OS X Mavericks е безплатна и включва неща, които вече имахме

Не, не, успокойте се, нямам намерение да създавам пламък, още по-малко да критикувам OS X, операционната система на ябълка.

OS X

през Twitter компа @yoyo308 коментира нещо, което привлече вниманието ми:

Защо дистрибуции #Linux не правят ли KeyNote при всяка версия? ще бъде красив, друг начин за представяне на новините.

Мисля, че мнозина ще се съгласят с мен GNU / Linux нещо липсва, за да бъде по-популярно: Маркетинг.

Si Ubuntu Това е точно най-популярната дистрибуция (не за нас, а за потребителите на други ОС), именно заради слабата маркетингова кампания, която е имала.

Цялото това въведение е да изясни нещо, днес са обявени много неща OS X Mavericks че вече ги имаме на любимите си настолни компютри отдавна и ако не са еднакви, поне много сходни и съм сигурен, че много потребители не знаят.

Нека да видим някои от тях и за това ще разчитам на статията, написана в Genbeta. Разбира се, основно ще говоря с вас за това, което знам:

Карти.

Въпреки че не съм се проверил задълбочено KDE, ние го знаем GNOME Shell включва приложение за Карти от работния плот.

Календар.

Има го eOS (просто, красиво) и Kontact Suite de KDE с много опции и функционалности.

Ключодържател в iCloud.

Някой знае ли KWallet? Да, имахме го дълго време, приложение, което ни позволява да централизираме и контролираме нашите пароли.

Подобряване на управлението на множество екрани.

Добре, те не казват в нито един момент, че Apple е изобретил нещо, просто че го е направил по-добър, точно както е направил Kubuntu y KDE с KSscreen.

Известия.

Страхотната новина е, че те са интерактивни известия, тоест можете да отговорите в тях като в GNOME Shell.

KDE Все още ги няма по този начин, но Известията ни уведомяват (дори от Приложения) за всичко, което се е случило, когато сме пред компютъра или не.

Раздели и етикети във Finder.

Файлови мениджъри с раздели имаме много: делфин, Nautilus, Тунар, PCManFM и използването на тагове трябва да бъде много подобно на това, което имаме с Делфин + Непомук.

Една точка в полза: Актуализацията или инсталацията е БЕЗПЛАТНО (Microsoft трябва да се научи) нещо, което много ме изуми. Повтарям, намерението ми не е да критикувам OS XНапротив, радвам се, че се развива и предоставя по-добро изживяване за своите потребители.

Въпросът е да се подчертае, че поради липса на маркетинг или просто Ключова бележкаМного потребители на други операционни системи не знаят, че тези Новини, които им се продават и се вмъкват през очите им като „нещо революционно“, вече съществуват от известно време.


Оставете вашия коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*

*

  1. Отговорен за данните: Мигел Анхел Гатон
  2. Предназначение на данните: Контрол на СПАМ, управление на коментари.
  3. Легитимация: Вашето съгласие
  4. Съобщаване на данните: Данните няма да бъдат съобщени на трети страни, освен по законово задължение.
  5. Съхранение на данни: База данни, хоствана от Occentus Networks (ЕС)
  6. Права: По всяко време можете да ограничите, възстановите и изтриете информацията си.

  1.   Yoyo каза той

    Ще направя своя собствена Манджаро Keynotes хехехе 😛

    1.    елав каза той

      Да .. Йойо Джобс !! Носите дънки и нещо почернено !! 😀

      1.    eliotime3000 каза той

        Благодаря ви много за тази подробност. Нещо повече, ще си купя черна поло риза с дълги ръкави за костюма на Джобс за Хелоуин.

        1.    Коколио каза той

          Виждам какво да правя за cholowin хахахаха

        2.    Коколио каза той

          Разбира се, костюмът трябва да внушава страх, а не срам хехехехе, ако сте разбрали шегата.

          1.    eliotime3000 каза той

            Е, тъмните ми кръгове са достатъчни.

    2.    курабийка каза той

      Джобс също беше плешив, нали Йойо?

      1.    елав каза той

        Не наистина, какво се случва, че в резултат на болестта си той започва да отслабва и да губи коса.

  2.   Исус Израел Пералес Мартинес каза той

    Липсват реклами за GNU / Linux, минимумът на ubuntu, който е попу 😛, маркетинг маркетинг

    1.    Коколио каза той

      Кой би платил за тях?

      1.    eliotime3000 каза той

        Novell, Red Hat (въпреки че го мразим, той е много по-приятен от Apple), Cannonical, Intel, IBM, Valve и всички техни поддръжници. Трябва да се възползвате от факта, че е в разгара си, защото ако не, ще се окаже като микроядрото на Хърд на FSF.

      2.    Хоакин каза той

        Те могат да се извършват и от потребители със знания по темата, като сътрудничество. Например запис на работния плот с интересни аспекти на дистрибуцията. Има инструменти за това в GNU / Linux. След това можете да редактирате видеоклип и да го качите в youtube или други, както казва Anibal по-долу, показвайки видеоклип от ElementaryOS

        1.    Коколио каза той

          Точният въпрос тук е обхватът, освен това обикновено потребителят трябва да има поддръжка от тези, които "продават" продукт или в този случай дистрибуция и добре, някой, който да следва, нали?

  3.   Биксо каза той

    Можете да направите KeyNote или подобно от често срещаните неща във всички Linux, като ядрото и най-популярните (или използвани) DE като Gnome и KDE веднъж годишно. Би било чудесно като промоция на GNU / Linux

  4.   кесимару каза той

    Известно е, че Apple е специалист в продажбата на топла вода, те влагат в ключовите си бележки неща, които са съществували на пазара много преди и заблудените вярват, че Apple току-що ги е измислил или имплементира, вижте новия iPad нищо ново по същия начин, както винаги и да не говорим за OSX, ако единственото нещо, което се променя, е името на версията, поставете раздели за търсене, които очаквах през 90-те, сега е твърде късно да се каже, че това е функция, а по-скоро поправка.

    1.    Коколио каза той

      Трябва да се спаси едно нещо, въпреки че новият iPad е по-скоро същият, защото поне има намаляване на дебелината и теглото, което много ме изненада, дори и да не го купувам за цената, а също и че тези устройства (тези, които работят с iOS) Имам ги само ако могат да бъдат прекъснати, но не.

      1.    eliotime3000 каза той

        Е, единственото устройство на Apple, което наистина харесвам, е iPod Touch, тъй като то е единственото, което наистина ми се струва полезно, а също така, струва ми се, че това е най-универсалната сладост на Apple, която съм виждал и опитвал досега.

        И между другото, единственото нещо, за което съм благодарен на Apple, е, че е направило механизма за уеб рендиране на Safari, което е прекрасно, ако е в добри ръце (слава богу, че Safari за Windows вече не съществува).

        И между другото, използвам Opera 17. Проблемът е, че плъгинът, използван от блога, го бърка с Chrome и следователно смята, че използвам Chrome 30.

        1.    Ричард каза той

          Мисля, че имате предвид Webkit ... Safari е браузърът, но това е едно от малкото полезни неща, които могат да бъдат получени от Apple като принос

          1.    eliotime3000 каза той

            Lapsus Calami, Lapsus Calami навсякъде.

          2.    Коколио каза той

            Това наистина е WebKit, но Apple вече искаше да притежава някои от HTML5 неща.

          3.    eliotime3000 каза той

            @Коколио:

            По тази причина Google го раздели и Opera се възползва от Blink и го олекоти, както и остави браузъра без Opera Link и той едва се предлага за Windows и OSX.

  5.   pandev92 каза той

    Обикновено актуализацията е безплатна, osx пуска нова версия всяка година и половина и по-горе с толкова малко новини, а също така програмите спират да работят в предишните версии, че ще липсва само това, че ви ограбват.
    Искам да помня, че повечето от програмите, които се изпълняват на windows 7, продължават да се изпълняват на windows xp, от друга страна, повечето от тези, които работят на планински лъв, не поддържат снежен леопард.

    1.    Коколио каза той

      В предишни "публикации" спорихме спорно до степен да се разбираме много зле, но този път compadre напълно съм съгласен, мисля, че има дори текущи програми, които дори работят на Windows 98 или ME (няма да говорим за "прекрасното" които са / сарказъм ИЗКЛЮЧЕН), но това е работа, която държавите-членки са свършили добре за „съвместимостта с наследство“, не всички от тях са такива, като например данъчната програма в моята страна, но поне има тази възможност.

      Linux също има този дефект, но голямата разлика е, че всяка дистрибуция е безплатна и същото може да се каже за по-голямата част от използваните програми.

      1.    eliotime3000 каза той

        Е, поне в GNU / Linux можете да адаптирате текущо дистрибуция според хардуера, с който разполагате (до Lentium III, разбира се). Както и да е, разбирам ви, защото това ми се случи, когато исках да инсталирам приложение за Android, което ме принуди да използвам 4.0, така че трябваше да прибягна до CyanogenMod 10.1 за моя скромен Samsung Galaxy Mini и накрая успях да инсталирам това проклето приложение и накрая успях да го извадя. Възползвам се от външната си SD памет.

        От друга страна, виждам, че е доста неудобно да се налага да инсталирате Hackintosh. Колкото и да изглежда страхотно, актуализациите винаги ще бъдат огромно главоболие.

        Ето защо предпочитам GNU / Linux и Windows на компютри и OSX на Mac. Това не е защото съм посредствен, но го правя заради лекотата, че както Windows (поради професионалните програми, които трябва да използвам), така и GNU / Linux (за онези ежедневни задачи като сърфиране в интернет, програмиране и всичко, което не ми носи) изисква толкова много експлоатация на видеокарта и това отговаря на моя календар за разговори HP Compaq DC5770 Малък от фактор).

        1.    Коколио каза той

          И добре, вече споменах, че на моя HP DV6000 имах инсталирана OS X и ако това беше главоболието, EFI и други неща и е глупаво усилие да има операционна система, която не допринася за нищо ново или грандиозно, освен ако просто харесвате красиви икони, така че предпочитам да го оставя с Windows 8 и след това да го „актуализирам“ до 8.1, което за съжаление не носи нищо ново.

          И като говорим за Android, какви други ROM бихте препоръчали? Имам Cyanogen на таблета си, но тъй като той стига до моите топки, бих искал да опитам друго "дистрибуция" или по друг начин да сложа Linux, за да видя как върви, прочетох това То може.

          Под календара предполагам, че имате предвид, че това е античен хаха.

          1.    eliotime3000 каза той

            Това, което се случва, е, че въпросният ми компютър е работна станция от 2006 г., така че няма този проблем с EFI и тези проблеми.

            С CyanogenMod едва ли съм имал проблеми с моя Galaxy Mini. Ако желаете, инсталирайте дистрибуция на GNU / Linux, която има поддръжка на ARM, тъй като Android, като добър сводник на Java, ще изяде батерията ви и от време на време ще се срине.

          2.    Коколио каза той

            Казвам ви, че таблетът ми не поглъща батерията, той ми издържа добре и че през нощта оставям изтегляне на филм и продължава около два дни тихо.

            Тогава EFI нещо ... Тогава това е единствената разлика между PC и Mac, която се инсталира в основата на твърдия диск, когато правите хакинтош, и да, мисля, че по-пълнички започвам да питам какво дистрибуция ми подхожда на моя таблет или за моя телевизионен донгъл бих искал да го поставя като NAS, торент, LDAP и RADIUS сървър хехехехехе

  6.   Коколио каза той

    Едно е сигурно, Apple не е изобретил нищо, просто е поставил красиви икони върху него и е казал на потребителите си, че ТОВА е "интуитивно" хахахаха, и ако е вярно, всички и всяко едно от нещата, които са представили днес както преди в iOS 7 те са били използвани много по-рано, или от софтуер на трети страни, или родно, тъй като те са в света на Linux от няколко години.

    Това, което е предмет на пламъка, е: че при всяко стартиране трябва да се направи „основна бележка“, защото за това предполагам, че първо трябва да има един Linux дистрибутор и най-вече един гуру, който всички подкрепят като овце и това е нещо, което не искаме нали?

    Що се отнася до Microsoft, добре разликата е, че те разработват собствена технология и се съмнявам, че ще я „подарят“ просто така, нещо, което Apple не може да каже, тъй като те са кръвопийците от общността с отворен код, но хей, че това е само мисъл, поздрави.

    1.    eliotime3000 каза той

      Въпреки че бих искал да разгледам операционния режим на XCode и рамките на iOS, както и OSX, благодарение на факта, че чух там, че те са адаптирали браузъра GNU IceCat за OSX, като просто са използвали двоичните файлове на GNU / Linux и са добавили някои зависимости, така че работи в OSX, сякаш е най-нормалното нещо в света. Само поради програмирането на неговата среда и неговата рамка е причината, поради която наистина бих искал да го пробвам (тъй като интерфейсът донякъде ме обърква, а клавиатурата е кръст за ръцете ми).

      1.    Коколио каза той

        Не пропускате нищо.

  7.   Анибал каза той

    Вижте моите отговори на туитовете на yoyo 😉

    Казах маркетинг и дизайн. Apple винаги се грижи за ЕСТЕТИКАТА и проектира МНОГО. Може много да не го харесат, но е така.
    Преди да направят или копират нещо, те обикалят много по тази тема.

    Поне дистрибуциите на Linux трябва да започнат да правят видеоклип в YouTube с изискана обиколка, за да покажат операционната система.

    Това е много копие на osx, но идеята е да има видеоклипове като този
    https://www.youtube.com/watch?v=LjCN_sbc1t4

    1.    Патрисио арии каза той

      Anibal: Силно съм съгласен с вашия коментар и гледането на това видео ме кара веднага да форматирам и инсталирам OS Elementary. Ето за какво се занимава маркетингът, за насърчаването на възможния потребител да получи продукт и ако той също е безплатен и безплатен, какво по-добро? Много се радвам да използвам Linux и понякога чувствам, че енергията, която изразходвам за разпространението му, понякога не е достатъчна, но с подобни видеоклипове мисля, че повече от приятел с компютър в затруднение би искал да изпробва тази или други алтернативи на операционната система на цялото живот (със същите проблеми от цял ​​живот). За разбирането.

      1.    Анибал каза той

        точно. Това, което Apple прави, е да генерира мода и потребление ... Много пъти малко неща се променят или че може би промяна не е толкова необходима, но те причиняват консумацията на техните продукти.

    2.    eliotime3000 каза той

      Много хубаво, но много пъти стилът на OSX не е за всеки. Както и да е, вече се придвижвам с персонализирания си Elementary + KDE + Cinnamon.

      1.    Анибал каза той

        Имах предвид вида на промоционалното видео, а не да копирам osx eh ...

        манджаро спокойно със заобикалящата го среда може да направи подобно видео. Казвам това като пример

    3.    ДаниелС каза той

      Под видео обиколка имате предвид нещо подобно?

      http://www.youtube.com/watch?v=h384z7Ph0gU

      1.    Анибал каза той

        твърде дълго, но да, нещо подобно.

    4.    ДаниелС каза той

      Или по този начин? xD
      http://www.youtube.com/watch?v=UqHppnzlXN4

      1.    Анибал каза той

        това е много дълго, трябва да е нещо бързо и крещящо, което да ви ПРОДАВА продукта бързо и това да ви подтиква да купувате / използвате / опитвате.

    5.    Коколио каза той

      Лично дизайнът на MBP е копие на черна клавиатура HP DV 5000/6000/9000 серия, олово "подлакътник" и черен контур на екрана, казвам това, защото по това време MBP беше напълно оловен, лично Apple копира всичко .

      1.    Анибал каза той

        Да, копирайте, но това дава на всичко допълнително докосване или някакъв дизайн или маркетинг или каквото и да е, затова те продават и имат своите фенове

      2.    eliotime3000 каза той

        ... cofcof; MacBook клавиатура; cofcof ...

        1.    Коколио каза той

          Погледнете добре времето за представяне на двата отбора и ще забележите, и клавиатурата, а и първите лаптопи с клавиши в островен стил, които съм виждал в Sony VAIO.

          1.    eliotime3000 каза той

            Не говоря за самото оформление на клавиатурата, а за подреденото от Apple оформление на клавиатурата.

            1.    Коколио каза той

              Е ... това е същият дизайн, който винаги са имали, нали? Единствената разлика е, че ALT и това, което в Linux се нарича супер, не се обменят нищо друго, не разбирам вашата гледна точка.


          2.    eliotime3000 каза той

            Основният проблем, който имам с оформлението на клавиатурата на Apple, е, че когато искате да получите отметка с конфигурирано испанско оформление за Испания, или не излиза, или излиза друг специален символ.

            С разпространението на клавиатури на Windows и / или GNU / Linux не съм имал този проблем преди.

            1.    Коколио каза той

              Там, ако не съм съгласен с вас, compadre, петте дни, през които имах нещастието да имам MBP, или времето, в което съм го инсталирал в моя lappie ... НЕ съм имал този проблем, да, имаше моменти, когато рестартирах Устройството беше променено на американски английски, а ISO испанският ISO бе премахнат, който използвах аз, но все още не планирам да използвам тази операционна система.


          3.    eliotime3000 каза той
          4.    eliotime3000 каза той

            Знам това усещане, брато.

            Извинете, ако изображението не излезе, но изглежда, че коментарите не ми позволяват да вмъкна изображения, дори в HTML.

    6.    елав каза той

      Някой знае ли как да създаде нещо подобно, използвайки само инструменти на OpenSource?

  8.   Г-н Linux каза той

    OS X се развива благодарение на Linux е коментар, който многократно се говори в специализирани блогове за Linux, пораждайки много неприятности сред нас, тъй като аплодисментите, кредитите и престижът са взети от OS X, Това е животът, никой не знае за кого работи.

    1.    Марсело каза той

      Това, че малка група маймуни пляскат и вярват, че Apple е изобретил колелото, барута и огъня, не би трябвало да има голямо значение за нас. Реалността е съвсем различна и всички знаем това. Нека бъдат щастливи в златните си клетки.

      1.    eliotime3000 каза той

        И добре, въпросът за милион долара е: Кой дистрибутор на GNU / Linux ще използва центровете за данни на Apple?

        1.    Коколио каза той

          Лично аз не мисля, че използват Linux, а по-скоро OpenBSD, тъй като той е в основата на тяхната "операционна система".

          1.    eliotime3000 каза той

            Е, разчитах главно на това, което той каза в КОЙ Е. Не знам дали WHOIS греши или не, но понякога може да съм изиграл лоша шега.

            PS: Да видим дали MarkMonitor предлага домейн услугата на простосмъртните.

          2.    Коколио каза той

            Това излиза с netcraft

            Собственик на Netblock IP адрес OS Уеб сървър Последно видяно Обновяване

            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 21 октомври 2013 г.
            Akamai Technologies 2.19.237.15 неизвестен Apache 16 октомври 2013 г.
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15 октомври 2013 г.
            Akamai Technologies 2.16.237.15 Linux Apache 14 октомври 2013 г.
            Akamai Technologies 2.19.237.15 неизвестен Apache 26 август 2013 г.
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 25 август 2013 г.
            Akamai Technologies 2.19.237.15 неизвестен Apache 16 август 2013 г.
            Akamai Technologies 2.19.237.15 Linux Apache 15 август 2013 г.
            Akamai Technologies 2.19.237.15 неизвестен Apache 30 юли 2013 г.

          3.    pandev92 каза той

            Това е Free BSD, а не openBSD XD

            1.    Коколио каза той

              Благодаря за корекцията 😉


          4.    eliotime3000 каза той

            По-скоро DarwinBSD (производно на FreeBSD, направено от Apple).

            Нещото с Netcraft ви разпознава каква DNS услуга използва. Домейнът, който използва, е Corporate Domains (или Corporation Service Company), но използва ускорителя Akamai (същия, използван от Facebook, Twitter и други), за да избегне насищането на сървърите и да намали шансовете за DDoS атака.

            Жалко, че за физическите лица тези услуги (Akamai, CSC, MarkMonitor) наистина са ограничени и поне трябва да сте корпорация от тип Televisa или Търговията да се наслаждават на техните услуги.

  9.   Анкх каза той

    Всъщност единствената интересна новина не е в статията. Имам предвид тези:
    http://www.apple.com/osx/advanced-technologies/

    Компресията на паметта има подобна цел като zram на linux, но не е същата. Също така си струва да се спомене, че някои разработчици на Gnome се опитваха да клонират функционалността на AppNap, но не знам какво се случи. Що се отнася до обединяването на времето, не знам дали има нещо подобно в linux, това ще бъде въпрос на разследване.

    1.    Коколио каза той

      Мисля, че нещо подобно вече съществува в Windows от няколко години, мисля.

  10.   gonzalezmd # Bik'it Bolom # каза той

    Хубава статия, поздрави.

  11.   екослокер каза той

    И не само Apple, има ли някой, който като мен намира „File >> Open Command Prompt“ или „File >> Open Windows Power Shell“ на Windows 8 много подобен на сега добре познатия „Open Terminal“ на Настолни компютри на Linux?

    Jeje

    1.    eliotime3000 каза той

      Според мен този вариант изглеждаше наистина объркващ. Досега изобщо не успях да го овладея (повече обичам да работя или от конзолата, или от графичния интерфейс, но не и двете).

      1.    екослокер каза той

        Е, за мен е обратното, доста полезно за мен е да изпълня бързо командата "that" от Dolphin и да се върна към работата, както беше, а коментарът беше в смисъл, че файловият браузър Windows 8 има много подобен ...
        От друга страна, съгласен съм с вас, например ако работата в програма включва vim и gcc, няма нужда да използвате графичната среда и конзолата е много по-удобна (и избягва разсейването на мрежата), без Ако обаче трябва да прочета pdf, да разгледам или да направя документ ... конзолата изобщо не е нито достатъчна, нито полезна.

        1.    eliotime3000 каза той

          Е, нещото с използването на GCC и Vim ... това всъщност имах предвид (въпреки че всъщност използвам GNU Emacs по навик).

          Както и да е, да съм в мрежата или да гледам филми, защото очевидно бих използвал графичния интерфейс.

  12.   безименен каза той

    Тъй като познавам Linux, струва ми се, че той служи изключително за иновации в софтуера и средите, които по-късно "патентованите" системи ще се подобрят, популяризират и ще им придадат по-привлекателен външен вид.

  13.   безименен каза той

    А също така Mac OS и това, което днес е известно като Linux се раждат от GNU, те са братя, както се казва, а Windows е като злия братовчед ... сега като се замисля, ТЕ СА ГОЛЯМА СЕМЕЙСТВО !!!
    Къде би бил скъпият ми Android?

  14.   ДаниелС каза той

    Вярно е, че много от тези функции са в Linux от дълго време, но има детайл, който видях, че те пропускат: докато в Linux тези опции изглеждат разпръснати в 2-3 настолни компютъра, в OS X всички те са включени в един.

    В KDE има много добър kwallet и елемент, който съхранява известия за действия и посочва броя на събитията, които не са присъствали. В Gnome няма такова нещо.

    В Gnome има интерактивни известия (особено полезни за съобщения). Нито в KDE, нито в Unity съществува такава възможност.

    В Ubuntu (Unity) имате централизирани онлайн акаунти ... в Gnome също, но те изобщо не работят като в Ubuntu с Unity. В KDE не знам дали го имат или как работи.

    И т.н. и т.н. и т.н.

    Тази малка малка подробност е това, което трябва да видим, вместо да кажем „вече е съществувало тук“, когато реалността е, че едно и също нещо не съществува за всички бюра.

    Между другото, актуализациите за потребители вече са направени в Windows, както в 8-> 8.1, така и в Windows phone в 7-> 8. Мисля, че тези, които са се научили там, са били от Apple.

    1.    Коколио каза той

      Голямата разлика в този случай е, че в действителност това би било слабостта на Linux, е че в двете частни или затворени ОС те имат само един мениджър на прозорци, така че разработчиците се фокусират върху един мениджър, докато в Linux, защото нещата са различни.

      1.    Юлиански каза той

        Това се нарича LINUX FRAGMENTATION и това е големият проблем защо Linux не успява на работния плот

        1.    митко каза той

          Това се нарича РАЗНООБРАЗИЕ и възможност за избор.

          Но 90% използват ПРЕДИНСТАЛИРАНО Колко дори не сменят тапета си?

          Сега таблетите INTEL Bay Trail ще излязат на цена от 100 USD, отлично за Ubuntu или Suse - най-доброто за таблети - защото е два пъти по-добро от тези на същата цена - на android не заради dalvik -

          Ще излезе ли модел с предварително инсталирани Ubuntu или Suse?
          Ще се осмели ли дори търговец?

          Това, което не е на рафтовете, едва ли ще достигне до широката публика

        2.    pandev92 каза той

          Не, все още грешиш, големият проблем с Linux, все още е голямо невежество, повечето хора не използват повече от YouTube и Facebook, работните плотове не им влияят.

          1.    Коколио каза той

            И двамата са прави, фрагментацията е голям проблем, нестандартизацията на пакетите и това, за което се отнася Pandev92, е основно причината за големия успех, който имат таблетите и смартфоните, хората отиват в интернет само за тривиалности и тези устройства са просто удобно да се направи това.

      2.    ДаниелС каза той

        Коколио, няма значение, че „те“ имат един работен плот или мениджър на прозорци, защото е същото и в Linux.
        Или мислите, че Gnome се интересува от друг работен плот или мениджър на прозорци, освен неговия? Или KDE, или Ubuntu на вашето Unity, или Lefebvre на вашата канела?

        1.    Коколио каза той

          НЕ разбирам, защо разработчиците трябва да се грижат за другите настолни компютри, имам предвид, че другите ОС имат един мениджър, точка, всичко е разработено за този мениджър, докато в Linux разработчиците създават за своите, Ами ако би било добре е да има преносимост, така че тези характеристики да са достъпни във всеки мениджър, което е различно.

          1.    eliotime3000 каза той

            Най-близкото до съвместимостта на графичния интерфейс е QT. Ако имаше реален интерес от подобряване на тази детайлност, не би било толкова трудно да се разработи интерфейс за настолни компютри за всеки един.

    2.    Джошуамалмстийн каза той

      Само детайл, Windows 8.1 е сервизен пакет за Windows 8 (всъщност поправка за Windows 8), а не голяма актуализация като Mavericks. Вътрешно новата операционна система на блока се е променила много. От друга страна, аз съм от тези, които се съгласяват, че има някои неща за обединяване, които са разпръснати по различните настолни компютри на GNU / Linux.

  15.   Ludwing argenis каза той

    Но разбира се KDE има карти! и че съм потребител на UNITY. Нарича се Marble и е скъпоценен камък на базата, основава данните си на OpenStreetMaps, трябва да имате предвид, че това е Google Earth, но не се нуждае от 3D ускорение.

    1.    елав каза той

      Хм, мислех, че Marble е просто местно приложение .. Благодаря за съвета 😀

      1.    Gato каза той

        В Мрамор картите са размити, Емерион е по-добър в тази област, въпреки че е изключително прост.

  16.   Enterprise каза той

    Да, например http://www.stardock.com/products/?from=nav
    Той ви продава неща за прозорци, променя темата на работния плот, променя иконите, добавя изглед на папка, неща, които се предлагат безплатно в почти всички среди.

    1.    Enterprise каза той

      Въпреки че Windows няма такива, те са в почти всяка среда на дистрибуциите. Но има новост ...

    2.    Enterprise каза той

      😛

  17.   Днук каза той

    И най-лошото от всичко е, че го представят като най-новия ...

    Сериозно: Законово, не бихте могли да патентовате тези неща, представени в Linux, и да ги предложите при условие, че те използват GPL в кода И че посочат създателя на идеята? По този начин избягваме проблема с хората да напускат MS / Apple / и т.н., приемайки концепцията за нещо, което вече е създадено, и я представяме като своя собствена.

    1.    Коколио каза той

      Е ... За съжаление GNU е срещу патентите, вие се противопоставяте на философията, по-скоро мисля, че всички GNU и Linux трябва да отидат на GPL 3 и въпросът да бъде решен.

  18.   Диего Кампос каза той

    Ами сега! Този път изглежда, че Mac OS е копирала GNOME, а не обратното: B

  19.   Пабло каза той

    Не знам, че те се тревожат, ако същият GPL позволява да копирате, подобрявате, разпространявате и модифицирате

    - «Софтуерът под лиценза GPL може да се прилага за всички цели (включително търговски цели и дори като инструмент за създаване на патентован софтуер)» - Уикипедия Испански-

    Os X вече има този усъвършенстван софтуер, може да са копирали някои неща, що се отнася до картите и elenentary maya не е нещо ново в OS X.

    Имам време да използвам Linux, но не придавам значение на тези проблеми, защото въпреки използването на Windows не се интересувам от движенията им, защото тогава щях да продължа да бъда техен роб.

    @Jesus Israel Perales Martinez, още реклами от Ubuntu? Canonical се нуждае само от реклама, която казва, HP и Intel, те препоръчват Ubuntu да бъде прекалено комерсиален. Това, което мразя в тази компания / дистрибуция, е, че дори дава кредит, потребителите й вярват, че Ubuntu е Linux или достоен представител, когато ясно виждат само сребро, сребро и сребро, а не техните потребители, за мен Ubuntu е най-полукоммерческото домашно дистрибуция, което съществува до такава степен, че не им е хрумнало да бъдат толкова ексклузивни, колкото правят Apple или Microsoft собствено ядро ​​от 0, за да се конкурира директно с тези две. Очевидно това няма да е Gnu / linux.

  20.   Seba каза той

    Надяваме се, че „най-напредналата“ операционна система в света ще реализира добрите идеи на света Gnu / linux.

  21.   пълзяща_смърт каза той

    Изглежда, че аз съм единственият, който публикува от OSX. Благодарим ви за жеста да пуснете тази нова версия на вашата ОС безплатно. Сега поради това, което смятат, че липсва повече публичност в Свободния софтуер, аз им казвам, че грешат, липсва СТАБИЛНОСТ на работния плот. Винаги съм се съгласявал с Мигел де Икаса. Използвам Debian GNU / linux и много пъти имам проблеми с интернет връзката (бавност), проблеми, които другите ми NTFS дялове разпознават (Понякога ги открива без проблеми). Понякога десктопът ми се срива (въпреки че може да има повече проблеми с драйверите, отколкото с KDE). Но тези неща не ми се случват толкова често на OSX. И накрая, някой, който е мултиплатформен, го казва. Използвам OSX, Linux и win8 xD (и влизам в Hurd).

  22.   смокинг каза той

    Поне тези "новости" не могат да бъдат патентовани ...

  23.   Анахроничен каза той

    Така е. Известията за съпричастност в Gnome Shell са страхотни. той реагира, без да се налага да отваря прозорец и не нарушава дейностите, които се извършват

  24.   безименен каза той

    Не е ли това, за което трябва да бъде и безплатният софтуер? Да го вземем, модифицираме и продадем, ако искаме? Защо толкова завист?

    1.    x11tete11x каза той

      Свобода 0: Свободата да използвате програмата за всякакви цели.

      Свобода 1: Свободата да изучавате как работи програмата и да я адаптирате към вашите нужди. Достъпът до изходния код е предпоставка за това.

      Свобода 2: Свободата да разпространявате копия, като по този начин помагате на съседа си.

      Свобода 3: Свободата да се подобри програмата и да се направят подобренията публични за другите, така че цялата общност да се възползва. Достъпът до изходния код е предпоставка за това.

      тези модификации отговарят ли на всичко това?

  25.   Уилианс виванко каза той

    Отидох да актуализирам сървър до Mavericks (MAC mini, 8 Gb RAM, 2HDDx1Tb ...), за да възстановя прилична поддръжка на SMB, тъй като Lion и Mountain Lion имаха собствен SMBx на Apple, тъй като поради проблеми с лицензирането те не можеха да използват общия и добре, първото нещо, което актуализацията ми каза, е, че Mavericks е съвместим само с Server3 и ако продължа с актуализацията, първото нещо, което бих направил, би било да изритам приложенията на Server2, които имам ... Puagh! Както и да е, сега актуализирам работна станция, след това ще ви кажа как мина ...

    1.    елав каза той

      O_O Въпреки че всъщност не съм изненадан от факта, че не вярвам, че проблемът със сървъра е приоритет за Apple .. Или греша?

      1.    Коколио каза той

        Но Apple отдавна вече е приключила със своята линия от сървъри и компютър като този сървър ми се струва извън нелогично.

    2.    Коколио каза той

      Каква глупост да има OS X сървър с по-добри опции за Linux или xBSD, но хей е просто коментар.