teme miške, teme GTK itd.), Ker mislim, da je med drugim Linux v tem: narediti namizje po svoje; vendar me zaradi skrbne estetike želi uporabiti, čeprav je distro očitno bolj namenjen uporabnikom začetnikom kot starim morskim levom, kot sem jaz.

  8.   pandev92 je dejal

    Trenutno sem naletel na težavo, da če poskušam namestiti Skype, želi izbrisati celotno okolje namizja ...

    1.    eliotime3000 je dejal

      Uporabite DPKG (če seveda vključuje konzolo) in se tako izognite pošiljanju celotnega namizja v pekel.

    2.    javier fernandez je dejal

      No, brez težav sem ga namestil.

      1.    pandev92 je dejal

        In potem, ko sem ugotovil, kako slabe so bile shrambe v mojem source.list .., so se repozitoriji ubuntu iz nekega razloga podvojili.

  9.   Patricio je dejal

    Resnica je bila, da sem bila zelo navdušena, ko sem videla, da je eOS že izšel, prav tako mi je bilo zelo všeč, da so tako hitro naredili pregled, zdaj imam nekaj dvomov:
    1) Na kateri različici Ubuntuja temelji?
    2) Ubuntu veliko uporabljam (doma in v službi). Ali priporočate prehod z Ubuntuja na eOS?

    Lep pozdrav, Patricio.

    1.    živahno je dejal

      1- O različici 12.04 🙂
      2- Zame ja.

      1.    eliotime3000 je dejal

        1. - Raje nadaljujem z Wheezy in uporabljam Ubuntu Server.

        2. - Mogoče je, da povlečem Elementarno lupino PPA in tako pustim, da moj GNOME Fallback počiva.

    2.    pandev92 je dejal

      Izstopa nekaj, kako uspešna je integracija qt z osnovno temo, kar je bilo zelo dobro.

  10.   Felipe je dejal

    Ni mi všeč, da temelji na gnome3, čeprav se zdi veliko boljši od gnome3. Če bi temeljili na sposobnem kdeju, bi ga namestil ... xd.

  11.   Sodnik 8) je dejal

    Glede Midori in Flash bi rad povedal, da ga je treba aktivirati v možnostih RAZŠIRITVE.

    Kot ste rekli, če ste ga namestili in v Midoriju niste mogli videti videoposnetkov ali animacij flash, je to zato, ker ga niste označili kot aktivnega v nastavitvah EXTENSIONS.

    Priporočam, da poskusite s tem čudovitim brskalnikom. Zelo lahko, preprosto in zelo hitro. 😉

    1.    pandev92 je dejal

      Označeno je in sledil sem objavi http://www.elementaryupdate.com/2013/05/flash-in-midori-web-browser.html

      Toda dobim napako in ne deluje.

      1.    eliotime3000 je dejal

        Bolje, da nanjo postavim Iceweasel, da se izognem težavam s prikazom videoposnetkov HTML5.

  12.   jamin samuel je dejal

    Na osnovi Lubuntu ??? Torej pravite, da temelji na LXDE?

    No, popolnoma se razlikujem ... Elementar ne temelji na LXDE, pravzaprav ima na vrhu Gnome 3.4 Shell, imenovan "Pantheon", in skupaj z njim vrsto aplikacij, ki so jih razvili razvijalci Elementarja. Vendar je še vedno Gnome 3.4 z nova oblačila.

    In no, če me je ena od stvari razočarala, kako zastarela je glede paketov ... jedro 3.2 a libreoffice 3.5 huy ne ne ne ....

    Edina rešitev, ki ostane, je imeti ppas, da bo to dobro, v čem je torej smisel uporabe ppasa za uporabo jedra ali paketa v najnovejši različici, ko obstaja Ubuntu 13.04 s posodobljenim paketom?

    Skratka ... Ljudje uporabljajo osnovno za vizualno in ne za tehnično, ker se zdi smešno uporabljati ppa za bolj aktualni paket, ko lahko enostavno namestite Lu, Xu, Ku, Ubuntu 13.04 ali 13.10 (če je zelo mudi) in uživajte v trenutnem svetu Linuxa

    1.    jamin samuel je dejal

      Elementarni OS so sanje vsakega otroka Linuxa ... da je vaš sistem čim bolj podoben Mountais Lion OS X

      1.    Gato je dejal

        Ne

        1.    jamin samuel je dejal

          NE?

          pufff ajajaj povej to horreri ljudi, ki so namestili to distro samo zato, ker vizualno spominja na MAC

          1.    eliotime3000 je dejal

            No, moj bivši je ljubil nadomestni GNOME 3 in je resnično umiral od zavisti, ko je ugotovil, kako preprost je bil Debian GNOMe 3.4.

    2.    Juanra je dejal

      Hm ... rekel je, da uporablja distribucijo Lubuntu, ne pa, da eOS temelji na Lubuntu

      1.    jamin samuel je dejal

        Res je !! Nisem opazil ... Prebral sem zelo hitro in razumel, da je rekel, da osnovno temelji na Lubuntu xD ahahahaha

        oprosti !!

        In ker je Lubuntu (po mojem mnenju) najbolj stabilen okus družine Ubuntu, sploh ni težav

        1.    pandev92 je dejal

          ok odpuščeno ahahaha!

    3.    pandev92 je dejal

      Ste že prebrali članek XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD? Rekel sem, da uporabljam lubuntu ... ne, da osnovno temelji na lubuntuju.

      1.    jamin samuel je dejal

        xD

      2.    jamin samuel je dejal

        Mimogrede, uporabniškega agenta nihče ne uporablja kot prej….

        Vidim samo prazne kromirane logotipe s Tuxom zraven xD

        1.    pandev92 je dejal

          Ahaha na koncu so se ljudje že naveličali urejati uporabniški agent XD

          1.    jamin samuel je dejal

            Da, in konec dneva ta razširitev, ki so jo tam pokazali za Chrome, deluje v redu, edina slaba stvar je, da ko odprete Gmail, je ta ne odpre, zato morate razširitev deaktivirati, da lahko vnesete svoj e-poštni naslov račun ahahahahaha

            Raje ostanem tak ...

            Čeprav bi na spletnem mestu morala obstajati boljša možnost, kjer lahko grafično izberete distribucijo, ki jo želite prikazati v uporabniškem agentu

    4.    cooper15 je dejal

      Ne, nikjer ni pisalo, da temelji na LXDE. Po drugi strani pa je Ubuntu 12.04 LTS, kar mu daje določeno stabilnost, pravzaprav mislim, da je njegova embalaža precej podobna trenutni Wheezy, vendar nam to dejstvo ne odvzema želje po namestitvi novejših paketov, bodisi zaradi potrebe bodisi versionitis, Dejstvo je, da za to obstajajo ppas oziroma backports, ki vam zagotavljajo nove pakete, ne da bi morali žrtvovati stabilnost, še posebej, če imate produktivno okolje

      1.    eliotime3000 je dejal

        Debian Wheezy je bolj prilagodljiv glede novih paketov (razen v primeru namestitve Steama, seveda).

  13.   fenriz07 je dejal

    Dober članek "

  14.   diazepam je dejal

    Prav tako želim dodati, da je bil izdan tudi Sabayon 13.08
    http://www.sabayon.org/release/press-release-sabayon-1308

    Na voljo je z jedrom 3.10.4, GNOME 3.8.4, KDE 4.10.5, MATE 1.6.2, Xfce 4.10, LibreOffice 4.1, sistemsko privzeto inicializiran, popravki z UEFIBoot itd.

  15.   Gnilobe87 je dejal

    Poštni odjemalec me na Thunderbirda spominja le preprosteje hehehe

  16.   MSX je dejal

    Kako ne morete spremeniti količine prosojne v terminalu, ne da bi šli skozi basicupdate.com!?

    V redu sem, če distribuciji dam poseben zasuk, vendar _ odvzem možnosti prilagajanja system_ za napredne uporabnike je sranje.

  17.   kos je dejal

    Mislim, da Xfce deluje hitreje in bolj gladko kot Elementary, vsaj na Manjaro in Debian, kar uporabljam. Zdi se mi, da ta distro prinaša obliko in zelo malo drugega. Za nove uporabnike priporočam Voyager = http://voyager.legtux.org/ , ki temelji na Xubuntuju, je poleg tega, da je zelo lep, zelo uporaben in funkcionalen, kar se mi osnovno ne zdi.
    Vtis, ki mi ga je dal, je, da je kot industrijski izdelek, zelo dobro zapakiran in privlačen, a po uporabi zelo razočara.

    pozdrav

  18.   aiolija je dejal

    Kot sem rekel v drugih prispevkih, bom dal temu sistemu priložnost, da je videti čudovit in zelo previden v svojem vizualnem slogu.Odstranil bom Linux mint 15 in namestil osnovni os.

  19.   irvandoval je dejal

    distro, da novincu pokaže, kako lep linux lahko izgleda 😛

  20.   živahno je dejal

    Mislim, da edina stvar, ki ji ElementaryOS manjka, da bi bila kopija OSX-a, kot jo je Bog zamislil, je orodna vrstica v zgornji plošči 😀

    1.    kos je dejal

      Vprašanje je po mojem mnenju ... zakaj mora biti kopija? Ali ni GNU / Linux dovolj prilagodljiv in vsestranski, da ustvari distribucijo z vašo osebnostjo?

      1.    pandev92 je dejal

        Odgovor je zelo preprost, marsikomu je všeč (tudi meni) jabolko videti 😛

        1.    kos je dejal

          Ja, seveda, to je nedvomno. Všeč so mi tudi nekatere stvari o videzu Maca, druge ne. Ker so mi nekatere podrobnosti o Win7 všeč, drugim pa ne.

          Dejstvo je, da je med "zrakom" ali navdihom za Mac in kopiranjem zelo pomembno. Biti kopija že narejenega, ne da bi kar koli prispeval, se mi zdi izjemno pomanjkljivo.

          In primer tega distroja je, da skoraj edino, kar prispeva, je to, da dizajn, v vsem drugem, zelo malo resnice.

          1.    kirl je dejal

            Prav tako ni tako slabo, vizualni vidik eOS daje občutek MAC OS X, vendar še zdaleč ni podobno.

            Zgornja vrstica nima nič skupnega, niti ikone, ikone za maksimiranje, zapiranje, no, lahko nadaljujem in ne končam.

  21.   sanhuesoft je dejal

    S toliko kreativnosti bi lahko ustvarili namizno okolje (na primer Gnome, z lastnimi aplikacijami itd.), Rezultat pa bi bil veliko boljši.

    1.    pandev92 je dejal

      Bi ga imeli stabilno za leto 2017 xD

    2.    elruiz1993 je dejal

      Elementary ima svoje aplikacije: Noise, Pantheon-Files, Scratch, Maya, Pantheon-Terminal in drugi, Midori in Geary pa sta povezana z ekipo Elementary, tako da ni le videz, ampak jo resnično dobijo.

  22.   Yoyo je dejal

    Resnica je, in prej tega nisem rekel, to je, da sram, da distro ali Shell ne prinese 3 gumbov v oknih, s kakšnim dovoljenjem ali moralno avtoriteto so jih odstranili Elementarni ali Gnome Shell?

    Ali Mac OS X, Windows, KDE, Xfce, Cinnamon itd. Še vedno nimajo 3 gumbov na oknih?

    Nič več kot to, ker trije gumbi niso standardno vključeni, nočem več Elementarne ali Gnomeove školjke in ne povejte mi, da se napiše, vem, pravim, da ne jih je treba sneti.

    Rekel sem.

    1.    eliotime3000 je dejal

      Tudi moj GNOME 3.4 Fallback ima tri gumbe. Kakšna lenoba pri razvijalcih Elemantary OS.

    2.    vicky je dejal

      Puff da !! Prehod na Tweaks in izbira postavitve gumba je dolgotrajen….

      1.    nikot je dejal

        Ni za vsakogar ... ti iz osnovne so nori!

  23.   Charlie E Liarson je dejal

    Tudi ob napakah aplikacij se mi zdi sistem popoln, navdušen sem nad njim. Napake in pomanjkanje podrobnosti v aplikacijah se mi zdijo navdih za programiranje. Resnično ga imam za najboljšo mizo za prenosnike in za dom, za službo pa sploh ni slaba. Je stabilen, hiter, preprost, lahek, čist in lep. Mislim, da bom do konca leta in do leta 2014 zelo zadovoljen z Elementary OS.

  24.   jose je dejal

    Očitno ne more biti všeč vsem. Zdi se mi prizadevanje, ki mu je treba pohvaliti: dobiti namizje, za katero so se odločili, predvsem preprosto, a v distribuciji, ki je za "običajnega" uporabnika več kot dovolj. Obstaja nekaj za poliranje, vendar so dosegli svoj slog… .. kakšna distribucija, razen Ubuntuja, lahko trdi enako? Napaka je v tem, da so hišo zagnali na strehi in se razumno zanašali na nekoliko zastarelo bazo Ubuntu (če bi se izkazala enakovredno tej, ne bi bila obsojajoča). Pomembno je, da se naredi najtežje. Zdaj manjkajo samo uporabniki (to bo eno od priporočil v mojem okolju) in se bodo lotili poliranja in izboljševanja stvari. Morda bo lahko v ne tako oddaljeni prihodnosti temeljil na Archu ali Debianu. Mislim, da so igrali varno na podlagi te različice Ubuntuja. Sreča.

    Če bi obstajal nekakšen hiter preklop, da bi zaradi udobja prešel na čisto Gnome Shell, bi ga zagotovo uporabil. Povedala bo prihodnost, vendar ne na terenu. Nova zbirka aplikacij Gnome 3 je bolj robustna.

  25.   jose je dejal

    Zame bi moral biti napor distribucije za dosego popolnoma integriranega okolja temeljni. Da se vsaka od sistemskih ikon in aplikacij ujema in se ne spopada in je vse na vašem spletnem mestu, je odisejada, na kateri mora uporabnik delati. In ne bi smelo biti tako. Zato mi je všeč Gnome, ker se mi zdi tisti, ki to najbolje dopušča, in to na poti, z vrsto popolnoma integriranih aplikacij…. in zato bi stavil na svoj distro. Ne vem zate…. me pa jezi, da ne glede na to, kako dober je paket ikon, vedno najdeš nekoga, ki poje ... ali brskanje po drobovju distro, da bi našli ikone iz druge dobe za različico. Za to ne skrbi niti Windows. Točka kakovosti Apple.

    1.    MSX je dejal

      «Zame bi moral biti napor distribucije za dosego popolnoma integriranega okolja temeljni. Da se vsaka od sistemskih ikon in aplikacij ujema in se ne spopada in je vsa na svojem mestu, je odisejada, na kateri mora uporabnik delati. »
      Strinjam se, to je eden izmed razlogov, ki me je vedno zmedel glede distribucij GNU + Linux, ki jih razvijajo kodirniki, saj jim ni vseeno, kako izgledajo, v tem pogledu in pri integraciji med aplikacijami (Granit itd.) ), kjer distribucija resnično sije.

      Dokler to počnejo v Archu ali Debianu, morda ne bo pomembno, če se v Archu ne motim, resnično želijo osnovno namizje_ in edino, kar so čakali, da ga popolnoma prenesejo, je, da doseže stabilno stanje, ne vem, kako se bodo spopadli z odvisnostmi GTK3 različnih različic, a če jim bo uspelo, bo to odličen cilj 😀

    2.    kirl je dejal

      +1

  26.   pavloco je dejal

    Všeč mi je pobuda. Poskušajo se ločiti od "običajnega poslovanja" v distribucijah Linuxa, vendar je jasno, da so bolj oblikovalci kot programerji.

  27.   eliotime3000 je dejal

    Zelo dobro, čeprav ne zastareva gNewSense, da njegova najnovejša različica temelji na Debian Squeeze.

    Na enak način je najbolj masivna in elegantna lupina, kar sem jih videl doslej, čeprav sem se odločil, da bom še naprej uporabljal nadomestni del svojega GNOME 3.4, ki ga imam v Wheezyju.

  28.   eliotime3000 je dejal

    To ni nič. GNOME 3.8 / 3.10 Nautilus je tisti, ki ga najbolj sovražim, saj ne morem uporabljati menijske vrstice, ki bi mi omogočala, da grem do naprednejših možnosti.

    Za gumb 3 vas iskreno podpiram.

  29.   Gato je dejal

    Nikoli mi ni bil všeč ta distro, vendar mu vseeno želim srečo in upam, da ljudem približa svet Linuxa in Ubuntuja.

  30.   Charlie E Liarson je dejal

    Fantje, jaz sem, če sem iskren, po mojem mnenju Elementarni OS Luna tisto, kar sem pričakoval od Ubuntu 10.04 ... namesto Unity. Unity, v redu je ... če imate dober računalnik, zmogljiv in posodobljen ... če pa je vaš računalnik srednje ali nizke gama, pf ... brez komentarjev.

    1.    eliotime3000 je dejal

      Mnogi se pritožujejo nad tem, kako zastareli so njihovi vključeni programi, če pa ga primerjamo z gNewSense, bodo mnogi umaknili to, kar je bilo rečeno, saj nova različica tega distroja temelji na Debian Squeeze, zato to ni nič.

  31.   vicky je dejal

    Samo okolje je precej stabilno.
    Kar na splošno ne uspe, so nekatere aplikacije. V brskalniku datotek še vedno manjka (čeprav se je precej izboljšal).

    1.    eliotime3000 je dejal

      Vsaj brskalnik datotek vsebuje nekaj več stvari kot trenutni GNOME 3.10 Nautilus.

      1.    entel je dejal

        Toda ali lahko Nautilus nosi manj stvari? V Gnomu 3.8 sem ga moral nadomestiti z Nemom, ker z njim ni bilo mogoče storiti ničesar.

        Kje je Dolphin….

        Kar zadeva Elementary, je zelo lep in preprost, vendar za njegovo uporabo namestim Ubuntu ali njegove različice in dobim enak učinek s spreminjanjem pisave, ikon, teme in doka.

        1.    pandev92 je dejal

          Ne vem, raje imam veliko več mrmranja kot compiz .., samo zato ne bi nameščal ubuntuja.

        2.    eliotime3000 je dejal

          Uporabljam nadomestno različico GNOME 3.4, ki mi je prišla v Debian Wheezy, in Nautilus je še vedno koristen.

  32.   Gospod Black je dejal

    Mislim, da videz tovrstnih distribucij, osredotočenih predvsem na "uporabniško izkušnjo" (osnovno, čakra itd.), Kaže, da je osnova (jedro, knjižnice itd.) Gnu / Linuxa dovolj razvita, da se nekateri lahko posvetijo samo za "površno" vidim zelo pozitiven znak, ekosistem je v zelo dobrem zdravstvenem stanju. S spoštovanjem.

  33.   David je dejal

    Pojasnite nekaj težav, ki so se pojavila:
    -Distribucija je bolj osnovna, kot si jo želijo razvijalci, vendar je bolje začeti z majhnim in rasti, kot pa poskušati razviti velikana in nikoli ne končati. -V zvezi s člankom program Geary za pošto razvija Yorba, ne pa razvijalci Elementarja. Iskanje je predvideno za naslednjo različico programa, vendar gredo po svoje.
    -Razvijalci vedo, da so knjižnice stare, ne skrivajo, da jim je všeč Arch, nekateri pa tudi prispevajo k Archu.
    -Zdaj so ga pogosto kritizirali, da je preprost, vendar je osnova, naslednji bo boljši in čez leto ali dve bo Ubuntu stresel.

    1.    živahno je dejal

      Zanimivo Ali vam je všeč Arch? Kako lepo bi bilo, če bi naredili a Elementarno kot Manjaro, to je približno Arch vendar z enostavnim monterjem in drugimi 😀

      1.    MSX je dejal

        ... Za vse vas, ekskluzivne besede Debiana, ki je videl luč, brate! xD

        Naredil bom sliko s to tvojo besedno zvezo 😀

        1.    živahno je dejal

          HAHAHAJAJAJAJAJAJAJA ...

      2.    eliotime3000 je dejal

        Če razvijalci Arch izdelajo namestitveni program v obliki obrazca, kot je OpenBSD, bi bil to še večji razlog za namestitev Archa. Trenutno še vedno eksperimentiram z navideznim računalnikom.

        1.    pandev92 je dejal

          Uporabite to in pojdite:

          https://github.com/helmuthdu/aui

    2.    pandev92 je dejal

      gredo s svojim tempom

      Ne izpodbijam tega ..., s hitrostjo polžev xD

    3.    pandev92 je dejal

      Leto ali dve, ki se ubunut trese ..., resnica, tudi če ne bi bil uporabnik ubuntuja in ne bi videl, da ubuntu vleče proti mir in novi enotnosti, dvomim, da lahko ta distribucija preseže Ubuntu, bo še ena lepša lint kovnica, vendar nič več.

  34.   Carlos je dejal

    Uporabljam ga 4 dni in zaenkrat vse deluje zelo dobro. Pogrešam in kolikor vem, da morajo lastniški vozniki delati bolje kot brezplačni, v tej distribuciji pa ravno nasprotno in to mi je všeč 🙂

    1.    kirl je dejal

      Zame se dogaja enako kot tebi, lastniški vozniki so zame usodni, po drugi strani pa so brezplačni v redu.

  35.   Vladimir je dejal

    «Najprej najdemo namizno okolje, čisto, lepo in preprosto, zelo podobno okolju Mac OSX.
    Zaenkrat je vse lepo na CD-ju v živo, dokler ne ugotovite, da Kernel 3.2 in tabela 8 ne podpirata vaše strojne opreme, zato sem začel nameščati distro in nato uporabiti xorg edgers ppa, da imam zadnjo tabelo, in Kernel 3.11 iz Ubuntu jedra ppa. »

    Uporabite ta dva preprosta koraka in rezultat je neverjeten ... sistem leti ... LETI ... seveda, naredil sem nekaj prilagoditev, odstranil nekaj učinkov itd.

  36.   Čebela je dejal

    Debian uporabljam že več kot 5 let (vedno stabilnega), toda na prenosnem računalniku sem delal počasno (gnome shell), zato sem se odločil, da poskusim, da vidim, kako se obnaša in resnica je, da mi je bil všeč tako hitrost, kako lahka in kako previden je vmesnik. Zdaj ga namestite na računalnik, poglejmo, ali je dokončen.

    PS: česar ne najdem, je, kako urediti meni Programi, na primer izbrisati ali spremeniti kategorijo programa, če kdo ve….

  37.   MSX je dejal

    V mojem primeru mi ni bilo treba spremeniti sklada jedra ali videa, čeprav bi jih lahko poskusil posodobiti, da vidim, kaj se zgodi.

    Zdaj se mi zdi nujno za vsakodnevno uporabo dodati te SNEE:

    [Koda]
    j: 0 ~> ls /etc/apt/sources.list.d/
    birdie-team-stable-natančen.list basic.list.save loneowais-fogger-natančen.list patches.list.save versable-elementary-update-precise.list.save
    birdie-team-stable-precise.list.save erasmo-marin-photo-daily-builds-precizna.list loneowais-fogger-precise.list.save sgringwe-rdio -preci.list webupd8team-tribler-precizna.list
    kofein-razvijalci-ppa-natančen.list erasmo-marin-foto-daily-builds-precise.list.save nilarimogard-webupd8-natančen.list sgringwe-rdio-precise.list.save webupd8team-tribler-precise.list.save
    caffeine-developers-ppa-precise.list.save google-chrome.list nilarimogard-webupd8-precise.list.save shnatsel-dnscrypt-precizna.list webupd8team-y-ppa-manager-natančna.list
    cassou-emacs-natančen.list google-chrome.list.save nuvola-player-builders-stable-natančen.list tombeckmann-ppa-natančen.list webupd8team-y-ppa-manager-precise.list.save
    cassou-emacs-precise.list.save inkscape_dev-stable-natančen.list nuvola-player-builders-stable-precise.list.save tombeckmann-ppa-precise.list.save
    dkotrada-pomidor-natančen.list inkscape_dev-stable-precise.list.save otto-kesselgulasch-gimp-natančen.list prenosbt-ppa-natančen.list
    dkotrada-pomidor-precise.list.save libreoffice-libreoffice-4-1-natančen.list otto-kesselgulasch-gimp-precise.list.save transmissionbt-ppa-precise.list.save
    basic.list libreoffice-libreoffice-4-1-precise.list.save patches.list versable-basic-update-natančen.list
    j: 0 ~>
    [/ koda]

    S tem in vsi eOS nimajo dostojnega pregledovalnika slik in moral sem namestiti Gwenview - zanič ...

    1.    Čebela je dejal

      Prva stvar, ki sem jo naredil, ko sem jo namestil, je odstranitev programov, s katerimi je privzeto nameščen, in namestitev vlc, chrome, synaptic, thunderbird, dolphin in Libreoffice 4 in resnica je, da sem več kot zadovoljen

      1.    MSX je dejal

        Med drugim mu manjka upravitelj oken, ki bi si lahko zapomnil prejšnji položaj in velikost različnih odprtih oken aplikacij.

        Ponavljam: ni pregledovalnika datotek, ki bi vam omogočal spreminjanje grafičnih datotek, za to morate uporabiti GIMP, kar je enakovredno ubijanju muhe s kladivom.
        Druga možnost je uporaba ukazne vrstice (imagemagik itd.), Seveda pa je v nasprotju s filozofijo uporabe in ciljem uporabnikov eOS.

        Datoteke so bolj podobne alfi kot zeleni in, iskreno povedano, Dolphin pokaže ves svoj potencial, če se uporablja z integracijo Nepomuk - čeprav je brez takšne integracije še vedno najboljši grafični upravitelj datotek na kateri koli platformi.

        Še ena lastna težava upravitelja oken GNOME ali eOS: ko v Chrome / Chromium dodamo zaznamek, ker sistem ne zapomni velikosti oken, morate okno z zaznamki vsakič ročno razširiti, kurba.

        Ciljna skupina: cilj je zamenjati Totem s čistim vmesnikom, vendar nima niti petine funkcionalnosti - spet preveč poenostavitev deluje proti.
        Pristop KDE SC je neskončno bolj praktičen: «ponujamo vam bilijon možnosti (v redu, morda ne toliko), vmesnik konfigurirate, kot želite», tako da če ima nekdo raje minimalistični vmesnik, ga lahko ima, ne da bi izgubil moč v aplikaciji v eOS-u neposredno odstranijo funkcije zaradi "nujne" poenostavitve - nenazadnje osnovni Tweaks prihaja do rešitve nekaterih pomanjkljivosti.

        Primer poenostavitve je Shotwell: deluje kot privzeti pregledovalnik grafičnih datotek, ima na tone kompleksnih možnosti, ne pa tudi tiste za spreminjanje velikosti slike - Yorba, zanič so !!!

        Terminal Pantheon: Poenostavljen terminal. Zakaj bi znova izumili kolo, če zagotovo lahko uporabljate GNOME ali Xfce? Poleg tega, ker gre za nov razvoj, ni možnosti preprostega spreminjanja barv, stopnje prosojnosti ali razdelitve zaslona na več terminalov, kot sta Yakuake ali Terminator.
        Da, barve lahko spremenite z dconf na manj neumen način: https://gist.github.com/davidgomes/5162998

        Ideja eOS-a je zanimiva, sistem je dejansko lahek in pritegne veliko pozornosti, saj temelji na Ubuntuju, ima dobre ideje (Wingpanel, Gazette), vendar mora še dozoreti in mnogi pravijo, da je namenjen ne -računalniški uporabniki.

        1.    Čebela je dejal

          V mojem primeru kot pregledovalnik slik uporabljam gthumb, prosojnice terminala sem spremenil iz dconf, osnovni Tweaks mi nikoli ni uspel, morda zato, ker sem odstranil Pantheon Files, česar ne bi smel, resnica je, da sem zaenkrat ga ne potrebujem, da se dotaknem neke druge datoteke in vse je tako, kot mi je všeč

  38.   Jezus Jimenez je dejal

    pozdravljeni prijatelji, začel sem z linuxom z distribucijo fedora 14 in ostal do 17. Po tem sem imel veliko težav z grafično kartico in veliko počasnosti, nato pa sem se odločil, da preizkusim ubuntu in ne, bila je napaka, raje premakni naprej do okna 7. Zdaj se vrnem na linux z fedoro 19 in ne, učinki so prepočasni in to vpliva na mene, težave s tiskalnikom, da bi po več poskusih namestitve lahko tiskal. Grem na Ubuntu 13.04 in gre hitro in všeč mi je, vendar gledam video posnetke, vidim to distro Elementary os luna, bila je v beta in na dan, ko sem jo naložila, ki je bila ob zori, je bila že stabilna. Namestil sem ga in mi ni povzročil težav z grafično kartico, enostavno je bilo namestiti adobe flash player in videl sem, da brskalnik midori za 64 bitov ne deluje za gledanje videoposnetkov in zdaj mi je všeč, gledam video posnetke, prilagodim sistem, delam in vse je zelo hitro, ne bom rekel, da je najboljši, vendar OS še vedno primanjkuje, a za zdaj mi gre zelo dobro. Upam in se izboljšam, lep pozdrav tovariši.

  39.   4ZhaGratH je dejal

    Pozdravljeni, osnovno sem namestil in sem zelo zadovoljen, vendar mi lahko nekdo razloži, kako dodati ppa za posodobitev jedra

    pozdravi in ​​hvala

    1.    pandev92 je dejal

      Ni ppa, če morate iti do jedra ubuntu mainline, poiskati dnevni odsek in prenesti glave datotek jedra generično, amd64 in generično jedro itd. In jih nato namestiti 1 po 1

  40.   maiko je dejal

    Jaz, končni uporabnik ... novinec v Linuxu, preprosto rečem ... globoko hvaležen za velik trud, čas in predanost, ki jo ljudje, kot so fantje iz tega in kakršna koli distribucija, porabijo morda brez kakršnega koli denarnega nadomestila, poskušajo Linuxu narediti nekaj privlačno in funkcionalno za navadne ljudi ... vidim pa tudi, kako veliko ljudi KRITIKIRA IN ZNIŽA svoje delo; namesto da bi se zahvalili in poudarili veliko dobrih stvari, ki jih imajo njihovi sistemi, ki na koncu, na primer 95% ali več, ali morda nihče ni sposoben vzeti nekaj računov, da bi prispeval k tej vrsti prizadevanj ... in kot sem rekel na začetku, tudi v svoji viziji za začetnike linuxa in ob vsem neznanju na to temo lahko rečem le «Kako lepo je osnovno! Najnovejše iz Manjara je spektakularno !!, »Zelo udoben cimet z Linux Mint !! Debian je Debian !!! moj najljubši distro !! ali kaj lahko kdo reče o svoji distribuciji ... namesto da bi kričali kot babe ali se toliko pritoževali nad nesramnim poklicem iskanja napak !! če bi šlo za tako konstruktivno kritiko, potem dobrodošli vsi! kako dobro pa bi bilo, če bi tem ljudem pomagali bodisi v kodi za izboljšanje izdelkov ali itd ... Ko pride ta dan, mislim, da bi bil Linux, ne glede na število distrosov, operacijski sistem, ki ga je izpopolnila lastna skupnost. To je moj komentar o tem.

  41.   paul honorato je dejal

    Na mojem prenosniku ni deloval niti en distribucijski sistem, nekateri bi ga namestili, a po ponovnem zagonu / zaustavitvi bi grafično okolje izginilo, nešteto paničnih jeder, pri drugih pa niti zagnati nisem mogel. Pri osnovnem je bilo nasprotno, vse je delovalo prvič, zelo stabilno in z njim lahko delaš. Namestil sem netbeans, geany, gdebi, virtualbox, chromium, libreoffice in mislil sem, da bo to prekinilo namestitev, vendar ne. Vse tako, kot mora biti.

  42.   Leonardo je dejal

    Pozdravljeni, namestil sem ga in zelo mi je všeč, eleganten, lahek, hiter, edina "slaba" stvar je namestitev vseh aplikacij, ki jih potrebujete, in nekaj, kar me, če me nekoliko moti, je, da priključite pendrive ali zunanji disk prek USB-ja in ga ne priklopi samodejno, sicer deluje brezhibno, ahhh in moral sem ročno posodobiti, da bo zaznal moj telefon

  43.   Carlos je dejal

    Všeč mi je ta distro. Imam particijo xubuntu + compiz, drugo LMDE in pri uporabi eOs resnično čutim, da stroj leti. Zelo koristno je, kadar morate delati in stvari hitro opraviti. Seveda mu manjka stvari, ki bi jih človek pogrešal, vendar upam, da bo ta projekt z mojo podporo po mojem mnenju postal najboljši distro, ki sem ga preizkusil v zvezi z zmogljivostjo mojega prenosnika (TM2, i3, 4MBRAM)

  44.   LEGOLE je dejal

    Ocene Linuxeros
    Pozdravljeni vsi skupaj. Najprej hvala za to spletno mesto, ki je razširilo moj pogled na Elementarni OS Luna. Odkar delam s profesionalno programsko opremo, sem od nekdaj polno uporabnik oken in morda sem zaradi pomanjkanja znanja ali odpora do sprememb ali zaradi objektivne resničnosti mislil, da mi prinašajo omejitve pri delu. Sem pa ljubitelj prijetnega delovnega prostora, ker ko odprem svoj računalnik, kar bi bil začetek mojega dela, sem mnenja, da mora najprej, kar vidim pred očmi, ustvariti prijetno naklonjenost do vida in vzdušje. Glede na to, kar sem prebrala tukaj, bi bila Elementary OS Luna kot božja dar tega in rad bi poskusil. Nekaj ​​dvomim o ravnanju s pc gonilniki pri namestitvi operacijskega sistema, ker vidim, da se tega ni nihče dotaknil. Če mi lahko kdo pomaga pri tem ali kar koli drugem, povezanem s tematiko, bi bil tega zelo vesel. Ne pozabite, da še nikoli nisem delal v svetu GNU / Linux in da želim za začetek vzeti Elementary OS Luna.