GIMP 2.8 Oplatilo se čekat?

GIMP 2.8 Oplatilo se čekat?

 GIMP je bezpochyby jedním z hlavních světových programů GNU / Linux a odpovídá společně s Inkscape y Scribus triáda, která je řešením pro ty z nás, kteří se profesionálně věnují grafickému designu. V zásadě do pobočky grafika. Zejména GIMP byla použita k argumentaci, že jediná věc, která brání profesionálům v grafickém designu migrovat na GNU / Linux je to nevědomost, pohodlí a dokonce lenost za to, že se nechcete učit něco nového. Některé z mnoha skutečných důvodů pro takovou překážku jsem vysvětlil, jak nejlépe jsem mohl na toto téma GIMP ... kde ano a kde někdy.

GIMP 2.8 vyvolalo obrovské očekávání, ani ne tak kvůli změnám pozadí, ale spíše kvůli tomu, co mělo být re-engineeringem, pokud jde o správu pracovních oblastí, palet a nástrojů ... a upřímně řečeno ano. velmi špatný.

Jedna z velkých chyb týmu GIMP se snažil napodobit cestu Photoshop zpracovává jejich panely nástrojů, ale zatímco produkt Adobe má za svým funkčním designem tým, který ví hodně o vytváření a implementaci produktivních rozhraní, těch z GIMP ignorovali jednou a znovu a znovu a znovu, co odborníci v oblasti designu a grafiky skutečně potřebují, aby se z ní stal spolehlivý nástroj, snadno použitelný a na který nemusíte čekat, no, je k dispozici v úložištích distribuce, kterou používáte k instalaci bez problémů.

Předem se omlouvám za obrázky, které použiji k ilustraci svých příkladů, ale instalace se mi usnadnila GIMP en Windows 7 to v Linux Mint Maya.

 Mono okno aplikace Photoshop

Problém režimu jednoho okna v GIMP 2.8 to je to, že silou propláchne panel nástrojů vlevo a palety vpravo.
Koncept prezentace složených a zapuštěných skříněk na nářadí a palet není ve skutečnosti špatný nápad Adobe fungovalo to pro něj naprosto dobře. Je to dokonce v podstatě stejný koncept, který operační systémy berou jako paradigma desktopu -Jednota y Windows 8, Například- a část inteligence, která prostřednictvím jednoho nebo více Doky můžeme mít soubory a / nebo funkce snadno a intuitivně a představuje to úsporu místa.

Pokud to byla myšlenka lidí, kteří se vyvíjejí GIMP Kde je tedy problém?

Nejprve se podívejme, jak to vypadá Doky en Adobe Photoshop porozumět principům jeho funkčnosti:

1. - Vlevo vidíme panel nástrojů a vpravo řadu dvanácti ukotvených palet, v obou případech jsou integrovány do jednoho okna. V horní části pod nabídkami máme lištu, která zobrazuje vlastnosti a funkce pracovních nástrojů.
Photobucket


2. - Tyto vlastnosti a funkce se mění v horní liště podle zvoleného nástroje.
Photobucket


3. - Lišta vlevo stlačuje vertikálně palety, které používáme, a «Klikněte» Na ikoně, která představuje každou paletu, ji zobrazí, aby ji bylo možné používat. V rozloženém režimu lze každou paletu zmenšit na velikost, která nám vyhovuje, aniž by to ovlivnilo rozměry palety Dok ani na ostatní palety.

Mono-okno GIMP 2.8

Proč tedy z mého pohledu mono-okno GIMP má vážné nedostatky? Pokusím se co nejlépe vysvětlit.

Smyslem nebylo vytvořit pracovní prostor v jediném okně, ale vytvořit jedno okno, které nabízí výhody z hlediska optimalizace pracovního prostoru a to při práci v tomto režimu -mono-okno- dostupnost nástrojů a pracovních palet byla rychlá a intuitivní.

Podívejme se a analyzujme, jak vypadá pracovní prostor v režimu jednoho okna GIMP 2.8
Photobucket

První konstrukční problém spočívá v tom, že lišta obsahující pracovní nástroje -a la derecha- Je složité to používat, pokud máme na každý nástroj jeden sloupec. Část nástrojů je skryta bez možnosti přístupu k nim, pokud není uspořádána do dvou sloupců:
Photobucket

I přesto GIMP 2.8 má méně nástrojů než Photoshop Není možné je správně používat v režimu mono-okna, pokud máme panel nástrojů jeden řádek. Problémem není velikost ikon, ale optimalizace v distribuci.

Porovnejme znovu:
Photobucket


Photobucket


zatímco Photoshop seskupte své nástroje podle kategorií, GIMP 2.8 Ne. To znamená, že v GIMP 2.8 každá ikona nástroje zabírá prostor a i když je jich méně, zdá se, že je více. Ilustrace je příkladem jako v Photoshop s jedním «Klikněte» Můžeme zobrazit možnost mít až čtyři různé modality stejného nástroje v jedné ikoně nebo tlačítku, zatímco je v GIMP zabere dvakrát tolik místa, aby se zobrazily pouze dva režimy stejného nástroje.

Něco podobného se stane s paletami v režimu mono-okna s GIMPZatímco Photoshop vytvořte svislou čáru GIMP stohuje, neskládá, palety a uspořádá je do řady vodorovných záložek, aby byla zajištěna dostupnost každé palety. Toto horizontální uspořádání palet nepředstavuje žádnou výhodu prostoru, protože kromě obsazení tohoto horizontálního prostoru zabírá také celou vertiku. I když je pravda, že stoh palet lze skrýt ručně, není to praktické, protože pak musíme přesunout velikost naskládaných palet, abychom viděli záložky a měli je k dispozici.

Ale navíc v GIMP 2.8 Používá se buď režim mono-okna, nebo plovoucí panely ... neexistuje způsob, jak si vybrat mezi vložením panelu do stohu ukotveného vpravo a ponecháním ostatních plovoucích současně.

Můj závěr

I když je pravda, že režim jednoho okna v GIMP 2.8 představuje určitou výhodu při práci s několika obrázky současně, tato stejná výhoda se ztrácí neproduktivním způsobem stohování palet a pracovních nástrojů. Z mého pohledu by to měly být dvě různé funkce; jeden, který seskupuje všechny různé pracovní oblasti do záložek, a druhý, který vám umožňuje volit mezi použitím plovoucích panelů pro nástroje a palety nebo jejich montáží do jediného okna. Photoshop.

Také věřím, že vývojový tým společnosti GIMP zmeškal skvělou příležitost pracovat na dalších bodech bolesti, které by byly mnohem užitečnější než režim jednoho okna, například efektivnější způsob zpracování masek vrstev pro úpravy barev nebo vizualizaci CMYK rodák. Místo toho otevřeli další frontu nedostatků ke zlepšení, což znamená, že úsilí malého týmu vývojářů bude rozptýleno, protože budou muset vyřešit více problémů.

Jeden ze dvou čtenářů určitě vykřikne »Bezplatná kritika práce velmi malé skupiny vývojářů je naprosto zbytečná.“. A máte pravdu ... kdyby moje kritika byla neopodstatněná. Ale také, nemáme my, kteří se věnujeme designu a grafice, právo a znalosti, které zkušenost dává, vyjádřit náš názor s cílem vylepšit produkt, který, jak se předpokládá, pro nás chce být užitečným nástrojem?

Doufejme, že někdy ... jen zatraceně, vývojový tým v GIMP místo předpokládání se nás zeptejte, co skutečně potřebujeme. Nebo si alespoň přečtěte naše návrhy, kterých, věřte, bylo mnoho.


Zanechte svůj komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinné položky jsou označeny *

*

*

  1. Odpovědný za údaje: Miguel Ángel Gatón
  2. Účel údajů: Ovládací SPAM, správa komentářů.
  3. Legitimace: Váš souhlas
  4. Sdělování údajů: Údaje nebudou sděleny třetím osobám, s výjimkou zákonných povinností.
  5. Úložiště dat: Databáze hostovaná společností Occentus Networks (EU)
  6. Práva: Vaše údaje můžete kdykoli omezit, obnovit a odstranit.

  1.   Carlos-Xfce řekl

    Jako vždy, Tino, vaše články mě fascinují, protože jsou dobře provedené a argumentované. Rád vás znovu čtu. Jak jsem již řekl, nejsem profesionál v oblastech souvisejících s designem, ale někdy používám GIMP k obcházení některých potřeb.

    Jak bych si přál, abych mohl lépe využít tento skvělý nástroj. Doufám, že se budu moci přizpůsobit změnám, i když to bude předpokládat určité obtíže v tom, co vysvětlujete ve svém článku.

    Muchas gracias y espero que sigas colaborando más a menudo en Desde Linux.
    Brzy se uvidíme!

  2.   jo di castro řekl

    Nebyl by to špatný nápad naučit se, jak správně používat GIMP 2.8, než uděláte podle toho, která kategorická prohlášení,

    Kromě toho se v GIMP 2.8 používá buď režim s jedním oknem, nebo plovoucí panely ... neexistuje způsob, jak si vybrat mezi vložením panelu do zásobníku s pravou kotvou a ponecháním ostatních plovoucích současně.

    příklad

    1.    Tina Toledo řekl

      Joe, máte ve světě naprostou pravdu. Mockrát vám děkuji za opravu této mé chyby. Co nemůžete udělat, je odepnout panel nástrojů vlevo.
      Nicméně moje chyba -což připouštím, je velká chyba- nijak to nemění na mém prohlášení:

      Z mého pohledu by to měly být dvě různé funkce; jeden, který seskupuje všechny různé pracovní oblasti do karet, a druhý, který umožňuje výběr mezi použitím plovoucích panelů pro nástroje a palety nebo je připojit do jednoho okna, stejně jako vy Photoshop.

      Panely jsou odnímatelné nebo ne, pravdou je, že způsob, jakým GIMP 2.8 Skládat je při jejich ukotvení je špatné řešení ... pokud to, co hledáte, je produktivita, ukážu to jako příklad:
      Imagen 1
      Imagen 1
      Imagen 2
      Imagen 2
      Imagen 3
      Imagen 3
      Nota: Chcete-li zobrazit obrázek v přirozené velikosti, klikněte na každý malý obrázek.

      Obrázky 1 a 2 ukazují pracovní plochu s pěti naskládanými a zapuštěnými panely nalevo. Na obrázku 1 jsem je naskládal do jedné skupiny pěti, zatímco na obrázku 2 je zobrazuji naskládané ve třech skupinách: jedna ze dvou -arriba-, jeden z jednoho -uprostřed- a další ze dvou -dolů-
      Obrázek 3 zobrazuje stejných pět panelů, ale jako plovoucí paletu.
      Pokud porovnáme tři pracovní prostory, můžeme vidět, že ten ve třetím příkladu je mnohem produktivnější z toho prostého důvodu, že palety nezabírají tolik místa.

      Nezáleží na tom, zda jsou pádla ukotvena nebo ne. Ústředním bodem je, že GIMP představuje tuto modalitu jediného okna jako průlom, když ve skutečnosti jde o neúplný a chybný úkol -neříkat špatně- a že navíc byli schopni použít toto úsilí k provedení opravdu důležitých vylepšení, jako je správné zacházení s obrázky RAW, Například.

  3.   Speed ​​Cat řekl

    Milá Tina Toledo.

    Obsah a psaní vašeho článku mi přišlo vynikající. Také jsem využil této příležitosti a přečetl si další článek, který citujete, a také mi připadal velmi dobrý.

    Myslím, že jsem vašim argumentům velmi dobře porozuměl, i když bohužel možná ne jejich podstatou. Je cílem vašeho článku přispět ke zlepšení GIMP? Navrhuje tento příspěvek hlavně to, aby okno dokumentu mělo klapky, i když jsou nástroje od něj odděleny? Vypadá to jako zajímavá možnost. Navrhnout styl „dock“ pro palety nástrojů? Myslím, že by to mohlo být užitečné.

    Na druhou stranu vám musím říct, že váš článek (také článek o tom, „kde ano a kde někdy“) mě nechává smutným. Právě to pozadí, kterému nerozumím moc dobře, se mi nelíbí, a to mě mrzí. Hraní na psychologa - kočka, pokud dovolíte, zdá se mi, že se snažíte ospravedlnit, že si myslíte, že svobodný software je lepší (z jakéhokoli důvodu), ale že vy, že jste skvělý profesionál (a zdá se, že dokazování, že to byl další z účely vašich článků) jej nemůžete použít kvůli velkým překážkám, se kterými se setkáte.

    Ano, chápu váš hněv s týmem GIMP, tentokrát mi nezavolali, aby se mě zeptali, jaké věci bych chtěl, aby vložili do této nové verze. Pokud se také nikdy neporadí s těmi, kdo to opravdu vědí, jak to vylepšit?

    Velmi rád bych našel mezi závěry vašich článků něco takového, zkrátka takový program je technicky mnohem horší než jiný, ale že ho používáte, protože je zdarma a morální je pro vás, jako matku ve více než 90% povolání, mnohem důležitější než „indexované barvy pro přímé inkousty“ a protože víte, jako milovník jazzu, že „dobrý Charlie Parker“ je schopen vynikajícího koncertu i s plastovým saxofonem.

    Jako otec stovek koček bych raději nechal svobodnější svět (a co z toho vyplývá) jako dědictví než technicky vyspělejší. Obětujte rozvoj, snižujte se, než abyste byli otrokem čtyř velkých společností. Navíc si myslím, že to z dlouhodobého hlediska umožní další (a především lepší) technologický rozvoj.

    Děkujeme vám za spolupráci se svobodným softwarem.

    Smutná kočka, ne modrá.

    1.    Tina Toledo řekl

      Speed ​​Cat:
      V ničem se nemýlíte, když se při tom vašem cvičení snažíte z něj udělat psychologa. Opravdu článek GIMP ... kde ano a kde někdy je odůvodnění z mé strany:
      odůvodnění.
      (Z lat. Iustificatĭo, -ōnis).
      1. f. Akce a účinek ospravedlnění.
      2. f. Příčina, motiv nebo ospravedlňující důvod.
      3. f. Soulad s tím, co je spravedlivé.
      4. f. Důkazy o nevině nebo dobrotě osoby, činu nebo věci.
      5. f. Působivý důkaz něčeho.
      Ale není to záminka:
      záminka.
      (Z lat. Praetextus).
      1. m. Důvod nebo simulovaná nebo zjevná příčina, která údajně něco dělá nebo se omlouvá, že to neudělala.

      Mýlíte se však, když si myslíte, že moje články jsou psány, aby se to pokusily ukázat „Jsem velký profesionál“ A nejste nikdo, absolutně nikdo, kdo by posuzoval mé úmysly. Nejsi můj přítel, neznáš mě osobně, nikdy jsme neměli osobní vztah a nikdy jsem ti nedal svobodu převzít sebevědomí a soudit mě jako člověka.
      Pokud argumenty, které jsem použil „ospravedlnit“ moje pozice asi GIMP Jako nástroj se zdají diskutabilní, vyvracejte je! Máte právo, protože na stole diskuse jsou mé argumenty ... ne moje osoba.

      Dám vám další novinky, nikdy NIKDY! Přečtete si můj článek, ve kterém potvrzuji, že používám tento nebo ten návrhový program jako pracovní nástroj, protože je „Morálně správné“Co když si přečtete, je, že ho používám, protože mi slouží dobře. Směřovat.
      A také objasňuji, že vám nedovolím zkoušet mou morálku z důvodů, které jsem vysvětlil dříve: nejste můj přítel, ani vás nepovažuji za svého přítele, nikdy jste mě nepožádali o svolení k takové důvěře Dal jsem to. Opakuji to pro případ, že by vám to nebylo poprvé jasné.
      Nesouhlasím, že dobrý Charlie Parker být schopni skvěle koncertovat s plastovým saxofonem. Bude velmi talentovaný, ale tento talent bude omezen na schopnosti saxofonu -ať už je to plast nebo jakýkoli jiný kov-, pravděpodobně získáte lepší známky než u jiných méně talentovaných jazzových hráčů a jsem si jist, že ten plastový saxofon pro své seriózní koncerty nepoužijí.

      1.    Speed ​​Cat řekl

        Milá Tina Toledo.

        Bylo mi zcela jasné, že nejsme přátelé, že mě za takového nepovažujete a že mě nepovolujete. Škoda, protože se chci s každým přátelit; když mě samozřejmě opustí.

        I když mám ve zvyku soudit, co se mi zdá vhodné, aniž bych čekal, až mi k tomu někdo dá svolení, ukázalo se, že v tomto soudu pokusů jsi se mýlil, neposoudil jsem tvou morálku, ale odvolal jsem se k tomu. Udělal jsem to, abych představil faktor ve vašich úvahách o svobodném softwaru: etika, která je pro mě důležitá v jakémkoli pořadí života, a zejména v dilematu svobodného / proprietárního softwaru. Z vašeho odstavce, ve kterém říkáte, že používáte program, je zřejmé, že vám slouží (tečka), že pro vás není určujícím faktorem. Mimochodem, tím to položíš na stůl a nabídneš to soudit těm z nás, kteří ti čteme.

        Pokud nemáte informace o vývoji GIMP z první ruky, které nevím, vidím také rozpor v tom, co mi říkáte o posuzování záměrů. Nebo to není posuzování záměrů týmu GIMP říci, že se snaží napodobit fungování boxů nástrojů z jiného programu, o kterém mluvíte?

        Milá Tina Toledo, nepovažujte prosím můj názor za útok na vaši osobu, v každém případě na váš projev. Jak jste ve své odpovědi jasně zdůraznili, neznám vás osobně, takže pochopíte, že sotva mohu mít něco proti vám, nanejvýš proti vašim argumentům.

        Bez prudkosti.

        Kočka z minulosti.

        1.    Tina Toledo řekl

          Speed ​​Cat
          Nebudu považovat vaše komentáře za osobní útoky, pokud nebudou bez ironie a sarkasmu.
          Vy sám jste vyjádřil:

          Hrající si psychologa na kočku Když mě necháš,

          No, to nedovolím. Takže nebo jasnější, abys to pochopil? Nezajímám se o vaše zvyky, zvláště o to, abyste posuzovali, co se zdá být vhodné, aniž by vám někdo dal svolení -Představuji si, že vaše etika, pokud vám umožňuje tyto svobody-

          Nejsem tady, abych psal pojednání o etice. Zaměřuji se na odhalení aspektů designu a funkčnosti, pokud mi to čas a schopnosti dovolí, aniž bych se dostal do komplikací čeho „Morálně správné a přijatelné, jak tomu věří tak a tak“A moje fráze:

          Dám vám další novinky, nikdy NIKDY! Přečtete si můj článek, ve kterém potvrzuji, že používám tento nebo ten návrhový program jako pracovní nástroj, protože je „Morálně správné“Co když si přečtete, je, že ho používám, protože mi slouží dobře. Směřovat.

          je zaměřena v tomto smyslu. Nedělejte si chybu, propagace a propagace svobodného softwaru nezávisí pouze na tom, co je morálně správné. Morálka a etika jsou součástí řady hodnot, které by měly být podporovány, s tím souhlasím, ale tyto hodnoty jsou podmíněny funkčností programu -zdarma nebo exkluzivně-
          Sečteno a podtrženo: show je dobrá, průměrná nebo špatná bez ohledu na etické a morální hodnoty.

          ... takže pochopíte, že proti vám můžu mít přinejlepším něco, přinejlepším proti vašim argumentům.

          Pokud ano, vyvracejte mé argumenty. Nebudu se tím obtěžovat. jo di castro opravil mě a já si toho vážím. Pokud se moje argumenty mýlí a já se mýlim, máte právo svobodně je vyvrátit, protože o tom je toto cvičení: učení.
          jlbaena udělal si potíže s poskytnutím odkazů na další témata, která jsou stejná a jaký je váš postoj?

          Bohužel jsem nebyl schopen přečíst druhý odkaz: můj oční lékař mi přísně zakazuje číst ten dopis na tomto pozadí. Zmeškal jsem něco zajímavého? O čem to je? Děkujete týmu GIMP za vynikající a obětavý příspěvek ke svobodnému softwaru?
          A třetí odkaz, nevím, jestli je to druh vtipu. Co tím myslíte, že je to „technologická zaostalost“?

          A myslím, že vaše fráze shrnuje to, co si myslíte:

          Myslíte si, že rád čtu něco takového?

          Zjevně ne.

          Myslím, že je malý příspěvek říci „je to stále horší.

          Podle čeho by tedy patřil náležitý příspěvek? Každý z autorů témat, kterými jste opovrhoval, si dal tu námahu strávit alespoň jednu nebo dvě hodiny psaním, s velmi dobrými argumenty, jejich úhly pohledu. A každý článek je mnohem víc než jednoduché „stále se zhoršuje“.
          Každý přispívá, co může, jak může, a dělá něco pro vývoj svobodného softwaru, a zdá se mi, že pokud skupina profesionálních designérů řekne, že něco není v pořádku GIMP není to otázka náhody. Ne osobní záchvaty vzteku.
          Nevěřím tomu z prostého faktu GIMP buď volný, musíme držet hubu. Oceňuji úsilí lidí, kteří se rozvíjejí GIMPMýlil bych se, kdybych ne, ale neoceňuji výsledek produktu.

          Ukončit tuto výměnu nápadů s vámi -alespoň ode mě- Na závěr řeknu, že existují naše kritiky -od jiných autorů a od mých-, lidé z GIMP jak je vzít.

  4.   jlbaena řekl

    Jaký zpackaný komentář jsem právě udělal, prosím, nechte ho někdo moderovat:
    SLEDOVAČKA:
    Myslím, že dáváte přednost odpovědi v tomto směru
    http://noesbuenosersincero.blogspot.com.es/2012/05/y-por-fin-salio-gimp-28-xd.html#more
    nebo tento jiný
    http://marquitux.blogspot.com.es/2012/05/primeras-impresiones-de-gimp-28.html

    Technologie má jen jednu cestu vpřed, nikdo se do spektra nevrátí, technologie je neoddělitelná od průmyslu, a tedy i od společnosti. Ve skutečnosti neexistuje žádný živočišný druh, který by měl technologii bez průmyslu a bez společností, kromě člověka.

    Zdravím.
    nebo uživatel, který upřednostňuje pokles
    http://manualinux.heliohost.org/gimp22.html

    1.    Speed ​​Cat řekl

      Ahoj jlbaeno.

      Nejsem si příliš jistý, jestli máte na mysli mě svým komentářem. Říkat, že „technologie má jen jednu cestu“, mě nutí si to myslet.

      Bohužel (softwarová) technologie má nejen cestu, ale může také stagnovat, například patenty, které jí brání v pohodlném vývoji. Nebo dokonce zmizet, pokud, jak vše ukazuje a potvrzují nejnovější socioekonomické události, lidský druh směřuje k jeho (praktickému) vyhynutí (kočky naopak vždy budou)

      Určitě je to tak, že jsem ve svém původním komentáři příliš dobře nevysvětlil: raději bych se vrátil, než abych se vydal k něčemu hanebnému, jako je několik společností monopolujících software. No, spokojím se se zpomalením, jako GIMP.

      Pokud jde o odkazy, které mi posíláte, přečetl jsem si první. Myslíte si, že bych si rád přečetl něco takového? Ne. Nejkrásnější věc, kterou mohu říci, je, že se mi to zdá literárně naprosto postradatelný článek. Ta část komentáře určitě nebyla namířena na mě.

      Bohužel jsem nebyl schopen přečíst druhý odkaz: můj oční lékař mi přísně zakazuje číst ten dopis na tomto pozadí. Zmeškal jsem něco zajímavého? O čem to je? Děkujete týmu GIMP za vynikající a obětavý příspěvek ke svobodnému softwaru?

      A třetí odkaz, nevím, jestli je to nějaký vtip. Co tím myslíte, že se jedná o „technologickou zaostalost“?

      Pokud jste pokračovali ve čtení až sem, za což vám děkuji, musím vám říci, že s úpadkem (jako pomalý život) to beru velmi vážně, zdá se mi to jako vynikající společenská volba, nebo dokonce jediná, pokud si opravdu nemyslíme v udržitelném růstu, což je nyní jen politická fráze.

      Kočičí pozdravy.

      1.    jlbaena řekl

        Omlouvám se za ty dva komentáře, kvůli formátu, který říkám, jaký churro, teď bych měl napsat, že je to chyba systému Windows, ale ne! Je to chyba spisovatele, protože nemůžete dělat 3 věci současně.

        1. O technologii:
        Vždy postupuje, protože dalším krokem je vylepšení výše uvedeného (totéž platí pro software jako pračky), pokud nedojde ke zlepšení, nedojde k žádnému pokroku. Problematika patentů je komplikovaná, každopádně o tom přemýšlejte, nebrání tomu v dlouhodobém / střednědobém pokroku (ať už s nimi souhlasíte nebo ne), ukazuje to historie posledních 200 let, nevím, kam jdou Sledujete 200, ale protože se mi nelíbí být zlověstný, raději si myslím to nejlepší, s patenty nebo bez nich, se společnostmi nebo bez nich.

        2. O osudu lidského druhu:
        Nesouhlasím, ale jak se mi zdá metafyzické téma typičtější pro apokalyptická náboženství, nevstupuji do tohoto fóra.

        3. About go back to go forward:
        Jak je to? získat hybnost.
        Gimp nepostupuje pomaleji, zdá se, že nikam nevede (ve druhém odkazu, který si můžete přečíst také v časopise, máte kritiku pokročilého uživatele) a třetí odkaz vás přivede k uživateli, který dává přednost kompilaci gimpu 2.2. se rozhodne stagnovat, než použít zálohy, které neposkytují nic jiného než spotřebu RAM a CPU.

        4. O odrození:
        Pokud znám předmět, který jsem již četl Velmi dobře, je to sociální volba, vede nás to k přemýšlení jiným způsobem a následně k přemýšlení o technologii jiným způsobem, skvělým, a to nám brání dělat botches?

        Zdravím.

        1.    jlbaena řekl

          Není to můj den, toto je poslední věc, kterou píšu:

          ... již zákon méně je víceVelmi dobře, je to sociální volba, vede nás to k přemýšlení jiným způsobem a následně k přemýšlení o technologii jiným způsobem, skvělým, a to nám brání dělat botches?

          1.    Speed ​​Cat řekl

            Ahoj znovu jlbaena.

            Nedělejme tedy metafyzické debaty ani o technologii.

            Neřekl jsem nic o „návratu zpět k pohybu vpřed“ (i když bych s tím mohl udělat pěknou frázi). Myslím, že máte na mysli odstavec, ve kterém říkám „Raději se vrátím, než přejít k něčemu hanebnému“. Chci objasnit, že je to monopol, který je škodlivý, a že se mi zdá, že monopol zpomaluje technologický pokrok.

            Z profesionálních důvodů jsem uživatelem tohoto jiného programu, o kterém tento článek hovoří, od jeho verze 3 (ne od CS3) a začal jsem jej používat s dostatečnou hloubkou, aby bylo jasné, že je lepší než GIMP (a proto o tom nebudeme diskutovat to, co jsem nikdy neměl v úmyslu udělat), jde o to, že jsem vsadil na propagaci svobodného softwaru tak, aby postupoval a nebyl „menší možností“ v žádné oblasti (jak se to nyní děje například s aplikacemi pro grafický design, diskutovali jsme o tom) Zdá se mi, že produktivní věcí v této linii je poděkovat autorům za jejich přínos, konstruktivně kritizovat a podporovat vývojové týmy v čemkoli, co potřebují, každý podle svých možností: používat tento software, ekonomicky přispívat, navrhovat provozování alternativ, vývoj komponent (kódu nebo grafiky) a dokonce podpora programátorů v pokračování. Myslím, že je malý příspěvek říci „je to stále horší.

            Myslím, že si téměř začínáme rozumět, ty a já.

            Zdravím kočkovité šelmy.

  5.   Suso řekl

    Monofonní okno se pro mě zdá být v pořádku, ale hůl pro mě (kterou se věnuji fotografii) je, že stále nemá podporu pro 16bitové soubory a na podporu souborů RAW je Ufraw nechutný věci jako jsou.

  6.   Windousianské řekl

    GIMP je projekt, který postupuje šnečím tempem a myslím, že je to proto, že potřebují více programátorů. Jediné okno vypadá jako malý ústupek. Vývojáři uslyšeli křik a aby „nezvonili uši“, vynalezli toto „řešení“.

    Faktem je, že s GIMPem můžete „napůl dobře“ pracovat instalací různých doplňků, ale nejde o Photoshop (ani nemá lidský tým, který dokáže něco podobného).

    1.    nano řekl

      Ve skutečnosti si myslím, že jsem četl o přepisování kódu GIMP ve verzi 2.10, aby byl mnohem čistší a efektivnější, a samozřejmě abych přilákal více nových vývojářů, protože protože kód GIMP je nyní, je pro někoho těžké přijít a získat ho. číst.

  7.   Lex.rc1 řekl

    Dobrý den.

    Zajímavý článek Tina, zdá se mi objektivní kritika. Po tolika hubbubu se vzhledem 2.8 jsem nad tím strávil trochu času, ne moc, protože program je přehnaně základní a mohu vám říci, že jste nedosáhli.

    - Uložit: Pokud máte 50 fotografií otevřených a retušovaných, musíte je uložit 1 × 1, protože prostě nemáte možnost uložit vše.

    - Save 2: Chcete-li uložit soubor X.jpg, který jste otevřeli, musíte jej exportovat. Dodatečně, že musíte uložit 1 × 1, je to neuvěřitelná ztráta času.

    Dynamické štětce - opakovat možnosti nelogicky; Neprůhlednost, tvrdost, síla? a více.

    Wacom: Směr? Sklon? jsou k ničemu, jsou také k ničemu, k čemu jsou štětce?

    Výběr kanálu: Jeden z nejmocnějších nástrojů ve Photoshopu, v Gimpu je to prostě k dekoraci.

    Výběr podle vrstev: Vytvoření nové vrstvy z výběru je proces.

    Expozice: Program pro manipulaci s obrázky, který nemá žádnou kontrolu expozice.

    Kartáče: Zmenšení mezery na 1 je vážný problém s pamětí.

    Kartáče: Vypadá to jako vtip, neznají tito lidé MyPaint?

    A kromě toho a dalších věcí moje antipatie vůči Gimpu není proto, že se jedná o průměrný program, je to proto, že „uživatelé si dělají legraci“

    - Nabízejí program, který nemůžete použít. To se ve skutečném světě nedělá.

    - Program je první ve Windows. I když se to zdá zřejmé, protože mají většinu uživatelů, je to daleko od otevřené filozofie.

    - Že to propagují takovým způsobem, jediné, co udělá, je „poškození image GNU / Linuxu“, když existují velmi špičkové programy, Blender, Mypaint, Darktable, Rawthwrapee, Arduor, Kdenlive atd.

    Opravdu si myslím, že by to měl Gimp zrušit, poděkovat mu za to, jak málo nebo moc udělal, a dát přednost jiným projektům.

  8.   Diego řekl

    Tina, myslím, že jsi jediná žena, která přispívá do tohoto blogu, ale ty stojíš za všechny své články.

  9.   Soudce 8) řekl

    Ahoj všichni a hlavně Tina.

    Jako uživatel Gimpu po mnoho let musím říci, že nesouhlasím se vším, co je uvedeno v článku Tiny a v některých komentářích.

    Za prvé je správné říci, že rozhraní Gimpu lze vylepšit ... stejně jako Photoshop. Někdy ztrácíme perspektivu a v typické bitvě Gimp vs. Photoshop se často ztrácí.

    Za prvé, používal jsem Photoshop po mnoho let a jeho rozhraní nebylo takové, jaké známe dnes. Před lety to bylo spíš jako Gimpovo a nikdo si nestěžoval. Tím myslím, že musíte mít na paměti, že verze 2.8 je první, ve které je integrován režim jednoho okna, a musíte si myslet, že je to první krok na cestě, která, kdo ví, nás může vést k v budoucnu vyleštěnější rozhraní.

    Negativní označování pokroku tedy není příliš poučné. Je lepší je hodnotit pozitivně a pohodlně hlásit případná selhání nebo zlepšení, která lze provést.

    Na druhou stranu verze Gimpu pro více oken nezmizela, stále tam je. A mnoho nepříjemností, které zřejmě pozorujete, lze překonat pomocí tradičního režimu více oken. Pokud máte také to štěstí, že se můžete věnovat grafickému designu, je běžné mít několik monitorů, takže můžete použít jeden pro okno obrazu a sekundární monitor pro zobrazení všech palet (a nabídek, které lze zobrazit také samostatně) , abyste měli vše na jedno kliknutí, optimalizovali a usnadnili práci.

    Těmito slovy myslím, že ano, Gimp má nedostatky, ale jsou velmi relativní gravitace. Zdůvodněte, že nechcete používat Gimp, protože nemůžete umístit paletu nástrojů na jeden řádek ... no, je to jako říkat, že nechcete získat Ferrari, protože se vám nelíbí jejich kryty kol ...

    Režim CMYK je více než vysvětlen a znovu vysvětlen vývojáři Gimpu a dalšími lidmi. Gimp nikdy nebude mít režim CMYK, a to z jednoduchého důvodu, že to není nutné a je to chyba, kterou má. Může to být šokující, ale pokud pochopíte, jak funguje správa barev v počítači, je to naprosto konzistentní. Lze jej exportovat do CMYK s Gimpem po mnoho let pomocí samostatného pluginu + (který je dodáván téměř ve všech distribucích v praktických balíčcích). Mnoho lidí jej bez problémů používalo roky a nechybí nám ani „režim CMYK“, jako je Photoshop, který po celá desetiletí vedl mnoho uživatelů slavného proprietárního programu k vážným chybám ve správné správě barev.

    Pokud jde o 16 bitů, zůstaňte klidní. Aktuální vývojová verze Gimpu již podporuje, ne pro 16, ale také pro 32bitový režim s celými čísly a plovoucí desetinnou čárkou. S tímto novým vylepšením přijde další stabilní verze Gimpu.

    Na RAW to funguje jako obvykle. Existují lidé, kteří zjistili, že Gimp má vlastní sekci vývoje RAW. Nerozumím proč. Pro vývoj RAW existují velmi dobré bezplatné aplikace a mnoho z nich se skvěle propojuje s Gimpem: UFRAW, RawTherapee, Darktable, Photivo atd. mají spoustu nástrojů k provádění úprav formátu RAW se spoustou kvality.

    Pokud nevíte, vývojář RAW ve Photoshopu je založen na DCRAW, což je také bezplatný software a interně také používáte mnoho z těchto zmíněných aplikací.

    Jinými slovy, to, co nemůžete s RAW pracovat ... no, ani mě to nepřesvědčuje, co chcete, abych vám řekl ...

    A jako by to nestačilo a aby se nevynechal problém, který je vždy přehlížen, když mluvíme o bezplatném a proprietárním softwaru, řekněte, že mnozí z těch, kteří si tolik stěžují na Gimp a tolik milují Photoshop, by mohli dobře zaplatit více než 1.000 XNUMX eur, které licence Photoshopu stojí (protože si představuji, že budete mít licenci na její legální použití), a tak lidé vývojového týmu Gimp mohli zaplatit několik vývojářů na plný úvazek, aby program uspokojivěji vylepšili.

    Tím ale vznikne další debata, do které fanoušci „pirátských“ verzí Photoshopu určitě nechtějí vstoupit ...

    Stručně shrnuto: Gimp lze vylepšovat stejně jako všechno ostatní (dokonce i Photoshop) a je to opravdu výkonný a všestranný program. Nyní s 2.8 ještě více, než tomu bylo dříve. Chápu a dokonce sdílím, že lze psát kritiku o věcech, které lze vylepšit, ale „fatalistický“ tón srovnání v tomto článku nás vyzývá, abychom si mysleli, že Gimp je „chufla“, když jde o detaily Mohou být vylepšeny, ale v žádném případě nesnižují skvělou práci vývojářů.

    Srdečný pozdrav všem ... a použijte trochu více Gimpu ... oceníte to. 😉
    Salu2 of jeSuSdA 8)

    1.    Tavo řekl

      Velice vám děkuji Ježíši za vaše slova. Nepochybuji o tom, že váš názor je nejkvalifikovanější k posouzení programu vaší práce a příspěvků, netřeba dodávat, že s vaším komentářem zcela souhlasím

    2.    Speed ​​Cat řekl

      Mimochodem, váš článek je fenomenální a doporučený
      http://www.jesusda.com/blog/index.php?id=483

      Což si myslím, že ze skromnosti nespojujete. Zvládnu to, že? 😉

      Děkuji!

    3.    Tina Toledo řekl

      Haló Soudce 8)„Děkujeme za vaše komentáře.

      Za prvé je správné říci, že rozhraní Gimpu lze vylepšit ... stejně jako Photoshop.

      Nikdo s rozumem by takové tvrzení nepopřel, můžete říci, že to funguje špatně Photoshop, protože od začátku se mi také zdá, že se dá vylepšit.

      Za prvé, používal jsem Photoshop po mnoho let a jeho rozhraní nebylo takové, jaké známe dnes. Před lety to bylo spíš jako Gimpovo a nikdo si nestěžoval. Tím myslím, že musíte mít na paměti, že verze 2.8 je první, ve které je integrován režim jednoho okna, a musíte si myslet, že je to první krok na cestě, která, kdo ví, nás může vést k v budoucnu vyleštěnější rozhraní.

      Úplně souhlasím. Photoshop integrovaný režim jednoho okna ve své verzi CS3, před více než sedmi lety. Rozdíl je v tom, že když to integroval, udělal dobře.
      Že nikdo nepožadoval Photoshop s rozhraním jednoho okna a dokovatelnými nástroji a paletami, když to bylo více oken? Samozřejmě, že ne, ale když přidali tuto funkci, bylo to vítáno, protože to opravdu pomáhá.
      Ale na druhou stranu máte pravdu, musíte si to myslet GIMP dnes dělá krok Adobe dal nám před sedmi lety a že, jak říkáte, možná nám v budoucnu nabídne rozhraní v režimu jednoho okna, nepředstírám, že je vyleštěno -Bylo by toho moc žádat- ale pokud je to alespoň přiměřené.
      A buďte opatrní, neztrácejte ze zřetele skutečnost, že kritizuji rozhraní GIMP protože v režimu plovoucího panelu se mi to zdá velmi dobré, až na to, že je nástroje neseskupují podle kategorií na panelu nástrojů.

      Těmito slovy myslím, že ano, Gimp má nedostatky, ale jsou velmi relativní gravitace.

      Přesný. Tyto nedostatky jsou velmi relativní gravitace: pro vás jsou to maličkosti, ale pro mě ne a já vám řeknu proč:

      Režim CMYK je více než vysvětlen a znovu vysvětlen vývojáři Gimpu a dalšími lidmi. Gimp nikdy nebude mít režim CMYK, a to z prostého důvodu, že to není nutné a je to chyba, kterou má. Může to být šokující, ale pokud pochopíte, jak funguje správa barev v počítači, je to naprosto konzistentní. Lze jej exportovat do CMYK s Gimpem po mnoho let pomocí samostatného pluginu + (který je dodáván téměř ve všech distribucích v praktických balíčcích). Mnoho lidí jej bez problémů používalo roky a nechybí nám ani „režim CMYK“, jako je Photoshop, který po celá desetiletí vedl mnoho uživatelů slavného proprietárního programu k vážným chybám ve správné správě barev.

      Plně chápu, jak funguje správa barev RGB, který, jak se zdá, nechápe, jak funguje správa barev CMYK to jsi ty.
      Nejde o začlenění filtru, který mě vysílá CMYK, ani žádný jiný filtr, který zobrazuje pracovní plochu v režimu CMYK, jde o začlenění skutečné správy barev CMYK abychom nám pomohli předvídat a kontrolovat finální barvu na lisech pomocí vhodných a spolehlivých nástrojů. To zahrnuje nejen Profily ICC, zahrnuje také správné zacházení s množství inkoustu y hexachromie Mimo jiné.
      Na druhou stranu to není nová potřeba, průvod GIMP, nepoužitelný v grafice to bylo napsáno před něco více než jedenácti lety. A tvrzení je stejné.

      A jako by to nestačilo a aby se nevynechal problém, který je vždy přehlížen, když mluvíme o bezplatném a proprietárním softwaru, řekněte, že mnozí z těch, kteří si tolik stěžují na Gimp a tolik milují Photoshop, by mohli dobře zaplatit více než 1.000 XNUMX eur, které licence Photoshopu stojí (protože si představuji, že budete mít licenci na její legální použití), a tak lidé vývojového týmu Gimp mohli zaplatit několik vývojářů na plný úvazek, aby program uspokojivěji vylepšili.

      Otázka vysokých nákladů na Photoshop byl vždy argument, který je třeba tvrdit «No ... pokud platíš za Photoshop, protože GIMP platí za vývoj ». To se mi nezdá jako správný argument.
      Zaprvé proto, že nebudu platit za produkt, který neodpovídá mým potřebám, ale co je nejhorší ze všech, nemám záruku, že ani budoucnost nebude. Zadruhé, nejde o otázku lásky, když se rozhoduji zaplatit licence společnosti Adobe Nedělám to z lásky, dělám to proto, že vím, že kupuji nástroj, který bude pro mě produktivní. Pokud dnes, dnes GIMP dej mi, ne to, co mi dává Photoshop protože má funkce, které ani já, ani můj designérský tým nepotřebujeme, ale to, co potřebujeme ... věřte mi, koupím to.

      Chápu a dokonce sdílím, že lze psát kritiku ohledně věcí, které lze vylepšit, ale „fatalistický“ tón srovnání tohoto článku nás vyzývá, abychom si mysleli, že Gimp je „chufla“, když jde o detaily Mohou být vylepšeny, ale v žádném případě nesnižují skvělou práci vývojářů.

      Pokud je možné věci vylepšit ... pak je vylepšete! Pokud jde o to, zda je článek malicherný -srovnávat GIMP s Photoshop- a má tón "fatalista" každý může mít své "Podle" A pokud se zdá, že můj text tomu tak působí, neexistuje žádný argument, který by stál nebo byl přesvědčivý. Faktem je, že ve světě GNU / Linux kritika je synonymem nevděčnosti, protože vychází z inteligence, která je taková, jaká je "volný, uvolnit" neexistuje právo na reklamaci. Svým způsobem je to pravda. Chtěl bych však něco objasnit: moje kritika nijak nesnižuje úsilí vynaložené chlapci GIMP -se všemi omezeními, kterými trpí- ale existují věci, které nejsou názory, jsou to fakta. V rámci tržní soutěže -ne v GNU / Linux kde ze zřejmých důvodů GIMP je oblečen- GIMP 2.8 jako konečný produkt nekonkuruje. Můžete použít všechny důvody, které máte, některé velmi platné a jiné ne, ale nemůžeme uplatňovat příbuzenskou plemenitbu a pouze proto, že GIMP Je vyvinut malou skupinou se závažnými omezeními. Je to svobodný software a je možné zavírat špatné a říkat jen dobré. To je přijetí a ospravedlnění průměrnosti.

      Přiznejte a přijměte to GIMP „Má velmi relativní nedostatky závažnosti“ Jinými slovy, má závažné nedostatky, ať už jsou relativní nebo ne. A to je třeba kritizovat ... ty závažné nedostatky! A musíte je kritizovat, protože právě to ukazuje slabosti a slabosti GIMP a jsou to příležitosti ke zlepšení.
      Pokud vývojový tým GIMP Pracuje jako koníček, aby přispíval k bezplatnému softwaru a oni s tímto balíčkem nemohou, protože tomu tak budeme rozumět. A ve skutečnosti je práce, kterou dělají, oceňována…. ale ne konečný produkt.

      1.    Soudce 8) řekl

        Ahoj znovu, Tina,

        Nejprve vám moc děkuji za odpověď na můj komentář a za to, že jste mi dali příležitost lépe porozumět vaší pozici.

        Myslím, že tento komentář velmi dobře doplňuje to, co bylo řečeno v článku, snad by upřesnění některých z těch myšlenek, které jste vyjádřili ve svém komentáři v článku, by se vyhnulo nějaké kritice, kterou na něj někteří z nás vrhli. 😉

        Např. ve svém komentáři k jednomu oknu Gimpu specifikujete svou kritiku lépe a alespoň pro mě je méně „fatalistická“ než originál. Což se mi zdá správné.

        Ačkoli jde o drobný detail, CS3 vyšel v roce 2007, před 5 lety. Díky tomu má Gimp 2 roky náskok před vylepšováním režimu jednoho okna hehehe 😉

        Pokud jde o „relativitu“ nedostatků, vidím, že specifikujete mnohem lépe, a myslím, že ve vašem a mém komentáři je jasně vidět, že problémy, které může Gimp mít (v aspektech, které zmiňují), nemusí mít dopad na všechny uživatelé podobně. Ve skutečnosti jsem chtěl přenést problém do oblasti, že existují uživatelé, kterých se to vůbec netýká. Jinými slovy, problémy Gimpu budou jeden nebo druhý velmi odlišným způsobem v závislosti na profilu uživatele.

        Pokud jsem v tomto ohledu kritizoval váš článek, je to tak (a pokud si znovu přečtete svůj článek, myslím, že se mnou budete souhlasit), zdá se, že chyby, které odhalíte, obecně ničí používání Gimpu ... a myslím, že je to velmi nespravedlivé.

        Na CMYK jsme tedy v bodě, kdy si myslím, že mezi námi nedojde k usmíření. hehehehe.

        Myslím, že nastavení jako inkoustové hmoty, práce CMYK atd. mělo by to být vypsáno na tiskárnách. Je pravda, že jsme v přechodné fázi a že mnoho tiskáren pracuje se stroji, na které musíte posílat soubory v CMYK, a že stále existuje několik tiskáren, které fungují z RGB (což je místo, kam směřuje budoucnost) ... takže chápu že existují lidé, kteří si chtějí zachovat aspekt konverze po stránce designu. Zasazuji se o to, aby byl pracovní postup udržován co nejdéle v RGB se správnou správou barev a aby tiskový stroj přizpůsobil své stroje optimálnímu tisku.

        Problémy jako hexachromie jsou znevýhodnění, o kterých velmi pochybuji, že je Gimp díky svým charakteristikám a prostředkům zcela překoná. Ačkoli existují iniciativy, které by nás mohly příjemně překvapit, pokud je lze uskutečnit v tomto smyslu….

        … Ta druhá souvisí s otázkou finanční podpory pro Gimp. Nejprve nevím, jestli je to váš případ, ale ve většině případů spousta lidí, kteří kritizují Gimp a idealizují Photoshop, používají jeho „bezplatné“ verze.

        Pokud jste jedním z těch čestných a důsledných profesionálů, kteří katolicky platí za software, který používají, blahopřeji vám a váš názor má právě pro to plus soudržnosti.

        Nyní, za předpokladu, že vám Gimp neposkytne 100% toho, co potřebujete, ale že byste možná chtěli, aby vám to zítra dalo, možná by bylo také logické věnovat malou částku na podporu projektu.

        Tím myslím, že mnohokrát požadujeme od vývojářů bezplatných projektů více, než požadují od nás (což je málo nebo nic) a ztrácíme perspektivu, že je v pořádku ptát se na věci a vyjádřit názor, aby se projekt vyvíjel směrem ve kterém uživatelé chtějí, ale stejně jako je vhodné konstruktivně kritizovat projekty svobodného softwaru, je také dobré udělat malou sebekritiku a zeptat se sami sebe, zda jsme upřímně přispěli na stejnou úroveň, jakou požadujeme ...

        Vždy mám pocit, že ne ...

        Nejde o přijetí nebo podporu průměrnosti, ale o jistou empatii a perspektivu toho, co každá věc je ... a také o vyvážení toho, že skutečnost, že je Gimp zdarma, je vlastnost, která má velkou váhu. Někdy mám také pocit, že existuje mnoho lidí, kteří mluví o tom, že je Gimp svobodný, ale pokud jde o konfrontaci s jiným softwarem, který není ...

        Uznávám však, že je to velmi subjektivní a nelze očekávat, že každý bude ocenit svobodu softwaru a sebe sama stejným způsobem. 😉

        Moc děkuji Tine za sdílení vašich dojmů. Buďte povzbuzeni, abyste nenechali Gimpa stranou, i když používáte Photoshop, protože si myslím, že nás bude i nadále velmi uspokojovat. 😉

        Zdravím!
        Soudce 8)

        1.    Lex.rc1 řekl

          JEsuSdA ...
          «A že stále existuje několik tiskáren, které fungují z RGB (kam směřuje budoucnost) ...»

          Asi si děláš srandu, že? 😀 právě jsi mi udělal den ... A celý týden, děkuji, chlapče! 😀

          Opravdu nevíte, k čemu je barva „K“. Nedokážu si představit tisk knihy v RGB, budeme muset použít 3D brýle 😀

          „Neexistuje žádný hloupý komentář, jen hlupáci, kteří to komentují“ -Albert Einstein.

          1.    Lex.rc1 řekl

            Nemáte tušení, o čem mluvíte, nemáte tušení, o kom mluvíte s Ježíšem ...

            A stále nevíte, k čemu se používá «K»

            Budoucnost ... knihy ve 3D. 😀

          2.    Soudce 8) řekl

            Dobrý den Lex.RC1,

            Musíte být kandidátem na vydání 1 Lexa ... možná až vyjde verze 1.0, napraví chyby nedostatku vzdělání a znalostí.

            Chcete-li se trochu zasmát a trochu se zdokumentovat, googlujte trochu o „digitálním offsetu“ a najdete takové věci:

            «Umožňují tisk fotoknih, brožur a dalších grafických produktů po jednotkách.

            Můžeme jmenovat tři varianty této technologie:

            1 - Vysokorychlostní elektrostatické duplikátory využívající pevný toner, například Xerox DocuColor.

            2 - Vysokorychlostní elektrostatické duplikátory používající tekuté inkousty, jako je řada HP Indigo

            3 - Digital Offset (DOP) je systém, který integruje tradiční ofsetový tisk se systémem generování digitálních desek na stejném tiskovém zařízení. Je to systém vhodný pro běhy 500 až 10.000 XNUMX kopií.

            Ve všech těchto případech jsou fotografické obrazy zobrazeny, tj. Převedeny na tečky pro tisk CMYK. Tato situace implikuje různé parametry pro úpravu zdánlivé ostrosti nebo doostření, zisku bodu, převodu na černý inkoust a dalších hodnot ... »

            Existuje fráze od Einsteina, kterou možná nevíte, protože vidím, že máte rádi randění, naznačím vám ji, pokud si ji budete chtít zapsat: «Nejhojnější věcí ve vesmíru není vodík, ale hloupost»

            Pozdrav! 😉

        2.    ahdezzz řekl

          Dobrý den, JesuSdA, je mi potěšením číst komentáře, jako jsou vaše, stejně jako komentáře rychlé kočky, doufám, že budete čas od času povzbuzováni k účasti na blogu, bylo by to opravdu oceněno. Pozdravy.

          1.    Speed ​​Cat řekl

            Děkuji moc ahdezzz!

  10.   Daniel řekl

    Tento článek vypadá absurdně velmi malicherně a růžově, když chcete porovnat verzi prováděnou jako aktuální PhotoShop s mladistvým Gimpem, je to jako srovnávat Win95 s Win8, je správné provést toto srovnání?

    GIMP je vynikající aplikace, kterou je třeba vylepšit? Ano, pamatuji si, že jsem používal staré verze PhotoShopu a bylo to (ve srovnání s těmi současnými) velmi těžkopádné, ale protože se vše zlepšuje, dá se očekávat, že to udělá i GIMP, nemůžeme očekávat, že se GIMP bude rovnat PhotoShopu (v tak krátkém čase), protože jako chtít vytvořit klon něčeho, co má mnoho zdrojů (peněžní, obchodní a programátorské za zády).

    Dosažení Photoshopu bude dlouhá cesta, ale pokud si budeme i nadále myslet, že GIMP by měl být stejný jako PhotoShop, je třeba se vyhnout tomu, abychom chtěli vytvářet něco jiného, ​​ale stejně funkčního.

    I nadále sázím na svobodný svět, protože v mnoha dosud provedených aplikacích ukázal, že mohou poskytnout alternativu k mega vyjednaným proprietárním nástrojům, ale nemůžeme mít všechno poprvé, vyžaduje to dlouhou cestu a musíme být několik pacientů.

    1.    jlbaena řekl

      Počáteční vydání aplikace Adobe Photoshop: 10 z února 1990

      Počáteční vydání Gimpu: Enero de 1996

      Dospívající gimp se vyvíjí 16 let, o 6 méně než dospělý Photoshop.

      Počáteční vydání linuxového jádra bylo: 25. srpna 1991

      Pokud budete neustále kontrolovat data spuštění předních aplikací ve svobodném světě, můžete najít zajímavé věci: kde el nejlepší linuxový desktop To bylo původně vydáno 12. července 1998, dva roky po gimpu.

      S určitými argumenty musíte být opatrní.

      1.    Windousianské řekl

        Rychlost vývoje KDE nelze srovnávat s rychlostí vývoje GIMP. KDE 1 má málo společného s KDE 4. A to bez ohledu na to, že KDE je sada aplikací, nejen desktop.

        1.    jlbaena řekl

          Je nám líto, desktop je sada aplikací vyvinutých takovým způsobem, že jsou integrovány a tak a tak a tak, takže kde je desktop, a pokud v tomto okamžiku pochybujete, pochybuji, že máte mnoho znalostí o čem mluvíme (a nebudu umístit jakýkoli odkaz je velmi snadné provést informativní vyhledávání).

          Přesně rychlost vývoje kde a gnome a mixéru a jádra a libreoffice a emacs a vim a ... nelze srovnávat s rychlostí gimpu. Ti, kdo nemají schopnost sebekritiky, se proto možná ptají proč? (a neříkám, že nemohou najít důvody, aby šli tak rychle, jak chtějí)

          KDE1 samozřejmě nemá nic společného s KDE4, proč? Možná proto, že je za sebou 14 let vývoje. Byli bychom dobří, kdyby nebylo.

          Zdravím.

          1.    Windousianské řekl

            Pracovní plocha KDE se nazývá Plasma. Měli byste si tedy ověřit své znalosti a uvědomit si, že KDE SC 4 NENÍ POUZE STOLNÍ DESKTOP.

          2.    Lex.rc1 řekl

            Porovnání časoprostoru není ve světě softwaru praktické (myslím). V takovém případě můžete porovnat Gimp s Kritou ... Krita, novější než Gimp a mnohem lepší, je vyvinuta KDE a podle toho, jak ji mám nainstalovanou na ploše Gnome s Unity shell ... 🙂

          3.    Windousianské řekl

            Nechám vám pár odkazů, abyste to zjistili. V první si můžete přečíst následující:

            KDE začalo život jako desktopové prostředí. Jak se aktivity zvýšily, je KDE nyní mezinárodním týmem, který vytváří bezplatný a otevřený software.
            To znamená, že komunitní programy KDE spolupracují, aby vám poskytly co nejlepší zážitek. Znamená to, že nemůžete použít aplikaci KDE, pokud nepoužíváte plochu KDE? Absolutně. S pomocí jedné nebo dvou dalších knihoven lze aplikace používat téměř na jakékoli ploše. A co víc, některé programy nemohou běžet jen na Linuxu - některá nová drobná internetová zařízení, chytré telefony a tablety mají aplikace KDE!
            K dispozici je široká škála programů vyhovujících všem potřebám uživatelů, od jednoduchých, ale výkonných textových editorů přes audio a video přehrávače až po nejsofistikovanější integrované vývojové prostředí. Kromě toho mají aplikace KDE konzistentní vzhled na celé ploše a poskytují vám pohodlné a známé prostředí při používání jakéhokoli programu KDE. Každých šest měsíců je vydávána nová a aktualizovaná verze velkého počtu aplikací - známá jako Software Compilation (SC).

            Informace o KDE:
            http://userbase.kde.org/What_is_KDE/es
            Informace o «Plasma Desktop»:
            http://www.kde.org/workspaces/plasmadesktop/

            Pozdrav.

          4.    jlbaena řekl

            Ale co se stane s nováčky? KDE je desktopové prostředí a můžete pochopit, co chcete, podle desktopového prostředí.

            1. Nezaměňujte komunitu KDE s pracovní plochou KDE
            2. Nezaměňujte plazmovou plochu, která je součástí kde, s celkem. Nebo je to tím, že nepomuk (sémantický desktop) je také desktop?
            3. Odkdy je na této ploše povinné spouštět aplikace vytvořené pro plochu?
            4. Dobře si přečtěte své vlastní odkazy.

            Distribucí Linuxu, kterou jsem nahradil Windows XP, byl Debian Sarge (a když jsem testoval), stále mám krabici s 5 CD profesionála SUSE LINUX, které jsem koupil v obchodním domě. Vím, co je desktopové prostředí, vím, co je správce oken, použil jsem kde zkompilovaný s možností no-semantic-desktop (ano, ten zatraceně nepomuk), ale vím něco o svobodném softwaru

            Je zřejmé, že v tomto tématu nebudu pokračovat, pokud chcete pokračovat, doporučuji vám to udělat zde.

          5.    Windousianské řekl

            @jlbaena. Nestavte se prosím do roviny nadřazenosti. KDE BĚHEM bylo desktopové prostředí, když se zrodilo (slavné desktopové prostředí Kool). Nyní je konec. Nemůžete říci, že všechno v KDE SC 4 je součástí plochy, protože „softwarová kompilace“ zahrnuje vývojové nástroje a aplikace, které mají s desktopem KDE málo společného.

            O plazmě opakuji, že se mýlíte. Plasma Desktop patří do Plasma Workspaces, což v praxi zahrnuje všechny aplikace, které jsou součástí plochy. Zbytek aplikací můžete spustit na jakémkoli operačním systému. Říkáte mi, že mohu spouštět části plochy KDE na jiných systémech? Je Marble součástí plochy? Kopete a Kajongg jsou také součástí plochy?

            Můžete říci, že Plasma je pouze uživatelské rozhraní a nikoli desktop (vše záleží na tom, co myslíte pod pojmem desktop). Ale nemůžete trvat na tom, že KDE SC 4 je jen desktop (nebo desktopové prostředí), protože stejně jako v případě GNOME jde o desktopové prostředí a vývojovou infrastrukturu s aplikacemi pro vývojáře (a to je nemožné, abyste zvážili část plochy).

          6.    Windousianské řekl

            Přehlédl jsem váš odkaz na Wikipedii. Už jsem to viděl a ta stránka je zábavná. Považují KDE SC za desktopové prostředí (souhlasí s vámi), ale pak vidím, že podle nich je Unity desktopové prostředí (hahaha) a podle vašich kritérií takovou věc nelze považovat. Zdroj není příliš spolehlivý, nemyslíte?

            Zůstávám u oficiálních definic. Ti z těch, kteří udržují projekt KDE. Z mých odkazů je jasné, že KDE není jen desktop. Co říká Wikipedia, je mi to jedno.

          7.    Windousianské řekl

            Nechám vám další odkaz o plazmě (předchozí vás nepřesvědčil):
            http://userbase.kde.org/Plasma/es

          8.    jlbaena řekl

            Napsal jsem, že se nechystám odpovědět, ale musím říct, že nejsem v žádné rovině nadřazenosti, jsem v té rovině.
            Protože mám dojem, že takový máte melopea (bod 2.) Nechystám se vás přesvědčit, že si pletete projekt KDE s desktopem KDE (totéž se děje s Gnome).

            Už jsem vám dal odkaz, kde můžete pokračovat v nápravě nás všech, kteří se mýlíme.

            Zdravím.

          9.    Windousianské řekl

            Všichni v tomto životě děláme chyby, já dělám chyby často. Můžeme diskutovat o tom, čemu rozumíme jako stůl, nebo si říkat věci, jak chceme. To, co nemůžete udělat, je jít nad rámec mých odkazů a skrýt se ve skutečnosti, že existuje většina, která myslí jako vy. Pravdou je, že KDE nazývá jejich desktop PLASMA a že KDE SC 4 není podle nich jen desktopové prostředí. Pokud mi řeknete, že se lidé KDE mýlí, necháte mě bez argumentů (a aniž byste s vámi chtěli mluvit).

          10.    Windousianské řekl

            @jlbaena. Byl jste zdrojem inspirace pro příspěvek na mém blogu:
            http://masquepeces.com/windousico/2012/06/el-entorno-de-escritorio/
            Děkuju.

  11.   Hyuuga_neji řekl

    Abych byl upřímný, mono-okno je něco, co bych mohl použít, ale opravdu nepoužívám GIMP profesionálním způsobem, používám ho pouze tehdy, když se nudím a čas od času opravím některé podrobnosti o fotografiích (ne profesionální), které čas od času pořizuji . Okno opice není to, co mě hýbe, ale chtěl bych více práci s maskami, které lze vždy vylepšit, prozatím odkazuji na pokračování v pozorování předmětu a nechám vás na rozhodnutí, který software použít, už jsem si vybral z že jsem potkal malíře, že jsem víceméně vždy mohl sledovat návody, které jsou pro Photoshop od GIMP, a věřte mi, jsou dosaženy efekty, kterými Photoshop ani CorelDraw nemusí opovrhovat.

  12.   Diego Fields řekl

    GIMP neposlouchá své uživatele? jaké překvapení mám!
    a věřím, že to udělal pouze ubuntu: S

    Na zdraví(:

  13.   Anibal řekl

    Zdá se mi, že je to stále velmi nejisté.
    Nemůže to být tak, že nemáte jednoduchou možnost dát textové ohraničení nebo stíny. Vidím to jako něco základního, co photoshop přináší před lety

  14.   jors řekl

    ŽE OKNO 8 TÉMAT JE HROZNÉ, ŽE MÁTE NA FOTO

    GIMP JE VELMI DOBRÝ SOFTWARE, NADĚJÍM, ŽE TO POKRAČUJE V ROZVOJI

    1.    Tina Toledo řekl

      ŽE OKNO 8 TÉMAT JE HROZNÉ, ŽE MÁTE NA FOTO

      „Musíte se naučit dobře psát.“
      Kurva